Προς το περιεχόμενο

publius

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    197
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

0 Neutral

Σχετικά με τον publius

  • Rank
    Musician

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
    Μπάσο
    Τύμπανα
    Πλήκτρα
  • Επάγγελμα
    Οτι να 'ναι
  • Τόπος
    Αθήνα
  1. publius

    PCB Μάσκα

    Εγώ φτιάχνω τις δικές μου με αυτο... http://www.ebay.com/itm/PCB-UV-Curable-Solder-Mask-Repairing-Paint-Green-100G-Good-Quality-MPH-/401039269671?hash=item5d5fcd9f27:g:e7YAAOSwnipWaAK- βέβαια χρειάζεται αναγκαστικά φούρνο UV αλλά ευτυχώς έχω φτιάξει έναν εδώ και χρόνια. Επίσης θα χρειαστεί στα σχέδια που έχεις φτιάξει, να εκτυπώσεις σε διαφάνεια μόνο τα pads/vias/holes μια δύο φορές όσο πιο έντονο μαύρο/contrast. !!!Πολύ σημαντικό... για να έχεις καλά αποτελέσματα. ΠΑΝΤΑ θα ανακατέυεις το μείγμα πριν τη χρήση είναι σημαντικό να μην είναι ούτε εντελώς στέρεο ούτε εντελώς υγρό το μείγμα. Αν ενδιαφέρεσαι θα φτιάξω μια διαδικασία και θα σου τη στείλω. Σου παραθέτω και σχετική εικόνα για να δεις τα αποτελέσματα της εφαρμογής. Άσε που αν κρίνω από το όνομα σου νομίζω οτι σε ξέρω, σε είχα μαθητή μου και σου έχω επανειλημμένως πει για οτιδήποτε χρειάζεσαι να έρχεσαι να με βρίσκεις... ξέρεις που, στο εργαστήριο που άφησες την τετράγωνη μικροκυματική κεραία.
  2. Βρήκα ένα άρθρο σχετικά με το πόσο βαρετή ήταν η δεκαετία του 80 από μουσικής άποψης. Δεν την συμμερίζομαι καθόλου, άλλωστε σε εκείνη την εποχή μεγάλωσα, την λάτρεψα ακόμα και μουσικά και ακόμα σε αυτήν πολλές φορές ανατρέχω, ίσως για λόγους νοσταλγίας. Θα μας τρελάνουν με όλες αυτές τις εφαρμογές. http://www.guitarplayer.com/artists/1013/new-study-of-music-finds-the-eighties-were-pretty-boring/52061
  3. Προσπάθησε με <a href="http://www.craftycomputerpaper.co.uk/.Inkjet-Water-Slide-Decal-Paper_151.htm">Inkjet Water Slide Decals</a> Υπάρχουν και για laser ψάξε το λιγάκι. Το μόνο πρόβλημα που έχουν είναι οτι το μελάνι inkjet είναι water based που σημαίνει οτι αν βάλεις από πάνω βερνίκι δεν θα πρέπει να είναι νερού μιας και θα λειτουργήσει ως διαλύτης. Θα πρέπει αναγκαστικά το βερνίκι να εχει βάση το νέφτι το οποίο δεν ξέρω αν ενδείκνυται για κιθάρες ας μας διαφωτίσει όποιος γνωρίζει.
  4. Ψάξε για το booster/buffer του Jack Orman που είναι το top καθαρό booster/buffer που υπάρχει Τα κυκλώματα θα τα βρεις ελεύθερα στο διαδίκτυο...κοίτα και στο άλλο το "αντίπαλο" site ;) http://www.muzique.com/
  5. Θα πας στο κέντρο που πουλάνε υφάσματα και θα ζητήσεις είτε σεντονόπανο είτε λονέτα και τα δύο θα σου κάνουν τη δουλειά που θέλεις.
  6. publius

    Flash Mob

    Πολύ όμορφο εγχείρημα και από τις πιο αγαπημένες συνθέσεις για εμένα και αρκετούς ανά τον κόσμο, χαζέψτε όπως και οι περαστικοί.
  7. ΔΕΝ ειμαι μαθηματικός! Αν και εν μέρει συμφωνώ με τους προλαλήσαντες, κάποια στιγμή θα επαναληφθούν οι ίδιες φόρμες όπως επαναλαμβάνονται και στα ψηφιακά ηλεκτρονικά που κάπως προσδιορίζει και ο harilatron με το 4 bit σύστημα, το οποίο εννοείται οτι μεγαλώνει αλλά και πάλι κάποια στιγμή επαναλαμβάνεται. Δεν έχω να σου δώσω απ'ευθείας λύση για το πρώτο πρόβλημα αλλά σου προτείνω να κοιτάξεις του ορθογώνιους πίνακές του Hadamard οι οποίοι χρησιμοποιούνται αρκετά χρόνια τώρα για τις λύσεις Design of Experiments (DoE), Taguchi Analysis και γενικά για τη δημιουργία διαδικασιών τυχαίας δειγματοληψίας. Εννοείται με την λογική του business process re-engineering. Δεν ξέρω κατα πόσο μπορεί να είναι αέναη αυτή η διαδικασία αλλά η τυχαιότητα αν και καταγεγραμμένη, δεν οδηγεί σε συμπέρασμα δια γυμνού οφθαλμού ή αυτιού αλλά μετά από αρκετούς υπολογισμούς. Για το 2 διατηρώ τις επιφυλάξεις μου.
  8. Το γνωρίζεις οτι αυτό που έχεις φτιάξει ΔΕΝ είναι μπασοπαγίδα αλλά broadband absorber. Αν ψάξεις για superchunks στο youtube θα δεις τι είναι οι μπασοπαγίδες. Αυτό που έχεις κάνει αυτή τη στιγμή λογικά είναι να κόψεις μέρος μεσαίων και υψηλών συχνοτήτων για αυτό άλλωστε αισθάνεσαι τα μπάσα σου πιο "σφιχτά", συγχρόνως όμως έχει κάπως "νεκρώσει" ο χώρος σου. Όπως καταλαβαίνεις οι λέξεις "σφιχτά" και "νεκρός" χώρος είναι ποιοτικά χαρακτηριστικά που σημαίνει οτι σίγουρα δεν έχεις μετρήσει πιο είναι το αρχικό σου πρόβλημα, δηλαδη την/τις συχνότητες που κουδουνίζουν στο χώρο σου. Ψάξε να βρείς πληροφορίες για diffusors ώστε να μην "νεκρώσεις" εντελώς τον χώρο σου και το ξανασυζητάμε.
  9. Δεν μιλάμε για παρανομίες, μακρυά από εμένα. Αν θέλει η ίδια η Mercury Magnetics να σου κάνει εσένα ένα "δώρο" ή ο οποιοσδήποτε μην το σκεφτείς πολύ. Επίσης μιλάμε για μεγάλο και βαρύ πακέτο οπότε σίγουρα θα εκτελωνηστεί απλά η μεταλαμπάδευση απλή νόμιμης γνώσης δεν νομίζω οτι είναι ενάντια σε αυτό το forum. Η χρήση της όποιας γνώσης εν δυνάμει ποινικοποιείται εξαρτάται ποιός και πως τη χρησιμοποιεί. Θα κοιτάξω ebay όπως προτείνεις και είδωμεν. !!! Αλήθεια που βρίσκεις το χρόνο να απαντάς σε τόσα μηνύματα βρε SF, τόσο οργανωμένος είσαι, άξιος θαυμασμού πραγματικά γιατί κατα καιρούς έχουμε μάθει και ακούσει αρκετά από εσένα. Να 'σαι καλά!
  10. Sorry gia to aggliko dystyxws se auto to PC den yparxoyn ellinika Ti ennoeis den eixes provlima me to telwneio, giati einai kai vary sto esteilan ws gift? Giati kai egw to telwneio thelw na apofygw kai thn grafeiokrateia pou krataei 1 wra opws kai ta fragga? Pws to ekanes?
  11. ...ναι καλά καταλάβατε θα κάνω μια αναβάθμιση στον ενισχυτή μου και ψάχνω αρκετό καιρό τώρα για Mercury Magnetics & Chokes αλλά μόνο στο Αμέρικα βρίσκω. Υπάρχουν κάπου στην Ελλάδα - Ευρώπη που μπορώ να τους βρω, την αναβάθμιση θα την κάνω μόνος μιας και κάτι κατέχω. Τα υλικά όμως από που???
  12. Σωστά δεν βρήκες Belden μιας και Thomann/Musicstore/DV247 έχουν άλλες εταιρείες που κάποιοι ακόμα και εδώ μέσα πίνουν νερό (όχι κρασί) στο όνομα τους. Γενικά να ξέρεις οτι λόγω οικονομικής κρίσης οι αντιπρόσωποι στην Ελλάδα -για τις εταιρείες που έψαξα τουλάχιστον- δεν φέρνουν στοκ από πολλά από αυτά τα καλώδια. Η παραγγελία τους από site εξωτερικού είναι δύσκολη και απλά πρέπει να σταθείς τυχερός αν υπάρχει κάπου παραπεταμένο πλέον. Επειδή δεν θέλω να κάνω διαφήμιση ή δυσφήμιση σε κάποιους αν ενδιαφέρεσαι μπορώ να σου πω την περιπέτεια που τράβηξα τους τελευταίους μήνες για να βρω δύο τέτοια καλώδια (υπόψιν έψαχνα τρία και βρήκα μόνο τα δύο το τρίτο είναι ακόμα σε παραγγελία με πλησιέστερη ημερομηνία το καλοκαίρι), μέσω π.μ. Εννοείται οτι θα πρέπει στα wall plate που θα φτιάξεις, να βάλεις καλά βύσματα μιας και αυτά είναι εξίσου σημαντικά με όλη την υπόλοιπη αλυσίδα του ήχου σου. Όσο αφορά την μόνωση, αν καταλαβαίνω καλά εννοείς πως θα γίνουν οι τρύπες, τα κανάλια στον τοίχο (εσωτερικά ελπίζω)...να έχεις κατά βάση στο μυαλό σου οτι δεν πρέπει να υπάρχουν παράλληλες τρύπες από την μια πλευρά του τοίχου προς όποιο άλλο δωμάτιο. Σίγουρα όταν θα περνάς τα κανάλια να ξέρεις οτι θα έχεις κάποιες απώλειες άλλωστε τίποτα δεν πρόκειται να λειτουργήσει στην πράξη όσο καλά λειτουργεί κατα τη διάρκεια μετρήσεων σε κάποιο εργαστήριο, αυτή είναι και η ομορφιά της κατασκευής να μπορείς να ανταπεξέρχεσαι σε κάθε πρόβλημα ξεχωριστά. Αν χρειαστείς βοήθεια στείλε μου π.μ. μιας και την διαδικασία την έχω τραβήξει αρκετές φορές, όλο και κάτι θα στρουμφίσουμε μαζί. Απλά έχε στο πίσω μέρος του κεφαλιού σου τις λεπτομέρειες για να έχεις καλή απόδοση όπως οι μονώσεις των καλωδίων, οι κολλήσεις κλπ.
  13. Προσωπική άποψη πάντα, τα stagebox για κάποιο λόγο μου έδιναν στα νεύρα πάντα καθώς είναι για χρήση σε live και όχι για στούντιο. Σε στούντιο χρησιμοποιείς wall plates τα οποία από την επειρία ποτέ δεν πρόκειται να βρεις με τις εισόδους και εξόδους που αναζητάς, οπότε πρέπει να τα φτιάξεις όπως έκανα και εγώ και μου βγήκαν πολύ φθηνότερα απ'οτι περίμενα (π.μ. αν θέλεις να σου πω από που τα έφτιαξα). Απλά θα πρέπει να πιάνουν και λίγο τα χέρια σου μιας και ο "σιδεράς" θα σου φτιάξει απλά τα κουτιά δεν θα σου κάνει και τις τρύπες, ούτε και τις κολήσεις των καλωδίων σου...κοκ. Όσο αφορά τα καλώδια εκεί η συζήτηση μπορεί να κρατήσει χρόνια. Εννοείται οτι και εγώ θα σου πω οτι το σήμα σου θα είναι τόσο καλό όσο ο πιο αδύνατος κρίκος αυτής της αλυσίδας. Για τα multicore καλώδια είχα κάνει μια έρευνα αγοράς την οποία και έχω ανεβάσει σε αυτό το thread http://www.noiz.gr/index.php?topic=187838.0 Τελικά εγώ επέλεξα να κινηθώ με τα Belden μιας και η άλλη μου επιλογή (Klotz) έπασχε σε κάποια χαρακτηριστικά και στον αντιπρόσωπο. Τα μικρόφωνα που χρησιμοποιείς είναι πολύ σημαντικό ζήτημα αλλά εκτός από μάρκες και πολύ-διαφημιζόμενα (μέσω μουσικών) μοντέλα μικροφώνων θα πρέπει να τα χρησιμοποιείς σωστά και να τα επιλέγεις ανάλογα με την χρήση τους, για αυτόν άλλωστε το λόγο υπάρχουν και τόσοι τύποι μικροφώνων με μικρό, μεγάλο διάφραγμα και διαφορετικές συχνοτικές αποκρίσεις. ΟΛΑ παίζουν το ρόλο τους αλλά λόγω κρίσης ρίχνουμε και λίγο νερό στο κρασί μας και συμβιβαζόμαστε.
  14. Ο μόνος τρόπος να χρησιμοποιήσεις το screamer στο input και το delay στη λούπα αλλα και όταν θες να χρησιμοποιείς τη βρωμιλα του ίδιου του ενισχυτή σου είναι μόνο με το 4 cable method ψάξε το στο youtube, θα σου λύσει τα χέρια!
  15. Το γνωρίζεις ασφαλώς οτι στο appetite for destruction ο σγουρομάλης δεν χρησιμοποίησε καν Gibson αλλά ρέπλικα του Chris Derrig σε 59 Les Paul. Το σημαντικότερο όμως στον ήχο του ήταν ο νοικιασμένο από την S.I.R. με αριθμό #39. Ενδιαφέρουσα ιστορία, λέει πολλά για τις μάρκες! Ελπίζω να μην σήκωσα θύελα αντιδράσεων.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.