Προς το περιεχόμενο

mariathina

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    3
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή mariathina

0

Φήμη

  1. αυτο το 2-3 db παραπανω απο τις αλλες μπορεις να μας...το εξηγησεις λιγακι? Βεβαίως! Καθήστε στο σαλόνι σας και ακούστε από το ηχοσύστημά σας oποιοδήποτε ελληνικό (και αρκετά ξένα) CD. Κατόπιν αλλάξτε το CD και (χωρίς να πειράξετε τίποτα στο volume) βάλτε πχ το Thriller. Θα νοιώσετε λες και έχετε ανεβάσει την ένταση 2-3 db ενώ επίσης θα δείτε και την στεροφωνία να απλώνει λες και έχετε μετακινήσει τα ηχεία πιο μακριά το ένα από το άλλο. Επίσης υπάρχει παραγωγή που κάνει τα NS-10 να ακούγονται λες και έχουν ενσωματωμένο sub κλπ κλπ κλπ
  2. Επειδή όμως ο άνθρωπος δεν κάνει τις πιο ακριβές παραγωγές σκοπός μας είναι να τον βοηθήσουμε με όσο γίνετε πιο απλό και ανέξοδο τρόπο. ¶ρα να πούμε λοιπόν οτι η ηχοαπορόφιση είναι διαφορετική από την μόνωση όμως δεν μπορεί να μην συνδιαστούν αυτά τα δύο αν θέλουμε να έχουμε καλό αποτέλεσμα. Επίσης επιμένω στην χρήση reference CD. Ακόμα, η χρήση παραμετρικού EQ πριν τα ηχεία είναι κάτι που μπορεί να βοηθήσει αφού κάποιες συχνότητες που ξεφεύγουν στον χώρο μπορούν να "μαζευτούν". Το ποιές είναι αυτές βρίσκεται με ηχοβολισμό. Για τα ακουστικά δεν είμαι υπέρ για διάφορους λόγους (ας μην επεκταθώ...) Τέλος η σύνθεση και μόνο μπορεί να γίνει με μια κιθάρα στην παραλία, από εκεί και ύστερα όμως όταν αναλαμβάνει επαγγελματίας ενορχηστρωτής τότε επισέρχονται όλοι αυτοί οι βασανιστικές παράμετροι οι οποίοι κάνουν να ακούγονται οι καλές παραγωγές 2-3 db πάνω από τις άλλες. Αν λοιπόν ο φίλος που άνοιξε το τόπικ συνθέτει απλά τότε δεν χρειάζεται να πολυσκοτίζεται. Αν κάνει και κάποια "σχετική" ενορχήστρωση ώστε να δειγματίσει τότε ίσως θα πρέπει να απευθυνθεί σε κάποιον ειδικό. Αν θέλει όμως να το κάνει μόνος του τότε θα πρέπει να μελετήσει και να εμπλουτήσει τις γνώσεις του περι δεσίματος αρμονικών, θεωρητική αρμονία, ηχοχρώματα, ψυχοακουστικά φαινόμενα κλπ. Ελπίζω να βοήθησα με τις "όποιες" γνώσεις διαθέτω και νομίζω πως το θέμα έχει εξαντληθεί. Αν κάποιος θα ήθελε κάποια ακόμα διευκρίνηση είμαι στην διάθεσή του. Καλό καλοκαίρι φίλοι.
  3. Κατ' αρχάς ναι παίζει μεγάλο ρόλο. Συνοπτικά η ηχομώνωση έχει 2 σκοπούς. Να μην σε ακούνε απ' έξω (και διαμαρτύρονται οι γείτονες...) και να μην αποσπάται η ακοή σου από τους έξωτερικούς θορύβους (τους γείτονες δλδ που φωνάζουν). Αυτό που εννοείς βέβαια εσύ είναι η ακουστική του χώρου που είναι άλλο κεφάλαιο (μεγάλο). Αυτή έχει σκοπό να μην αλλοιώνει μέσω των ανακλάσεων του ήχου στα τοιχώματα , ταβάνι, πάτωμα, αυτό που πραγματικά πρέπει να ακούγεται απο τα ηχεία. Με απλά λόγια αν εκεί που κάθεσαι έχει πχ στάσιμα μπάσα τότε θα ακούς τα χαμηλά πιό έντονα και θα θες να αφαιρέσεις πράγμα όμως που θα είναι λάθος και θα φανεί όταν κάνεις ακρόαση σε άλλο χώρο. Για να γίνει σωστή δουλειά πρέπει να γίνει ειδική μελέτη του χώρου και των υλικών από ειδικούς, ηχοβολισμοί κλπ. Αυτά όμως κοστίζουν. Οπότε κάνε κάτι απλό. ¶κου μερικά CD και προσπάθησε να συνηθήσεις τον χώρο και την ακουστική του ώστε οι μίξεις σου να μοιάζουν με τα reference CD που άκουσες. Ελπίζω να βοήθησα.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου