Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      21.934


  2. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      6.291


  3. ignantios

    ignantios

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      2.585


  4. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      20.926


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 23/04/2020 σε Αναρτήσεις

  1. Μια προσπάθεια λόγω καραντίνας. Είχα να παίξω τόσο. Κιθάρα από τα 30 μου. Πείτε καμία γνώμη.
    6 βαθμοί
  2. Από αύριο κλείνομαι σπίτι λέμε , μπας και μου 'ρθει τίποτις να γράψω.
    4 βαθμοί
  3. πήγαινε καμιά βολτίτσα καλύτερα ρε συ σε κανα μπαράκι να ξεσκάσεις. Πέμπτη αύριο, θα έχει κίνηση έξω. χαχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχα
    3 βαθμοί
  4. Οσα κουρδιστηρια αγοραζα (ακομα και ακριβα) νομιζα οτι ηταν προβληματικα αφου κατεληγα να διορθωνω στο τελος με το αυτι το κουρδισμα. Τα κουρδιστηρια λοιπον ενταξει ειναι, απλα δεν δειχνουν ολες τις νοτες οπως πρεπει. Εξηγω. Ολα τα διαστηματα σε μια κλιμακα, βασιζονται σε μια σχεση (κλασμα) μεταξυ τους. Το κουρδιστηρι αφενος, χρησιμοποιει το συστημα "12-TET" (ενα συστημα που χωριζει την οκταβα σε 12 μερη, ισα μεταξυ τους). Χρησιμοποιει λοιπον αυτες τις σχεσεις. (σε απλουστεμενη μορφη με δεκαδικους για να μη βαζω ριζες κλπ) Unison = 1 Major second = 1.122462 Major third = 1.259921 Perfect fourth = 1.334840 Perfect fifth = 1.498307 Major sixth = 1.681793 Major seventh = 1.887749 Octave = 2 Το αυτι μας αφετερου ζηταει το "Just intonation" συστημα, που χρησιμοποιει αυτες τις σχεσεις Unison = 1 (ratio 1:1) Major second = 1.125 (9:8) Major third = 1.25 (5:4) Perfect fourth = 1.33333 (4:3) Perfect fifth = 1.5 (3:2) Major sixth = 1.66666 (5:3) Major seventh = 1.875 (15:8) Octave = 2 (2:1) Αν θελεις πχ να παιξεις μια συγχορδια C major, θελεις 3 νοτες με τις εξης συχνοτητες (βαση του J.I.) C 523.25 Hz E 654.06 Hz (523.25 x 1.25) G 784.87 Hz (523.25 x 1.5) Απο το κουρδιστηρι παιρνεις 3 νοτες με τις εξης συχνοτητες C 523.25 Hz E 659.25 Hz (523.25 x 1.259921) G 783.99 Hz (523.25 x 1.498307) Ιδιως η μεγαλη 3η (E) ειναι αρκετα εκτος. Κουρδισε ακριβως με το κουρδιστηρι και παιξε μια ματζορε συγχορδια. Ξεκουρδισε ελαχιστα την χορδη που παιζεται η 3η μεγαλη και ακουσε. Ενα βιντεο με παραδειγμα ειναι αυτο https://www.youtube.com/watch?v=Daw93bRHe4Y .
    2 βαθμοί
  5. Οι κιθάρες δεν είναι πιάνα. Ο σωστός τρόπος να κουρντίζεις είναι με 5ες 4ες ή οκτάβες. Απο εκεί και πέρα είναι θέμα πόσο καλά είναι τα τάστα στο μανίκι, αλλά και πάλι δεν γίνεται. It's a game of give and take Ζεις μ αυτό, ή φροντίζεις με το χέρι σου (αν μπορείς) να το φέρνεις Πολλές φορές όταν ηχογραφώ κουρντίζω τοπικά, ιδίως αν είναι ακόρντα. Και όλα αυτά και με strobe και με ελάχιστες αποκλίσεις
    2 βαθμοί
  6. +1000 Μην αγχώνεστε λοιπον....μονο αν σκεφτειτε οτι το "κτηνώδες" ΠΟΣΟΣΤΟ της ηχογραφημενης μουσικης έχει γινει απο κιθαρες με πολυ περιορισμενη δυνατοτητα "100%" ρυθμισης του intonation (δηλ.ΟΛΕΣ οι ακκουστικες,οι vintage tele & τα reissue τους που εχουν 3 saddle bridge, τα archtops με ξυλινη γεφυρα,ολες οι wraparound Gibson κ.ο.κ) καταλαβαινετε ευκολα οτι το κυνηγι του "τελειου" intonation σε ενα οργανο πο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΑ ετσι κι αλλιως δεν ΜΠΟΡΕΙ να εχει τελειο intonation παντου ειναι απλα....χιμαιρα
    2 βαθμοί
  7. νέες φωτο, με 10άρες , φαινεται δυνατό, δεν βλεπω μεταβολή στην καμπυλοτητα οταν το τραβάω πολύ στις μεσαίες χορδές :
    1 βαθμός
  8. Αστειεύομαι ρε συ, αν σου είπαν ότι άλλαξαν τα πάντα και το πρόβλημα που είχες πριν παρέμεινε ίδιο οι πιθανότητες είναι να σου είπαν ψέματα αν έχεις ένα τσιπάκι μνήμη και η μητρική έχει 2 σοκετ, βαλ'το στο άλλο σοκετ και δες αν έχεις 2 τσιπάκια δοκίμασετα ένα ένα και στα 2 σοκετ διαδοχικά για αρκετό διάστημα και δες αν η μητρική έχει ενσωματωμένη κάρτα γραφικών, βγάλε τη κάρτα γραφικών σου, σύνδεσε στην ενσωματωμένη την οθόνη για κάποιο διάστημα και δες κάνε το ίδιο και με την κάρτα ήχου αν έχει η μητρική
    1 βαθμός
  9. 1 βαθμός
  10. νομίζω ότι ζεις μια από τις καλύτερες φάσεις της ζωής σου. Οπότε...θα έλεγα να το χαρείς. Τα άλλα θα έρθουν.
    1 βαθμός
  11. Τσαμπα κοπος ΟΚ αφου κανεις τη δουλεια σου.
    1 βαθμός
  12. Συμφωνω αλλα εδω λεμε για ρυθμιση saddles για Intonation. Μπορει με κουρδιστηρι να εχει σωστη οκταβα. Εχουν τον ιδιο λογο 2/1 στην οκταβα και τα δυο συστηματα. Και του κουρδιστηριου (12-TET) και του αυτιου (Just Intonation). .
    1 βαθμός
  13. Μιλτο, εισαι ο καλυτερος πελατης του μαστορα! Προσωπικα, δεν το πολυψειριζω. Τις μισες φορες δεν χρησιμοποιω καν κουρδιστηρι. Εχω πολλη εμπιστοσυνη στο αυτι μου. Παιζω μια αρμονικη στο 12ο ταστο, και βαση αυτης κουρδιζω. Να προσθεσω, οτι οσο πιο λεπτες ειναι οι χορδες, τοσο πιο "ακυρο" γινεται το intonation σε πολλες περιπτωσεις. Πρεπει να εχει κανεις σταθερη πιεση στα δακτυλα του, καθ' ολη τη διαρκεια που παιζει.
    1 βαθμός
  14. CARLOS CASTANEDA-Η Διδασκαλια του Δον Χουαν https://www.politeianet.gr/books/9789600302301-castaneda-carlos-kastaniotis-i-didaskalia-tou-don-chouan-180544?gclid=CjwKCAjw1v_0BRAkEiwALFkj5qX_MHZlVgLS2gdXzYw3M34KDeaFo3y4GQcYgZz_Lal0kShQHhJdbBoCpu4QAvD_BwE
    1 βαθμός
  15. Πάντως αν ζητάτε ΤΕΛΕΙΟ intonation σε ΟΛΑ τα τάστα μάλλον ΛΑΘΟΣ οργανο διαλέξατε...γυρίστε το καλύτερα στο πιάνο.
    1 βαθμός
  16. Πάντως μετά από 15 χρόνια που σεταρω τις κιθάρες μου κατεληξα ότι αν θες σωστό intonation χρειάζεται να τα σκάσεις για ένα strobe κουρδιστήρι, αν πας να κάνεις τέτοια δουλειά με τα φτηνά δεν θα φτιάξεις σωστό intonation. ΒΕΒΑΙΑ αν δεν ακούς το λάθος intonation είσαι σε ακόμη καλύτερη μοίρα!
    1 βαθμός
  17. Έως τώρα έχω ακούσει μερικά ενδιαφέροντα ακούσματα μέσω ακουστικών.
    1 βαθμός
  18. Κατα τη γνώμη μου η PRS ειναι ενα υβρίδιο χωρις να ειναι best of both worlds...δε νομιζω οτι εχει δικο της χαρακτηρα... Είναι αρκετά καλες- black tie- κιθαρες αν παιζεις λιγο απ ολα....(και εξαιρετικα πρακτικες και εργονομικα υπεροχες) . Αν πχ παιζεις σε cover band που μετα το sweet child o mine θα παιξει το blue hotel και μετα θα κλεισει με enter sandman.... Ok μαζι σου... Χτυπα τη... Αν ομως παιζεις συγκεκριμένα πραγματα και εχεις συγκεκριμένο προσανατολισμό...τοτε δεν θα σου δωσει ηχο Lp καλυτερα απο μια Lp ουτε Strat καλύτερα απο μια Strat (οσο καλα κι αν σπλιταρει) ουτε το twang πχ μιας τελε... Εξαρτάται εσυ τι θέλεις να παιζεις...
    1 βαθμός
  19. Είχα μερικές PRS και τις θεωρώ εξαιρετικά τίμιες και σοβαρές κιθάρες, ανεξάρτητα απο τιμή και χώρα προέλευσης. Μια Bernie Marsden gold top που έπαιξα κανα 2 χρόνια λάιβ την χάρηκα πολύ, έψαξα βέβαια πάρα πολύ για να βρω μια με σχετικά υποφερτό βάρος και τελικά τη βρήκα στην Αγγλία, 3.5 κιλά. Ωραία κιθάρα, με αλλαγμένους μαγνήτες/ηλεκτρικά φυσικά, ακριβώς όπως τα λέει ο Σπύρος. Εμένα πάλι μου αρέσουν τα wide fat μπράτσα, είμαι του ρόπαλου παιδί. Με εκνευρίζει αφάνταστα το headstock, δεν μπορώ να το βλέπω...επίσης και τα υπερβολικά τονισμένα καπάκια που συνήθως έχουν. Για καλή μου τύχη, η ΒΜ ήταν gold top, μια απο τις πρώτες EG3 ήταν μαύρη (μάλλον η καλύτερη που πέρασε απο τα χέρια μου με Lindy Fralin Domino μαγνήτες) και η τωρινή είναι μια σχεδόν custom shop σε σπεκς και αναβαθμίσεις πανάλαφρη SE Singlecut 3.3 κιλά κι επιπροσθέτως πραγματοποίησε ένα "απαγορευμένο" όνειρο μου, είναι ελαφρώς relic!! Της πάει πολύ όμως, φυσικά χωρίς τα συνθετικά λούστρα που αφαιρέθηκαν και περάστηκε με σέλακ, μοναδική και πολύ ιδιαίτερη. Η Les Paul απο την άλλη είναι icon. Αν έχει κάποιος vintage ανησυχίες αποτελεί μονόδρομο. Για μένα όμως μόνο τα κάστομ σοπ μοντέλα είναι αυτό που πρέπει αλλά πανάκριβα. Εκτός ίσως απο κάποια περίπτωση καλής μεταχειρισμένης και δη faded. Παικτικά, άμα θέλεις να παίξεις το όργανο θα βρείς τον τρόπο και δεν θα ενοχλείσαι απο τίποτα. Οι εργονομίες κλπ. έχουν μια βάση και σαφώς ισχυρή λογική, όμως η κιθάρα πρέπει πρωταρχικά να σε "φτιάχνει". Όλα τα άλλα είναι δευτερεύοντα.
    1 βαθμός
  20. Κάτσε γιατί θα ξεχάσουμε και αΦτα που κΣερουμε ΠΑΙΖΕΤΑΙ η κιθάρα και ΜΕΤΑ το 15ο τάστο; Έλα Χριστέ και Παναγιά... Γιατί δεν παίζεις ΜΑΝΤΟΛΙΝΟ; Τον ίδιο ήχο έχει η κιθάρα μετά το 15ο...
    1 βαθμός
  21. Τι καλά που δεν ξέρω να παίζω μετά το 15ο τάστο και δεν με απασχολούν θέματα πρόσβασης
    1 βαθμός
  22. Ρε παιδιά είχα γράψει ένα σεντόνι, και έκανα μια βλακεία και .... το 'χασα.
    1 βαθμός
  23. Αν πάρεις single cut PRS είναι σαν να ακυρώνεις τελείως τον λόγο που σκεφτόσουν να πάρεις PRS at the first place έναντι της Les Paul..... την εργονομία Όσον αφορά το αρχικό ερώτημα, και οι δυο κιθάρες είναι εκπληκτικές. Αν ήμουν στην θέση σου θα σκεφτόμουν 1) ποια μου αρέσει εμφανισιακά περισσότερο 2) αν τα παίξιμό μου ήταν για classic ή για modern πράματα 3) ποια είναι πιο all around ειδικά σε συνδυασμό με άλλες κιθάρες που τυχόν έχεις Παντώς you can't go wrong με καμία από τις δυο. Επίσης, σκέψου το για SG, και σου μένουν και λεφτά για prs κορεάτικη
    1 βαθμός
  24. PRS single cut είναι χειρότερη από Les Paul double cut.
    1 βαθμός
  25. Σε αυτή τη περίπτωση μόνο μια εξήγηση υπάρχει, το κουτί είναι καταραμένο, προσπάθησε να αλλάξεις κουτί και το παλιό μην το πετάξεις, να το δέσεις και να το θάψεις
    0 βαθμοί
  26. Πράγματι η κιθάρα δεν είναι τέλειο όργανο και πράγματι πιστεύω ότι το μεγαλύτερο μέρος της μουσικής έχει γραφτεί με κιθάρες που δεν έχουν τέλειο intonation. Αυτό που υποστηρίζω όμως είναι ότι δεν μπορείς να φτιάξεις σωστό intonation με χρωματικό κουρδιστήρι. Και θα μου πείτε "να δώσω 200-300-400 ευρώ για strobe;" Προσωπικά, αν άλλαζα μεγέθη χορδών, μάρκες χορδών και είχα ΤΟΣΟ καλό αυτί, ναι θα τα έδινα, αλλά έχω καταλήξει στο ότι όταν κάνω μια σημαντική αλλαγή πάω την κιθάρα για σερβις και μου τη σετάρει σωστά. Βέβαια με ξέρει μετά απο τόσα χρόνια οπότε φεύγω πάντα ευχαριστημένος. θα μπορούσα να το κάνω μόνος μου; Φυσικά, αλλά θέλω οσο το δυνατόν καλύτερο intonation. Μια μικρή ιστορία: Άλλαξα μέγεθος χορδών από 9-42 σε 9-46, οι Ε, Α και D δεν ήταν σωστές στο 12ο τάστο με το χρωματικό κουρδιστήρι, τις έφερα απο το saddle. τσέκαρα από περιέργεια το 24 και στην Ε έχανε, τσέκαρα πάλι απο περιέργεια 15 - 17 - 21, φαινόταν ότι σιγά σιγά έχανε μέχρι το 24 που κορυφωνόταν, σιγουρεύτηκα ότι το 12 ήταν οκ και έκλεισε το θέμα. Αμ δε! Έχανε η λα 5ο τάστο στη Ε, πανικός, "γιατί χάνει;" και να πατάω ελαφριά, να τσεκάρω πάλι το 12 παντώντας πραγματικά ελαφρια, απλά συνέχιζε να χάνει. τσεκάρω όλα τα τάστα από 1 έως 12, από το 3 άρχιζαν οι νότες να γίνονται sharp, κορυφωνόταν στο 5 και επανερχόταν μέχρι το 12 σιγά σιγά. Όπως ήταν πάω το ίδιο απόγευμα στον τεχνικό τη τσεκάρουμε και δεν ήταν ποτέ σωστό το 12, διόρθωσε το saddle και η κιθάρα ήταν παντού σωστή στο χρωματικό κουρδιστήρι. Οπότε απλά κάθε φορά που κάνω μια σημαντική αλλαγή στο σεταπ της κιθάρας και έχω καινούργιες χορδές την πάω για σεταπ και είμαι οκ με το intonation
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου