Προς το περιεχόμενο

jazzsta

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    7
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή jazzsta

0

Φήμη

  1. εντάξει φαίνεται οτι το σόλο χάνει κάπου (όχι σε λάθος νότες απλά χάνεις το ρυθμό ή δεν τις πατάς σωστά..) άλλα συνολικά πετυχαίνει πολύ να μπεί στο κλίμα. Συγχαρητήρια!
  2. Μην κοιτάς τον τίτλο είναι λιγο άκυρος. Θέλει να πεί οτι εννώ είναι add6 δηλαδη με F#, η νότα αυτή είναι και στο μπάσο... Εννοώ sus4. Δεν υπάρχει sus6. Υπάρχουν sus4 & sus2. To sus4 σημαίνει οτί αντι για τρίτη η συγχορδία έχει τέταρτη, ενω το sus2 σημαίνει οτι αντι για τρίτη έχει δευτέρα.. πχ αντι για λα ντο# μι το sus4 έχει λα ρε μι και το sus2 λα σι μι. To sus ανήκει στην κατηγορία του minore & του majore άρα είναι δεν συναντάται ταυτοχρονα με κάποιο απο αυτά και είναι ανεξαρτητο απο έβδομες ή επεκτάσεις... (ανεξάρτητο-τρόπος του λέγειν)
  3. Οτι είναι στα top συμφωνω αλλα οχι μόνο του αφού είναι η κορυφή της μίας εκ των 4-5 κατευθύνσεων που κινήθηκε ο τύπος... Τεσπά, σορρυ που ξέφυγα λίγο. Συμφωνείτε οτι στη ροκ τα chord progression ειναι συχνά όλα ματζόρε με διατονικές μόνο τις τονικές νότες των ακόρντων; (έγινα κατανοητός;;!)
  4. Ο Tim Buckley.... είχε ανοιξει ένα θεμα για τον Jeff τον οποίο εκτιμώ πολύ αλλά εχω υπάρξει πιό πορωμένος με τον Tim. Και μιάς και το συζητάμε ιδού ενα chord progression απο τον Tim: A7 A7sus/F# A7 A7sus/F# E A7 A7sus/F# D7 F E A7 A7sus/F# A7 A7sus/F#....etc Πολύ μπλουζ... απο το strange feelin'.
  5. Ορκίζομαι οτι το Ηey You δεν το χα ακούσει πάνω απο είκοσι φορες οταν τογραψα αυτο... Αλλα εννοεις μονο το συνδυασμο Dm πανω σε Μι ελάσσονα κλίμακα, οχι και τα συγκεκριμένα μέτρα οπότε αυτο με σώζει. Εξάλλου αυτο εγώ το έγραψα σε 6/8...
  6. Βαρίεμαι να παίζω συνέχεια στην ίδια κλίμακα. Το πιθανότερο (αν θέλω το κομμάτι να είναι εύπεπτο) να πάω σε μια συγγενική όπως απο Ντο σε Σόλ ή σε Φα... Επίσης κολάω με τα απανωτά μινόρε που ξεφεύγουν απο την κλίμακα. Πάντα, όμως, μου αρέσει να διατηρώ μια τονικότητα σαν βάση ακόμα και αν περάσω στη διάρκεια του κομματιού απο άλλες πέντε. Ένα παράδειγμα με τα μινόρε είναι ας πούμε: |Em|Dm|Em|Bm-Am|Em|Dm|Em| Εδώ η βάση είναι το Μι αλλα παίζω πολύ Ρέ μινόρε που είναι εκτός κλίμακας. Όσο για εβδόμες και επεκτάσεις, τα δοκίμασα πολύ αλλα προτιμώ πλέον να τα χρησιμοποιώ σε λίγες και καλές περιπτώσεις. Θεωρώ οτι είναι ισοπεδωτικό να παίζεις όλα τα ακόρντα με εβδόμες όσο είναι και να τα παίζεις όλα τρίφωνα...We need balance. Α ναι! και πορώνομαι σε φανκοειδείς καταστασεις κυρίως, με τα sus2...
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου