Προς το περιεχόμενο

Dead_Nid

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    11
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Συμμετοχή Dead_Nid

0

Φήμη

  1. Ναι αυτό εννοώ. Ή ας πούμε drums μαζί με μπάσο ή κιθάρα ή άλλους συνδυασμούς. Αν είναι 4 παραείναι λίγο και περιοριστικό για κάτι περισσότερο.
  2. Ναι αλλά έτσι βέβαια θα γράφετε μόνο overdubs, δηλ ο ένας μετά τον άλλο και με ακουστικά. Έχεις βρει κάποια με τέσσερα mic inputs?.. Δεν υπάρχουν και πολλά νομίζω.
  3. 1)Για σπλιτ σε δύο κονσόλες, ειδικά σε "συνθήκες μαγαζιού", καλό είναι το ένα σετ εξόδων να είναι transformer isolated, οπότε το Art είναι οκ. Το t.racks δε γράφει λεπτομέρειες οπότε δε μπορείς να είσαι σίγουρος εκτός αν τους στείλεις να τους ρωτήσεις. Γενικά η περιγραφή που έχουν βάλει είναι "για κλωτσές", όπως υποθέτω και η ποιότητα του, που μπορεί να φανεί είτε ως ποιότητα ήχου είτε κατασκευής είτε και τα δύο. 2) Δε το πιάνω αλλά γενικά όπου η σύνδεση ξεκινάει με τρεις αγωγούς και καταλήγει σε τρεις αγωγούς τότε παραμένει balanced. 3) Ανούσιο. http://whirlwindusa.com/support/tech-articles/microphone-splitters/
  4. hello, μερικές γρήγορες σκέψεις. Τα oktava είναι σούπερ για overhead καθώς επίσης και τις άλλες χρήσεις που λες. Θα σου πρότεινα να μείνεις με αυτά για λίγο καιρό μέχρι να μάθεις καλά τον ήχο τους και τότε μόνο θα ξέρεις αν σου κάνουν (στο γούστο σου) ή θα πας για κάτι άλλο. Επίσης μπορείς να δοκιμάσεις να γράφεις με πιο λίγα mics, με τεχνικές τύπου Glynn Johns ή την παραλλαγή του Recorderman ή κάτι παρόμοιο δικό σου. Με αυτόν τον τρόπο θα έχεις μια χαρά snare και τομς μέσα στα overhead (απλά όχι πολύ μακρία, όχι περισσότερο από 1μ μακριά). Για την ακρίβεια θα παίζει πολύ ρόλο η ικανότητα του drummer στο να βγάζει καλό ήχο και balance αλλά αυτό θέλω να πιστεύω ότι είναι μόνο καλό, γιατί οδηγεί προς βελτίωση (και μουσικού και τεχνικού). Σε αυτή τη περίπτωση προσθέτεις και ένα mic στη μπότα, οπότε σύνολο 3 mics. Οπότε έτσι ίσως θα μπορούσες να βάλεις λίγα παραπάνω λεφτά στο audio interface το οποίο θα είναι η καρδιά του συστήματος και καλό είναι να μη κάνεις εκεί εκπτώσεις γιατί θα σε "χαντακώσει" σε ότι κάνεις, για πολύ καιρό. Βέβαια η καμπύλη εκμάθησης συνήθως είναι πολύ αργή μέχρι να αρχίσει κάποιος να νιώθει τις διαφορές μεταξύ διαφορετικών preamps και converters, απλά γενικά έχε κατά νου ότι συνήθως εκεί ότι πληρώνεις παίρνεις και αν έχεις π.χ. πολλούς προενισχυτές με 300 ευρό τότε κάπου έχει γίνει έκπτωση και θα "δείξει" στο τελικό αποτέλεσμα. Εξαρτάται βέβαια από το σε ποιο βαθμό σε ενδιαφέρει η ποιότητα του ήχου, οπότε λίγο χάος γενικά... Τα jbl lsr 305 τα έχω στο σπίτι και είναι πολύ decent μονιτοράκι που ενώ έχει φτηνό γενικά ήχο, είναι πολύ ικανό στο να σου φανερώνει προβλήματα και γενικά σε κουράζει μέχρι να βγάλεις καλό αποτέλεσμα αλλά συνήθως έχει δίκιο. Οπότε κράτα τα για αρκετό καιρό μέχρι να πας στο επόμενο level. Και νομίζω ότι δεν είναι απαραίτητο το subwoofer τους (ούτε εγώ το έχω) γιατί ενώ το μπάσο δεν είναι βαθύ κτλ νομίζω είναι αρκετό για να σου δώσει μια καλή ιδέα του που βρίσκεσαι και τι κάνεις. Εκτός αν η μουσική σου έχει πολύ sub content, οπότε εκεί θα το χρειαστείς, είτε το matching μοντέλο της jbl (προτιμότερο κατ'εμε) είτε κάποιο άλλο.
  5. έχεις απόλυτο δίκιο για το aux send. Δουλεύει μεν, αλλά δεν είναι ο καλύτερος τρόπος. Για αυτό είπα για το 2TR IN (2-track in) που ουσιαστικά έχει φτιαχτεί ακριβώς για αυτό το πράγμα: monitoring μίας στερεοφωνικής εξόδου. Στη συγκεκριμένη περίπτωση της 2κάναλης κάρτας ήχου του benetos. Φυσικά αν είχε πολυκάναλη έξοδο θα άλλαζε το πράμα. Τώρα από θέμα ποιότητας, το 2track input σε μικρούλες κονσόλες συνήθως είναι παραμελημένο τεχνικά (π.χ. πιο φτηνά opamps) συν το γεγονός οτι σχεδόν πάντα είναι unbalanced. Το καλό από την άλλη είναι ότι ο δρόμος μέχρι το Control Room OUT είναι ο συντομότερος δυνατός. Τέλος πάντων, λεπτομέρειες... take care, Nid.
  6. κατέβασα το manual της κονσόλας σου και μια πολύ εύκολη λύση είναι η εξής. Βάλε την έξοδο της κάρτας ήχου στο 2-track in. Στο μαστερ πάτα το κουμπί 2TR IN και τότε από το Control Room out θα ακούς μόνο αυτό. Εννοείται ότι το σήμα που ηχογραφείς πηγαίνει μέσω του stereo bus όπως λογικά κάνεις μέχρι τώρα. Δηλαδή συνδέεις την είσοδο της κάρτας με τα ST OUT jacks ή REC OUT jacks. Καλή τύχη.
  7. sorry δε θέλω να είμαι εξυπνόκωλος αλλά αν μιουτάρει την επιστροφή της κάρτας πώς θα ακούει για να γράψει overdubs? Το πρόβλημα με αυτές τις μίνι κονσολίτσες είναι ότι δεν προσφέρουν direct outputs σε κάθε κανάλι. Οπότε η λύση συνήθως είναι να στέλνουμε το ηχογραφούμενο σήμα μέσο auxiliaries. Ορισμένες διαθέτουν 2 mix, συνήθως ως main mix και alt mix (alternative mix), οπότε μπορούμε απλά να στείλουμε τα κανάλια που ηχογραφούμε στο alt mix. Δηλαδή απλά για να μη βγαίνουν στο main mix μαζί με την επιστροφή της κάρτας και έχουμε το πρόβλημα με το echo. Υπάρχουν κι άλλες λύσεις δρομολόγησης αλλά εξαρτάται από την υλοποιήση της κάθε κονσόλας και επίσης θυμίζω οτί δεν είναι όλες της ίδιας ποιότητας (σήματος). Επίσης benetos πρόσεξε το buffer της κάρτας σου γιατί για να λες ότι ακούς echo (δηλαδή μεγάλη, διακριτή καθυστέρηση) σημαίνει ότι μάλλον έχεις πολύ μεγάλη τιμή. Φυσικά όσο κατεβάζεις τόσο πιο πολύ στρεσάρεις το PC, οπότε πρέπει να βρεις τη χρυσή τομή. Συνήθως στα 256 samples (στα 44100khz) μπορείς να παίξεις χωρίς να σε ενοχλεί η καθυστέρηση. Αναλόγως και τι παίζεις φυσικά.
  8. Μάλλον είναι το κλασικό λάθος που κάνουν πολλοί....... Λογικά στο main mix σου ακούς το σήμα απευθείας από την έξοδο του καναλιού αλλά και την επιστροφή από την κάρτα ήχου, η οποίο έχει καθυστέρηση και οπότε ακούγεται σαν echo. Οπότε πρέπει να διαχωρίσεις αυτούς τους "δρόμους" του σήματος και να ακούς μόνο την έξοδο της κάρτας. Το πώς θα το κάνεις αυτό απαιτεί γνώση της κονσόλας που διαθέτεις για να φτιάξεις σωστά τη δρομολόγηση. Κάποιος που ξέρει την κονσόλα σου ας απαντήσει για να σε διαφωτίσει. Hope this helps! Nid.
  9. Για την ακρίβεια μιλάω για τα Beyer DT 770 Pro. Δεν έχω δοκιμάσει τα 770M ούτε τα 770 Edition 2005. Μόνο σε rec sessions τα χρησιμοποιούμε για τους μουσικούς. Γενικά όλοι παραπονιούνται ότι ο ήχος είναι κάπως "μακρινός"και τους δικαιολογώ απόλυτα. Και σε μένα έτσι φαίνεται. Φυσικά όπως είπα είναι και θέμα γούστου αυτό το πράγμα, πώς νιώθει πιο άνετα ο καθένας και φυσικά τα 770 δεν είναι τα μόνα ακουστικά που αφήνουν μεγάλη απόσταση του ηχείου από το αυτί. Προσωπικά δεν έχω καταλάβει ακόμα γιατί το κάνουν αυτό οι κατασκευαστές. Όσα ακουστικά έχουν το ηχείο πιο κοντά στο αυτί απλά μου είναι χιλιόμετρα πιο "ανθρώπινα". Όσο για την συχνοτική απόκριση των 770 εννοούσα ότι μπορούν να αναπαράγουν με άνεση αρκετή ενέργεια σε χαμηλές και όχι ότι έχουν υπερβολικά, ψεύτικα μπάσα. Όμως από εκεί και πέρα μου φαίνεται ότι έχουν διάφορα "χαντάκια" (notches) κυρίως σε μεσαίες περιοχές. Έχω πολύ καιρό να τα ακούσω και δεν μπορώ να πω με ακρίβεια ποιες περιοχές. Γενικά η μουσική (κυρίως σε μοντέρνο υλικό αναφέρομαι) ακούγεται ευχάριστα στα 770 απλά πιστεύω πώς δεν "λένε" την αλήθεια και για αυτό δεν τα προτείνω για mixing (αν αυτό θέλει ο johndelover γιατί δεν το διευκρινίζει). Για monitor του μουσικού σε ηχογράφηση είναι πολύ αξιόλογα και '"εύκολα" ακουστικά εκτός από το γεγονός ότι ακούγονται μακρινά το οποίο φυσικά είναι δική μου άποψη και κάποιος άλλος μπορεί να μην τον ενοχλεί ή να το γουστάρει. Anyway ζητώ συγγνώμη γιατί βιάστικα να τα θάψω επειδή νόμιζα πώς ο φίλος μας τα θέλει για mixing. Τώρα το αν είναι σωστό να μιξάρεις με ακουστικά είναι μία άλλη ιστορία απλά κάποιοι είναι αναγκασμένοι να το κάνουν. Α και όντως τα 770 χρειάζονται "γερό" preamp. Take care! Nid
  10. όχι τα 770 πάντως! Έχουν μπόλικα μπάσα αλλά μόνο flat δεν είναι. Πολύ καλή απομόνωση αν και μάλλον αυτό δεν είναι απαραίτητο για home studio. Γενικά ακούγονται κάπως μακρινά και είναι λογικό γιατί τα ηχεία είναι σχετικά μακριά από το αυτί αλλά αυτό είναι και θέμα γούστου. Για drums rec sessions αξίζουν (για τον drummer δηλαδή αλλά και για τον μπασίστα που θέλει να γουστάρει με μπόλικα μπάσα στα ακουστικά του). Για αρκετά πιο "pure" ήχο τσέκαρε ακουστικά της Audio Technica (π.χ. m40fs). Καλή τύχη!
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου