Προς το περιεχόμενο

guitaristas

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    9
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή guitaristas

0

Φήμη

  1. Τα χαρακτηριστικά του ξύλου είναι κυρίως δυο (καθότι αποτελείτε από κυτταρίνη ή κελουλόζη )1. η πυκνότητα του και 2 η διάταξη των ινών του. αυτά τα δυο χαρακτηριστικά επηρεάζουν τον ήχο .Κατά κανόνα ένα συγκεκριμένο είδος ξύλου πχ. το Μαόνι συχνοτικα συμπεριφέρεται με ένα συγκεκριμένο τρόπο .Σαφώς δέντρο από δέντρο διαφέρει αλλά εδώ υπεισέρχεται και ο παράγων ΕΠΙΛΟΓΗ ΞΥΛΩΝ όπου άλλοι το λένε επιλογή άλλοι κουρδισμένα ξυλά κλπ. Είναι δεδομένο ότι απτή στιγμή που οι χορδές μέσο της γέφυρας και του nut ακουμπάνε στο ξύλο κάθε ταλάντωση του ξύλου επηρεάζει τον ήχο. σίγουρα μια squire με μια custom ενός καλού κατασκευαστή θα έχει διαφορά 10% αλλά αυτή επιζητάνε κάποιοι με ποιο ( ευαίσθητα αυτιά ).Οποίος έχει αυτιά ακούει οι υπόλοιποι κοροϊδεύουν .
  2. Τα τελευταία 2 χρόνια παρακολουθώ στωικά το noiz χωρίς να περνώ μέρος στις συζητήσεις αλλά ως εδώ και μι παρέκει . όταν ακούω ότι τα ξυλά δεν έχουν διαφορετικό ήχο και ότι όλα τα κάνουν οι μαγνήτες τόσο καιρό την ίδια καραμέλα από μερικούς ( ειδικούς) πρέπει να πάρω θέση με επιχειρήματα . 1) για πες μας ρε γερόλυκε superfunk ένα ξύλο με ένα άλλο τη διαφορά έχει ? η πυκνότητα δεν είναι διαφορά ? η πυκνότητα δεν έχει άλλη τονικότητα ? 2) μια κιθάρα με ρόζους έχει η δεν έχει άλλη πυκνότητα από μια που δεν έχει ?3) αν κάποιος πάρει μια κιθάρα που έχει 300 ευρο και δαπανήσει άλλα 400 για αλλαγή γεφυρών μαγνητών κλπ + 150 ευρο για θήκη – φπα + 10 ώρες εργασία , πληρώνει η δε πληρώνει μια squire για fender ναι η όχι ( και έχει χάσει και από τη μεταπώληση ) ?.4 γιατί εσείς οι οι ειδικοί τελικά παίρνετε fender και όχι squire ? 5)είναι τόσο ηλίθιοι στο marketing της fender ώστε να βγάζουν μέσα στην ίδια τους την εταιρία ένα προϊόν που να ανταγωνίζεται ένα άλλο τους προϊόν? Και τέλος όποιος πιστεύει ότι δεν έχουν ακουστική διαφορά τα ξύλα τον προκαλώ δημόσια με στοίχημα όλο τον εξοπλισμό του , να πάρουμε μια κιθάρα με μπράτσο μειπλ να την ηχογραφήσουμε σε καθαρό κανάλι στη συνέχεια να της βάλουμε ένα μπράτσο ροζγουντ να την ηχογραφήσουμε ξανά και τέλος να βάλουμε τα wav αρχεία στο ιντερνετ και αν δεν έχουν διαφορά θα χάσω τον εξοπλισμό μου και το αντίθετο . ευχαριστώ
  3. Και γω το πάω πάρα πέρα και λέω πως αυτοί που ζημιώνονται είναι οι χομπιστες . Γιατί αντί να παίζουν μουσική ασχολούνται όλη την ημέρα με τα προγράμματα και τα εκουαλαιζερ κι όταν τύχει και βρεθούν με Κανά σοβαρό μουσικό και τους πει πάμε να παίξουμε Κανά μπλουζάκι να τη βρούμε , δε μπορούν ούτε τα μέτρα να κρατήσουν , και μετά αυτοί οι τύποι έχουν την ψευδαίσθηση ότι είναι τα αδικημένα μουσικά – συνθετικά ταλέντα .
  4. Προσωπικά δεν είμαι υπέρ ούτε τις μιας η της άλλης λογικής απλά ξανάλεω ότι το πρόβλημα μας είναι πρόβλημα διαχείρισης .παραπάνω είπε ο tugito ότι θέλει το amplitude to waves gtr και το guitar rig που όμως θα μπορούσε να κάνει τη δουλεία του τέλεια μόνο με ένα .Επίσης αν μπεις μέσα στη waves θα δεις ότι μπορείς να αγοράσεις ξεχωριστά ότι σου χρειάζεται με λίγα σχετικά λεφτά το κάθε plug in . και ρωτάω αν δεν υπήρχαν θα αγόραζε κανένας πχ όλους τους compressors που ο κάθε ένας θα είχε 2000 εύρο σε μορφή hardware και όλους τους ενισχυτές του guitar rig ? ¶σε που το guitar rig και τα άλλα είναι στην ουσία όργανα .παίρνεις ένα ενισχυτή από αυτούς που έχει για να μη πω ένα πεταλακι σε μορφή hardware και πληρώνεις όσο το πρόγραμμα που έχει ότι βάζει ο νους σου.οσο για το cubase υπάρχει και σε μικρότερη έκδοση με λιγότερα κανάλια που είναι ότι πρέπει (δεν κάνω διαφήμιση απλά τονίζω το γεγονός ότι κάποιος , λες και είναι ο Vangelis , χρειάζεται για ένα τραγούδι με μπάσο κιθάρα ντραμς και φωνή , τον εξοπλισμό με τους 428 compressors , eq ,limiter , 532 καμπίνες 2800000 εφε και αν σκεφτεί να βάλει και κανένα pad na exei kai 20090097 synth ) και κάτι τελευταίο έχω δει ερασιτέχνη που επειδή ήθελε να βάλει κάπου στο βάθος ένα βιολί , είχε σύνολα που ήταν 20 dvd!!!!!!!!!!!!! Αυτά με καλή προθεση.
  5. Κύριοι η όλη συζήτηση είναι αδιέξοδο .κανονικά θα άπρεπε να διερωτηθείτε γιατί θέλω να έχω τα πάντα μέσα στον υπολογιστή μου η πόσο στοιχίζουν τα προγράμματα που θέλω για τη μουσική μου .Οι περισσότεροι από μας έχουν 100 gb άχρηστα plugin Και δουλεύουν με προγράμματα κάτω των 1000 euro .δεν επιτιθομαι σε κανένα αλλά αν ανοίξετε ένα καινούργιο θέμα που να ρωτάει με ποσά προγράμματα μπορώ να κάνω τη δουλεία μου πολύ καλά σε σχέση πάντα με τη μουσική μου και αναφέρετε ο καθένας πχ. Θέλω να βάλω 6 όργανα μια φωνή κλπ με ποιο πρόγραμμα ηχογραφώ ? με ποια plug in ?, θα εκπλαγείτε πόσο λίγο στοιχίζουν να τα πάρετε αυθεντικά .και αυτό που θέλω να τονίσω βέβαια είναι το γεγονός ότι όλοι μας πέφτουμε στην παγίδα του να (έχουμε επιλογές ) χαλάμε ώρες ατελείωτες μαθαίνοντας (επιφανειακά ) πολλά άχρηστα προγράμματα , plug ins κ.α. λες και έχουμε μαγαζί που πουλάει προγράμματα μουσικά , ενώ στην πραγματικότητα με πολύ λίγα καλυπτόμαστε .το δια ταύτα πόλοι γνωρίζουν το cubase λίγοι ωμός πλήκτρα θεωρία η κιθάρα . Υ.γ τα παραπάνω ισχύουν για το 95 % των περιπτώσεων .
  6. Από ότι καταλαβαίνω math2014 είσαι κολλημένος με τις τοκαι οπότε όπου Gibson βαλε tokai και είσαι μέσα
  7. Καταρχήν ότι ισχύει με την Gibson ισχύει και με όλες τις μάρκες .αυτό που θέλω να πω είναι ότι όταν κάποιος μέσα του έχει κόλληση με κάποια μάρκα τότε ότι και να κάνει στο τέλος εκεί θα καταλήξει .(είναι να μην μπει το σκουλήκι ) .και επειδή αυτό θα συμβεί όταν τον κατευθύνετε αλλού ,τον βάζετε στη διαδικασία που έχουν περάσει οι περισσότεροι , δηλαδή να αγοράσει μια epiphone αντί για μια Gibson να αλλάξει μαγνήτες να αλλάξει κλειδιά ,ηλεκτρικά κ.α και στο τέλος να την πουλήσει-χαρίσει και να πάρει μια Gibson ……και να ησυχάσει .ξανάλεω ο συσχετισμός είναι άσχετος θα μπορούσε να ήταν αντί για Gibson ,fender , tokai ,epiphone οτιδήποτε που να γουστάρει πραγματικά .
  8. Έχω την εντύπωση (χωρίς να θέλω να θίξω κανένα) ότι είστε εντελώς παράλογοι Διότι : 1) όταν κάποιος λέει π.χ. θέλω μια Gibson ,θέλει μια GIBSON ΟΧΙ ΜΙΑ TOKAI 2) μια κιθάρα πχ Gibson δεν χαρακτηρίζεται μόνο από τον τρόπο κατασκευής και από τα ξυλά που φοράει αλλά και από τη μεταπολιτική άξια , από τη ψυχική ανάταση που δίνει σ αυτόν που την κρατάει , από την εμφάνιση που πολλές φορές παίζει μεγάλο ρόλο ( γι αυτό και τα κλασικά σχήματα αντιγράφουν οι εταιρίες ενώ ίσος θα μπορούσαν να βγάλουν τον ίδιο ήχο μέσα από αλλά σώματα ) και τελικά όλα αυτά δημιουργούν το κάτι παραπάνω (ίσος να το λένε και μύθο όπου μέσα από αυτόν ο παίκτης γουστάρει ). Με την ίδια λογική δε πρέπει να φοράμε ρούχα αλλά κελεμπίες διότι και με αυτές καλύπτουμε τη λειτουργική άξια των ρούχων .
  9. καταρχην χαιρετω το forum .σημερα κανοντας μια βολτα στο κεντρο διαπιστωσα με μεγαλη μου εκπληξη οτι ο καγμακης εχει φερει onespot και πεταλια της visualsound .δε ξερω τιμες κλπ αλλα μια και το ειδα ειπα να το πω.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου