Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. argytar

    argytar

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      3.215


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      21.934


  3. Πνοή και Νύξη

    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      1.713


  4. vasilisgeo72

    vasilisgeo72

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      587


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 28/06/2020 σε Αναρτήσεις

  1. Σήμερα είχε session express, με @alderbody. Έφερε μια σακούλα γεμάτη τσίπς για να δοκιμάσουμε να αλλάξουμε λίγο το μονάκριβο και μοναδικό μου OMG (OCD).
    2 βαθμοί
  2. 40 ξεκίνησα και εγω με δυο παιδιά το θέμα δεν είναι η ηλικία άλλα να το αγαπήσει και να παίζει να μπει στο DNA του .Στα 8 χρόνια που παιζω εχω αλλάξει 8 κιθάρες και 4 ενισχυτές....και πολλούς μαγνήτες για να καταλήξω τη θέλω. Εαν πρέπει να πω μια κιθάρα θα έλεγα μια μεταχειρισμένη stratocaster απο τις αγγελίες που εαν ασχοληθεί δύσκολα θα αποφασίσει να την πούληση και εαν τα παρατήσει θα παρει τα λεφτά του πίσω ..ολα.
    1 βαθμός
  3. Μήπως εκείνη την ώρα έπαιζε κανένα τραγούδι των OPA?(mp) go go go Κόμπολόι! κι άλλα σέσσχια! Με ασφάλεια οφ κωρς
    1 βαθμός
  4. Γέφυρα στο 3:05 Γέφυρα στο 3:05 Γέφυρα στο 2:38 Γέφυρα στο 2:07
    1 βαθμός
  5. Crunch έχουν καλό για τουάνγκ δεν ξέρω!!
    1 βαθμός
  6. Τι λε ρε φίλος. Κάνουνε κράτς, έχουνε τουάνγκ.
    1 βαθμός
  7. Δεν ξέρω ο ήχος τους είναι λίγο αλμυρός!
    1 βαθμός
  8. Τσακίρης φυσικά. Είναι τα καλύτερα.
    1 βαθμός
  9. του'κανε τ'άντερα κολιέ! αναμένουμε ηχητικά (αν υπάρχουν)
    1 βαθμός
  10. Και μετά και μετά; Πού καταλήξατε; Σε τι τσιψ;;;
    1 βαθμός
  11. Εντάξει ρε φίλε, μίλα μας και μην μας αγαπάς ... Αρκεί να ξεκολλήσεις από τις Αιόλιαν, Ντόριαν, Βλεννόρροιαν για λίγο, και να σκεφτείς αν το Amin (ΛΑ μινόρε) έχει τις νότες F, ή F#. Άντε, κρίμα είναι να τρέχουμε τον npap άδικα. Μόνο που θα σε κλείσει καμιά εβδομάδα τιμωρία να ξέρεις. Α, και δεν θα σου πάρει και παγωτό ....
    1 βαθμός
  12. Ρε δεν θα γίνω πλούσιος και διάσημος μουσουργός, θα γίνω! Ούτε στα pm's σας θα απαντάω...θα με παρακαλάτε και θα κάνω πως δεν σας ξέρω.... Θα δείτε τι θα πάθετε...
    1 βαθμός
  13. Λοιπόν, να επεκταθώ πάνω σε κάτι που ανέφερα νωρίτερα-και ρώτησε σχετικά ο @gmoukou .Αρχικά, να πω πως υπάρχουν πολλές διαφορετικές προσεγγίσεις στο ζήτημα και όλες είναι σωστές και ενδιαφέρουσες. Το οποίο ζήτημα είναι, πως κουλαντρίζουμε ανεπτυγμένη αρμονία(δηλαδή, ακόρντα με προεκτάσεις, αλλοιώσεις κλπ) στην κιθάρα, που εκ των πραγμάτων δεν μπορούμε να παίξουμε, ας πούμε 7φωνα ακόρντα-αλλά και αλλού όταν η οικονομία είναι κάτι επιθυμητό-που συνήθως είναι. Μια προφανής λύση είναι να βρει κανείς βιβλία με voicings κλπ και να μάθει από εκεί-με ζωγραφίτσες κλπ.Μια χαρά. Δεν χρειάζεται να εμβαθύνει παραπέρα-ή μπορεί να το κάνει αργότερα. Πάμε παρακάτω. Κάτι που μαθαίνουν όσοι μελετούν jazz arranging, είναι ακριβώς πως να παράγουν ανεπτυγμένα ακόρντα, δηλαδή 9ης, 11ης και 13ης μόνο με τις 4 φωνές ενός βασικού section πνευστών. Εδώ λοιπον, έχουμε κάποιες βασικές αρχές: -Η 9η εισάγεται σε ένα βασικό 4φωνο voicing (δηλαδή ένα voicing που περιέχει τις 1-3-5-7 του ακόρντου) αντικαθιστώντας την 1η, -Η 11η αντικαθιστώντας την 3-ή την 5η αν είναι αυξημένη, -Η 13η, αντικαθιστώντας την 5η. Έτσι, πχ ένα απλό, 4φωνο G7, στις 4 χορδές από την Ρε προς την Μι, παιγμένο FBDG, μπορεί να πάρει τις εξής μορφές, -FBDA, με 9 αντί για 1, -FCDG, με 11 αντι για 3 -FBEG, με 13 αντί για 5 Φυσικά, μπορούν να συνυπάρξουν περισσότερες προεκτάσεις, πχ -FBEA, με 9 για 1 και 13 για 5 κλπ ..ή ακόμα και αλλοιώσεις των προεκτάσεων αυτών, πχ -FBEbA#, με #9 για 1 και b13 για 5 κλπ, κλπ. Τώρα, προσεχτική ματιά στα voicings που προκύπτουν, αποκαλύπτει πως έχουμε στην πραγματικότητα άλλα γνωστά 4φωνα ακόρντα, τα οποία όταν τα τοποθετούμε πάνω στην συγκεκριμένη τονική, παράγουν ανεπτυγμένη αρμονία. Πχ. το πρώτο παράδειγμα -FBDA, με 9 για 1, στην πραγματικότητα είναι ένα Bm7b5.Άρα, αν κάποιος ξέρει ήδη τις αναστροφές και τα διαφορετικά voicings του Bm7b5, τότε μπορεί ωραιότατα να παίξει άλλες τόσες αναστροφές και voicings για το G9, και, εξάγοντας έναν απλό κανόνα, για κάθε Dom9. Ο κανόνας είναι, στην προκειμένη περίπτωση, -Για ένα ακόρντο Dom9, παίζω ένα m7b5 από την 3η του. Για G9, είναι Bm7b5. Για Α9, είναι C#m7b5.κλπ κλπ. Αυτή η λογική, δίνει χρήσιμα voicings για κάθε ποιότητα ακόρντου και για κάθε προέκταση/αλλοίωση και συνδυασμό τους. Προυποθέτει, φυσικά, να ξέρει κανείς αναστροφές και voicings για τα βασικά 4φωνα ακόρντα. Αν δεν ξέρει, να μάθει.
    1 βαθμός
  14. Έχω πολύ καιρό να ανεβάσω και είπα να επανέλθω με 3 βιντεακια. Αυτό είναι το πρώτο.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου