Προς το περιεχόμενο

ecotom

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    10
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Bio

  • Mojo
    Πλήκτρα

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή ecotom

0

Φήμη

  1. Σπάνια κάνω ποστ αν και τις περισσότερες φορές διαβάζω τα δικά σας και ενημερώνομαι για τις εξελίξεις. Για το θέμα όμως του linux ως επαγγελματικό εργαλείο ήχου αλλά και video, έχει ξεκινήσει εδώ και πολύ καιρό μια προσπάθεια να καθιερωθεί στους τομείς αυτούς. Όσοι παρακολούθησαν τις εξελίξεις (οι...."τολμηροί") θα θυμούνται το Agnula, το UbuntuStudio και φυσικά το 64Studio, μια πλήρως (μα πλήρως!) λειτουργική εμπορική διανομή Debian που μπορεί να μεταμορφώσει οποιοδήποτε Pc σε στούντιο χωρίς να χρειάζεται καν να διαθέτει κάρτα ήχου καλύτερη από την on-board (εφ όσον βέβαια αυτή πληροί τις προϋποθέσεις που επιθυμούμε). Επειδή δοκιμάζω εδώ και χρόνια τα συγκεκριμένα συστήματα και εδώ και ένα χρόνο το 64Studio μπορώ να πω ότι ανταπεξέρχεται μια χαρά σε οποιαδήποτε εργασία του αναθέσεις. Τονίζω όμως οτι ΔΕΝ είναι λειτουργικό γενικής χρήσης (επειδή αναφέρθηκε κάπου στα ποστ το Ubuntu) επομένως ξεχάστε τις ευκολίες ενός γενικού συστήματος (μόνο και μόνο να του βάλεις java είναι μπελάς). Είναι όμως ένα άκρως επαγγελματικό σύστημα και για όσους επιμείνουν επενδύοντας χρόνο (γιατί απο χρήμα δεν χρειάζεται) μπορεί να αποτελέσει το μοναδικό τους εργαλείο. Αν κάποιος χρειάζεται διευκρινήσεις επί του θέματος ή τον ενδιαφέρει να μάθει περισσότερα ας με ενημερώσει. Καλή συνέχεια.
  2. Ναι αλλά αυτό προϋποθέτει ότι πας να πάρεις το πτυχίο "με το σπαθί σου". Δεν είναι όλοι σ'αυτή την κατηγορία, πίστεψέ με......
  3. Η λύση που θα μπορούσε να προωθήσει το Υπουργείο είναι απλή και ξεκάθαρη: Τρεις εξεταστικές περίοδοι, ένα εξεταστικό κέντρο σε κάθε πόλη, πανελλήνια θέματα για θεωρητικά πτυχία και συγκεκριμένες ημερομηνίες εξέτασης. Οι δε εξεταστές, υπάλληλοι του υπουργείου. Μήπως όμως θα "ξεβολεύονταν" πολλοί; ;)
  4. ecotom

    Linux for Audio

    Δεν βολεύει να ξοδευτούν χρήματα και ανθρωποώρες από τις εταιρίες hardware για να γραφτούν drivers για το linux αφού τα λειτουργικά της Microsoft είναι εγκατεστημένα είτε καλώς είτε κακώς στο 85-90% των PC παγκοσμίως. Οι Drivers γράφονται από τους ίδιους που προωθούν το linux ως επί το πλείστον, αλλά αρκετές εταιρίες τα τελευταία χρόνια έχουν εκδώσει και drivers για linux. Το ζήτημα από όλη αυτή την ιστορία όμως έχει και άλλη πτυχή: Πολλά από τα προγράμματα Open source μπορούν να "παίξουν" και σε άλλες παλατφόρμες ή να μεταφερθούν σε άλλες πλατφόρμες. Για παράδειγμα το πολύ γνωστό Audacity έχει καταφέρει να γίνει το στάνταρ "Δωρεάν Wavelab" (?!) σε σημείο που ακόμη και εταιρείες Hardware να το περιλαμβάνουν στο cd υποστήριξης των προϊόντων τους! Αναμένομε με ανυπομονησία τα τεκεταινόμενα.....
  5. ecotom

    Linux for Audio

    Λοιπόν, δεν χρησιμοποιώ το 64studio αλλά δοκιμάζω αυτή την περίοδο το agnula project (www.agnula.org) το οποίο είναιένα πλήρες λειτουργικό με πυρήνα βελτιστοποιημένο για ήχο και βίντεο που συνοδεύεται με ένα πάρα πολύ μεγάλο αριθμό προγραμμάτων. Υπάρχουν προγράμματα για πολυκάναλη ηχογράφηση, DSP, MIDI και audio sequencers, virtual synths και πολλά άλλα, καθώς βέβαια και αντίστοιχα προγράμματα στο χώρο του βίντεο. Αν και ακόμη το δοκιμάζω, οι εντυπώσεις μου είναι εξαιρετικές (υπάρχουν δυσκολίες στον τομέα του MIDI κυρίως, το audio δουλεύει μια χαρά) αλλά θα πρέπει να φτάσει στο σημείο ώστε να μην χρειάζεται ο μέσος χρήστης να επιστρατεύει τις γνώσεις του σε εντολές κονσόλας για να αναγνωριστεί σωστά η κάρτα ήχου του, αν οι υπεύθυνοι του project επιθυμούν την επικράτησή του.
  6. Ναι' date=' συμφωνώ, γι' αυτό εγώ ανέφερα το όνομα του Μαγκλάρα. Θα ήθελα και εγώ να μάθω περισσότερα ονόματα καλών σύγχρονων ελλήνων μουσικών. Μου κάνει εντύπωση το ότι δεν υπάρχει αθρόα συμμετοχή σε αυτό το thread.[/quote'] Πρόταση: τι θα λέγατε για δημιουργία καταλόγου Ελλήνων μουσικών; Είναι πολύ φιλόδοξο project;
  7. Νομίζω ότι από την ανάλυση του προβλήματος προκύπτουν δύο λύσεις: Η μια, έχει να κάνει με τη νοοτροπία του Έλληνα και την αλλαγή της άρα άπτεται του θέματος της μουσικής παιδείας, θέμα τεράστιο για το οποίο προσωπικά κάνω τεράστιες προσπάθειες τα τελευταία χρόνια από τη θέση του καθηγητή Δ.Ε. Το άλλο έχει να κάνει με τις πιέσεις των δισκογραφικών εταιριών πάνω στους δημιουργούς ή στους session μουσικούς, οι οποίοι δεν θα πρέπει να υποκύπτουν στις ορέξεις τους αμαχητί. Ειδικά για τους δημιουργούς, τα πράγματα τείνουν να αλλάξουν αφού υπάρχουν και άλλοι τρόποι για να έρθουν σε επαφή με το κοινό (π.χ. internet) οι οποίοι μπαίνουν στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων με τις εταιρείες. Οι μουσικοί μπάντας όμως είναι πολύ πιο δύσκολο να επικοινωνήσουν άμεσα με το κοινό. Όπως πολύ σωστά επισημάνθηκε, δεν νοούνται έξω από τη μπάντα. Το πιο ισχυρό τους όπλο είναι οι πατροπαράδοτες ζωντανές εμφανίσεις με σχήματα στα οποία μπορούν και λειτουργούν δημοκρατικά ως προς τα μέλη τους, το οποίο είναι και το ζητούμενο. Και κάτι άσχετο: Ο πληθυντικός απευθυνόταν σε όλους ή μόνο σε μένα; Αν απευθυνόταν σε μένα, ευχαριστώ, αλλά μια παρέα είμαστε....
  8. Από τη μεριά μου θα ήθελα να τονίσω το ρόλο που παίζουν οι δισκογραφικές εταιρείες και τα media στην προβολή κυρίως των τραγουδιστών. Ο πιο μαζικός τρόπος και ταυτόχρονα ο πιο απλός για να έχει επαφή το ευρύ κοινό με τη μουσική είναι το ραδιόφωνο και τα CDs. οι διάφορες εταιρίες στην Ελλάδα προσπαθούν να αποκτήσουν, να προβάλλουν και στη συνέχεια -αν αποδειχθούν απαιτητικά- να αντικαταστήσουν "αστέρια". Για το λόγο αυτό έχουν στήσει με τη βοήθεια των ΜΜΕ ένα star-system για μαζική "ανακάλυψη" των αυριανών αστέρων. Απλά κοιτάξτε τα τελευταίου τύπου παιχνίδια στην TV ή μουσικούς διαγωνισμούς από ΜΜΕ -υπάρχουν κι εξαιρέσεις, αλλά δυστυχώς είναι εξαιρέσεις-. Σε ένα τέτοιου τύπου σύστημα δεν χωρά ο ταλαντούχος "background" μουσικός γιατί πρέπει να προβληθεί ο αστέρας ώστε να πουλήσει το "προϊόν". Το σύστημα παλιότερα ήταν ακόμη πιο ύπουλο: ο Τραγουδιστής αποκτούσε πνευματικά δικαιώματα σε κάποια τραγούδια του δίσκου ως συνθέτης, αφού ο τελευταίος ήταν υποχρεωμένος να του τα παραχωρήσει βάσει του συμβολαίου του με τη δισκογραφική. Θυμηθείτε την περίπτωση Καζαντζίδη ο οποίος βέβαια, δεν έκανε κάτι που δεν ήταν πρακτική τότε στις εταιρείες. Βέβαια όλο το σύστημα εκμεταλλεύεται την έλλειψη μουσικής παιδείας του μέσου Έλληνα, ο οποίος αρκείται -για να μην πω γουστάρει- να ξέρει μόνο το όνομα του τραγουδισταρά του οποίου είναι fan. Όλοι οι υπόλοιποι που μόχθησαν για την "τραγουδάρα" περιττεύουν. 8)
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου