Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Nikos Aravanis

    Nikos Aravanis

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      1.070


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      21.934


  3. mustafank

    mustafank

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      3.322


  4. Πνοή και Νύξη

    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      1.713


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 03/02/2019 σε Track Σχόλια

  1. Δεν είμαι ιδιαίτερα φίλος του είδους, όμως ... Η φωνή θέλει δουλίτσα ακόμα. Επίσης η συνεχής μελωδία/σόλο από την κιθάρα, όταν πέφτει πάνω στην φωνή, είναι σαν να προσπαθεί να την κοντράρει. Αν θέλεις οπωσδήποτε αυτή την μελωδία, χαμήλωσέ τη, και προσπάθησε να μην πέφτει επάνω στην φωνή. Θα συμφωνήσω εδώ, διευκρινίζοντας ότι δεν αναφέρομαι (και ο Νίκος μάλλον αυτό εννοεί) στο όργανο "μπάσο" αλλά στις χαμηλές συχνότητες σε όλο το κομμάτι, και ειδικά στην φωνή. Δεν είναι κακό κομμάτι, το αντίθετο μάλιστα. Αλλά θα μπορούσε να ακουστεί πολύ καλύτερα.
    1 βαθμός
  2. Χαιρετώ, Ωραίο το κομμάτι. Αν και δεν έχω τεχνικές γνώσεις επι του θέματος,τα μπάσα μου ακουγόντουσαν παραπάνω απο όσο ήθελα. Ισως τα παιδιά στο φόρουμ μπορούν να το εξηγήσουν καλύτερα
    1 βαθμός
  3. 1 βαθμός
  4. Ευχαριστώ για τα σχόλια... Ελπίζω να βρω τον τρόπο να φτιάξω ένα βιντεάκι για να μπω σε μερικές λεπτομέρειες ακόμα που δεν λέγονται εύκολα με λόγια. Να προσθέσω μερικά ακόμα βασικά.... 1. Οι περισσότερες ιδέες (όπως πάντα) έρχονται καθώς φτιάχνεις. Στο σημείο αυτό θα έλεγα ότι αυτοαναιρείται η λεγόμενη έλλειψη αλληλεπίδρασης μεταξύ των "μουσικών" (μια και προφανώς δεν υπάρχουν περισσότεροι από ένας), διότι στην πορεία τελικά η μιά ιδέα φέρνει την άλλη, ΟΚ όχι σε real time, αλλά το τελικό αποτέλεσμα βγαίνει "συλλογικά". Σίγουρα δυό ή τρεις μουσικοί είναι δυό ή τρία μυαλά, αλλά σίγουρα αυτό που έφτιαχνα πχ το πρωί, το βράδυ αφού το είχα χωνέψει έφερνε ανταπόκριση με ένα άλλο όργανο, άλλη χροιά, αλλαγή στο τέμπο κλπ.... 2. Τα θέματα....σίγουρα όλοι σπάμε το κεφάλι μας για να κατεβάσει το καλό θέμα, πολλές φορές όμως είναι πολύ πιό απλό. πχ... η μπασολούπα στο 0.30 μου έδωσε την ιδέα να την απλουστεύσω στην κιθάρα ώς εισαγωγικό θέμα (και φυσικά να την ντουμπλάρω και ως Β3). Όμως δεν στεκόταν για ένα ολόκληρο κομμάτι. Δεν ήθελα το κομμάτι να μην έχει μια βασική δομή και να είναι μια επανάληψη... 3. Ετσι όταν έρχεται η τρίτη μπασολούπα στο 0.46 αρχικά έβαλα κάτι ακορντα πάνω της, που έφεραν το "βασικό" θέμα στην dot. Το ότι κρατούσα την dot εκείνη τη στιγμή ήταν η έμπνευση, καθώς φοράει φλατ και πιό χοντρες χορδες και τον benedetto ήταν φυσιολογικό σχεδόν να παίξω το άκουσμα από τα ακόρντα με οκτάβες πάνω στη λούπα που θυμίζει Miller (μιά και είναι από τα πολύ παλιά μου ακούσματα ο Ritenour με Miller). Γνωρίζοντας ότι σε τέτοιου είδους αυτοσχεδιαστικά κομμάτια τα θέματα πρέπει να είναι λιτά, έμεινε εκεί. Εμπλουτίστικε πάλι στην επανάληψη στο 1.34 με άλλες δυο φωνές, από τις οποίες η τρίτη βγήκε αρχικά κατα λάθος ! και στη συνέχεια την τροποποίησα ως κανονική. 4. έχοντας ως γνώμονα τα 3 λεπτά και έχοντας ακούσει (εδώ κυρίως) αρκετές κριτικές για ατελείωτα σόλα , αποφάσισα να είναι όλα μετρημένα. Ετσι το σόλο στην dot κράτησε 6 λούπες, 2 λούπες το rhodes στην μετατροπία και άλλες 4 το ...πιό αγριεμένο rhodes στον κανονικό τόνο. 5. Γνωρίζοντας από την προσωπική εμπειρία (και άποψη) ότι όταν κάνεις συμμαζεμένη παραγωγή (και όχι σε λογική ατελείωτου αυτοσχεδιασμού) ότι τίποτα δεν πρέπει να είναι πάνω από μιά φορά (διότι χάνεται το νόημα της έκπληξης) σημειώνω πού το ακολούθησα σε πολλά σημεία, πχ οι διπλές muted κιθάρες αντιγραφή της πρώτης λούπας ακούγονται μόνο στην εισαγωγή στην αρχή μόνο δεξιά, μετά αριστερά και μετά όχι σε όλο το μέτρο ή οι άλλες δυό φωνές στο θέμα της dot ακούγονται μόνο από μία φορά. Μαράκες ακούγονται αρκετά μόνο στην εισαγωγή, ενώ στο break έχουμε μόνο δυό μέτρα όχι ίδια bongos (με τη λούπα της elina) , 2 μαράκες και στη μετατροπία congas με ένα hihat, και στα τελευταία μέτρα του rhodes το ντέφι που έκανα αρκετό edit για να ταιριάζει με τους τονισμούς του πιάνου. Επίσης στο τέλος δεν χρησιμοποιώ τα τύμπανα της elina, αλλά άλλο θέμα του ez και στα τελευταία μέτρα των congas στο 2.54 και μετά πέφτει αντίστοιχο edit ανάλογα με το τί παίζει η στρατο. 6. Σχετικά με τα καθαρά αυτοσχεδιαστικά, με την dot έπαιξα δυό σόλα πάνω στις 6 λούπες και κράτησα το δεύτερο. Το πιό πριν 3ο... από βλακεία δεν πατήθηκε το rec.... Στο Rhodes τώρα, έγινε με το Triple play στην στρατο και όταν το άκουσε η πιανίστρια κόρη είχε ενστάσεις, καθώς με ρώτησε αν τα έπαιξα στο kbd....και φυσικά με μάλωσε διότι λέει τόσο γρήγορες νότες δεν στέκουν. Της εξήγησα ότι κάτι Corea, Camillo κλπ το κάνουν άνετα, αλλά επέμενε, οπότε έπεσε χέρι και το σόλο κάπως "αραίωσε" 7. Δεν μπαίνω στις τεχνικές λεπτομέρειες της παραγωγής, ίσως τα πούμε στο βίντεο αν γίνει ποτε. Αυτά ... Highlights (αγαπημένα που λένε, για μένα) τα παρακάτω: α. από 0.03-0.12 οι αντεστραμένες παναρισμένες κουρτίνες της elina β. το κατέβασμα του ημιτονίου στην εισαγωγή στο 0.14 γ. το τρικ αλά Jossie στο 0.22 δ. η τρίτη φωνή στο 1.42 δ. η μετατροπία στο 1.50 και το καλύτερο όλων ζ. τα Eb στο σόλο του Rhodes στο 2.17 Ξέρω, δεν κέρδισα τίποτα, όμως θα έλεγα ότι επί μια εβδομάδα χάρη στο διαγωνισμό έμαθα πάρα πολλά που δεν ήξερα και εφάρμοσα επίσης πράγματα και τεχνικές για πρώτη φορά (πχ το Abbey Roads TG mastering chain που είχα εδώ και κανά τρίμηνο και δεν είχα ασχοληθεί παρά ελάχιστα μαζί του). Τελικά ...μάλλον κάτι κέρδισα!
    1 βαθμός
  5. Μπράβο βρε dim, ωραίο και σαν σκέψη, και σαν δημιουργία, και σαν εκτέλεση.
    1 βαθμός
  6. Congrats! Σκόπευα να στο αναφέρω οτι μου θυμίζει αισθητική Marcus Miller οπότε αυτόματα, δεδομένου οτι αυτή την αισθητική στόχευες, η δημιουργία σου είναι υπερ-επιτυχημένη! Θεωρώ τεράστιο επίτευγμα το να μπορούμε να αποδώσουμε ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό που έχουμε φανταστεί! Και πάλι μπράβο!!
    1 βαθμός
  7. Μπράβο Τζαζογιώτατε και για το κομμάτι όπως σου έχω ήδη αναφέρει αλλά και που έκατσες το εξήγησες σαν δημιουργική προσπάθεια.
    1 βαθμός
  8. Μπράβο! Μακάρι να έμπαιναν κι άλλοι στην διαδικασία να μας πουν τόσο αναλυτικά όπως εσύ, το πως και γιατί. Πολύ ωραία η πλατφόρμα που έστησες και με ωραίες αναφορές. Είμαι φαν.
    1 βαθμός
  9. Punk is the new Rock n Roll. Πλέον όποιος δεν κάνει shred και τούτια, είναι punk. Εγώ είμαι φαν του Γιώργου ούτως ή άλλως. Eίναι ο captain Βeefheart που θα ήθελα να είμαι, φυσιογνωμικά και μουσικά.
    1 βαθμός
  10. ωραίο το άσμα, αν και δε θα το έλεγα πανκ, αλλά, καθαρό ροκενρόλλ, όπως αρέσει στον Γιώργο. Θα ήταν ωραίο, αν ο Johnny T μας έλεγε λεπτομέρειες για την ηχογράφηση: κιθάρες, μπάσο, τι εφέ/ενισχυτή χρησιμοποίησε κτλ, μιας και είναι από τους δημιουργούς που ξεχωρίζουν στο noiz.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου