Προς το περιεχόμενο

georginion

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    1
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή georginion

0

Φήμη

  1. Αγαπητέ φίλε αυτο ειναι συνηθισμένο πρόβλημα διότι στην Ελλάδα, σχεδόν το 99% των δωματίων ακρόασης και επαγγελματικών studio ηχογράφησης δεν έχουν κάνει ακουστική μελέτη και παράλληλα ακουστικές μετρήσεις για θέση ακρόασης. Το πρόβλημα σου είναι απλά ότι έχεις ένα σημαντικό βύθισμα (deep) σε μια περιοχή συχνοτικής απόκρισης χαμηλών συχνοτήτων.Αυτο εχει ως αποτεέλσμα, να μην ακούς μπασσο στην θέση ακρόασης,με αποτέλεσμα να δίνεις ένταση σε εκείνες τις συχνότητες κατά το mixing και mastering, και στο τέλος να βγαίνει μπουκωμένο με μπασσο το αποτέλεσμα Αυτό οφείλεται στην αρχιτεκτονική-δομική ακουστική του δωματίου σου (αξονικοί τρόποι ταλάντωσης,ίσως ακυρώσεις από επιστροφή κύματος σε κάποιες συχνότητες όχι λόγο γεωμετρίας του χώρου,μιάς και στις χαμηλές συχνότητες το μήκος κύματος είναι τόσο μεγάλο που δεν βλέπει επιφάνειες, αλλά λόγο συντονισμού του δωματίου και φυσικά μη εφαρμογής ακουστικου σχεδιασμού).Παντα μιλάμε για την συγκεκριμένη θέση ακρόασης Συμπληρωματικά πρέπει να υπάρχει και ο σωστός χρόνος αντήχησης (0,3-0,5sec),παράλληλα με την συχνοτική απόκριση (+ - 3dB) στις χαμηλες-μεσαίες συχνότητες.(και όταν μιλάμε για χαμηλές συχνότητες σε τετοια δωμάτια μιλάμε απο 40-50Hz και πάνω.Εξάλλου κατω απο το cut off frequency σε τέτοια δωματια υπάρχει κυμματική ακουστική, αλλά πρακτικά το δωμάτιο δεν μπορεί να το υποστηρίξει. Πολλές φορές είναι ποιο έυκολο να σχεδιασουμε ένα θέατρο,παρά ένα μικρό δωμάτιο ακρόασης τύπου control room. Με Φ.Χ. Γιώργος Χατζηγεωργίου
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου