Προς το περιεχόμενο

blue

Soloist
  • Αναρτήσεις

    5.386
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

82 Excellent

Σχετικά με τον blue

  • Rank
    Παροιμυώδης

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
    DJ - MC
  • Gear List
    guitars: Fender am std tele
    amp: Fender Blues Jr.
  • Επάγγελμα
    Χομπίστας
  • Τόπος
    Εδώ
  1. Φίλε καλωσηρθες στο φόρουμ, εδώ δεν γράφουμε greeklish. Η ιστορια είναι ότι ο χάκερ ζήτησε $150k για να μην τα δημοσιευσει, και τελικά οι r τα έβγαλαν για streaming ενώ τα κέρδη θα πάνε σε καλό σκοπό. H τακτική είναι γνωστή από μοντελα/ινφλουενσερς με γυμνές φωτογραφίες από το cloud. Το έχω πάθει.
  2. https://radiohead.bandcamp.com/ we’ve been hacked my archived mini discs from 1995-1998(?) it’s not v interesting there’s a lot of it if you want it, you can buy the whole lot here 18 minidisks for £18 the proceeds will go to Extinction Rebellion as it’s out there it may as well be out there until we all get bored and move on Thmx
  3. Η 2η πάει μια χαρά και ολοκληρωνεται. Κι εγώ στην 1η απορούσα τι βλέπω και ετοιμάζομουν για πνίξιμο αλλά στη 2η ψηθηκα.
  4. blue

    beetroot-set me free

    Κάποιοι που άκουσαν λένε οι εντάσσεται στο electro-folk και όταν έψαξα στη wiki είδα ονόματα που είναι στις επιρροές μας Ευχαριστώ για τα σχόλια
  5. blue

    beetroot-set me free

    Όπως εδω: www.noiz.gr/community/mix/beetroot-fire-in-the-rain-r100/
  6. blue

    beetroot-fire in the rain

    Ευχαριστώ πολύ για τα σχολια @fusiongtr αν καταλαβαίνω ποιους ήχους εννοείς, είναι rhodes με delay και άλλα καλουδια
  7. blue

    Μαμά

    Μπα, η πηγή είναι σκουπίδι και εδώ δεν επικεντρώθηκε κανεις στην καταγωγή του ενώ εκεί την έβαλαν στον τίτλο γιατί προφανώς για τους ίδιους και τους αναγνώστες τους έχει σημασία. Το άρθρο αυτό ιν φακτ με έκανε να συμπαθησω τον Σιν μπόυ για 1η φορά.
  8. Έχω μια απορία για το ibanez γιατί το έχω πάρει μεταχειρισμένο και δεν ξέρω αν είναι ελάττωμα του δικού μου ή έτσι είναι όλα. Το τέμπο που ορίζω από το ταπ "ξεχνιέται" αν κλείσω το πετάλι και μετά το ξανανοιξω (εννοώ bypass) και η time ρύθμιση πηγαίνει σε εκείνη του fader. Έτσι είναι το πετάλι ή το δικό μου λιποθύμησε? Κατά τα άλλα ,ηχητικά είναι το καλύτερο από όσα έχω ακούσει, και το επιλέγω πιο συχνά από τα υπόλοιπα 4 που έχω
  9. blue

    beetroot-fire in the rain

    Beetroot 2018: Σωτήρης Νικολάου, Κωνσταντίνος Τσιώλης, Πέτρος Παπαβασιλείου. Στο πλαίσιο "αφού αρέσει στον εναν τα πράγματα που κάνει ο άλλος, ας κάνουμε κάτι όλοι μαζί". Καταλήξαμε σε μερικά κομματια που έφτιαξαν ενα self released ep που υπάρχει στο bandcamp και ένα βινυλιακι που εξέδωσε η inner ear στο πλαίσιο μιας συλλογής της. Το κομμάτι παραπάνω είναι η β' πλευρά αυτού του βινυλίου
  10. blue

    Μαμά

    Για κοινωνιολογική ανάλυση παίζει καλύτερο βίντεο: https://youtu.be/6Kqy_zyWm6M
  11. blue

    Μαμά

    Γύρω από τα μουσικά παρατηρώ ότι και άλλοι με πολύ καλό υλικό σε στιχους προσπαθούν να κάνουν αντίστοιχες παραγωγές αλλά δεν το καταφέρνουν. Το μπονιτα πχ έχει στίχους που έκατσα να γράψω με δικά μου γράμματα μήπως καταλάβω κάτι (μια τεχνική που με βοήθησε αρκετά ως φοιτητή, αλλά εδώ δεν φάνηκε να επαρκεί) , ωστόσο ο ήχος δεν πείθει για αυθεντικό ελληνικό γκανγκστα Τραπ. https://youtu.be/D3rhaUzqlLE
  12. blue

    Μαμά

    Είναι ένα αριστούργημα αλλά το λάμπω μέσα στην lambo νομίζω είναι ένα κλικ παραπάνω (αν κάτι τέτοιο είναι δυνατό). https://youtu.be/9FdujHvv6eU
  13. Στο music cognition ασχολούνται συχνά με τις διαφορές μουσικών και μη μουσικών. Σε κάθε έρευνα διευκρινίζεται ακριβώς ποιοι είναι ποιοι: συνήθως οι μουσικοί είναι αυτοί που έχουν πάρει δομημένη μουσική εκπαίδευση για αρκετά έτη. Γιατί χρειάζεται αυτό? Γιατί 1) οι εκπαιδευμένοι έχουν λεπτότερη αντιληπτική ικανότητα και 2) μπορουν να περιγράψουν καλά τις σχετικές έννοιες (σκεφτείτε πόσο ζορικο είναι να ρωτήσεις μη μουσικό αν ένας ήχος του φαίνεται διαφωνος, και να του εξηγήσεις ότι δεν τον ρωτάς αν του αρέσει ή όχι). Btw στο music cognition έχει έρευνες για την "ενδιαφέρουσα" μουσική που -τι έκπληξη!- συνηγορούν ότι οι naive listeners γουστάρουν το αναμενόμενο ενώ οι μουσικοί κρίνουν καλύτερο αυτό που θα τους εκπλήξει. Αυτά στο music cognition. Όχι στα τσαρτς, στις γκαλερί, στην κοινωνιολογία της μουσικής, και τα λοιπά (που συνιστούν την πραγματικότητα). Και επειδή υπάρχουν και όλα αυτά τα απρόβλεπτα μεγέθη και σίγουρα λιγότερο μετρήσιμα που καθορίζουν μαζί με τις τάσεις της μόδας ποια μουσική είναι πιο αρεστή, νομίζω ότι η συζήτηση μπορεί να γίνει σε πολλά διαφορετικά επίπεδα και κάθε κουβέντα να καταλήξει σε διαφορετικό αποτέλεσμα, θα προτιμήσω το "Μ αρέσει αυτό γιατί είμαι συνταξιούχος μπιεμεξάς". Εκτός των φιλοσοφικών θεμάτων λοιπον, εγώ κλίνω προς τη θέση ότι ο "ειδικός" μουσικός έχει βαρύτερη άποψη σε θέμα που ρωτήθηκε αν ακούει κάτι λάθος ενώ για την ερώτηση αν είναι κάτι ωραίο θα προτιμήσω τις απαντήσεις των ατόμων που μου αρέσουν τα παπούτσια τους.
  14. Ο Ed των radiohead μίλησε εκτενώς για την προσέγγιση του στον ήχο της κιθάρας. Στα σχόλια κάποιος έχει βάλει τα ακριβή σημεία όπου παίζει κάτι από τα μέρη του στα κομμάτια τους, για να μην χρειάζεται να το δούμε ολο Αυτό που βρίσκω σοβαρά ενδιαφέρον είναι ότι μια μπάντα που χρησιμοποιεί modular και vintage synths ή πχ ondes martenot και mellotron, αφήνει χώρο σε μια κιθάρα να παίξει σαν σύνθ (ο συγκεκριμένος ήχος δε, υπάρχει από το 1997 και συνεχώς εξελίσσεται). Δεύτερον, αυτό που κάνει μπορεί αν φαίνεται τετριμμένο για τα δεδομένα των σύγχρονων πεταλιών (βλ. Ehx σειρά 9, pog2, hog ή άλλα εξωτικά περίεργα πετάλια) αλλά αυτός τα κάνει με σειρές delay και εφέ που υπήρχαν από το 90. Και τολμώ να υποθέσω ότι επειδή η συνεισφορά της μπάντας στον ήχο αυτό είναι τέτοια, μπορεί και να του χρωστάμε πολλά που μπορούμε και απολαμβάνουμε τέτοιους ήχους πλεον με το πάτημα ενός κουμπιού. Τέλος, κρατάω την ατάκα "it' s great to be in radiohead,...cause you got a licence to do this shit, right?"
  15. blue

    What's the Deal With Behringer?

    Και που να δείτε τι γίνεται με τα συνθς της behringer τελευταια...κλώνος minimoog με 300$ πχ και επικές μάχες στο ίντερνετ, αναμονή για κλώνους vintage roland synths και drum machines, χαμός Εγώ σνομπαρα παλιότερα μέχρι που πήρα σε ελεεινή τιμή το vibrato πετάλι της. Την ίδια μέρα αγόρασα το πανάκριβο mel9 της ehx. To mel9 χρησιμοποιήθηκε για λίγο χαβαλε και μια ηχογράφηση ενώ το vibrato είναι μονίμως στην πεταλιερα μου. Αν είχε μεταλλικό casing και λίγο καλύτερης ποιότητας πλαστικά θα έδινα ευχαρίστως 3x της τιμής του. Μετά πήρα και το vintage tube drive τύπου 35€ μτχ και πλέον βάζω στο Σμαρτ και behringer μήπως πετύχω τέτοια πραματα. Ελπίζω να το πάει ετσι και όχι μόλις κερδίσει την εμπιστοσύνη του καχύποπτου αγοραστικού κοινού να 50πλασιασει τις τιμές της. ΥΓ. Μου τη σπάει που το golf είναι για τα αυτοκίνητα ότι για τις κιθάρες η στρατοκαστερ. Πάντα ήθελα να ανοίξω ένα θέμα στο περί ανέμων, "πείτε τα αντίστοιχα της στρατ για άλλα αντικείμενα. Το γκολφ δεν ειναι, το shoei xr1100 είναι"
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.