Προς το περιεχόμενο

LEYLA

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    17
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή LEYLA

0

Φήμη

  1. Χτες βράδυ το έλαβα στη μορφή[εικόνα και όνομα]που το περιγράφουν άλλα μέλη και το θεώρησα διαφημιστικό.Τί άλλο μπορεί να τρέχει;
  2. Συγχαρητήρια apos και θερμά συγχαρητήρια eyeprotokol!!!!Το μήνυμα το πήρα.Κανένα πρόβλημα. Δικό σας το γήπεδο δική σας η μπάλα δικός σας κι ο ρέφερυ. Δικό σας σε τελευταία ανάλυση και το Noiz. Το μόνο που δε ξέρω είναι αν συμφωνούν και τα υπόλοιπα μέλη [άσχετα αν συμμετέχουν ή όχι]σχετικά με το τρόπο που υποδέχεστε και μεταχειρίζεστε γενικά τα νέα μέλη.Ελπίζω και εύχομαι όχι όπως εμένα.-
  3. Με φιλική διάθεση παρατηρώ ότι υπάρχει από κάποια μέλη μιά συνήθεια να χαραχτηρίζουν αβασσάνιστα πρόσωπα ίσως επειδή δεν αντέχουν τη διαφωνία εκτός και αν δεν αναγνωρίζουν στους άλλους το δικαίωμα της διαφωνίας. Αν συμβαίνει πράγματι κάτι τέτοιο τότε υπάρχει πρόβλημα συμπεριφοράς. Είναι το μόνο εύκολο να ζητάει κάποιος το "εύκολο" και το "απλό".Ας κάτσει όμως κάποια στιγμή ο ίδιος[παίρνοντας τη κιθάρα του για παράδειγμα να παίξει "εύκολα και απλά".Οχι μόνο λόγια και θεωρίες περί "ξύλινου λόγου" και περί"περίεργης αντήληψης των νέων".Παίξε φίλε ένα "μπλουζ" που να με αγγίξει "σκέτα,γυμνά,αστόλιστα,ΑΒΑΣΑΝΙΣΤΑ". Παίξε όχι μόνο για τη πάρτη σου αλλά για να με πάρει.Κάντο.Είναι πολύ βολικό να αγορεύεις["μίλα απλά"]αλλά και πολύ σπάνιο το να μπορείς να το εφαρμόζεις εσύ ο ίδιος στη πράξη. Τέλος με πολύ δόση χαμόγελου φίλε αntoin z αν με υποχρέωναν[λόγω κατεδάφισης]να διαλέξω ανάμεσα στο να βασανίζω[απλά] ή στο να βασανίζομαι[έστω σύνθετα]θα προτιμούσα ασφαλώς το δεύτερο και θα άφινα σε άλλους την ευχαρίστηση του πρώτου.Τόσο ΑΠΛΑ
  4. Δε καταλαβαίνω και πολλά από τα επιχειρήματα του φίλου arpegios τουλάχιστον όπως διατυπώνονται. Μιλούν για ''κάτι ανώτερο"που αναζητάει ή για "κάτι κατώτερο"που αποδοκιμάζει; Η αναφορά στο Πολυτεχνείο αφορά ουσία ή ταμπέλλα; Οι δεκαεξάρηδες που θέλουν να γίνουν μουσικοί πώς προκύπτουν; Ποιά τηλεόραση κλείνουν οι νέοι;ποιά προγράμματα;Όλα; Τί πάει στραβά με το ρομαντισμό και τυχαίνει ειρωμίας[έστω φίνας]; Τί πάει ίσια με την αποθέωση της τεχνοκρατικής ορθολογιστικής ευπρέπειας και του ευθυγραμισμένου τύπου ηθικής λόγου,έκφρασης[εξωτερίκευσης και επικοινωνίας]; Η ουσία της πρότασης είναι αυτή που βλέπω φίλε στα κείμενά σου αυτή που υποβόσκει αυτή που επινοείται ή αυτή που επιχειρεί διδασκαλία; μήπως στο φινάλε κάποιοι ταλαίπωροι δημόσιοι υπάλληλοι στερήθηκαν[το ταξί για παράδειγμα]ώστε να έχω το τρόπο σήμερα αυτής της καθόλου φτηνής τελικά επαφής μέσα[εντός και διαμέσου της μοναξιάς]; Φίλε eyeprotokol χαίρομαι για τη καθαρότητα της γνώμης
  5. Σα καινούργιο μέλος θα ήθελα πολύ να βρεθώ ανάμεσά σας και να σας ακούσω[αν μπορείτε να ενημερώσετε λίγες ημέρες πριν για τη τελική ημερομηνία].Καλή δύναμη
  6. Φίλε iliasbass αυτό φαίνεται στην εξωτερική απλά επιφάνεια των πραγμάτων χωρίς όμως να είναι και έτσι. Με ενδιαφέρουν αρκετά θέματα που συνδέονται με τη στάση των ανθρώπων της μουσικής και των ακροατών που πολύ συχνά είναι πιό μουσικοί από τους ονομαζόμενους επαγγελματίες. Ακούω περισσότερο ξενόγλωσση μουσική γιατί με συνεπαίρνει ο ήχος,το στίγμα και το περιβάλλον γενικά των τραγουδιών. Από τα Ελληνικά τον Θανάση Παπακωνσταντίνου[πολύ] τα Διάφανα Κρίνα τις Τρύπες[ακόμα],τους Χειμερινούς Κολυμβητές,τους Λαστ ΝτράΙβ,τους Ακτιβ Μέμπερ κλπ.
  7. Φίλε eyeprotokol μου άρεσε ιδιαίτερα η έμπνευσή σου. Και βέβαια μπορεί να είμαι.Ποιός μπορεί να το αποκλείσει αυτό; Μόνο που θα κληθώ σύντομα από τον άλλο μου εαυτό να το αποδείξω και τότε μάλλον θα διαψευσθείς παταγωγώς. Μέχρι τότε όμως[όσο κρατάει η σχιζοειδής διπλή ταυτότητα]μπορεί ασφαλώς και να έχεις απόλυτο δίκηο. "είμαι αυτό που δεν ονειρεύομαι και ονειρεύομαι αυτό που δεν είμαι"[και αυτό είναι παρμένο-κλεμένο=ξεσηκωμένο από τραγούδι του Σταμάτη,αλλά δε θυμάμαι πιό.΄Φιλικά
  8. Γιατί φίλε flipper δεν έχω ακόμα καταλήξει αν αυτό το σύστημα που φίλοι-θαυμαστές και γενικά άνθρωποι που εκτιμούν κάποιο καλλιτέχνη και που"στήνουν"ένα σχετικό site έχουν ουσιαστικά αυτό το δικαίωμα όταν ο ίδιος δεν έχει κάνει κάτι σχετικό. Μήπως δηλαδή είναι τελικά παραβίαση της επιθυμίας του δημιουργού[πέρα από τα τυπικά]. Και μήπως αυτό το site γίνει ένα προκαταλλειμένο[από τον υποκειμενισμό του προσωπικού θαυμασμού]λιβάνισμα άνευ όρων.Αλλο πράγμα μιά άποψη και άλλο η δημιουργία μιάς σελίδας έργου. Αλλο μιά πρόταση ανάδειξης και άλλο η κατοχύρωση βιογραφικών στοιχείων δημιουργίας. Ασε που τελικά μόνο στίχους παλεύω να σκαρώνω και δε έχω καταπιαστεί με τέτοια[είναι προχωρημένα για μένα αυτά που για σας φαίνονται πολύ απλά].Σε ευχαριστώ για την ευγενική σου προτροπή
  9. Οτι είμαι συχνά σε μπέρδεμα το αναγνωρίζω.Μου φαίνεται όμως ότι όσο μπερδεύεται η κουβέντα μας τόσο καλύτερα πράγματα βγαίνουν απρόοπτα στην επιφάνεια. Μήπως [λέω μήπως]βάλαμε στο ίδιο σακί το δημιουργό Μεσημέρη με τραγουδιστές ερμηνευτές και performer γενικά και αυθαίρετα. Εξάλλου κάτι που βλέπω να περνάει στα πολύ μαλακά είναι ότι ο Σταμάτης από το 1996 δεν έχει πάρε δώσε ούτε με Παπακωνσταντίνου ούτε με Μαχαιρίτσα[δισκογραφικά πάντα]. Καλά να μην τον γνωρίζουμε ευρύτερα[μαζικά]αλλά το να τον θεωρούμε μέλος μιας άτυπης κομπανίας[με σταρ-είδωλα κλπ] μάλλον δε στέκει. Ωστόσο πάρα πολλά από τα σχόλιά σας έχουν γερές βάσεις αλήθειας και χαίρομαι πολύ να μπαίνουν θέματα τέτοια από ανθρώπους που πονάνε από το δικό τους μετερίζι[επαγγελματικό ή ερασιτεχνικό]το τραγούδι. Με αυτό που διαφωνώ κάθετα και οριζόντια είναι οι ετικέττες ηλικιακού χαραχτήρα όταν μάλιστα αγνοούμε εξαιρετικά το έργο κάποιου καλλιτέχνη[πέρισυ ο Πάνος Γεραμάνης που δε βρίσκεται πιά κοντά μας έγραψε πολύ ουσιαστικού περιεχομένου και μεστής κριτικής πράγματα για τα Πέτρινα Καράβια με τραγουδιστή το Γαλανό[Κορακάκης]του Σταμάτη. [το Πάσχα που μας πέρασε]. Συνεπώς όχι μόνο δεν έχει ξοφλήσει αλλά και όποιος έχει κάνει στη ζωή του κάτι[ότι κι αν είναι αυτό]που συγκίνησε κάποιους μπορεί να ξανακάνει και πάλι[αν διατηρεί το πάθος το μεράκι και το ταλέντο του[μήπως ο Γκάτσος απαγορεύτηκε να γράφει επειδή μεγάλωνε η ηλικία του;] Σας χαιρετώ και πάλι [πιό]φιλικά
  10. Φίλε[η] nizz έχω ακούσει την εκτέλεση''διασκευή" του ΕΛΛΑΣ από τους GRAVE DIGGER [στο Ρόδο] και εκτός όλων των άλλων ένοιωσα μεγάλη συγκίνηση[θέλω να πιστεύω όχι εθνοσυγκινησιακή]που απέδωσαν το τραγούδι με τους πρωτογενείς Ελληνικούς στίχους[όπως μάλιστα μου είπαν δυό μέλη του συγκροτήματος μετά τη συναυλία στα καμαρίνια αυτό έγινε μετά από προτροπή του Σταμάτη Μεσημέρη..δεν ξέρω αν αυτό είναι αλήθεια ή όχι..]. Θεωρώ όμως ακόμα πιό σημαντικό που ο Σταμάτης δε βγήκε ούτε να το διαφημίσει ούτε και να αυτοδιαφημισθεί[όπως γίνεται σε κάθε ευκαιρία με δημιουργούς που σπανίως είχαν τη τύχη ξένοι καλλιτέχνες να διαλέξουν τραγούδια τους δοσμένα στη πρωτογενή τους γλώσσα] Δεν με πειράζει που ίσως κάποια μέλη με θεωρήσουν "ότι κολλάω πάλι σε στερεότυπα και σε ετικέττες συρμού"αλλά θέλοντας και μή επιστρέφω στο "πώς μπορεί ένας δημιουργός[επαγγελματίας ή ερασιτέχνης αδιάφορο] να εξοστρακιστεί[άσχετα αν γουστάρει τη μεγάλη δημοσιότητα ή όχι] στη γωνία και να αρχίσει να σαλεύει". Κανένα μέσο δηλαδή δε θεώρησε ότι κάτι τρέχει με το δημιουργό αυτό;['οπως ακριβώς και με ελάχιστους άλλους].Με πληγώνει[λόγω προσωπικής αδυναμίας ίσως]ότι τα περισσότερα σχόλια για τον Ασιμο δεν ήταν επί της ουσίας τουν έργου του["τρελλός,χαβαλές,κυνικός,αλλοπρόσαλος κλπ].Μήπως πρέπει όμως να αναρωτηθύμε όχι πιά κοινωνικά ρεύματα μας σπρώχνουν απλά προς τα εκεί αλλά τις δικές μας ευθύνες;Αν δηλαδή τότε κάποιοι απαιτούσαν δε ξέρω με ποιούς τρόπους ΟΧΙ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ή ΤΟ ΣΠΡΩΞΙΜΟ ΤΟΥ αλλά μια ευρύτερη και ουσιαστικότερη γνωριμία και επικοινωνία μαζί του[πέρα από τις εντυπώσεις σε προσωπική εμπειρία του καθενός]τα πράγματα μπορεί και να ήταν αλλοιώς[για τον Νικόλα,το έργο του,και για μάς]. Παθιάζομαι πάλι και κάποιοι ίσως και να χρειάζεται να με συνετήσουν ξανά αλλά την ευθύνη δε τη ρίχνω στο σύστημα αλλά κυρίως σε μας που ενώ θεωρητικά ζούμε[έντονες στιγμές συγκινήσεις και ταξίδια] με κάποιους καλλιτέχνες που μας εκφράζουν δε ξέρω τελικά αν κάνουμε αυτό το κάτι παραπάνω για το οξυγόνο που χρειάζονται[άσχετα αν μας το ζητούν,αν το θέλουν και αν είναι δική τους επιλογή να βρίσκονται εκτός συνόρων. Τούτο με απασχολεί περισσότερο όχι για τον Μεσημέρη μιά και δε μιλάω εξονόματός,όσο για τόσους μουσικούς-στιχουργούς-ερμηνευτές που έχουν γύρω τους ή αυλικούς ή σε μεγάλη απόσταση φιλάθλους...Και προσωπικά προτιμώ ΄να είμαι"με τους οπαδούς μιας ταξιδιάρικης μουσικής κατάδυσης"παρά με αυλικούς ή με φιλάθλους μιας θεωρίας που μηδενίζει σχεδόν τους πάντες.Πολύ φιλικά
  11. Φίλε[η] η εξήγηση αυτή που δίνεις και δεν είχε περάσει από τη σκέψη μου αλλά και μου φαίνεται [τώρα] πολύ εύστοχη.Πράγματι μπορεί να είναι και έτσι.Ούτως ή άλλως χαίρομαι και για το ενδιαφέρον των υπόλοιπων μελών που με τίμησαν με τη προσοχή τους αλλά και γιατί η δική μου τοποθέτηση έδωσε την ευκαιρία και τη χαρά να επικοινωνήσω με κάποιον μουσικό που έπαιξε με τον Σταμάτη.Να είσαι καλά
  12. Θέλω σε πρώτη φάση να ευχαριστήσω κάθε φίλο[η] που ασχολήθηκε με το θέμα που έβαλα αλλά και με τις απόψεις που αφορούν τη στάση μας γενικότερα απέναντι σε λιγότερο προβεβλημένους δημιουργούς και καλλιτέχνες.Εχετε δίκηο απόλυτο που δε σας χαιρέτησα ξεκινώντας αυτή τη προσπάθεια επικοινωνίας μαζί σας αλλά σκέφτηκα να αποφύγω τις τυπικές εισαγωγές και τους προλόγους[πολλές φορές ένα γειά χαρά΄΄τα λέει όλα].Ως προς τα σχόλια για strato.. για την ηλικία μου ..και για το 1οο.....τα δέχομαι πολύ καλοπροαίρετα σαν χιούμορ ανθρώπων έξυπνων με ευαισθησίες και καλλιέργεια. Η μυθοποίηση τελικά που επιμένετε ότι χαραχτηρίζει τα σχόλιά μου μήπως είναι ένα μέσο[όχημα-άλλοθι ή εύρημα]για να περνάει η εύκολη σαλαμοποίηση των πάντων.Μήπως δηλαδή στη προσπάθεια να χτηπήσει κάποιος την υπερβολή της έκφρασης,την υπερβολή της συγκίνησης και την υπερβολή έντονων συναισθηματικών κραδασμών[πάθη]κινδυνεύει να περάσει σε συρματοπλεγμένα χωράφια ισοπέδωσης αξιών,κατεδάφισης προσωπικοτήτων και θεοποίησης του ότι όλα είναι έτσι όπως είναι και τα υπόλοιπα αποτελούν ψυχικές φαντασιώσεις,διαταραγμένες έμμονες ιδέες και αρρωστημένα κολλήματα γύρω από καλλιτέχνες δημιουργούς και ανθρώπους της Τέχνης. Αν τελικά το πρόβλημα είναι το να παθιάζεται κάποια με τον Καββαδία,Καρυωτάκη,Βαμβακάρη,Τομ Γουέϊτς,Μπεθ Γκιμπονς,Λεοναρντ Κοέν,Φλέρυ Νταντωνάκη,Σωτηρία Μπέλου και Φίλιπ μΓκλας πρέπει να του κατεβάσετε χιλιάδες φωτογραφίες απαξιώνοντας κάποιους άλλους;Πρέπει να μή παθιάζομαι με τα τραγούδια του Σταμάτη έτσι απλά επειδή σας είναι άγνωστος;ή επειδή μου φαίνεται ότι συνεχίζει[ψωρίς κεφαλαία αυτή τη φορά]όχι τον Ασιμο αλλά τη πορεία διαδρομής επιβαλλόμενου εκτροχιασμού από την βιομηχανοποιημένη κουλτούρα μιάς αλλοτριωμένης μουσικής χειραγώγησης;αυτής ακριβώς που σπρώχνει τη βία,την αφασία και την απαγόρευση του να ΄΄αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο΄΄; σας ευχαριστώ από βάθους καρδιάς
  13. Eχεις δίκηο από την άποψη που το βλέπεις και το τοποθετείς πολύ ρεαλιστικά και ορθολογικά.Νά όμως που χρειάστηκαν τόσα χρόνια για να έχεις εσύ φίλε μου την καλοσύνη να με ενημερώσεις γιά κάτι σχετικό που άκουσες και που με ικανοποιεί σε μεγάλο βαθμό έστω και αν υπερέβαλα[πιό σωστά έτρεξα το χρόνο με μιά προφητική διάθεση]για να αποτυπώσω ένα δείγμα παραγκωνισμού από τη τρέχουσα μουσική πραγματικότητα.
  14. Αυτό που ενοχλεί αλλά και που νομίζω πως είναι ιδιαίτερα επικίνδυνο είναι το γεγονός ότι κάποιοι δημιουργοί αφίνονται[και από μας]ανυπεράσπιστα μόνοι απέναντι σε ένα βιομηχανοποιημένο κυρίαρχο ρεύμα μουσικής τελματοποίησης μέχρι τότε που το ίδιο αυτό σύστημα κρίνει και αποφασίζει να τους κάνει μόδες.Αυτό λοιπόν με προβληματίζει.Πού είναι ο Κώστας Τριπολίτης,πού είναι ο Αλκης Αλκαίος,πού είναι οι Συνήθεις Ύποπτοι,πού είναι ο Χάρης Κατσιμίχας. Αποκλείεται στη κόντρα με τα ρεύματα αυτοί οι Ασιμοι να τη βιδώσουν και ή να αποσυρθούν ή να γίνουν έρμαια της δισκογραφικής μαζικής κατανάλωσης.Μή ξεχνάτε τί έγινε με το Να με αγαπάς κλπ..... Το θέμα [και μπορεί βέβαια να κάνω μεγάλο λάθος]είναι το ότι δεν επιζητούμε εμείς[εμείς οι υπόλοιποι που δεν είμαστε καθόλου λίγοι αλλά ούτε και αναίσθητοι]την ουσιαστική πληροφόρηση του έργου και των απόψεων κάποιοων λιγοστών δημιουργών που και βέβαι είναι σε καραντίνα.Εσείς δηλαδή έχετε άλλο παράδειγμα δημιουργού που πούλησε πάνω από 1000000δίσκους με το ΕΛΛΑΣ που να ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΜΟΥ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΣΥΝΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ!!!!!!!!!!!! Εσείς πώς το ονομάζετε αυτό αν όχι περιθωριοποίηση. Το ΠΟΡΤΟ ΡΙΚΟ ΔΕ ΣΗΚΩΝΕΙ ΘΑΛΑΣΣΕΣ κλπ να μην έχουν προκαλέσει κανενός το ενδιαφέρον για να ακούσουμε και μείς την άποψη του Σταμάτη για τα μουσικά δρώμενα;;Το βρίσκετε Φυσιολογικό;
  15. Mα εδώ φίλοι μου είναι το όλο ζήτημα.Ο Σταμάτης Μεσημέρης έχει ήδη αναγνωρισθεί[από το κόσμο] τόσο για τα τραγούδια του[ΕΛΛΑΣ=ΠΟΡΤΟ ΡΙΚΟ-ΔΕ ΣΗΚΩΝΕΙ και άλλα πολλά] όσο και στις εμφανίσεις του[ΣΥΡΜΟΣ-ΟΞΥΓΟΝΟ-ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ φίσκα από κόσμο].Το θέμα είναι ότι δεν αναφέρεται πουθενά.ΠΟΥΘΕΝΑ.... Δε λέω ότι το χρειάζεται.Ούτε ξέρω αν το προκαλεί ο ίδιος [μπορεί να αποκρούει αυτός τα Μέσα].Τί κάνουν όμως όλοι αυτοί που υποτίθεται ότι τους έχει κάνει τσάμπα μάγγες[και ο νοών νοήτω]. Τί κάνουν αυτοί που βγάζουν τόσα από τα τραγούδια του[παραγωγοί,δημοσιογράφοι,τηλεοπτικοί,ατζέντηδες συναυλιών]. Γιατί θα πρέπει να του κάνουμε εμείς site τη στιγμή που κανείς δεν μας ενημερώνει έγκαιρα ούτε για το τί κάνει ούτε για το πού εμφανίζεται,άσχετα αν τα τραγούδια του τα βλέπουμε γραμένα στους τοίχους,άσχετα αν φουλάρει[στόμα με στόμα]όπου εμφανισθεί και άσχετα αν δε μοστράρει τη φάτσα του στα εξώφυλλα.Ρωτάω αν έχει κανείς άποψη ότι πρέπει να συνεχιστεί αυτό ή αν μπορεί με αυτού του τύπου τους μουσικανθρώπους να γίνει κάτι άλλο.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου