Προς το περιεχόμενο

Νίκος Κριτσινέλης

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    87
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    2

Νίκος Κριτσινέλης ήταν Μέλος της ημέρας 30 Οκτωβρίου 2021

Νίκος Κριτσινέλης είχε την πιο δημοφιλή συμμετοχή!

Bio

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

330 προβολές προφίλ

Συμμετοχή Νίκος Κριτσινέλης

  1. Εξαιρετικό! (ίσως λίγο πιο έξω τα tympani?)
  2. Επίκαιρο και ιερόσυλο
  3. Με αυτό που προτεινει ο Ali κάνουμε προβα 4 άτομα με ακουστικά (με ηλεκτρονικά drums. Go for it. Ιδανικα να έχετε ίδια ακουστικά γιατι αλλιώς θ ακούτε τελείως αλλα πραγματα. (Σίγουρα όχι splitter adapter). Αν η κάρτα σου έχει πληθώρα outs (και ιδανικά κάποιο mixer interface) μπορείς να δεις και κάποιο headphone amp με πολλα ins όπου μπορείς να στέλνεις διαφορετικά cue mix από το daw/playback source.
  4. Γεια σου ffs και ευχαριστώ για τις σκέψεις και προτάσεις! Νομίζω ότι δε θα έχω σοβαρούς κτυπογενείς θορύβους, διότι δε θα βάλω τύμπανα και οι πηγές, οι οποίες θα παίζουν σε μέτριες εντάσεις, θα είναι απογεφυρωμένες. Επίσης, δε θα γράφω φωνές -μόνο DI και ενδεχομένως κάποιο έγχορδο/πνευστό. Πράγματι, αφού ξεμπερδέψω με σκελετούς, πετροβάμβακες, λινάτσες, κτλ, καλύπτοντας όλες τις επιφάνειες με velocity absorption προσέγγιση (και αξιοποιώντας γωνίες τοίχου-τοίχου, τοίχου-ταβανιού, όπου εκεί θα έχω και λίγο παραπάνω “ψωμί” να δουλέψει το υλικό), θα στήσω μια πηγή στη γωνία και θα το περπατήσω να εντοπίσω τις, relatively optimal, θέσεις/γωνίες ακρόασης. Δηλαδή, εκεί όπου θα έχω σχετικά απλωμένα modes και ομοιογένεια στα χαμηλά, ανάμεσα σε 3-4 bass heavy κομμάτια που θα έχω σε λούπα όσο το περπατάω (θα φέρω και 1-2 ζευγάρια αυτιά ακόμα που εμπιστεύομαι να βοηθήσουν σε εκείνη την φάση). Στη συνέχεια θα στήσω ό,τι άλλο είναι να μπει μέσα και θα ηχοβολήσω στη θέση ακρόασης, για να δω που έχω peaks. Και από εκεί πάλι πίσω στο drawing board -να δω πόσο έξω έπεσα στον αρχικό θεωρητικό υπολογισμό και να προσαρμόσω αντίστοιχα υλικά, διατάξεις, αποστάσεις, κτλ. Εννοείται ότι το ρίσκο με τα tuned membranes είναι ότι, λόγω πολύ στενού Q, μπορεί να αστοχήσει κανείς, σε σχέση με τη συχνότητα που τελικά/πραγματικά θα συντονίζει, ειδικά καθώς αλληλοεπιδρούν τόσες παράμετροι, όπως λες. Σκέφτομαι και την εναλλακτική του limp membrane για ευρύτερο Q με trade-off λίγο χειρότερη απορρόφηση. Έχεις κάποια εμπειρία με αυτές? Γενικά, δεν υπάρχει βιασύνη – θα το στήσω/ακούσω/μετρήσω και θα επανέλθω για feedback
  5. Εξαιρετικό! Τα δε prepared piano parts, όπως τα έχεις εντάξει, δουλεύουν καταλυτικά.
  6. Tο έχω ακούσει ήδη 3-4 φορές και σκέφτομαι τα εξής: Ο ήχος σου, ως συνήθως, είναι "αλητεία" άλλα και η σύνθεση, ως τέτοια, έχει ενδιαφέρον. Τα πλήκτρα επίσης πολύ ενδιαφέροντα συνθετικά -αναρωτιέμαι πως θα ήταν αν πήγαινες σε κάτι λιγότερο συμβατικό εκεί (e.g. filter sweeps, arps, etc.). Η φωνή είναι decent -ίσως όμως η προφορά θέλει λίγο δουλίτσα : ) Νομίζω ότι του αξίζει να ξαναδοκιμάσεις να το groovάρεις λίγο (κιθάρες - τύμπανα). Ίσως βοήθαγε σε αυτό να κάνεις focus στο rythm section πρώτα και όταν είσαι σίγουρος ότι γκρουβάρει, όπως το έχεις στο μυαλό σου, να γράψεις τις κιθάρες?
  7. Γεια σου Πάνο! Ναι, κάπως έτσι το βλέπω και γω. Σίγουρα, στα χαμηλά θα υπάρχουν απώλειες μέσα/έξω. Από την άλλη, σκέφτομαι ότι, όσο δεν θα ενεργοποιώ πηγές που θα βγάζουν "βαρύ" sub πρόγραμμα, ενδεχομένως να μην έχω διαρροές που θα ενοχλούν, ειδικά αν τα καταφέρω να σφραγίσω σωστά γύρω-γύρω πόρτες, παράθυρα, κτλ. Το πάω αργά, με αρκετή προσωπική εργασία -θα ανεβάσω και φωτος όταν έχω ένα time sequence που θα δείχνει την πρόοδο.
  8. : ) ωχ, λες? Δεν είναι ότι θα παίζω και τσίτα γκάζια. Ναι, έχει παράθυρο. Λέω να το πλακώσω κι αυτό και να το ανοίγω στα όρια της υποξίας
  9. Με πρόλαβες. (όπως και ο άλλος φίλος με τη Mohini). Είναι full on όλες τους και maximium respect. Κατά τα λοιπά, και το μάτι θα πέσει όπου θέλει να πέσει (παραφράζοντας τους Geroges Bataille και Guido Crepax) και αυτές μια χαρά βγάζουν μεροκάματο, τρολάροντας την πατριαρχία.
  10. Δεν έχει και κουμπί καρα-like, ρε γμτ... Ομολογώ ότι τον Hami Keivan δεν τον ήξερα αλλά σίγουρα πρέπει να έχει κάμποσα κιλά "γόνατα" για να παίξουν μαζί του ο Patitucci και ο Weckl, μετά από τόσα χρόνια με τον Chick (ok, έχουν κάνει διάφορες συνεργασίες, αμφότεροι, still...)
  11. Wow, ο Αμερικανικός φορντισμός του 1950 προσαρμοσμένος στην Κίνα του 2022… o tempora, o mores. Don’t get me wrong, δε γκρινιάζω – αυτό είναι και όλοι επωφελούμαστε από τα προϊόντα που φτιάχνουν εκεί. Προσωπικά, δε, έχω πει τόσες φορές ότι είναι πολύ decent ο λόγος κόστους/ωφέλειας που προσφέρουν στον καταναλωτή. Απλώς, να, τους βλέπω να (κάνουν ότι) παίζουν μπιλιάρδο, τένις, πινγκ-πονγκ και μπάσκετ και δε μπορώ να μη σκεφτώ τη διαδήλωση των εργαζόμενων της Cort έξω από τη Music Messe το 2007, με αφορμή τις απάνθρωπες συνθήκες εργασίας στα εργοστάσιά τους. Ελπίζω, δηλαδή, να έχει περάσει και η γερμανική εργασιακή κουλτούρα εκεί, πέρα από τις (ομολογουμένως άκρως εντυπωσιακές) υποδομές.
  12. Εναλλακτικά, μπορείς να συνδέσεις keys - drums σε ένα midi interface (πχ 2 in 2 out) και αυτό, με τη σειρά του, στη usb θύρα του η/Υ. Επίσης, απο κάπου πρέπει να ακους keys + drums, αν στέλνεις το midi αρχείο πίσω στα όργανα, οπότε είτε θα "πιάσεις" όλες τις εισόδους είτε θα μπορούσες να βάλεις ένα μικτκακι. Αν θες, πες τι μηχανήματα έχεις.
  13. Γεια σου Haryy, ευχαριστώ πολύ για το χρόνο και τις σκέψεις σου, οι οποίες είναι πολύ ορθές και χρήσιμες. Δυστυχώς, δεν έχω τον χώρο ούτε τον π/υ για box in box. Ξέρω εκ πρωιμίου ότι δε μπορώ να πάω για αξιοπρεπή απομόνωση (δηλ. Όχι δυνατές ακροάσεις, όχι drum kit). Εξ άλλου, για να το είχα αυτό θα έπρεπε να έβαζα και κανάλι HVAC (με λαβύρινθο, παγιδες, ταχύτητες, κτλ.), διπλές πόρτες + παράθυρα, κτλ. Το κύριο μέλημα μου είναι να μην έχω ακραία στάσιμα. Προσβλέπω λοιπόν σε μια στοιχειώδη απομόνωση και, κυρίως, σε μια ήπια απόκριση μέσα. Ο μικρός χώρος μου δίνει, για αρχή, καλό RT αλλά "ατσούμπαλα" modes. Στο πάτωμα έχω αντικραδασμικό λάστιχο 10mm. Ο σκελετός δεν ακουμπάει κατευθείαν σε τοίχους/πάτωμα/ταβάνι (στους τοίχους έχω βάλει αντικραδασμικα 20mm και στο ταβάνι δεν υπάρχει καμία επαφή). Αναφορικά με το πάτωμα, είπα να μην το σχαρωσω, δεδομένου ότι δε θα έχω άμεσο κτυπογενη θόρυβο. (Το πάτωμα είναι όντως το πιο αδύναμο σημείο γιατί, όπως είναι τώρα, γεφυρώνει, από τους τοίχους, όλον τον φέροντα οργανισμό). Αντιλαμβάνομαι ότι θα περνάω δίπλα και ενδεχομενως πάνω. Τα σημεία που συνορεύω με κατοικία είναι το ταβάνι και ο μπρος τοίχος, όπου πίσω του υπάρχει το WC του playroom -ευελπιστώ ότι θα δουλέψει ως soundlock. Στους υπόλοιπους είμαι clear (χώμα, διάδρομος, αποθήκη). Για αυτό το λόγο θα παίζω, σχετικά, χαμηλά και όταν μπαίνω στις μικρές ώρες θα βάζω ακουστικά. Αυτό που λες στο edit το συζήταγα το πρωί -οτι, δηλαδή, η θεωρία μου δίνει μια καλή κατεύθυνση για το προς τα πού θα πρέπει να κινηθώ με τις παγίδες αλλά θα πρέπει να το "φυσήξω" όταν το ντύσω, για να δω που τσιμπάει τελικά.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.