Προς το περιεχόμενο

the_remalian

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    15
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Συμμετοχή the_remalian

0

Φήμη

  1. Τον είχα πολλά χρόνια (7-8). Αρκετά καλό καθαρό κανάλι που όταν pushάρεται δίνει ωραίο overdriven ήχο . Descent ακουστική προσομοίωση που σε συνδιασμό με τα οnboard εφφεδάκια δημιουργεί όμορφα αέρινα ηχοχρώματα σε συνδιασμό βέβαια με μια καλή κιθάρα (με μονούς μαγνήτες :P) Τα βρώμικά του σε καμία περίπτωση δε με ενθουσίασαν... Μετά από πολύ χρόνο κατάφερα να φτιάξω βρώμικο ήχο που κάπως να ακούγεται ωραία! Ορίστε κι ένα πολύ πρόχειρο video που είχα τραβήξει παλιότερα. Γράφω και μερικές πληροφορίες εκεί μιας και με ρωτήσαν.
  2. Στο sx3 είχα παρόμοιο πρόβλημα παλιότερα. Αυτό που το έστρωσε ήταν μια ρύθμιση (tickαρες ένα κουτάκι) που αν θυμάμαι καλά έλεγε "internal timecode". Απ'ότι θυμάμαι ήταν στο file-preferences. Τώρα βιαστικά που το έψαξα δεν το βρήκα εκεί αλλά στο transport-sync κάτι. Για δοκίμασέ το μήπως και είναι αυτό.. ..and let us know!
  3. Thanx για τα καλά λόγια! Ναι η μπάντα τώρα στήνεται (στην Κρήτη) και ελπίζουμε κι εμείς, όπως όλοι όσοι ξεκινάνε, να βγει κάτι φρέσκο και όμορφο!
  4. Ευχαριστώ για τα σχόλια και τις υποδείξεις! Όσο για το "μπάσο" ήταν θρασύ μεν ;D αλλά ήταν η μοναδική μου λύση μιας και at this point δεν έχω μπάσο εδώ.. Τύμπανα έπαιξε ο addictive όπως ίσως καταλάβατε. Στο master bus μπήκε ενα Q10 ένα C1 και ένα L2! Κιθάρες έπαιξε ο guitar rig (κι εγώ ;)) και αυτό ήταν! Οποιεσδήποτε προτάσεις ακόμα είναι more than welcome!
  5. Ευχαριστώ όσους μπήκαν στον κόπο να το ακούσουν και να σχολιάσουν! IraklisZS πολύ εύστοχη η παρατήρησή σου το σκεφτόμουν κι εγώ. Όντως δεν είναι αυτός ο σκοπός της αλλά παρ'όλ'αυτά ένα κλικ παραπάνω θα το πάρει! haryy ναι η ιδέα είναι δική μου. Υπολογίζω να μπουν κατάλληλα φωνητικά ώστε να γίνει πλήρες το κομμάτι. Οι κιθάρες είναι όντως guitar rig (βγάζει μάτι? :))μιας και δεν έχω χώρο κατάλληλο για να πειραματιστώ με το real thing... Με το "Γιαπωνέζος drummer" τι εννοούμε? Στο cubase γίναν όλα. Για μπάσο όσο μπακάλικο κι αν ακούγεται είναι η κιθάρα μου -1oct από pitch shifter :o μετά περνάει κι αυτή στο rig. Όγκο συχνοτικά μιλώντας? reverb-wise? Τέλος απευθυνόμενος και στον theoctapus εννοείτε να το compressάρω κι άλλο το κομμάτι? Εκεί που το φοβόμουνα ότι το έχω πιέσει ήδη αρκετά!! thanx again και περιμένω και άλλες απόψεις-παρατηρήσεις!
  6. Χαιρετώ την παρέα! Ανεβάζω ένα clip (1.51 sec) που έφτιαξα πρόσφατα. Πείτε μου γνώμες, κυρίως πάνω σε τεχνικά ζητήματα του ήχου και σε δεύτερη μοίρα ως μουσική ιδέα! Πως ακούγεται στα αυτιά και στα ηχεία σας δηλαδή! Thanx! 2010_anadoume-03_-_Copy.mp3
  7. Ευχαριστώ όλους που απάντησαν! Πήρα το SKB R6 τελικά και μέχρι τώρα είμαι ικανοποιημένος! (Αν εξαιρέσουμε την απαίσια μυρωδιά που είχε τις πρώτες μερες, η οποία ευτυχώς εξασθενεί μέρα με τη μέρα! :))
  8. Vagelis^ τα ροδάκια μάλλον πως δε μου χρειάζονται.. Νέα παιδιά είμαστε μπορούμε να κουβαλήσουμε και λίγο αν χρειαστεί! Επίσης θεωρώ το λαμπάτο εξοπλισμό κάπως ευαίσθητο να τον κυλάω όπως τη βαλίτσα μου! (Αν είναι φρεσκο/καλογυαλισμένο το πάτωμα και χωρίς αρμό τότε δέχομαι ;D)
  9. Ευχαριστώ για την απάντηση STUDIOM13! Με skb με βλέπω να προχωράω..! @bain_g: αν κατάλαβα καλά μιλάς για κάτι σαν κι αυτό: http://www.thomann.de/gr/neutrik_nyssppl1.htm Ναι το σκεφτόμουν κι εγώ για κάτι πιο τακτοποιημένο και όμορφο. Όσο για το multi που λες να υποθέσω πως εννοείς μια diy (περίπου) υλοποίηση αυτού πχ: http://www.thomann.de/gr/the_sssnake_skb_174-3m_8_snake_steste.htm Καταλήγω λοιπόν μάλλον σε skb 4u ή 6u.. Ασήμαντη η χρηματική διαφορά.. Όσο για το μέλλον ο τελικός ίσως γίνει 2u και προστεθεί 1u για dsp.. (Σύνολο 6u) (ps. O Θωμάς έχει λάθος φωτό εδώ http://www.thomann.de/gr/skb_roto_rack_rail_case_6_he.htm ή είναι ιδέα μου? Αυτό είναι τουλάχιστον 8u αν όχι 10!!)
  10. Να'σαι καλά brain_g! :) Για το panel στην πίσω πλευρά θα χρειαστώ rails και στην πίσω μεριά δηλαδή! Κάτι σαν patch bay εννοείς? Και οταν λες multi καλώδιο? Για διαφώτισε τον άσχετο! Όσο για το μέγεθος, επειδή σίγουρα θα μεγαλώσει στο μέλλον, θα χτυπήσω τότε άλλο ενα 4άρι ;) Τελικά τα thon μάλλον δεν τα έχει χρησιμοποιήσει κανείς έτσι?
  11. Ευχαριστώ για τις άμεσες απαντήσεις! Οπότε έχουμε +1 για την skb. FABRICAUDIO αυτό που λες είναι ένα μεγάλο θέμα.. Δηλαδή το ζήτημα της θερμοκρασίας. Αν τα στριμώξω δηλαδή σε 4U θα έχω πρόβλημα? :-\ Δεν υποτίθεται ότι έχουν μελετηθεί για τέτοιου είδους τοποθέτηση? Ο τελικός "φυσάει" προς την πίσω μεριά που είναι και οι λάμπες.. Για τα thon τελικά κάποια γνώμη?
  12. Χαιρετώ την παρέα! Αυτό είναι το πρώτο μου θέμα στο noiz και ξεκινώ: Είμαι σε αναζήτηση rack case 4 μονάδων για τελικό 1U, προενίσχυση 2U και σταθεροποιητή τάσης 1U. Τα μηχανήματα είναι κιθαριστικός εξοπλισμός. Το rack θα παραμείνει είτε στο σπίτι είτε θα μεταφέρεται από εμένα σε τυχόν live, με αυτοκίνητο. Μεταφορά με αεροπλάνο ή πλοίο προς το παρόν δεν προβλέπεται! Οι απορίες μου: 1. Ξύλινο case (όπως αυτό http://img3.musiciansfriend.com/dbase/pics/products/4/4/3/532443.jpg) ή πλαστικό case (όπως http://cachepe.zzounds.com/media/quality,85/brand,zzounds/US4opn-460c1a4c422a332f836b6516c04d1301.jpg). Για τη χρήση που σκοπεύω να κάνω τι πιστεύετε πως ταιριάζει καλύτερα? 2. Όσοι έχετε κάποιο παρόμοιο setup τι μάρκες χρησιμοποιήσατε και μείνατε ευχαριστημένοι? Για παράδειγμα, απ'ό,τι έχω ψάξει, πιο πολύ με τραβάει η skb. Επίσης τα προιόντα της thon (θυγατρική του thoman ???) τα έχει δοκιμάσει κάποιος? Αξίζουν? (http://www.thomann.de/gr/thon_4u_19_inch_racks.html) 3. Τέλος μια ερώτηση απειρίας (όχι εμπειρίας :P) σχετικά με τα rack. Το κάτω κάτω μηχάνημα, εδώ ο τελικός, πατάει και στον πάτο του case ή είναι στον αέρα και αυτός και στηρίζεται μόνο απ΄τα αυτάκια του πάνω στις ράγες? Ελπίζω να μην κούρασα.. Σας ευχαριστώ εκ προτέρων! Περιμένω τις απαντήσεις σας!
  13. Να δοκιμάσεις τη GT-3 (αν την πετύχεις κάπου τυχαία:)) και συγκεκριμένα το Vintage OD όπως το λέει.. Όντως το πιο vintage od που έχω βρει σε boss modelling πεταλιέρα! Απορώ γιατί το κόψανε από τις επόμενες ::)
  14. Φίλε μου από απορία και αν επιτρέπεται: Τι είχες πάνω σ'αυτό το 6U Rack που βγήκε νοκ άουτ από την τονελαβ? (χεχε tone-love :D)
  15. Χαιρετώ κι εγώ την παρέα! Λοιπόν φίλε Αντώνη θα σου πω την προσωπική μου γνώμη. Για να επιτύχεις τον ήχο που θες (γλυκό, vintage) πρέπει ολόκληρο το path του ήχου σου να παραμείνει όσο το δυνατόν πιο "πραγματικό"! Ξεκινώντας από την (πολύ καλή ομολογουμένως) κιθάρα σου μέχρι ο ήχος να φτάσει στο αυτί σου, πρέπει τα κομμάτια που απαρτίζουν την αλυσίδα αυτή να είναι προσεχτικά επιλεγμένα και συνδεδεμένα. Όταν λέω "πραγματικό" εννοώ να αποφύγουμε ψηφιακές μιμήσεις ήχων κάτι που ως γνωστόν κάνουν οι περισσότερες πεταλιέρες.. Η Βoss έχει αναπτύξει την τεχνολογία του Analog Modeling η οποία έχει ναι μεν όμορφο αποτέλεσμα δεν παύει δε, να είναι "modeling"! Φυσικά υπάρχουν και κάποια effects που "πρέπει" να είναι ψηφιακά όπως το reverb που ομορφαίνει πολύ τον ήχο μας. Η βασική ιδέα λοιπόν είναι η μονάδα που γίνεται το όλο μαγείρεμα του ήχου, που δεν είναι άλλη από το preamp, να είναι full analog και all tube και βέβαια αρκετά ποιοτική (--> ακριβή :-\). Δε θα σου προτείνω συγκεκριμένα κομμάτια μιας και ήδη έχουν αναφερθεί αρκετές και καλές προτάσεις. Θα σε συμβούλευα όμως βάσει των παραπάνω να αποφύγεις την gt6 σου και αντί αυτής να χρησιμοποιήσεις κάποιο rack multieffects (σου προτείνω να κοιτάξεις το tc electronic G-Major και το ακόμα καλύτερο G-Force) για τα reverb, delay, flanger κλπ. που θα ήθελες να έχεις στον ήχο σου. Το rack δεν παρεμβάλεται στην αλυσίδα του σήματός σου αλλά φαντάσου ότι τρέχει παράλληλα μαζί με το dry σήμα και απλά σου επιστρέφει το wet σήμα δηλαδή μόνο το reverb ή ότι άλλο effect έχεις ορίσει. Αυτό συνήθως γίνεται με μια loop που δημιουργείς στο preamp σου μέσω των send return connectors. Καταφέρνεις λοιπόν να διατηρήσεις το αρχικό σου, γνήσιο, αναλογικό σήμα ανέπαφο προσθέτοντάς του ότι ψηφιακό effect θέλεις. Τώρα αν θέλεις για κάποιο λόγο να χρησιμοποιήσεις τη gt6 το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να τη βάλεις μετά τη Musicman Petrucci JP6 Piezo και πριν το preamp που θα διαλέξεις. Με αυτή τη συνδεσμολογία οποιοδήποτε μαγείρεμα του ήχου (overdrive, distortion..) πρέπει να γίνει μονάχα από την πεταλιέρα απενεργοποιώντας το preamp της. Δε θα μπορείς δηλαδή να χρησιμοποιήσεις τα βρώμικα κανάλια του preamp σου σε συνδιασμό με reverb και delay από τη gt6. Δε θα εκραγεί τίποτα ;D απλά ο ήχος δε θα είναι σωστός.. Αποκλείω την επιλογή να δημιουργίσεις loop από τη gt6 και να περάσεις το preamp γιατί έτσι παίζουμε ξανά ψηφιακά και τέλος αποκλείω και την επιλογή να δουλέψει η gt6 σα rack μιας και δεν έχουμε τη δυνατότητα να απομονώσουμε μόνο το wet signal, με αποτέλεσμα να έχουμε 2 dry signals (ένα το αρχικό κι ένα το καινούριο) με μια μικρή διαφορά φάσης (λίγα ms όσο χρειάζεται η gt6 για το proccess) τα οποία δεν είναι αντιληπτά σα χρόνος από εμάς αλλά είναι ικανά να καταστρέψουν τη ζωντάνια και την καθαρότητα του ήχου μας. (καταστρεπτική συμβολή για μερικούς που θυμούνται φυσική από το λύκειο ;D) Αυτααααααααααααααααα πολλά είπα πάλι... ::) Ελπίζω να βοήθησα!
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου