Προς το περιεχόμενο

PiniosBlues

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    2
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Συμμετοχή PiniosBlues

0

Φήμη

  1. Καπου εκει ήταν κι εμενα η απορία μου. Με βοηθήσατε πολυ βέβαια για να βελτιώσω τον τρόπο που ηχογραφω(ο οποίος είναι απαράδεκτος), αλλα ηθελα να μάθω περισσότερα για τη φυσική ακουστική του χώρου. Δλδ το πως φτιάχνουμε ενα χώρο και πως ηχογραφούμε ζωντανα ενα σύνολο οργάνων ετσι που το ηχητικό αποτέλεσμα να μην χρειαζεται plug ins παρα μόνο ίσως καποια φίλτρα.
  2. Καλημέρα, γράφω απο τη Λάρισα. Είχα ξαναγράψει εδω παρουσιάζοντας την πειραματικη εργασία που έκανα με τίτλο "Autumn sweet". Όσοι θυμούνται η ηχογράφηση έγινε στην γκαρσονιέρα όπου μένω με τη βοήθεια ενός πολύ φτηνού μικροφώνου(μόλις 3E) και η επεξεργασία ήχου με τις ελάχιστες γνώσεις μου στα προγράμματα cubase kai cool edit pro. Για όσους θέλουν να φρεσκάρουν τη μνήμη τους ή δεν άκουσαν μπορούν να επισκεφθούν το http://www.myspace.com/nkiriazis Καθώς εχω κάνει και αρκετες ζωντανες ηχογραφήσεις στο δωμάτιο μου, καθώς και σε άλλα φίλων, παρατηρώ πως ανάλογα με το χώρο το αποτέλεσμα της ηχογράφησεις μπορεί να παίρνει διάφορα χαρακτηριστικα ανάλογα με τη διαρύθμιση, την παρουσία παράθυρου, επίπλων, φυσικά μοκέτας, χαλιού, διάφορων αντικειμένων και βεβαίως το παίξιμο. Αναρωτιέμαι πως μπορεί να διαρυθμιστεί σωστά ένας μικρός χώρος για ηχογράφηση βέβαια μικρών συνόλων. Το ίδιο ακόμα για τις αίθουσες παράδοσης. Όσων αφορά τις αίθουσες συναυλιών φαντάζομαι πως θα υπάρχει ένας τεράστιος όγκος βιβλιογραφίας. Επίσης πως μπορεί να εξοπλιστεί ένας τέτοιος χώρος για τις ανάγκες μιας στοιχειωδούς ηχογράφησης. Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας, νικος
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου