Προς το περιεχόμενο

John Goumis

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    1.942
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    8

John Goumis ήταν Μέλος της ημέρας 30 Απριλίου

John Goumis είχε την πιο δημοφιλή συμμετοχή!

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
  • Gear List
    Κιθάρες: Gibson Les Paul Traditional, Gibson Les Paul Studio, Gibson SG standard, Fender ''Lonestar'' Stratocaster, Fender Classic Player 50's Stratocaster, Fender ''Baja'' Telecaster, PRS Custom 22, PRS SE custom 24, Jackson king V KV5FR
    Eνισχυτές: Fender Bassman, Engl Fireball 60, Marshall JCM2000 DSL, Marshall JCM2000 401, BUGERA V22
  • My Band(s)
    Lethal Candy (https://www.facebook.com/lethal.candy/)
  • Day job
    Πολιτικός Μηχανικός
  • Τόπος
    Ρόδος

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

2.896 προβολές προφίλ
  • fatalv

  • vsk

  • LK

  • Jet72

  • Waterfall-K

Συμμετοχή John Goumis

Noizholic

Noizholic (4/4)

  • Αξιόλογες συμμετοχές Rare

Badges

388

Φήμη

  1. Μπα, έτσι κι αλλιώς με 1350 ευρώ πλέον αμερικάνικα όργανα δεν βλέπεις ούτε με τα κυάλια. Αυτές οι εποχές μας άφησαν προ πολλού (που αγόραζες ''standard'' όργανο usa... ακριβά υπήρχαν πάντοτε, τώρα πλέον η ''standard'' σειρά μεταφέρθηκε στας Ανατολάς και τα αμερικάνικα πλέον θεωρούνται τα ''premium'', τουλάχιστον σε μαρκετίστικους όρους). Ούτως ή άλλως αυτά τα 1350 ευρώ του 2024 ουδεμία σχέση έχουν με την αγοραστική αξία που είχαν πριν το 2020. Εμένα προσωπικά μου κάνει διαφορά στην αίσθηση και από rosewood σε rosewood... η SG μου που είναι του '18 με την ξεθωριασμένη rosewood ταστιέρα μου αφήνει σίγουρα μια πιο ''ξερή'' αίσθηση σε σχέση με την ''γλυκιά'' αίσθηση της rosewood ταστιέρας της Les Paul ή της PRS μου. Έχω και μια PRS SE ίδιας χρονολογίας με την SG (τότε τις έφτιαχναν Κορέα) και ενώ σίγουρα το rosewood της δεν έχει την ίδια γλυκιά αίσθηση των προαναφερθέντων κιθαρών, σίγουρα την προτιμώ από της SG (στο θέμα της ταστιέρας). Βέβαια θα μου πει κάποιος ''και από maple σε maple ή από έβενο σε έβενο μπορεί να δεις διαφορά'' αλλά στο maple παίζει ρόλο και το βερνίκι ενώ στον έβενο (που για μένα είναι η απόλυτη αίσθηση σε ταστιέρα) υπάρχουν και εκεί διάφορα είδη που τα βαφτίζουν έβενο αλλά ουδεμία σχέση έχουν σε αίσθηση αλλά και οπτικά με το κατάμαυρο έβενο που είχαμε συνηθίσει στις USA κιθάρες.
  2. Πολύ ωραία τα κλιπάκια και η προσπάθεια απόδοσης του κάθε mode Eγώ αν γνώριζα τον γνωστό σου κιθαρίστα, θα του έλεγα να συνδιάσει τις παρακάτω μελωδίες με τα modes της ματζόρε κλίμακας, με την έννοια του ότι εκτός από πασίγνωστες - catchy μελωδίες είναι πολύ αντιπροσωπευτικές, πχ Ioanian - Top Gun Theme (όχι ότι χρειάζεται αλλά λεμε τώρα) Dorian - Oye Como Va του Santana Phrygian : Wherever I may roam των Metallica Lydian : The Simpsons Theme (αν και πρέπει να έχει και μια έκτη μικρή προς το τέλος, την προτελευταία νότα, που μας τα χαλάει αλλά δεν μου έρχεται μια πιο διάσημη μελωδία σε lydian, αν και Dream Theater - Rush κτλ έχουν λιώσει το συγκεκριμένο mode) Mixolydian : Thunderstruck των AC/DC Aeolian - Europa του Santana (όχι ότι χρειάζεται αλλά λεμε τώρα) Locrian - το theme του παιχνιδιου Doom (μιλάω πάντα για τις main μελωδίες και όχι για ολόκληρο το κομμάτι που μπορεί να περιλαμβάνει και άλλα πράγματα μέσα, στα ακκόρντα, στα ρεφρέν, στα σόλος κτλ)
  3. R.I.P και συλλυπητήρια στους οικείους του
  4. Εχω τον 60αρη fireball τον παλιό αλλά έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για αυτόν τον καινούργιο τον μικρό. Απλά αυτοί οι ενισχυτές είναι one trick pony, εξαιρετικοί για μέταλ αλλά με καθαρά που είναι κάπως πιο sterile τα οποία βέβαια ταιριάζουν σε μέταλ καταστάσεις που θες πιο ουδέτερα καθαρά (σκέψου καθαρά τύπου iced earth, αν βάλεις στην λουπα μπόλικο chorus και delay)....σαν πλατφόρμα πεταλιών δεν ξέρω τι λέει... Δεν έχω βάλει ποτέ πετάλια μπροστά (πέρα από booster), μιας και ο ενισχυτής έχει ήδη distortion να φάν και οι κότες
  5. Προσωπικά δεν καταλαβαίνω τι το θες το attenuation εφόσον θες ο ενισχυτής να έχει καθαρά. Συνήθως το attenuator το έχουμε για να ''πουσάρουμε'' τον ενισχυτή πιο εύκολα, δηλαδή το εντελώς αντίθετο από το headroom που γράφεις ότι επιθυμείς. Ο Bassbreaker 45 που τον είχα είχε και headroom, και attenuator (από τα 45 στο 1 watt, αν ήθελες να πετύχεις break up ήχους που στα 45 watt αποκλείεται να πετύχεις αν δεν κουφαθείς γιατί όπως προείπα είχε άπειρο headroom) και έπαιρνε και πετάλια πολύ καλά. Δες επίσης κάτι σε Bugera V22 - V55 που βγαίνει και σε κεφαλές. Ο 22άρης πάντως και λάιβ μου έβγαζε μια χαρά και διατηρούσε το headroom στο καθαρό κανάλι του, παρά τα 22 watt του και τις el84 (o ''μεγάλος'' έχει 6L6)... δεν έχει attenuator αλλά έχει pentode-triode για να πέφτει στα μισά βαττ... αν και δεν το χρησιμοποίησα ποτέ. Πάντως αυτοί οι δυο ενισχυτές που ανέφερα για βάση για πετάλια ήταν σούπερ
  6. Στην συγκεκριμένη περίπτωση θα το συγκρίνεις με τις υπόλοιπες σόλο δουλειές του συγκεκριμένου καλλιτέχνη και όχι με το συγκρότημα με το οποίο έγραψε ιστορία στο ένδοξο παρελθόν. Βέβαια ακόμα και αν το πάμε σε ''συγκροτήματα'', οι Stones και οι Priest (αλλά και άλλοι, πχ Saxon) έβγαλαν άλμπουμ πρόσφατα που είναι εξαιρετικά. Καλά των Priest σκοτώνει, μας κάνουνε μεγάλη πλάκα τα γερόντια...
  7. Α και αυτός PRS? Μπαίνει και αυτός στο club με τον Santana, τον Martin Barre (Jethro Tull), Rich Williams (Kansas), Neal Scon (Journey), Mike Oldfield, Howard Leese (Heart, Bad Company) κτλ κτλ... μέλι έχει αυτό το όργανο πια
  8. Όλες οι μεγάλες μπάντες με PRS καταλήγουν, τυχαίο ? Δεν νομίζω
  9. Προσωπικά είμαι 100% υπέρ της χρήσης solid state αν είναι ελαφρύς και δεν αξίζει τον κόπο το κουβάλημα και το στήσιμο. Επίσης εγώ:
  10. Εγώ θα σου πρότεινα να πουλήσεις ό,τι θεωρείς παραπανίσιο και να κρατήσεις ό,τι usa έχεις (δηλαδή την les paul και τον fender ενισχυτή, αν είναι usa) γιατί οι τιμές για αμερικάνικα όργανα έχουν ξεφύγει, και αν θελήσεις κάποια στιγμή να ξανα-αποκτήσεις θα την πληρώσεις πιο ακριβά (και με χειρότερο rosewood στην ταστιέρα) ή θα πληρώσεις υπερεκτιμημένα μια μεταχειρισμένη και ο πωλητής θα βγάλει και κέρδος σε σχέση με πόσο την πήρε γιατί όλοι πουλάνε με βάση τις τρέχουσες τιμές (βέβαια από την άλλη και εσύ μπορείς να βγάλεις κέρδος πουλώντας την LP)
  11. Μαόνι έχουν? Γιατί μαόνι=καλό για μέταλ
  12. Έχω το αντίθετο πρόβλημα νομίζω. Παρα-ειμαι γκαζωμενος-κομπρεσσαρισμενος. Έχω το gain ψιλά για να εξισορροπεί το καθαρό και το βρώμικο κανάλι. Θα λυθεί το πρόβλημα με ένα πιο κατάλληλο footswitch. Και εμένα μου αρέσει να παίρνω γκάζι από booster, ακούγεται το παίξιμο πιο φυσικό και όχι τόσο κομορεσσαρισμενο.
  13. Αυτά είναι καλό να ... Γίνονται! Τα άλλα μέλη της μπάντας είναι επίσης του ωδείου? Ωραίο αποτέλεσμα, επαγγελματικό. Θα είναι πολύ ωραίο λάιβ
  14. 10000000_8250565331627159_6165812965986278269_n.mp4 Εδώ και ενάμιση μήνα που πήρα την πρώτη μου μέταλ κιθάρα (Jackson) δεν έχω αγγίξει άλλη κιθάρα (καλά, για Τέλε δεν το συζητάμε, την έχω στην θήκη και έχω ξεχασει ακόμα και το σχημα της πως είναι ). Μου προτάθηκε για ανταλλαγή με μια αγγελία μου ένας Engl Fireball (ο παλιός), ήταν λες και ο Μεταλλικός Θεός μου έδειχνε οιωνούς.... ήρθε πραγματικά την κατάλληλη ώρα και στιγμή που περνάω την κρίση μέσης ηλικίας μου (και άρα επιστροφής μου στο μέταλ). Το απόσπασμα παραπάνω είναι με την κιθάρα αυτή καρφί στον συγκεκριμένο ενισχυτή χωρίς εφφέ. Ακόμα το ψάχνω με τις ρυθμίσεις. Αν σας αρέσει θα ανεβάσω και άλλα τέτοια μέταλ κλιπάκια στο παρόν thread (και φυσικά ανεβάστε και εσείς) Να μαζευτούμε να γίνουμε πολλοί και να ανατρέψουμε το ψευτό-τελεκαστερικό regime που διακατέχει το φόρουμ
  15. Δυνατό κόβερ! Περνάτε καλά και είσασταν διαβασμένοι και αυτό φαίνεται.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου