Προς το περιεχόμενο

atalantos

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    6
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Συμμετοχή atalantos

0

Φήμη

  1. Χαιρετώ τη παρέα, εύχομαι χρόνια πολλά και πάνω απ’ όλα με υγεία. Όπως προσπάθησα να εκφράσω με το τίτλο, η απορία μου είναι η εξής: Υπάρχει κάποια "σχολή" για κατασκευή οργάνων; Με ενδιαφέρει για κλασική αλλά κυρίως για ηλεκτρική κιθάρα. Έχω αρχίσει να μεταφράζω κάποια βιβλία, αλλά αν δεν υπάρχει άμεση επαφή με το αντικείμενο και με κάποιο γνώστη, τα πράματα δυσκολεύουν. Σας ευχαριστώ και εύχομαι καλή χρονιά σε όλους.
  2. Αν εννοείς νοοτροπία για το τρόπο παιξίματος, τότε αυτή είναι με βάση την εξοικονόμηση κινήσεων. (αν θες να πεις κάτι άλλο δεν θέλω να μπω σε αυτή τη διαδικασία) Το αυστηρό alternate είναι μία άποψη όπως άποψη είναι ότι και οι τρεις πρώτες νότες μπορούν να παιχτούν με down stroke (ή οι δύο down και μία up). Ως πιο λειτουργικό φαίνεται να είναι το δεύτερο. Αυτό ζητάω και για το υπόλοιπο. Σίγουρα υπάρχουν πολλοί τρόποι παιξίματος. Αλλά όπως λένε, αν μάθεις κάτι "λάθος" τότε δύσκολα αυτό διορθώνεται. Για αυτό το λόγο, ψάχνω το πιο efficiency (ή κοινά αποδεκτό).
  3. Φίλε Kostas-5150 κάπου σε έχασα. Ή τα έχω κάνει σαλάτα ή ξεκινάω με down stroke. Σίγουρα είναι ευκολότερο να παίξω τις τρεις πρώτες με την ίδια κίνηση(προς τα κάτω). Στη συνέχεια πως «πρέπει» να πάει είναι το θέμα. Δεν έχει σημασία πως βολεύει εμένα να το παίξω, αλλά ποιος είναι ο σωστός τρόπος. (δεν παίζω με τον αγκώνα αλλά με «σπάσιμο» του καρπού και δεν νομίζω ότι χρειάζεται mute το συγκεκριμένο)
  4. μπορείτε να μου δώσετε τη διαδοχή upstroke-downstroke για το alternate?
  5. Χαιρετώ όλη τη noizoπαρέα Θα προσπαθήσω να είμαι σύντομος. Επειδή έχασα τη μπάλα κάπου μεταξύ basic – alternative (inside, outside, etc) picking, θα ήθελα τη γνώμη σας σε κάτι συγκεκριμένο. Έστω ότι έχουμε τα παρακάτω μέτρα και θέλουμε να τα παίξουμε γρήγορα. Δεν μπορώ να προσδιορίσω τη ταχύτητα, αλλά είναι από το solo του smoke on the water. Οι αξίες είναι ίδιες μέχρι το 10 της A και μετά αυξάνονται. Παραθέτω τον τρόπο που χρησιμοποιώ. Πιστεύεται ότι υπάρχει πιο αποδοτικός τρόπος; E-------8-------------------------------------------------------------- B-----8----11-10-8---------------------------------------------------- G-10----------------11-10-8-----10-8-7------------------------8-7-5---- D----------------------------10----------10-8-7-----8-7-10-8----------- A------------------------------------------------10---------------------- E------------------------------------------------------------------------ ---Π-Π-Π---V-Π-V---V--Π-V--V---Π-V-Π--V-Π-V--V--Π-V-Π--V--Π-V-Π-- Ευχαριστώ και ελπίζω να μη έχουμε πρόβλημα copyright για τη ταμπλατούρα (ή για αυτό που μοιάζει με ταμπλατούρα)
  6. Χαιρετώ τους αξιόλογους «συμφορουμίτες και συμφορουμίτησες» Σαν νέος στο site θέλω να πω ένα μπράβο σε όλους όσους συμμετέχουν (γράφουν – συντονίζουν) για την δουλειά που κάνουν. Επίσης σαν νέος σε συμμετοχή σε κάποιο forum θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας κάποιες απορίες μου. Μερικές φορές "στον ύπνο μου βλέπω ότι" παίζω κιθάρα. Πριν μερικές μέρες, βλέποντας ένα video για το σόλο του Hotel California είπα "να ονειρευτώ ότι μπορώ" να το παίξω. Τότε (ξύπνησα γιατί κατέληξε σε εφιάλτη) διαπίστωσα ότι στη κιθάρα πρέπει να γίνουν κάποιες ρυθμίσεις. Από το noiz πήρα τις πρώτες ιδέες και πληροφορίες για βιβλία που ασχολούνται με αυτό το θέμα. Σκοπός μου δεν είναι να μου πάρω απάντηση για το τι πρέπει να κάνω (για αυτό δεν αναφέρω και το πρόβλημα) αφού e-setup δεν γίνετε. Απλά στο δρόμο για την Ιθάκη, μου δημιουργήθηκαν κάποιες απορίες. Και για να μη κουράζω τους αναγνώστες τις παραθέτω: Α) ΣΗΜΑ ΚΙΘΑΡΑΣ Μετά από σχετικό ψάξιμο στο internet βρήκα ότι το σήμα της κιθάρας (για καθαρό ήχο) έχει μια ημιτονοειδής μορφή της τάξης 10 – 100mV peak to peak. Αυτό που δεν βρήκα είναι η συχνότητα και το πλάτος και πως όλα αυτά μεταβάλλονται στα διάφορα πατήματα της ταστιέρα. (το θέμα ξεκίνησε θέλοντας να φτιάξω έναν προενισχυτή) Β) ΣΚΕΥΡΩΜΑ Τα μεγαλύτερα μανίκια, πχ 24ταστα σε σχέση με 21ταστα, φορώντας της ίδιας μάρκας – διατομής χορδές και έχοντας το ίδιο πάχος και ξύλο και βρίσκονται στον ίδιο χώρο, επηρεάζονται περισσότερο; Γ) SETUP (Δεν αναφέρομαι μόνο ή και σε μένα ) Σκοπός μου είναι κάποια στιγμή να φτιάξω μία μετάφραση κάποιου από τα βιβλία για setup. Αυτό ίσως βοηθήσει κάπως την κατάσταση για τους αρχάριους, αλλά επειδή ποτέ δεν γίνεται να ξεπεραστεί η εμπειρία ενός ειδικού, τι γίνετε στη περίπτωση που το setup κοστίζει πιο πολύ από το ίδιο το όργανο; Δ) ΜΙΚΡΟ ΔΑΚΤΥΛΟ Σε τι εκτίμηση το έχετε; Έχω δει σε διάφορα βιβλία – μαθήματα σχεδόν να παραμερίζετε και έχω δει αρκετούς κιθαρίστες να παίζουν σαν να είναι κουλοί. Εγώ προσπαθώ να το χρησιμοποιώ όσο πιο πολύ γίνετε και βλέπω ότι τις περισσότερες φορές βολεύει η χρήση του. Αλλά τι γίνετε με όσους προανέφερα, που αποτελούν και σημαντικούς καλλιτέχνες; Υπάρχει κάποιο μυστικό: Ε) ΑΚΡΕΣ ΔΑΚΤΥΛΩΝ Παίζοντας κάποιο έγχορδο όργανο, στις άκρες των δακτύλων που πατάνε τις νότες στη ταστιέρα, δημιουργούνται "πληγές - σημάδια" που κάνουν το δέρμα να σκληράνει σε εκείνο το σημείο. Δεν ξέρω αν μετά παραμένει σκληρό ή αν χάνονται τα σημάδια. (ποτέ δεν κατάφερα να "κοιμάμαι" για μεγάλο χρονικό διάστημα). Το θέμα όμως είναι ότι εκφράζουν το τρόπο με τον οποίο "πατάμε" στη ταστιέρα. Αυτό αποτελεί αφορμή για να αλλάξουμε κάτι στο τρόπο παιξίματός μας – τεχνική μας; Και ένα σχεδόν προσωπικό θέμα. Ζ) ΚΙΘΑΡΑ – ΑΡΜΟΡΙΟ Προσπαθώντας να συνδυάσουμε μόνο αυτά τα δύο όργανα (δεν έχουμε άλλον μουσικό), με το κολλητό μου καταφέραμε να βγάλουμε την εξής εκτέλεση "Rolling Stones (The) - Angie v3.gp4" από "guitar pro" παίζοντας ακριβώς αυτά που έχει για το κάθε όργανο. Με βάση τα παραπάνω έχετε να προτείνετε κάποιο κομμάτι, όποιο και αν είναι αυτό, αφού και οι δύο έχουμε διάφορα τρεχάματα, και για το χρόνο που μας μένει να παίξουμε μαζί δεν μας ενδιαφέρει για αρχή το τι θα παίξουμε, αλλά να καταφέρουμε να το παίξουμε. Κάπου εδώ τελειώνει το μαρτύριο του αναγνώστη. Ξέρω ότι σας κούρασα αλλά προτίμησα να τα βάλω όλα μαζί, έτσι ώστε να αποφύγω να ανοίξω ισάριθμα θέματα για τις απορίες μου. Θέλω να ευχαριστήσω προκαταβολικά όσους ασχοληθούν με το θέμα και δίνω το ελεύθερο (όχι ότι και να μην ήθελα μπορούσα να κάνω και αλλιώς) σε οποιοδήποτε αρμόδιο να επεξεργαστεί το μήνυμα για ορθογραφικά, ασυναρτησίες, ή ακόμα και να περικόψει τμήμα αυτού για λόγους που εγώ δεν γνωρίζω ή δεν φαντάζομαι. Κάτι παραπάνω θα ξέρει αφού για μένα είναι το πρώτο μου γενικώς.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου