Προς το περιεχόμενο
  • Καλό είναι να μη θεωρούμε τον εαυτό μας σημείο αναφοράς για το επίπεδο όσων διαβάζουν. Μιλήστε από προσωπική εμπειρία (με την κατανόηση ότι η εμπειρία σας ενδέχεται να μην ισχύει για άλλους) ή αναφέρετε τις πηγές σας.

     

    Oι απόψεις που γράφονται στο forum εκφράζουν τους συνομιλητές και όχι την σελίδα.

  • Αναρτήσεις

    • Μα δεν υπήρχαν... Πλην της ιδίας κανείς άλλος δεν έφερε μικρόφωνο. Ότι ήταν (μάλλον) γραμμένο.   Ως προς τα γ και δ ναι και ναι...
    • Γεια σας, η αλήθεια είναι ότι δεν είμαι μουσικός αλλά θέλω να " σουλουπωσω" όσο γίνεται κάποια κομμάτια από ελληνικά βινύλια που δεν βγήκαν ποτέ σε cd. Τον τελευταίο καιρό έχω βρει αρχεία σε flac/wav που μου έχουν μετατρέψει γνωστοί μου από βινύλια. Παρόλα αυτά, τα βινύλια ήταν σε άθλια κατάσταση και πάλι κάποια για την κατάσταση τους ακούγονται αρκετά καλά κάποια κομμάτια μόνο με λίγα clicks και συνήθως τη μεγαλύτερη ζημιά την έχουν τα 1-2 τελευταία κομμάτια κάθε πλευράς. Ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει τρόπος για restoration. Προσωπικά χρησιμοποιώ το izotope rx που μου το έχουν δώσει και κάνω μόνο το de-crackle. Τα λίγα κλικς τα κόβω χειροκίνητα εστιάζοντας ακριβώς μόνο στα δέκατα δευτερολέπτου που φαίνεται, μπορώ να το ξεχωρίσω στην κυματομορφή. Η επιλογή de-click δεν ξέρω, κάτι με χαλάει μετά στον ήχο και δεν το έχω εξασκήσει. Το θέμα είναι ότι με το de-crackle για τα πιο έντονα, στα δικά μου αυτιά είναι οκ. Αλλά γνωστοί μου που ασχολούνται, μου λένε ότι αφαιρούνται πολύτιμες συχνότητες.   Έπειτα θέλω να ξέρω αν το EQ Match βοηθάει δηλαδή να αντιγράψω χαρακτηριστικά ενός EQ αλλου τραγουδιού που υπάρχει σε κάποια συλλογή  και είναι κομμάτι ίδιου καλλιτέχνη, ίδιας δισκογραφικής εταιρείας και κοντινής χρονιάς και να είναι από συλλογή δεκαετίας 90 κυρίως που δεν έχει γίνει τόσο remastering.  Και με το phase κάνω κάτι αντίστοιχο. Πάντως γνωστοί μου δεν πειράζουν τα σκρατς αν είναι λίγα κ βάζουν στο EQ Match τα χαρακτηριστικά ενός πολύ μπασαρισμενου EQ από άσχετο τραγούδι και μετά αυξάνουν πολύ το loudness τέρμα, αυτό προσωπικά στα δικά μου αυτιά μου ακούγεται αντιαισθητικό, έστω λένε ότι έτσι πρέπει να ακούγεται, ότι έχουν ασχοληθεί πολλά χρόνια με μουσική και ότι έχουν εμπειρία. Θα ήθελα και άλλες γνώμες και αν υπάρχει περίπτωση να υπάρχουν ακουστικά σχετικά οικονομικα δηλαδή των 20-30 ευρώ τα οποία να είναι φλατ δηλαδή να αναπαράγουν ακριβώς το κομμάτι χωρίς να προσθέτουν έξτρα μπάσα η πρίμα. Κάποια που έχω δοκιμάσει από γνωστούς μου βγάζουν πολύ κλειστό ήχο σε σημείο να ακούγεται αυτό το ενοχλητικό που λένε πολλοί "boominess" και είναι και ακουστικά άνω των 50-60 ευρώ. Ξέρω πάντως ότι υπάρχουν πολύ πιο ακριβά ακουστικα που έχουν επιλογή για φλατ και για να ρυθμίσουν πρίμα κ μπάσα αλλά δεν βγαίνω οικονομικά.     Είναι σίγουρα ένα θέμα που θέλει μεγάλη συζήτηση και πολύ ψάξιμο και πολλές διαφορετικές αποψεις. Οποιαδήποτε βοήθεια ευπρόσδεκτη και επισης χίλια συγγνώμη που το έγραψα εδώ, αν υπάρχει κάποιο αντίστοιχο thread ίσως θα ήταν καλύτερο να μεταφερθεί.
    • Δεν άλλαξα γνώμη για το τραγούδι, εξακολουθώ να πιστεύω ότι είναι ότι καλύτερο έχουμε στείλει μέχρι σήμερα.   Αλλά η σκηνική παρουσίασή του ήταν η χειρότερη όλων, με την έννοια ότι:   α) η Σάττι δεν έχει τη φυσική κατάσταση να το πεί ενώ χορεύει. β) όπως έγραψε και ο Cos, τα δεύτερα φωνητικά ήθελαν ακόμη αρκετή δουλειά. γ) το σώου ήταν ανύπαρκτο. δ) δεν έγινε σωστή (ή μάλλον, καθόλου) χρήση των τεχνολογικών ευκολιών για τον φωτισμό που θα ήταν μία λύση για την εξασφάλιση κάποιου συνόλου περιστατικών με ενδιαφέρον on-stage, κοινώς μηδέν φαντασία και μηδέν ενασχόληση της ελληνικής αντιπροσωπείας με το θέμα. ε) ενδυματολογικώς δεν υποστηρίχθηκε το βίντεο, η κοπέλα ήταν ντυμένη με ρούχα από λαϊκή στον Ασπρόπυργο. στ) το μοντέλο "ο τραγουδιστής στη μέση και διάφοροι ελληνολεβέντες γύρω-γύρω" εκτός του ότι ήταν ακατάλληλο γι' αυτό το τραγούδι, δεν φαίνεται να λειτουργεί, λειτούργησε μία φορά με την Παπαρίζου, πάμε επιτέλους γι' άλλα. ζ) σκηνοθεσία, ποιότητα πλάνων, γάμησέ τα.   Για όλη αυτή τη μη-προσπάθεια, τους άξιζε να κοπούν. Δείτε π.χ. την Αρμενία, ένα παρομοίως πανηγυριώτικο τραγούδι, παρουσιάστηκε με σωστά κοστούμια, σε μία σωστή φωτιστική ατμόσφαιρα, από μία πολύ νεότερη κοπέλα που τσίριζε και πήδαγε γύρω-γύρω σαν διαβολάκι και όλο αυτό λειτουργούσε.   Οπότε, ή έχεις κάτι τέτοιο (αλλά θέλει πολύύύύ δουλειά για το σώου) ή έχεις κάποια μιλφάρα σαν την Αυστρία που την αμόλησε σαν τη σκηνή και αρχίσαμε να χλιμιντρίζουμε ή έχεις κάποιον κιτσ μουρλάρα σαν τον Λαζάνια.   Χωρίς ένα από αυτά τα τρία συστατικά, για ΄μένα πας να πουλήσεις κουλτούρα οπότε το θες το ψαλίδι σου.   Αυτά.    
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου