Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Πνοή και Νύξη

    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      1.713


  2. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      20.926


  3. argytar

    argytar

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      3.215


  4. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      6.279


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 05/02/2019 σε Αναρτήσεις

  1. Το 2006 μια λίστα από σπάνιους μουσικούς ανέλαβε να φτιάξει ένα tribute album στους Steely Dan. Τα ονόματα είναι ...υπεράνω. Κάποιοι έτυχε να παίξουν στους δίσκους τους και δεν επιλέχτηκαν ποτέ στο τελικό μιξ, άλλοι δεν έτυχε καν να προσκληθούν. Δεν λέω πολλά. ο δίσκος μιλάει
    4 βαθμοί
  2. Το relief στις ηλεκτρικές κιθάρες (και στις ακουστικές τρόπον τινά) είναι ο μεγαλύτερος αστικός μύθος που κατατρέχει το όργανο από τότε που οι αστικοί μύθοι απέκτησαν σημασία. Τεντώστε τα μανίκια σας κι ένας γενναίος νέος κόσμος ήχου, ωραίου action και -σημειώστε- sustain, εκεί που το όργανο το χρειάζεται περισσότερο, δηλ. από 8-9 τάστο και μετά. Επίσης είναι το κλειδί για χαμηλό action χωρίς πνίξιμο bends στις ψηλές περιοχές μέχρι το 21-22 τάστο. Ή σε 7,25" radius ταστιέρες. Κάθε όργανο διαφέρει (γεωμετρία και μορφολογία), οπότε θέλει λίγο tweak μέχρι να βρεθεί η χρυσή τομή/συμβιβασμός.
    4 βαθμοί
  3. Χτες το βράδυ έκανα αυτό το βινδεάκι με τον Super Champ. Δεν ξέρω πόσο βγαίνει προς τα έξω αλλά ο ήχος είναι κλασσικότατος Strat. Τώρα για να είναι και Hendrix θέλει άλλα χέρια απ τα δικά μου. Ίσως και κανένα μαρσάλλι καλό. Γενικά το σετ μου άρεσε και θα παραμείνει σε αυτή τη συγκεκριμένη κιθάρα. Το τρέμολο είναι floating με 5 ελατήρια. Αρκετά μαλακό αν το ρυθμίσεις σωστα.
    3 βαθμοί
  4. Δεν θέλω σχόλια... εμένα μ'αρέσει! Άντε με τα ροκάδικα σας....
    1 βαθμός
  5. Μόλις το πρόσθεσα στην συλλογή μου στο Spotify. Μου είχε διαφύγει τελείως! Ευχαριστώ dimsonic.
    1 βαθμός
  6. ΟΚ παντως σχετικα με τον τιτλο , εγω τουλαχιστον δεν χρησιμοποιω λαθος χορδες. 9-42 στα σολιστικα μεταλα, και κανονικα και μισο τονο κατω. 10-46 κανονικα και μισο τονο κατω 11-50 μισο τονο κατω Υβριδικα σετ με λεπτα καντινια και παχια μπασα εχω δοκιμασει και ειναι οτι χειροτερο. (φτιαχνεις τον ηχο να παιζει καλα στα μπασα και πας στα καντινια και ειναι πορδες, φτιάχνεις τον ηχο στα καντινια και πας στα μπασα και βουιζει ο τοπος) Υβριδικα σετ με λεπτα μπασα και χοντρα καντινια οπως το 10-38 δεν εχω δοκιμασει αλλα θα δοκιμασω. Ξερω οτι μια λιγο πιο λεπτη σολ και μια λιγο πιο λεπτη μι μπασο θα ηταν ενδιαφερον πειραμα, αλλα ξερω οτι δεν ειναι το 10-13-15-26-32-38 αυτο που θα ηθελα για αυτο το πειραμα. Οκ το 15αρι σολ ας το δεχτω, αντε και το 32 λα, αλλά το 38 μι μπασο ειναι εκτος (δικης μου) πραγματικοτητας. Πχ ενα πειραμα με 9-11-15-24-32-40 αντι 9-11-16-24-32-42 (αυτο υπαρχει πχ fender 150XL ή ernie ball 5105, o EVH τα χρησιμοποιουσε. Αλλα τι να το κανεις? ηδη ειναι πουπουλο το 9-42. Αν παει και ημιτονιο κατω? ... Van Halen επαιξα με 9-42 ημιτονιο κατω, που ελεγα πριν) 10-13-16-26-36-44 αντι 10-13-17-26-36-46 11-14-17-28-38-48 αντι 11-14-18-28-38-50 Δεν το εχω κανει γιατι εχω βρει το ηχο μου με τις κιθαρες χορδες μαγνητες ενισχυτες treble bleed και επιλογεα μαγνητων (τα tone ειναι ξηλωμενα) και αντε να φτιαχνεις τωρα custom σετ χορδων.
    1 βαθμός
  7. Τα ειδα λοιπον και τα δυο βιντεακια και αυτο το clean εμενα δεν μου αρεσει. Δεν σκαει τιποτα. Ιδιως στο ημιτονιο κατω .... (Βεβαια δεν ειναι ο μονος παραγοντας οι χορδες αλλά λεμε) Προσπαθω να σκεφτω ενα τραγουδι που θα μπορουσα να παιξω με αυτον τον ηχο και δεν βρισκω. Μονο ακορντα "σκουπα" σαν ακουστικη θα επαιζα κατι, με το ζορι και αν. Σε 9-42 (9-11-16-24-32-42 υπολογιζω το ιδιο τραβηγμα θα ειναι περιπου με το 10-13-15-26-32-38 10-38) που ειχα κουρδισει ημιτονιο για να παιξω κατι, οι χορδες ισα ισα που κραταγαν κουρδισμα στα χερια. Φυσαγε ελαφρυ αερακι και αλλαζε κουρδισμα Και ο ηχος πολυ ντοιν ντοιν στο clean, (στο πολυ γκαζι ηταν μια χαρα για τα συγκεκριμενα τραγουδια που επαιξα) Ειναι βεβαια και πως εχει ο καθενας το CLEAN STRAT TONE στο μυαλο του. Για μενα πχ το εντελως clean strat tone ειναι κατι σαν σε αυτο το σημειο
    1 βαθμός
  8. Πάντως εφαρμογές μετρονόμου με bluetooth συγχρονισμό μεταξύ συσκευών υπάρχουν βλ. ορισμένες εδώ (σε κάποιες από αυτές το αναφέρει) : https://www.lindebladpiano.com/blog/best-metronome-apps Τώρα αν αυτό σε real time λειτουργεί με ή χωρίς προβλήματα ... δεν έχω ιδέα
    1 βαθμός
  9. Μάλλον δεν τα εξηγώ καλά. Δεν λέμε να ταστάρει το όργανο σε βαθμό που να μην έχεις sustain. Αυτό είναι προβληματικό (στα περισσότερα είδη, σε κάποια άλλα είναι προτέρημα). Αν ακούσεις ηχογραφήσεις κιθαρών (και μπάσων, εκεί να δεις) προ-distortion, θα εκπλαγείς από το πόσο buzz υπάρχει στην καθαρή έξοδο. Αν ψάχνουμε όμως να βρούμε συνθήκη "μη buzz" σε ηλεκτρικό όργανο, θα τη βρούμε μόνο σε high action καταστάσεις. Προσπαθώ να διαχωρίσω την ένοια buzz από το ταστάρισμα, αν με εννοείτε. Ένα δευτερογενές "κροτάλισμα" της χορδής σε πρώτο (attack) ή σε δέυτερο χρόνο (swell). Aυτό αποφεύγεται μόνο με action στο θεό και πολλές φορές εξαρτάται όχι μόνο από τη γεωμετρία αλλά και από τη φυσική και το resonance του εκάστοτε οργάνου, με άλλα λόγια τους συντονισμούς που συντελούνται σε κάθε δόνηση. Γι' αυτό και πολλές φορές, όργανα με απόλυτο fret dress και ολόισιες ταστιέρες δεν διορθώνουν το, σε μεγαλύτερο βαθμό buzz, που είναι αποτέλεσμα συντονισμών του ίδιου του οργάνου. Και όπου η τεχνη σηκωνει τα χέρια ψηλά στην επιστήμη...
    1 βαθμός
  10. Αλλάζουμε θέμα βέβαια αλλά σε μια κουβέντα λογικό είναι να παρεκκλίνουμε τριγύρω. Όπως με τα του Χέντριξ, πχ, χάσαμε την ουσία, που είναι όντως το ότι σετ χορδών με 10e, 15G και 38Ε είναι όντως η λογική σειρά αν θέλουμε να έχουμε καλό balance στον ήχο. Δεν μετριέται δυστυχώς το relief ούτε με τηλεκάρτες ούτε με feeler gauges. Eίναι κάτι πέρα από το "πατάω 1ο και 14ο ή 1ο και 17ο, ή 1ο και τελευταίο και βλέπω τι relief έχω". Υπάρχουν όργανα που έχουν relief από το 0 έως το 3 τάστο και backbow από το 5 έως το 12 και rising tongue από 16 και πέρα. Αυτό το όργανο δεν έχει ένα relief, αλλά έχει μία-δύο ρυθμίσεις/θέσεις ΄όπου θα παίξει στο μέγιστο των δυνατοτήτων του. To αν θα παίξεις powerchords ή θα σκάψεις από το 1ο έως το 9ο τάστο σε όργανο με μηδέν relief (για την ακρίβεια με ίσιο μανίκι) εξαρτάται από το είδος τους σκαψίματος (υπάρχουν πάρα πολλά) και από την ανοχή του καθενός στο "σύρσιμο" ή buzz το οποίο ούτως ή άλλως είναι κανόνας στο ηλεκτρικό όργανο και θα πρέπει να μάθει κανείς να ζει με αυτό, αφού είναι κάτι που ΔΕΝ περνάει στο τελικό αποτέλεσμα δηλ. μέσα από τον ενισχυτή, μετά από την μπάντα και έξω στο PA ή στο ηχοσύστημά μας. Είναι κάτι που πολλές φορές επισημαίνω στους μουσικούς ότι καλύτερα χαμηλότερα οι χορδές και λίγο buzz παρά πολύ ψηλότερα αλλά και πάλι, λίγο λιγότερο buzz. Τους περισσότερους τους ενοχλεί το buzz που ακούνε απ' ευθείας από το όργανο. Το sustain πριν από το 10ο έρχεται από μόνο του, απλά λόγω μήκους χορδής που δονείται ελεύθερα. Μια ΛΑ στη ΣΟΛ χορδή στο δευτερο τάστο θα ηχήσει περισσότερη ώρα, ακόμη και στη συνθήκη της χαμηλότερης γωνίας πρόσπτωσης της χορδής στο τάστο (αναποφευκτο γεωμετρικά) και με buzz, σε σχέση με μια καθαρή ηχητικά ΛΑ στο 14ο τάστο. Ειδικά δε, στα είδη όπου ειπισέρχεται distortion και μάλιστα το sustain είναι σχεδόν αχρείαστο ( τι να το κάνεις όταν παίζεις μπουκωτά 32α ). Όταν μειώνεις relief, τις περισσότερες φορές η αίσθηση στα τελευταία τάστα (16-22/24) είναι ότι αυξάνεται το action (με την προϋπόθεση ότι διατηρείς το action στο 12, σταθερό). Γεωμετρικά, αλλάζει η γωνία αν έχεις 1μιση mm πχ στο 12 θα έχεις σίγουρα ψηλότερο του 1μιση στο τελείωμα της ταστιέρας. Άρα η αίσθηση εκεί είναι ότι αυξάνεται το action εκεί.
    1 βαθμός
  11. Φυσικά. Εγώ έχω διώξει ότι 9.5άρι rad έχει περάσει από τα χέρια μου.
    1 βαθμός
  12. Με μακρυτερες βιδες και μαλακοτερα ελατηρια σιγουρα λυνεται αυτη η "εξισωση". Και 5 ειναι ιδανικα για τον λογο που εξηγεις.
    1 βαθμός
  13. Εχει μακρύτερες ατσάλινεs βίδες ο Callaham και τα ελατήριά του ´λέει ´ ότι ειναι -και καλα- vintage correct γιατί τότενες τα κάμαν πιο μαλακά.... ξέρω και γω... παντως χαλαρώνοντας τις βίδες ήρθε εκεί που ήθελα και ,αν μπορεί να ακουστεί στο βίδεο , είναι πολύ σμουυυυυδ. Ίσως γιατί τα 5 ελατήρια δεν είναι τόσο τεντωμένα κάνουν λιγότερη δουλειά. πάντως με 5 ελατήρια έχω μια πιο σταθερή αίσθηση του τρέμολο δεν το νιώθω φτερό στον άνεμο. Ίσως και πιο γεμάτο ήχο σε μια ουτοπική χώρα χωρίς ντιστόρσια και ντραηβζ. f=kx αν θυμαμαι καλά. Αν το k είναι μικρότερο (σταθερά σκληρότητας του εκάστοτε ελατηρίου) και το χ δηλ η απολσταση μικρότερη , τότε ασκούν λιγότερη δυναμη (f). Correct me if I ‘m wrong..
    1 βαθμός
  14. Αγαπημενη στιγμη..
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου