Προς το περιεχόμενο
  • Καλό είναι να μη θεωρούμε τον εαυτό μας σημείο αναφοράς για το επίπεδο όσων διαβάζουν. Μιλήστε από προσωπική εμπειρία (με την κατανόηση ότι η εμπειρία σας ενδέχεται να μην ισχύει για άλλους) ή αναφέρετε τις πηγές σας.

     

    Oι απόψεις που γράφονται στο forum εκφράζουν τους συνομιλητές και όχι την σελίδα.

  • Αναρτήσεις

    • @Shelter Μιάς και θα μπείς σε αυτή τη διαδικασία, καλό θα ήταν εκτός από την παρτιτούρα ή/καί πληκτρολόγιο να χωριστούν σε οικογένειες. Δηλαδή μόνες τους οι ματζόρε και μόνες τους οι μινόρε. Επίσης καλό θα ήταν να υπάρχει παραπομπή στις αρχαίες Ελληνικές κλίμακες (Ionian - Dorian - κλπ). Ειδικά δε εάν πρόκειται να αναφερθείς στις λαϊκές κλίμακες.
    • Πολύ πιο cork sniffing είναι πάντως το να θες να γράφει Fender το μπράτσο και να πληρώνεις 30% πάνω μόνο γι αυτό.    Το δικό μου θέμα είναι κατ' αρχάς οπτικό, ναι.  Θεωρώ χάλια τα ανοικτά καφέ μπράτσα. Θεωρώ ότι υπάρχει και αντικειμενικός αισθητικός λόγος που πριν την απαγόρευση των ξύλων τέτοια μπράτσα δεν έμπαιναν όυτε στα φθηνά όργανα. Τώρα για διαφορά στην αίσθηση: Το pau ferro δε μου χει κάνει τόσο μεγάλη διαφορά από το rosewood στο χέρι όσο το maple ή ο έβενος ή το wenge. Το laurel μου άφησε αρκετά κακή εντύπωση (ήταν πιο ξηρό και σαν να κόλλαγε το χέρι) αλλά ήταν και φθηνό το όργανο, οπότε πολλά μπορεί να μου έφταιγαν παράλληλα. Όσο για το αν πιστεύω ότι έχουν διαφορετικό ήχο; Ξέρω με βεβαιότητα ότι σε ίδια όργανα και το πάχος του μπράτσου και το υλικό της ταστιέρας έχουν την τάση να δίνουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Μπορώ να το πω για το rosewood σε σχέση με τον έβενο ή το maple. Απ' τη στιγμή όμως που δεν ήμουν ποτέ κάτοχος ίδιων οργάνων που να έχουν το ένα rosewood και το άλλο pau ferro ή laurel, τέτοια άποψη με βεβαιότητα δεν μπορώ να την έχω.
    • Από εμπειρία: Το να προσπαθήσεις να φτιάξεις partcaster με μέρη από Squier είναι συνταγή αποτυχίας. Κάθε χρονολογία και κάθε εργοστάσιο κλπ κλπ έχει τα δικά του specs και υπάρχει πολύ μεγάλη περίπτωση τα aftermarket parts με standard fender specs να μην ταιριάζουν με τίποτα.
    • Δεν έχω παίξει ποτέ με Morgan. Μπορώ να συγκρίνω όμως με τον handwired Vox που έχω και τον vintage original AC30 top boost του '63 που έχω παίξει: Κατ΄αρχάς υποφέρει στη μίμηση των κλασικών Vox κυκλωμάτων εκεί που υποφέρουν όλα τα modellers, μέχρι και το AXE FXIII στα clips που έχω ακούσει.  1. Δεν έχει το ίδιο γρήγορη ατάκα. 2. Δεν έχει το complexity στο mid-gain και το "όπου να ναι θα σκάσει και θα μου πάρει το κεφάλι" του high gain στο top boost κανάλι το οποίο προσομοιάζει. Για τον συγκεκριμένο θα προσθέσω στα αρνητικά ότι: 3. Δεν έχει non-top boost κανάλι (απ' ότι φαίνεται τουλάχιστον εδώ). Το non top boost κανάλι ΕΙΝΑΙ το classic rock κανάλι με ένα treble booster μπροστά ή με κάποιο overdrive. To top boost δεν τα παίρνει το ίδιο καλά (ιδιαίτερα στον vintage Vox).   Το top boost κανάλι πλέον το χρησιμοποιώ μόνο για Beatles ή Tom Petty, εκεί που θα παίξω καθαρά ή σχεδόν. Είναι καλό και για Country ή για καθαρά U2. Στο θετικό αυτού που άκουσα λοιπόν, το συγκεκριμένο plugin πλησιάζει πάρα πολύ αυτόν τον ήχο.     
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου