Προς το περιεχόμενο

telewiz1

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    117
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

0 Neutral

Σχετικά με τον telewiz1

  • Rank
    Musician

Bio

  • Τόπος
    Ιωάννινα
  1. Οι εταιρείες Στόλλας και Thomann έχουν ως οφείλουν στόχο το κέρδος. Η μόνη εταιρεία που στο «καταστατικό» της δεν κατέγραψε ως στόχο το κέρδος ήταν η Φιλική, αν και δεν βάζω το χέρι μου στην φωτιά. Είναι επομένως θεμιτό να χρησιμοποιούν όλες τις νόμιμες μεθόδους και πρακτικές που τους προσφέρει η σύγχρονη επιχειρηματική πραγματικότητα για να επιτύχουν το στόχο τους. Η δυνατότητα κάθε εταιρείας τύπου Thomann να απευθυνθεί σε μεγαλύτερο καταναλωτικό κοινό, να αγοράσει μεγαλύτερες ποσότητες, να πληρώσει με καλύτερο τρόπο τα εργοστάσια, να εκμεταλλευτεί καλύτερα τις δυνατότητες του ηλεκτρονικού εμπορίου κ.λ.π….κ.λ.π…. της δίνουν καλύτερα «νούμερα» και έτσι πρέπει να συμβαίνει, είτε αυτά αφορούν στον ισολογισμό της είτε αφορούν στην τιμή πώλησης των προϊόντων της. Διαβάζοντας το θέμα από την αρχή άρχισα να αναρωτιέμαι γιατί διαφωνείτε και αντιπαρατίθεστε με τον οποιοδήποτε επιχειρηματία και δεν κατεβαίνετε στο mini market της γειτονιάς σας να παραπονεθείτε στον ιδιοκτήτη του, γιατί πουλά το τάδε προϊόν ακριβότερα από την Walmart ή την Carrefour για να σας λυθούν όλες οι απορίες. H εμπορική πραγματικότητα που στην Ελλάδα διαμορφώθηκε ως τα τέλη της δεκαετίας του ’90, διαστρεβλώθηκε σε σύγκριση με την ευρωπαϊκή κατά το δοκούν, από τις ληστρικές πρακτικές του φορολογικού μας συστήματος και των τραπεζών και σχεδόν ανάγκασε τους Έλληνες επιχειρηματίες σε αντίστοιχες πρακτικές (σαν αυτές που ψέγουμε όλοι μας με τα διάφορα post) οι οποίες συνεπικουρήθηκαν από την επίσης αποπροσανατολισμένη καταναλωτική κουλτούρα του Έλληνα, την ημιμάθειά του, την φοβική σχέση με την τεχνολογία και μύρια άλλα…που μας ταλανίζουν τόσο ως εμπόρους όσο και ως καταναλωτές… Η μετάβαση σε μια πιο ισορροπημένη σχέση μεταξύ εμπόρου και καταναλωτή στην Ελλάδα, περνά αναπόφευκτα από την δεκαετία που διανύουμε, κυρίως λόγω της συγκριτικής πλέον δυνατότητας που έχουμε ως καταναλωτές, χρησιμοποιώντας κοινό νόμισμα σε όλη σχεδόν την Ευρώπη και εκμεταλλευόμενοι την χρήση του διαδικτύου. Άρα θα συμφωνήσω στην σύγκριση τιμών μεταξύ ομοίων προϊόντων και στην επιλογή της καλύτερης τιμής από όπου και αν αυτή προέρχεται…(οι Έλληνες επιχειρηματίες είναι πλέον Ευρωπαίοι επιχειρηματίες και μέρος των φόρων που πληρώνει ο Thomann στήριξε μέσα από τέσσερα Κ.Π.Σ. και τον Έλληνα επιχειρηματία) @yannis stollas Συμπέρασμα... Ο Thomann έχει πολύ καλό τμήμα marketing... στελεχώστε καλύτερα το δικό σας...
  2. telewiz1

    MIke Stern group Live

    Το μόνο που θα είχα να προσθέσω για την Παρασκευή που παρακολούθησα την συναυλία είναι ότι περίμενα καλύτερη "διαχείριση" του ήχου από πλευράς ηχολήπτη, ειδικά σε τέτοιου είδους live που είναι βασικό να μην χάνονται οι φράσεις κανενός μουσικού. Ο Jackson παρεπιπτόντως είναι ο "εφευρέτης" του εξάχορδου μπάσου από ότι διάβασα στο πρόγραμμα...για τους υπόλοιπους και για το live νομίζω ότι τα λόγια περιττεύουν
  3. telewiz1

    Περί κάρμα (-τος; )

    Με όλο το θάρρος ενός αναγνώστη περισσότερο, παρά συμμετέχοντος και χωρίς ίχνος μομφής ή κριτικής προς τον συντάκτη του θέματος και τους διάφορους modulators, moderators, addicts etc… etc… Τι είναι το κάρμα? Άλλη μια άχρηστη μα διασκεδαστική εφεύρεση των διαδικτυακών μικρόκοσμων στους οποίους αναλίσκουμε κάποιες ώρες της καθημερινότητάς μας… Οι απαντήσεις πάντως κάποιων (harilatron, elavd και άλλων) είναι όντως απείρως εφευρετικότερες και διασκεδαστικότερες της αρχικής ιδέας (κάρμα) Για να δώσω τροφή στην συζήτηση (και στις ξεκαρδιστικές απαντήσεις) θα ήθελα να προτείνω σε συμπλήρωση της αρχικής ιδέας των moderators, να υπάρξει και αξιολόγηση του Τσι (Chi,Ch'i ή Qi) (βλέπε http://www.skepdic.gr/entries/Tau/tsi.htm)κάθε μέλους του forum με σκοπό μια πιο ισορροπημένη και αντικειμενική εικόνα της προσφοράς του καθενός, εξετάζοντας κάθε φορά την αλληλεπίδραση αυτών των δύο παραμέτρων....."κακό κάρμα" vs "καλό Chi" και αντίστροφα... ;D
  4. πάντα η προσπάθεια για το καλύτερο ειναι ευπρόσδεκτη... πολύ καλη δουλειά με ελάχιστα πραγματικά χρηστικά προβλήματα...
  5. Ανεξάρτητα από την συμφιλίωσή σου με την Strat, η δουλειά που έκανες στο σώμα σε συνδυασμό με την πολύ καλή δουλειά του Σταύρου με τα βερνίκια εμένα με εντυπωσίασε. Το μπράτσο μου φάνηκε "κάπως άβολο" αλλά αυτό είναι θέμα συνήθειας και οι μαγνήτες με το ιδιαίτερο "χρώμα" τους, υπεράνω κριτικής... Κρίμα να μην την κρατήσεις αν είναι το πρώτο σου τέτοιο project...
  6. Όχι η ροή. Η προβολή της οποίας τυγχάνει από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Αυτή είναι που μέμφομαι' date=' όχι διότι θίγει τον Πολύδωρα (ορθά λες ότι είναι ένοχος) αλλά γιατί εγείρει ψευδεπίγραφα συναισθήματα ανθρώπινης αλληλεγγύης σε ένα πληθυσμό (τον ελληνικό) που έχει πολύ σοβαρότερα ζητήματα να απασχοληθεί.[/quote'] Η πολιτική χροιά και σκοπιμότητα στην οποία αναφέρεσαι σίγουρα υπάρχει και επηρεάζει στην έντονη προβολή τέτοιων περιστατικών. Αυτό είναι το ένα δεδομένο. Το άλλο δεδομένο είναι το αλλοιωμένο πολιτικό αισθητήριο του έλληνα πολίτη που επιτρέπει σε αντιπροσώπους του όπως ο Πολύδωρας αλλά και πολλοί άλλοι από όλα τα κόμματα, να επιβιώνουν στον πολιτικό βίο μετά από δηλώσεις του τύπου «φωλιά της βίας το τάδε κόμμα» ή το αλησμόνητο προ 15αετίας «εσείς είστε το κράτος» ενός άλλου πολιτικού. Τα «ψευδεπίγραφα συναισθήματα ανθρώπινης αλληλεγγύης» εγείρονται όταν υπάρχουν ευήκοα ώτα σε κενά κρανία. Και το τρίτο δεδομένο ο καλυμμένος έντεχνα ρατσισμός (έστω light ξνοφοβία), με τον οποίο αντιμετωπίζουμε όλοι μας, άρα και οι αστυνομικοί, τους αλλοδαπούς που αν συνδυαστεί, όπως στην συγκεκριμένη περίπτωση, με μια «άρρωστη» προσωπικότητα σαν αυτή του αστυνομικού η κατάσταση γίνεται ανεξέλεγκτη. Δημιουργούμε καθημερινά μόνοι μας την κοινωνία μέσα στην οποία ζούμε, επομένως σε προσωπικό πλέον επίπεδο, δεν εκπλήσσομαι (αν και θλίβομαι γι αυτό) από την συμπεριφορά του αστυνομικού που και εγώ επέλεξα να «λειτουργεί» (εκ του λειτουργήματος), με τον τρόπο που όλοι κατακρίναμε. Αυτοκριτική και σύμφωνη δράση θα βοηθούσε όλους μας
  7. Easy - Carey Bell (σύνθεση του Big Walter Horton)
  8. :D :D :D Πιστεύω ότι μάλλον είναι πιο δύσκολο να φτάσει ένα remix στα ραδιόφωνα όλου του κόσμου, πρέπει να περάσει μέσα από κάποια κανάλια που μάλλον δεν ελέγχουν οι πολλοί, παρά να φτιάξεις ένα (remix εννοώ), ειδικά όταν χρησιμοποιείς για βάση την σύνθεση κάποιου άλλου... Κανένας δεν αμφισβητεί υποθέτω ότι και το remix χρειάζεται όλα όσα συστατικά απαιτούνται και για μια "κλασικής μορφής" σύνθεση αλλά αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι (για μένα τουλάχιστον) είναι περισσότερο κατασκευές και όχι εμπνευσμένες αυτούσιες δημιουργίες... Τώρα για το ποια μουσικά είδη "τελείωσαν" μάλλον θα σε σταυρώσουν οι υπόλοιποι :D
  9. Αυτό είπαμε και πιο πάνω pastelius και συμφωνούμε, οι προχειρότητες (remix κλπ) είναι σημείο των καιρών, μια πραγματικότητα από την οποία προσπαθούμε να απέχουμε όσο μπορούμε, στηρίζοντας ταυτόχρονα ότι αναδεικνύει αυτό που ο καθένας θεωρεί ποιοτικό. Δεν ξέρω άλλο τρόπο να προφυλαχθεί ο ακροατής από την μουσική βιομηχανία και όσα μπορεί να επιβάλει...
  10. Μια από τα ίδια και στα Ιωάννινα harilatron...2-3 σταθμοί το πολύ στέκονται με άποψη για την μουσική και δυστυχώς στηρίζονται υποτυπωδώς από ελάχιστες διαφημίσεις...
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.