Προς το περιεχόμενο

progmike81

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    26
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Συμμετοχή progmike81

0

Φήμη

  1. η ξεκουραση απο την μελετη ,ειναι οταν αυτο που μελετας το χρησιμοποιεις σε αυτο που παιζεις και εκει αποκτας και το κολαι.. για παραδειγμα αν σου σπασουν τα ουμπαλα να μαθεις shuffle ,καλο ειναι να πιασεις ενα τραγουδι και να shufflarεις.. τουλαχιστον να το διασκεδασεις! Υ.Γ. το καλο με τα τυμπανα σε σχεση με τα υπολοιπα οργανα,ειναι οτι οταν βαριομαστε να παιξουμε και παλι μπορουμε και να χτυπαμε τα χερια μας στο τραπεζι η' τις μπακετες στον καναπε.. ;D και παλι παραγουμε ηχο,εμεις 8)
  2. progmike81

    Is this love (Cover)

    φιλε μου,λυπαμαι αλλα η φωνη ισως δεν ταιριαζει για αυτο το τραγουδι..
  3. εχει βγει το καινουργιο αλμπουμ του μεγα ΡΟΜΕΟ! 8) αρκετα καλο ξεχωρισα 2 τραγουδια , το End Of Innocence και το Dehumanized
  4. ειχα την τυχη να παιξω με τον Σταθη και τον Σωτηρη,και ειναι καταπλητικοι μουσικοι και για εμενα μπορουν να πανε πολυ ψηλα.. οντως το εξωφυλο ειναι παρομοιο με των Mind's Eye,χεχεχε ;D
  5. τι να πει και ο George Kollias που παιζει διπλη μποτα με ενα ποδι η' ο Mike Johnston: DRUM LESSON with Mike Johnston "Double Bass with One Foot pt. 6" ;D
  6. αν μπορω να προτεινω κατι: α) σχεδον απαγορευεται το ποτο, χαλαρωστε με μια μπιριτσα το πολυ πολυ. δεν ειμαστε τραγουδιστες να τραγουδαμε οποτε θελουμε,ουτε εχουμε παραμορφωση οπως οι κιθαριστες να καλυπτουμε τα λαθη,ουτε ειμαστε μπασιστες να κρυβομαστε πισω απο τα υπολοιπα οργανα. εμεις ειμαστε καταδικασμενοι να μην βγαινουμε απο τον ρυθμο β) δεν χρειαζεται να κανουμε το παν απο το πρωτο τραγουδι,να πειτε στην μπαντα σας να ξεκινησει με κατι λιγοτερο πολυπλοκο για να μπειτε στο κλιμα. οσο περναει η ωρα θα νιωθουμε καλυτερα γ) αν δουμε οτι δεν ειναι η μερα μας,δεν χρειαζεται να κανουμε περιττες κινησεις. αρκει να ειμαστε συγκεντρωμενοι στο απλο μεχρι να τελειωσει το τραγουδι. απαγορευεται να βγαινουμε εκτος ρυθμου,κανει μπαμ και ειναι ασχημο. πιο καλα να παιξουμε απλα χωρις να ρισκαρουμε τιποτα δ) δεν πιστευω κανεις να βγαινει να παιξει ζωντανα και να αυτοσχεδιαζει η' να μην εχει μαθει τα τραγουδια. αυτο ειναι εντελως τραγικο! ε) ταιριαζει με το σημειο γ. αν δουμε οτι δεν μας βγαινουν τα χτυπηματα,απλοποιουμε τα παντα δηλαδη αντι για 4αρτα παμε σε 2α , δεν κανουμε γυρισματα παρα μονο χτυπαμε το crash και τα λοιπα.. αρκει να βγει το τραγουδι σωστο. αν γινει κατι λαθος δεν εγινε και τιποτα,δεν σταματαμε και συνεχιζουμε,θα ξεχαστει μετα απο λιγα δευτερολεπτα
  7. Roland TD-12 tamburo,1 tom,floor tom, αλλο tom που το χρησιμοποιω δεξια απο το floor για διαφορετικους ηχους (και ενας jerry ;D ) διπλο πεταλο ,μολις αλλαξα το DW με ΜΑPEX. πιατα απο αριστερα προς δεξια: το AA medium hi-hat SABIAN, ενα crash Roland, ενα splash Roland, ενα Ride Roland , hi-hat Roland , Spash/China SMARTRIGGER μπακετες vic firth μια απλη και μια medium για να δινει καλυτερη δυναμικη στο αριστερο χερι.
  8. βασικα στα live ,πρεπει να ειναι ολοι συμφωνημενοι απο πριν για το πως θα παιξουν οταν ειναι πανω απο ενα συγκροτημα,να βρεθει μια μεση λυση. το hi-hat που στο ειχε διπλα ξαπλωμενο διπλα στην κασσα να το χτυπας με το ποδι? ;D
  9. γεια σου αν και φθηνα, οι σειρες PST5 και Ιnstanbul (τα εχω βρει σε studio) ειναι κορυφαια hi-hat εφαμιλα με τα πιο ακριβα ιδιαιτερα για all-around που δεν θελουν μεταλλικο ηχο. πραγματικα απιθανα hat!
  10. καλα το πηγες το ρυθμικο κομματι,αν και μου φανηκε αρκετα μαζεμενο .. ο Weckl ειναι απο αυτους που κοπανανε οτι βρουν μπροστα τους ;D ,οποτε θα ελπιζα να ακουσω περισσοτερα
  11. τα ειπατε ολα,αλλα για καποιο περιεργο λογο νομιζω οτι δεν αναφερατε τους: Spastic INK/Ron Jarzombek, Rush , Adagio και οποιος τους ξερει και οι Chamber Thought
  12. το αργο τεμπο στην μαθηση ειναι σωστο. ομως δεν επιμενουμε στο αργο επειδη ειναι πιο κατανοητο. μολις καταλαβουμε τον μηχανισμο α) πρεπει να ανεβασουμε στροφες για να δουμε πως θα ανταποκριθουμε στις μεγαλες ταχυτητες (π.χ. αν χανουμε τον χρονο, αν μπερδευουμε τα χτυπηματα) , β) πρεπει να εξαπλωθει οχι π.χ. μονο στο ταμπουρο αλλα σε ολο το σετ , ο μηχανισμος αυτος που μαθαμε και να κοιταξουμε να τον ενταξουμε στο παιξιμο μας νομιζω οτι τα βιντεο του Μικε Johnston ειναι χαρακτηριστικο παραδειγμα,για οποιον θελει να ριξει μια ματια.
  13. σε τραγουδιστες αυτο ισως εχει αποτελεσμα.. ;D σε καποιον οργανοπαικτη,ειναι γαιδουρια' με Γ κεφαλαιο
  14. καλα με Πετρουτσι,Μαντζινι και Ρουντεςς, και κλαρινα να παιζουν αποκλειεται να βγει τιποτα ασχημο.. απλως η κριτικη θα ειναι τεραστια σε περιπτωση που δεν ανταποδωσουν τα αναμενομενα οπως ειδες ολοι τωρα εμαθαν τον Μαντζινι,ενω εχει παιξει σε Αnnihilator και Vai! και οι μισοι θελουν τον Πορτνου πισω.. οποτε μην τυχον και κανει σφαλμα γιατι θα πεσει ντοματα ;D
  15. φιλε μου η μπαντα ειναι progressive και δεν γινεται αυτο να αλλαξει. ο Μαντζινι λογικα το κατεχει και θα δουμε καλο πραμα ;D ειδες π.χ. τι δυσκολιες ειχε ο μεγαλος ντραμερ ο Ντερεκ Ροντι, οταν του εβαλαν το τεστ δεν ηξερε τι να παιξει,γιατι πολυ απλα ειναι αλλου τυπου ντραμμερ και δεν ταιριαζουν. ομως να αλλαξει η μπαντα δεν γινεται,και να ακουμε ξερω γω χεβυ μεταλ..η μπαντα πρεπει να παραμεινει progressive. και ο Μαντζινι καλειται να ξερει να συνθεσει τα τραγουδια. γιατι να τα παιξει τα παλια μπορει με ενα ποδι και ενα χερι,δεν το συζηταω καν αυτο :)
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου