Προς το περιεχόμενο

lotzik

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    23
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή lotzik

0

Φήμη

  1. παιδιά πραγματικά απογοητεύτικα με τις βλακείες αυτές... με τηλέφωνα τελευταία φορά μου είπαν πως το refund θα γινόταν, ουδέποτε έγινε όμως. Είχα στείλει και όλα τα απαραίτητα αποδεικτικά σε αυτούς αλλα τίποτε. Η ιστορία δεν άλλαξε, ήταν αυτά που ήταν. Εγώ δεν έστειλα τίποτε, αυτοί δεν έστειλαν τίποτε απο αυτά που έλειπαν και αυτό. Δεν μπορώ να ασχοληθώ άλλο, οι δουλείες που είχα κ έχω να προλάβω αξίζουν πολύ περισσότερο από τα λεφτά που δεν μου επέστρεψαν, το άφησα το θέμα και δεν ασχολήθηκα παραπέρα. Μου είχαν πει τελευταία φορά ότι θα μου έκαναν refund και δεν το έκαναν, αυτό.
  2. πέρασε καιρός που άνοιξα αυτό το θέμα αλλά το κερασάκι στην τούρτα είναι ότι ποτέ δεν πήρα refund για αυτά που δεν μου στείλανε, ούτε αυτά που δεν μου στείλανε. Συμπεράσματα δικά σας (και ναι πήρα τηλέφωνο πάνω από 5 φορές)
  3. Το βίντεο άλλα και όλα τα υπόλοιπα θέματα μέσα σε αυτό το blog ανοίγουν μάτια. Βέβαια δεν λέει πουθενά πόσο χρήμα υπάρχει στον κόσμο αλλά οι πληροφορίες που μεταδίδει αν και όχι ευκατανόητες πραγματικά είναι βάσιμες και εύκολα μπορεί κανείς να καταλάβει γιατί όλο το οικονομικό σύστημα είναι μια φούσκα που πολύ σύντομα θα σκάσει και φυσικά θα κάνει τις τράπεζες ιδιοκτήτες των πάντων. Αυτοί που δώσανε άδεια στις τράπεζες δεν ήταν αδαείς, αλλά όπως φαίνεται από τα comment από κάτω τα οποία είναι πάρα πολύ ουσιαστικά εξηγείται μια σειρά γεγονότων για το πως οι τράπεζες κατάφεραν να βρίσκονται σήμερα εδώ που βρίσκονται, να λυμαίνονται τα αποτελέσματα και τον ιδρώτα και την περιουσία όλων των υπόλοιπων ανθρώπων. Έγιναν πόλεμοι, πολιτικές δολοφονίες, δωροδοκίες και γενικά χρησιμοποιήθηκε κάθε μέσο για να φτάσουν τα πράγματα εδώ που έφτασαν σήμερα. Το δάνειο είναι η μητέρα του χρήματος και το χρήμα σήμερα αντιπροσωπεύει την υπόσχεση κάποιου ότι θα αναλώσει τον χρόνο του δουλεύοντας για αυτό. Άρα χρήμα = χρέος, όποιος δανείζει έχει τους υπόλοιπους υπόδουλούς του. Τοκίζοντας τα και επαναδανείζοντας τα χρήματα δανείζει και σε άλλους. Σιγά σιγά θα καταλήξει το σύστημα οι τράπεζες να έχουν όλα τα υλικά αγαθά και όλοι να δουλεύουν για εκείνους.
  4. στοίχημα 1 ευρώ ότι θα πέσει. Άμα το κερδίσω θα μου δώσετε ο καθένας σας που θα ποντάρει το αντίθετο από 43000 ευρώ.
  5. μου συνέβει και εμένα κάτι περίεργο στην συναλλαγή μου με το dv247. Προχώρησε κανονικά η συναλλαγή , 220 ευρώ...το δέμα αποστάλθηκε αλλά στην κίνηση της κάρτας μέσω e-banking είδα τα εξής: DV Χρέωση 220 Ευρώ DV Πίστωση 220 Ευρώ DV Χρέωση 220 Ευρώ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έγινε αυτή η χρεωπίστωση, ίσως για να έλεγχο της κάρτας; Στην περίπτωση σου ίσως να μην μπορούσε να πιστωθεί η κάρτα σου και για αυτό να απέτυχε η συναλαγή; Για τηλεφωνική εξυπηρέτηση πάντως εμένα μου απαντούν κατευθείαν στο 0044 1708771900 και από τον τηλεφωνητή 2 για dv247.com
  6. Μου έστειλαν σήμερα το χαμένο D36 από την DHL όμως μου ανακοίνωσαν πως για να πάρω refund στα basstraps πρέπει να τους επιστρέψω το κομμάτι από το alpha dst που παρέλαβα. Ζητάω refund επειδή τελικά χρησιμοποίησα άλλες μπασοπαγίδες μιας και η παραγγελεία είχε δωθεί στις 26.10 και ακόμα δεν έχει βγει άκρη. Τώρα που ξανακοίταξα καλύτερα το aplha dst είδα πως δεν λείπουν μόνο οι μπασοπαγίδες...αλλά και άλλο ένα d36! Έστειλα παράπονο στον thomann γιατί το d36+4lendr κοστίζει 479 όταν το d36 είναι 155 και τα 4 LENDR είναι 177 με διαφορά 147 ευρώ και τότε κατάλαβα ότι υπάρχει και 2ο D36 που λείπει!... Δηλαδή το alpha dst = 2x D36 + 4 LENDR και εγώ για το alpha παρέλαβα μόνο το 1/3, δηλαδή ένα d36! το πρόβλημα είναι τώρα ότι άνοιξα το κουτί των D36 από το alpha dst και καταστράφηκε. Πάλι καλά που δεν τα κόλησα. Ελπίζω να δεχθούν να τα βάλω στο κουτί των D36 που έρχεται μιας και αυτά σε τέτοιο κουτί τα παρέλαβα...είδωμεν. μπάχαλο.
  7. Πίσω στο θέμα με τον Thomann, από την πέμπτη 6 Νοε που ανέφερα το πρόβλημα δεν είχα κανένα νέο τους. Ξανατηλεφώνησα σήμερα στο customer service και μίλησα με μία Εmily. H κοπέλα ήταν πάρα πολύ ευγενική και κοιτώντας την order μου είδε πως το ενα δέμα χάθηκε από την DHL ενώ το άλλο που φορτώθηκε λειψό με ενημέρωσε πως θα τα φορτώσει και τα δύο μαζί. Της είπα ότι βιαζόμουν για τα bass traps και τελικά επειδή βρήκα άλλη λύση για τις μπασοπαγίδες συγκεκριμένα θα ζητήσω refund. Θα μου απαντήσει εντός της ημέρας είπε με email. Είδωμεν. update : μου ζητήθηκε υπεύθυνη δήλωση ότι δεν διεκδικώ τίποτε από το χαμένο δέμα, την έστειλα με φαξ, προφανώς διαδικαστικό της DHL για να εισπράξει ασφάλεια ο thomann και να μου ξαναστείλει το χαμένο.
  8. από DV όταν πήρα τα monitor μου μίλησα με email με έναν πωλητή τους και για ακριβές παραγελείες προσφέρουν δωρεάν μεταφορικά αλλά πρέπει να το κανονίσεις με τον πωλητή και να μην δώσεις παραγγελεία στο site. Ψιλοπερίεργο το σύστημα τους αυτό και μου το είπαν αφού είχα δώσει την παραγγελεία στο site. Πάντως τότε αγόρασα ένα ζευγάρι tapco s8 350 λίρες (525ευρώ) όταν ο eurosound στην Θεσσαλονίκη μου τα προσέφερε 475 το ένα! Και 26 λίρες μεταφορικά (35ευρώ) για 50 κιλά δέμα δεν ήταν και αποτρεπτικό κόστος. Το ένα woofer κάηκε μετά από 6 μήνες πήρα στον dv να ρωτήσω τι παίζει. Μου είπαν ότι πρέπει να βρω mackie dealer και έτσι πήγα στον eurosound. Με ρώτησε από που τα πήρα και δεν με πίστευε για τις τιμές, όταν του δειξα το τιμολόγιο αγοράς όμως δεν ήξερε που να κρυφτεί, μου είπε πως το tapco s8 δεν το πουλούσε ποτέ τόσο ακριβά αλλά στο τηλέφωνο όταν έψαχνα μου είχαν πει άλλα και στραβοκοίταξε την γραμματέα που μίλησα. Ήταν παρολαταύτα εξυπηρετικοί και αντικαταστάθηκε το woofer σε εγγύηση.
  9. στον στολα πωλείται το συγκεκριμένο προϊόν, όχι δεν ρώτησα. Σε εξοπλισμό στούντιο δεν κοιτάω ποτέ Ελληνικά καταστήματα. είχανε τόσο καιρό αναρτημένες τις max retail τιμές. Τώρα και καλά το 'καταλάβανε' και βγάλανε τιμές από site. όχι πως το εκμεταλλεύονταν όλα αυτά τα χρόνια. μέχρι στιγμής το καλύτερο κατάστημα που συνάντησα είναι το dv247 πάντως. Δωρεάν αποστολή μέσα σε 3 μέρες ότι πήρα το είχα και πολύ καλή εξυπηρέτηση. Απλά έχουν λίγο ακριβότερες τιμές από Θωμά.
  10. http://www.thomann.de/gr/auralex_acoustics_roominators_alpha_dst_burgundy.htm αυτό είναι το προϊόν. Ήταν σε πλήρη διαθεσιμότητα όταν έκανα την αγορά. Ήρθε όμως χωρίς τις μπασοπαγίδες. Επίσης ως δέμα ζυγίστικε ελαφρύτερο από το D-36 που είναι στην ουσία ένα D36 μαζί με 4 LENDR. Το βάρος επικυρώθηκε και από τον thomann και από τα ΕΛΤΑ. Άρα δεν μπήκανε οι μπασοπαγίδες ποτέ μέσα. Σε κάθε περίπτωση που δεν υπήρχαν διαθέσιμες έπρεπε να ενημερωθώ, μπορεί να είναι το κομπλάρισμα της Auralex έτσι άλλα δεν θα το ανακαλύπτω εγώ. Το προϊόν είναι listed σαν retail του thomann σε διαθεσιμότητα ακόμα και τώρα και αν ήταν ληψές οι μπασοπαγίδες να μου το λέγανε. Όχι πλήρωσε μας και βλέπουμε. Γιατί πλήρωσα και θα περιμένω 1 μήνα για να χρησιμοποιήσω αυτό που πήρα. 1 μήνας τόκοι στα 670 ευρώ χρηματοδότησης αξίζουν 4 ευρώ. Δεν τα ζητάω αλλά τυχαίνει να γνωρίζω για την αξία του χρήματος. Από 1000 πελάτες, μια τέτοια διαχείρηση της παραγγελίας τους είναι +4000 Ευρώ για τον thomann που τον αγαπούν όλοι και γουστάρουν να τα στάζουν. Στις εταιρίες αυτά τα πράματα μετράνε όταν πολλαπλασιάζονται για αυτό από την θέση μου το βρίσκω όλο αυτό απαράδεκτο και αντιεμπορικό.
  11. ^^ ίσως να το δεχόμουν μετά από 15 παραγγελίες, αλλά στην πρώτη μου έχω κάθε λόγο να αναφέρω το πρόβλημα μου. Και γιατί δεν ξέρω με ποιους ακριβώς έχω να κάνω και ίσως να θέλω να μαζευτούν και 15 καθυσηχαστικές απαντήσεις. Αυτό είναι και το νόημα του διαλόγου. Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας, με διαβεβαίωσαν ένα κλικ πως θα έχω αίσιο τέλος. ΠΑΝΤΩΣ: σε research που έκανα στο φόρουμ υπάρχουν αρκετά προβλήματα για το συγκεκριμένο κατάστημα που αν είχα συμβουλευτεί πιο πριν πιθανότατα να αγόραζα αυτά που θέλω από αλλού και να μην είχα τόση καθυστέρηση. Μπορώ να είμαι πελάτης και σε άλλα καταστήματα στην τελική. (3 αναφορές για thomann μόνο στην πρώτη σελίδα μου φαίνονται αρκετά).
  12. συζητώ για ένα πρόβλημα όντας συγχυσμένος και αυτό το αναγνωρίζω ως λάθος μου, έκανα edit to post χωρίς χαρακτηρισμούς και προσπάθησα να επικεντρωθώ στις αντικειμενικές λεπτομέρειες. Δεν μπορώ να δεχτώ υποδείξεις που αφορούν ότι είναι ευθύνη μου που αποδέχτηκα να ταλαιπωρούμαι μπροστά σε ένα καταστατικό μιας εταιρίας. Και ακόμα και αν συμφωνώ με το καταστατικό τους αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να κάνω τουμπεκί όταν κάτι πάει στραβά. Η υπομονή σε τέτοια θέματα καλό είναι να εξαντλείται νωρίς γιατί με παθητική στάση του πελάτη ο άλλος είναι ζαμάν φου. Εντάξει άλλος σας μπορεί να μην είχε πρόβλημα, εγώ όμως έχω και το λέω. Και καλά κάνω και το λέω γιατί έχω γλυτώσει από πολλά λεφτα στο παρελθόν με την τακτική μου αυτή. Μπροστά στην δημοσίευση του προβλήματος μου στο παρελθόν, έκανα εταιρία αυτοκινήτων να μου άλλαξει δύο φορές μοτέρ εκτός εγγύησης για δική τους ευθύνη, γλίτωσα σύνολο 15000 ευρώ απο εκεί που θέλανε να με βάλουν να πληρώσω αδίκως. Και αν αυτό με χαρακτηρίζει γκρινιάρη ναι είμαι, αλλά τουλάχιστον δεν είμαι κορόιδο που μπροστά σε αλλουνού ευθύνη θα κάτσει να πει ότι το αποδέχομαι, θα κάνω υπομονή κτλ, αυτά είναι μαλακίες (sorry κιόλας) Στην τελική το όλο πράμα εμπίπτει στην ενημέρωση της αγοράς. Εφόσον υπάρχει υποκειμενική και αντικειμενική ουσία καλό είναι να λέγονται τέτοια πράματα. Εντάξει είμαι το 1/10000στο των παραγγελιών, αλλά είμαι. Και πάλι εδώ θα είμαι όταν θα λυθεί το θέμα και θα το γράψω.
  13. λογικό μην νομίζεις ότι δεν το καταλαβαίνω και πρακτικά αυτό που μου είπαν και οι ίδιοι. Αλλά δεν παύει να ήθελα τα πράματα σε ένα συγκεκριμένο χρονίκο διάστημα το οποίο υπόσχονται. Εγώ θέλω την παραγγελία μου να έρχεται τέλεια και με την πρώτη. Δεν μπορώ να κάθομαι να ασχολούμαι με την ανοργανωσιά. Καθυστέρησα 5 μέρες στον ΕΛΤΑ (σκ ενδιάμεσα), θα καθυστερήσω άλλες 5 μέρες στην δική τους διαδικασία (πάλι σκ ενδιάμεσα) και θα καθυστερήσω άλλες 8-9 μέρες να μου στείλουν την παραγγελεία κανονικά. σύνολο? +20 μέρες στις είδη 10 από την μέρα της παραγγελίας. Και απο εκεί που είχα ξηλώσει το στούντιο και περίμενα, επρέπε να το ξαναστήσω να βγάλω δουλειά και μετά να ξαναξηλώσω. Αυτό που το βάζεις; στην δουλειά μας αν θέλουμε να την κάνουμε σωστά λέμε η διαδικασία να εξυπηρετεί τον πελάτη και όχι η υπομονή του πελάτη να εξαντλείται στην διαδικασία. Μπορώ να σου αναφέρω άπειρα παραδείγματα άλλα το πιο απλό που μπορούσε να πει ήταν: σου φωρτώνω τα basstraps αμέσως.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου