Προς το περιεχόμενο

rider

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    5
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Συμμετοχή rider

0

Φήμη

  1. Γεια σου, ¶ρη από την Αρκαδία! :) Πριν σου πω ό,τι έχω να σου πω, πρέπει να σου πω ότι ο φίλος σου, σου απέκρυψε και κάτι άλλο. Σου απέκρυψε το γεγονός ότι ένα pc δεν είναι πάντα σταθερό ειδικά όταν μιλάμε για μουσικές εφαρμογές και θα αντιμετωπίσεις πολλά προβλήματα όχι μόνο σε live καταστάσεις, αλλά και στο σπίτι σου. Είναι πολλά τα παιδιά που αντί να γράφουν μουσική, περνούν ατέλειωτες ώρες προσπαθώντας να λύσουν τεχνικά θέματα. Το ερώτημα που έθεσες καίει πολλούς μουσικούς και έχει τεθεί και από πολλούς άλλους σε πολλά άλλα sites. Πολλοί θα σου πουν πολλά, άλλα, η μία και μοναδική αλήθεια με πολύ απλά λόγια και χωρίς να μπλεχτούμε ιδιαίτερα με τεχνική ορολογία, έχει ως εξής: Αν αποφασίσεις να δουλέψεις με pc : Χρησιμοποιώντας pc, θα πρέπει να προσέξεις να αγοράσεις ό,τι πιο κορυφαίο υπάρχει σε επεξεργαστή ( όχι λιγότερο από 3,6 GHz σε κάθε περίπτωση ), μνήμη RAM τουλάχιστον 2 GB, 2 σκληρούς δίσκους όσο το δυνατόν μεγαλύτερης χωρητικότητας, τον έναν για το Λειτουργικό Σύστημα του pc και τον άλλον για την αποθήκευση της δουλειάς σου, έτσι ώστε αν χρειστεί να κάνεις format να μην χάσεις την αποθηκευμένη στο σκληρό σου δίσκο δουλειά, την πιο επαγγελματική κάρτα ήχου και τελευταίας τεχνολογίας που θα βρεις στην αγορά, ένα midi keyboard έως και 88 πλήκτρα αν θέλεις να έχεις την έκταση του πιάνου, μία οθόνη μεγάλη ( όχι μικρότερη των 19 ιντσών ), ένα ζευγάρι monitor ηχείων και δύο ή και περισσότερα επαγγελματικά μουσικά προγράμματα από την πληθώρα που υπάρχει στην αγορά για την κάλυψη των διαφόρων και πολύπλευρων αναγκών σου που από μόνο του ένα πρόγραμμα δεν μπορεί να προσφέρει και από εκεί και πέρα σε software μορφή από ήχους μέχρι ό,τι μπορείς να φανταστείς και σε ενδιαφέρει προσωπικά. Όλα τα παραπάνω πρέπει να τα αγοράσεις ξεχωριστά και να κάνεις τη συνδεσμολογία εσύ και αφού θα έχεις κάνει νηστεία και προσευχή για να λειτουργήσουν όλα ομαλά, τότε, να τα βάλεις όλα σε λειτουργία. Για ένα επαγγελματικό set up kai νόμιμα αγορασμένο να ξέρεις από τώρα πως θα ξοδέψεις περίπου 5.000 ευρώ. Αν αποφασίσεις να δουλέψεις με Music Workstation: Music Workstation, δηλαδή στα ελληνικά Μουσικός Σταθμός Εργασίας, το οποίο σημαίνει ότι το αγοράζεις, το βάζεις στην πρίζα και ξεκινάς δουλειά κατευθείαν, το οποίο επίσης σημαίνει ότι έχει ενσωματωμένα τα πάντα, Κeyboard, Controllers, Λειτουργικό Σύστημα, Sequencer, Sampler, Χιλιάδες Ήχους, Οθόνη,... και δεν θα χρειαστεί να συνδέσεις εσύ απολύτως τίποτα πλην της πρίζας. Με μία και μοναδική αγορά έχεις τα πάντα σε ένα μηχάνημα το οποίο μπορείς να το παίρνεις και να πηγαίνεις ακόμα και σε live στα βουνά και τα λαγκάδια. :) Το κόστος ενός music workstation έχει πολύ μεγάλη διακύμανση, ανάλογα με τις προσωπικές σου ανάγκες. Μπορείς να αγοράσεις ένα πολύ φθηνό music workstation των 1. 700 ευρώ ( πχ. Korg Triton Extreme ), των 2. 500 ευρώ ( πχ. Roland Fantom, Korg Triton Studio ) και φυσικά αν βαστάει η τσέπη σου να αγοράσεις την κορυφή των κορυφών, δηλαδή το OASYS της KORG, το οποίο αποτελείται από 3 αναλογικά και ψηφιακά synthesizers συμπεριλαμβανομένης της τεχνολογίας Karma ( 2ης γενιάς ) και για πρώτη φορά σε music workstation με έγχρωμη οθόνη αφής 10.4'', συνολικής αξίας 6.500 -8.500 ευρώ ανάλογα από πού θα το αγοράσεις και από το αν θα πάρεις αυτό με τα 76 πλήκτρα η αυτό με τα 88 βαρυκεντρισμένα πλήκτρα. Το δίλημμα που θα σε απασχολήσει είναι το εξής: Το pc προσφέρει περισσότερες τεχνικές λειτουργίες από ό,τι ένα music workstation, πχ περισσότερα διαθέσιμα Tracks στο Sequencer για ηχογράφηση, σε αντίθεση με ένα music workstation που συνήθως έχει 16 Midi και 16 Audio Tracks. Αν το κάθε κομάτι σου ξεχωριστά θέλεις να αποτελείται από περισσότερους από 16 Midi ήχους και 16 Audio ήχους, τότε, ή θα αγοράσεις ένα ξεχωριστό sequencer και θα το συνδέσεις με το workstation ή θα προτιμήσεις τη λύση του pc. To music workstation, όμως, είναι 100% σταθερό και δεν θα σου παρουσιάσει ποτέ προβλήματα ασυμβατότητας των μηχανημάτων και του software που περιλαμβάνει, μιας και όλα είναι προεγκατεστημένα και ελεγμένα από την κατασκευάστρια εταιρία, έτσι ώστε να συνεργάζονται τα πάντα μεταξύ τους 100% αρμονικά. Και έρχεται το δίλημμα τώρα : Να αγοράσω όλα τα εξαρτήματα ξεχωριστά μόνος μου στήνοντας το δικό μου audio pc, το οποίο θα μου παρουσιάζει προβλήματα, αλλά, θα μου δίνει περισσότερες τεχνικές δυνατότητες, ή να προτιμήσω ένα music workstation που δεν θα μου παρουσιάσει ποτέ πρόβλημα, αλλά, θα έχω λιγότερες τεχνικές δυνατότητες; Δημιουργούμε μουσική. ¶ρα, το παν είναι ο Ήχος που φτάνει πρώτα σε μας και κατόπιν στους ακροατές. ¶ρα θα πρέπει να μας ικανοποιεί. Ό,τι κι αν ακούσεις από διάφορους, να έχεις πάντα στο πίσω μέρος του κεφαλιού σου ότι τον επαγγελματικό και ζεστό ήχο που δίνουν τα hardware αναλογικά και ψηφιακά synthesizers, δεν θα τον πάρεις ποτέ από κανένα pc σε μορφή software. Με άλλα λόγια : 1. Pc με περισσότερες τεχνικές δυνατότητες και λιγότερο ποιοτικό Ήχο ή 2. Music Workstation με λιγότερες τεχνικές δυνατότητες, αλλά, ποιοτικό, κορυφαίο και επαγγελματικό Ήχο; Η απόφαση είναι αποκλειστικά δική σου... Ελπίζω να σε βοήθησα, ¶ρη... :) ΥΓ: Κάτι που προσωπικά συστήνω σε πολλούς, είναι να περάσεις μερικές μέρες δίπλα σε κάποιον που χρησιμοποιεί απιοκλειστικά pc και σε κάποιον που χρησιμοποιεί αποκλειστικά music workstation, για να μπορέσεις να καταλάβεις από κοντά, πέρα από το ποια από τις 2 λύσεις καλύπτει τις μουσικές σου ανάγκες, με ποια από τις 2 λύσεις μπορείς ο ίδιος προσωπικά να δουλέψεις άνετα. Πολλοί μουσικοί - ειδικά πληκτράδες - βρίσκουν πιο εύχρηστο για πολλούς λόγους ένα music workstation, ενώ κάποιοι άλλοι που έχουν το μικρόβιο του κομπιουτερά, προτιμούν το pc.
  2. Δεν πιστεύω ότι διαβάζεις με προσοχή και θα σου το αποδείξω αντιπαραθέτοντας ένα δικό μου pοst με ένα δικό σου: Δικό μου ποστ: Δικό σου ποστ: Ελπίζω να καταλαβαίνεις τώρα γιατί δεν πρέπει να είμαστε βιαστικοί στην ανάγνωση μηνυμάτων! Εδώ παίρνει την απάντηση του και ο boody. Σε αυτό θα συμφωνήσω. Όπως θα έχεις ήδη καταλάβει, άλλα τα λες καλά, άλλα όχι! :) Όσο για τα υπόλοιπα που αναφέρεις, είναι πράγματα που θα μπορούσε ο οποιοσδήποτε να σκεφτεί, όπως το ότι τα τραγούδια δεν ήταν ίδια που αναφέρεις κάπου κλπ κλπ, ωστόσο, για όλα, μα, για όλα, υπάρχουν λύσεις! :wink: Τέλος, να προσθέσω κάτι για τον φίλο boody, ο οποίος έγραψε: Η εξέλιξη του post είναι αυτή ακριβώς που περίμενα και χαίρομαι ιδιαιτέρως γι αυτό. Χαίρομαι που το noiz.gr απαρτίζεται από μέλη που δεν σκύβουν το κεφάλι χάριν ευγενείας, κάτι που συμβαίνει σε άλλα μουσικά sites, στα οποία και τρόμαξα, όταν τα επισκέφτηκα. Έβλεπα χρήστες με κατεβασμένο το κεφάλι να συμφωνούν και να γλύφουν τους moderators, ακόμα κι αν οι moderators έλεγαν στους users ότι ο γάιδαρος πετάει!!! Αηδιαστική κατάσταση πράγματι.
  3. Φωνάζω δεν φωνάζω να διαβάζετε προσεκτικά τα μηνύματα, εξακολουθούν ορισμένοι οι οποίοι μόνο και μόνο για να γράψουν κάτι, θα πετάξουν την πα**ρια τους όπως ο blue. Κριτικές επιτροπές υπάρχουν παντού. Δυστυχώς. Σε όλους τους διαγωνισμούς. Είτε σε αυτούς τους διαγωνισμούς είναι υποψήφιοι οι Beatles είτε η Παπαρίζου στο διαγωνισμό Eurovision είτε ο Μπάμπης από τον Πειραιά σε διαγωνισμό ΙΕΚ. Όλοι είναι διαγωνισμοί, ο καθένας με διαφορετικό μουσικό ύφος και κύρος. Εμείς πειραματιστήκαμε και πειραματιζόμαστε πάνω σε όλους τους διαγωνισμούς, ανεξαρτήτως του φορέα διοργάνωσης. Το θέμα μας είναι η πάντα λανθασμένη κρίση των κριτικών επιτροπών, μιας και "κλείνουν" το δρόμο στους πρωταγωνιστές του αύριο και επιβραβεύουν τους αποτυχημένους του αύριο. Δεν είναι λίγοι οι καλλιτέχνες που έχουν 30αρήσει, έχουν βραβευτεί επανειλλημένως και μάλιστα με πολλά βραβεία, ωστόσο, δεν έχουν καταφέρει απολύτως τίποτα το σημαντικό στην Ελληνική και Ξένη δισκογραφία. ( Το "κλείνουν" το βάζω σε εισαγωγικά, γιατί όλοι, μα, όλοι οι πρωταγωνιστές και αστέρες του αύριο βρίσκουν το δρόμο τους έστω και λιιιίγο καθυστερημένα ). Ένα άλλο θέμα που άνοιξε ο φίλος ΒRAIN και το οποίο είναι παρεμφερές με το θέμα που συζητάμε, είναι η κοροιδία που υφίστανται από τις εκάστοτε κριτικές επιτροπές οι τηλεθεατές και οι αναγνώστες που υποτίθεται ότι ψηφίζουν, ενώ στην ουσία είναι το μοναδικά κορόιδα. Το ίδιο έγινε και φέτος και πέρσι με τη Eurovision και με τα Αρίων και και και, μεγάλο φιάσκο η όλη διαδικασία επιλογής και βράβευσης των τραγουδιών. Συμφωνώ.
  4. Καλημέρα σε όλους! Επειδή τέθηκαν μερικά θέματα, θα ήταν φρόνιμο να απαντήσω σε ένα-ένα ξεχωριστά. Θα ξεκινήσω από το τελευταίο μήνυμα και συγκεκριμένα από τον φίλο wasted_sunsets, ο οποίος έγραψε τα εξής: Λέγοντας ποιοτική μουσική θέλω να κάνω σαφή διαχωρισμό των καλλιτεχνών που με απλά και ερασιτεχνικά μέσα ασχολούνται με τη μουσική και των καλλιτεχνών που είναι επαγγελματίες του χώρου. Με άλλα λόγια, τα τραγούδια και οι συνθέσεις που συμμετείχαν στους διαγωνισμούς και κατά συνέπεια στο ΠΕΙΡΑΜΑ, γράφτηκαν αποκλειστικά από επαγγελματίες. Αν είχες διαβάσει πολύ προσεκτικά το 1ο μου μήνυμα, θα το είχες καταλάβει αυτό, μιας και σε μια παράγραφο μεταξύ άλλων αναφέρω και τα εξής: Με άλλα λόγια, αν πχ κάποιος γρατσουνάει απλά μια κιθάρα και γράφει στιχάκια του κ**ου, σαφώς και δεν θα έχει καμιά τύχη σε κανένα διαγωνισμό και δικαίως θα τον απορρίψουν. Επίσης, ο φίλος wasted_sunsets, έγραψε: Δεν έχω αναφέρει πουθενά και σε κανένα μήνυμά μου ότι δεν πρόκειται για επιστημονική μελέτη. Και κανένας άλλος δεν μπορεί να μιλήσει εκ μέρους μου. Ο καθένας μπορεί να φαντάζεται διάφορα, αλλά, άλλο πράγμα η φαντασία και άλλο πράγμα η πραγματικότητα. Θεωρώ πως είναι καλό να μην είμαστε βιαστικοί στην ανάγνωση των μηνυμάτων. Κάτω από ποια ομπρέλα έγινε και γίνεται το ΠΕΙΡΑΜΑ είναι το τελευταίο πράγμα που θα πρέπει να μας απασχολεί. Σε ένα πείραμα δεν έχει σημασία το ποιος το έκανε, αλλά, τα αποτελέσματα του πειράματος και αν αυτά ευσταθούν. Αν δεν έχουμε πειστεί, τότε, μπορούμε να κάνουμε όλοι μόνοι μας το συγκεκριμένο πείραμα σε συνεργασία με φίλους μας που ασχολούνται επαγγελματικά, για να δούμε αν και εμείς θα καταλήξουμε ακριβώς στο ίδιο αποτέλεσμα. Θα συμφωνήσω σε όλα με τον Flipper, ο οποίος μεταξύ άλλων έγραψε: :lol: Όντως! Αν και τα ΙΕΚ αναφέρθηκαν εντελώς ενδεικτικά, άλλωστε, είναι πολύ ασήμαντης εμβέλειας οι διαγωνισμοί που διεξάγουν. Το θέμα είναι αλλού. Στις μέρες μας η κάθε κουτσή μαρία χρίζει τον εαυτό της μέλος της κριτικής επιτροπής !!! Έλεος! Και πάλι έλεος! Ο κάθε άσχετος και αποτυχημένος στον επαγγελματικό μουσικό χώρο, με ούτε 1 CD πλατινένιο στο ενεργητικό του ( αν πρόκειται για καλλιτέχνη ), παριστάνει το μέλος της κριτικής επιτροπής, επειδή τυχαίνει μέσω γνωριμιών πχ να έχει εκδόσει 2-3 μουσικά βιβλία ή να έχει μια παραγωγή στο ραδιόφωνο. :lol: . Τι να πω! Χαίρομαι που υπάρχουν έξυπνα παιδιά στο Forum και δεν θα πέσουν θύματα καμιάς κριτικής επιτροπής. Εντελώς ενδεικτικά και πάντα μιλώντας για τον ελληνικό χώρο, θα πω τα εξής: Όταν οι C:Real πέρασαν από κριτική επιτροπή για να εκπροσωπήσουν πριν μερικά χρόνια την Ελλάδα στην Eurovision, η τότε κριτική επιτροπή, αν θυμάμαι καλά με πρόεδρο τον κ. Πλέσσα Μίμη ( αν κάποιος φίλος θυμάται καλύτερα, ας με διορθώσει ), τούς χαρακτήρισε εμμέσως πλην σαφώς ατάλαντους και τους έστειλε στα σπίτια τους !!! Το αποκορύφωμα ήταν το 2001 όταν με πρόεδρο της κριτικής επιτροπής τον κ. Γιώργο Κατσαρό, ( ναι, τον γνωστό συνθέτη ), η Έλενα Παπαρίζου χαρακτηρίστηκε εμμέσως πλην σαφώς λίγη για τη Eurovision και την "πέταξαν έξω". Έλα μου ντε, όμως, που ο κόσμος είχε εντελώς διαφορετική άποψη από την κριτική επιτροπή και έτσι στάλθηκε τελικά η Παπαρίζου το 2001, κατακτώντας μάλιστα την 3η θέση, δηλαδή την καλύτερη θέση που είχε πάρει ποτέ η Ελλάδα ως τότε (!!!), η οποία αργότερα σε συνεργασία με τον Χ. Δάντη και την Ν. Γερμανού και συγκεκριμένα το 2005 μάς χάρισε και την 1η θέση!!! Και ο κατάλογος συνεχίζεται... Δυστυχώς, αυτά είναι τα ευτράπελα των κριτικών επιτροπών! Καμαρώστε τις κριτικές επιτροπές και το άξιο (???) έργο τους! Τέλος, χρωστώ και μια απάντηση στο φίλο Wow!, ο οποίος έγραψε: Το πείραμα και μόνο το πείραμα. ¶λλωστε, τα πειράματα που βρίσκονται αυτή τη στιγμή σε εξέλιξη είναι πάμπολλα και σε πολλούς τομείς πάντα σχετικούς με τη μουσική. Έχεις την εντύπωση ότι περιμένω εγώ ή ο οποιοσδήποτε άλλος νοήμων καλλιτέχνης να μας κάνει καριέρα μια κριτική επιτροπή;;; You must be kidding me!!! Πάνω κάτω τα ίδια λένε και οι υπόλοιποι φίλοι του noiz.gr, οπότε πιστεύω πως σας έχω καλύψει. Και πάλι καλημέρα!
  5. ΠΕΙΡΑΜΑ Κατά την περίοδο 2003-2006, εγώ σε συνεργασία με μια ομάδα καλλιτεχνών προχωρήσαμε στην εκτέλεση ενός πειράματος. Στείλαμε ο καθένας μας ξεχωριστά τα ίδια ακριβώς μουσικά κομάτια ( ο καθένας δικές του συνθέσεις ) σε 6 διαφορετικούς διαγωνισμούς τραγουδιού. Θέλω να τονίσω εδώ το γεγονός ότι το ίδιο ακριβώς CD με τα ίδια ακριβώς Tracks του κάθε καλλιτέχνη, χωρίς να αλλαχτεί απολύτως τίποτα μέσα σε αυτά τα 3 χρόνια, που στάλθηκε στον 1ο διαγωνισμό, στάλθηκε και στον 2ο και στον 3ο έως και τον 6ο. Τα αποτελέσματα ήταν άκρως εντυπωσιακά! Το τραγούδι που έπαιρνε την 1η ( !!! ) ή και 2η ( !!! ) θέση σε έναν διαγωνισμό, πχ. ενός ΙΕΚ, δεν περνούσε ούτε καν στην Τελική φάση ( !!! ) κάποιου άλλου ΙΕΚ την ίδια περίοδο! Μήπως τελικά δεν υπάρχουν επαγγελματικά κριτήρια, αλλά, υπάρχει μόνο προσωπικό μουσικό γούστο; Στο σημείο αυτό θα ήθελα επίσης να επισημάνω ότι όλα τα τραγούδια και οι μουσικές συνθέσεις συμμορφωνόταν απόλυτα με τις προκηρύξεις των εκάστοτε διαγωνισμών και διαγωνιζόταν κανονικά στην Κατηγορία τους. Εξαιρούνται, φυσικά, οι διαγωνισμοί που υπάρχει έστω και η παραμικρή υποψία ότι κάτι δεν πάει καλά, κάτι που το συναντήσαμε σε αυτήν την τριετία, με αποκορύφωμα έναν διαγωνισμό όπου επικράτησε το απίστευτο μπάχαλο και του οποίου τα αποτελέσματα εννοείται πως δεν συμπεριλαμβάνονται στο πείραμά μας. Αναλυτικά και για ευνόητους λόγους, δεν μπορώ να σας μεταφέρω τα αποτελέσματα ούτε να αποκαλύψω τα ονόματα των παιδιών που συμμετείχαν και βραβεύτηκαν, αλλά, ούτε και τα ονόματα των φορέων που διεξήγαγαν τους διαγωνισμούς. Όλα αυτά τα ανέφερα μόνο και μόνο για να δείξω ότι μεταξύ των ποιοτικών τραγουδιών και συνθέσεων δεν υπάρχουν αντικειμενικά και επαγγελματικά standards, βάσει των οποίων να βραβευτεί ένα κομάτι ως "το καλύτερο τραγούδι/ η καλύτερη σύνθεση κλπ". Αν περάσουμε στο ποιοτικό και επαγγελματικό επίπεδο, πλέον τα πράγματα είναι 100% υποκειμενικά και τα αποτελέσματα ( αν εξαιρέσουμε τους διαγωνισμούς όπου υπάρχουν υποψίες ότι κάτι δεν πάει καλά ) διαμορφώνεται με το αυστηρώς προσωπικό γούστο των μελών των εκάστοτε κριτικών επιτροπών. Τουλάχιστον εμείς, σε αυτό το συμπέρασμα καταλήξαμε μετά το πείραμα το οποίο εξακολουθεί να συνεχίζεται. Ίσως, γι’ αυτό, σχεδόν πάντα, τα τραγούδια και οι συνθέσεις που βραβεύονται δεν έχουν απολύτως καμιά τύχη, αλλά, ούτε και οι δημιουργοί τους. Το ότι ένα τραγούδι ή μια σύνθεση άγγιξε τα 3 - 4 μέλη μιας κριτικής επιτροπής, δεν σημαίνει πως θα αγγίξει και εκατομμύρια άλλους ανθρώπους. Γι’ αυτό και πολλές φορές βλέπουμε παιδιά με πολλά διπλώματα, πτυχία και βραβεία κρεμασμένα στους τοίχους των σπιτιών τους, τα οποία, αν τα ρωτήσεις αν μετά τη βράβευσή τους έχουν κάνει κάτι πολύ σοβαρό στην Ελληνική και Ξένη Δισκογραφία θα σου απαντήσουν "Όχι"! Όσοι από εσάς έχετε συμμετάσχει σε ανάλογους διαγωνισμούς, ποια είναι η εμπειρία σας, αλλά και ποια είναι η άποψή σας πάνω στο συγκεκριμένο θέμα; Υπάρχει σοβαρός λόγος να υπάρχουν κριτικές επιτροπές στους διαγωνισμούς ή μήπως ο κόσμος είναι ο πραγματικός κριτής του κάθε καλλιτέχνη; Ακολουθεί και δημοφήφισμα ...
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου