Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Panos Kostagiannis

    Panos Kostagiannis

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      590


  2. roberto30

    roberto30

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      1.153


  3. geka

    geka

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      899


  4. Kanimothrios

    Kanimothrios

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      847


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 09/09/2021 σε όλα

  1. Δεν ξέρω για το chip που έχουν τωρα. Πάντως εγώ έχω το rattler + εδώ και χρόνια και το θεωρώ από τα καλύτερα πετάλια του Jam, αν όχι το καλυτερο. Αν το είχα δοκιμάσει πριν φτιάξω ένα multipedal μάλιστα θα έπαιρνα 2 τέτοια αντί για διαφορετικά για τον λόγο ότι το πετάλι overdivoφερνει στη low ρύθμιση πολύ η λίγο. Στην ρύθμιση high gain έχει πολύ distortion και είναι πιο πρίμο. Πολυ ευέλικτο, επίσης καθαρίζει καλύτερα από όλα τα πετάλια που έχω. Από τα παιξιματα σου( όσα άκουσα στο νοιζ) θα σου έλεγα πήγαινε για το rattler plus.
    1 βαθμός
  2. Πολύ δυνατό post, όντως "η μεγαλύτερη επιτυχία είναι η ευτυχία". Ξέρω ότι στην Ελλάδα οι συνθήκες εργασίας για τους περισσότερους είναι δύσκολες, εγώ θα πω ζώντας στο εξωτερικό,ότι εκτιμάται απεριόριστα ο ελεύθερος χρόνος και όλοι πλέον προσπαθούν να εργάζονται λιγότερο παραμένοντας σε υψηλό επίπεδο αποδοχών. Εγώ την ίδια ημέρα που μονιμοποιήθηκα,κατέθεσα και αίτηση να εργάζομαι λιγότερο, μόνο από Δευτέρα έως Πέμπτη. Δε θα περιμένω να γίνω 67(αν γίνω) για να πάρω σύνταξη και να κάνω τον πουρέιτζερ, ούτε θα ξεσκιστώ τώρα στη δουλειά ώστε να προσπαθήσω να αγοράσω ακίνητο σε μια αγορά που πληρώνω νοίκι 28ευρώ/τ.μ. Και σαν άτομο που τις μουσικές μου σπουδές τις έκανα επάγγελμα,όντας δάσκαλος Μουσικής σε σχολείο και κιθάρας σε Ωδείο,θα σου πω ότι δεν είναι πάντα ρομαντικά τα πράγματα. Παλεύουμε απλά να αποσπάσουμε τη συγκέντρωση μιας γενιάς όπου πανευρωπαϊκά ακούει trap και λοιπά σκουπίδια,μια γενιά που την εγκλωβίσαμε στο τσιμέντο δίνοντάς της απλά ένα κινητό στο χέρι. Συν τους γονείς,που εκπροσωπούν μία γενιά που δεν μπορεί να κάνει καλά,ούτε τα 10χρονα παιδιά τους. Επίσης αυτό με τους στόχους και τις "καριέρες" είναι η κατάρα των δυτικών κοινωνιών.. Έχουν φάει και τη συγκεκριμένη παπάτζα οι γυναίκες,θυσιάζουν full time τα καλύτερά τους χρόνια στο βωμό μιας δήθεν επαγγελματικής ανέλιξης και καταλήγουν στα 35+ πανικόβλητες να πληρώνουν γιατρούς μπας και μείνουν έγκυες. Αν δεν είσαι ο ΤΟΠ μουσικός,συνθέτης,επιστήμονας,κ.λ.π. όλα αυτά περί καριέρας είναι μία ΠΑΠΑΤΖΑ και μισή,που φυτεύτηκε στο μυαλό του σύγχρονου ανθρώπου,κάνοντάς τον τελικά δυστυχισμένο..
    1 βαθμός
  3. Πολύ καλή παραγωγή, πάντα στα ψηλά δικά σου στάνταρ! Κιθάρα / slides σήμα κατατεθέν "Superfunk Μονοπρόσωπη A.E." Σε αυτό το κομμάτι χρησιμοποίησες /πειραματίστηκες και με πιο προχωρημένους ήχους από synth. Ωραίος!
    1 βαθμός
  4. Αντε ρε παιδια και ελεγα και γω τι γινατε τοσες μερες.Πολυ δυνατο το κομματι και λιγο διαφορετικο απο οτι μας εχεις συνηθίσει
    1 βαθμός
  5. Να κλείσει το θέμα παρακαλώ. (Και να αγιάσει το στόμα του γράφοντος)
    1 βαθμός
  6. Συχνά, διαβάζοντας για το ακατάβλητο πάθος των ορειβατών να πατήσουν στις ψηλότερες κορφές των βουνών του κόσμου μας – κι από κει να τον αντικρύσουν όπως ελάχιστοι έχουν καταφέρει, παραλληλίζω κάπως την προσπάθεια τους με κείνη των ηλεκτρικών κιθαριστών του πλανήτη. Όχι τυχαία, καθώς οι ιστορίες απογοήτευσης είναι αμέτρητες, αφού τελικά για πολλούς το όνειρο σταματάει μερικά μόλις μέτρα από την κορυφή. Προετοιμασία, αυτοσυγκέντρωση, πολλά έξοδα, άσκηση, εξοπλισμός, κάποιες φορές δεν είναι αρκετά για να πατήσεις το έδαφος που βρίσκεται κοντύτερα στον ουρανό. Κατά μια αντιστοιχία λοιπόν, κάτι παρόμοιο συμβαίνει και στους περισσότερους εξ ημών που λαχταράμε να παίξουμε με ήχους που θα μας θυμίσουν ακαριαία τους ήρωες μας. Ξοδεύουμε πληθώρα μετρητών αγοράζοντας όργανα και εφέ, μελετάμε ατέλειωτες ώρες και ακούμε (ελπίζω) ακόμα περισσότερες τραγούδια και ήχους, ψάχνοντας ένα κάποιο ιερό δισκοπότηρο. Συνήθως ξεχνώντας μερικές βασικές αρχές και κάνοντας λογικές ακροβασίες, τυφλωμένοι θα έλεγε κάποιος από το όνειρο μας. Υπάρχουν αλήθειες και ψέματα στην ιστορία, η καλύτερα, πραγματικότητα και φαντασία, παραμύθι – που λέμε συχνά μεταξύ μας. Για αρχή λοιπόν, να ξεκαθαρίσουμε πως ο βασικός ήχος του καθενός μας προέρχεται από τον ίδιο του τον εαυτό, την προσωπικότητα του, το τι έχει στο μυαλό του και το πώς τα δάχτυλα του αγγίζουν τις χορδές. Αυτό μπορεί να το ξεγελάμε που και που, παραμένει όμως η κύρια πηγή του ήχου μας. Κατά συνέπεια, όσο καλλιεργούμε τον χαρακτήρα μας και όσο εμπλουτίζουμε τις γνώσεις μας ως άνθρωποι, τόσο κοντύτερα πλησιάζουμε στο να αποδεχτούμε τη φύση μας και ν’ αγαπήσουμε τον ήχο μας. Κι αυτό δεν είναι καθόλου εύκολο, γιατί απελευθερώνοντας τη δική μας ψυχή και ματιά, βαθμιαία εκλείπουν οι σταθερές και οι συγκρίσεις, ανοίγεται ένας κόσμος που οφείλουμε να τον δεχτούμε, να τον ενδυναμώσουμε και να τον κάνουμε καλύτερο, όσο κι αν τούτος μοιάζει ελάχιστα η και καθόλου με όσα θέλαμε η πιστεύαμε. Αυτογνωσία ονομάζεται, και αποτελεί τον πλέον σίγουρο δρόμο για την καλλιτεχνική ισορροπία. Και αυτογνωσία δε σημαίνει συντηρητισμός, έλλειψη πειραματισμών, ορθολογική αντιμετώπιση της φιλοδοξίας, κυνισμός και ηττοπάθεια. Τουναντίον, πρέπει να ταϊστεί με το άνοιγμα κάθε παραθύρου και ανοίγματος του εσωτερικού μας κόσμου, αγγίγματος και γεύσης όλων εκείνων που θα μας κάνουν να τα πλησιάσουμε και θα τραβήξουν το ενδιαφέρον μας. Και όλα αυτά είναι ακίνδυνα; Αμφιβάλλω, δε θα μάθεις όμως ποτέ αν δεν περάσεις από κει. Αν είσαι τυχερός και ικανός, θα επιζήσεις ως λαμπερό πνεύμα, αν όχι, είτε θα κάνεις πίσω τρομαγμένος είτε θα πληγωθείς, κάποτε ανεπανόρθωτα. Στο ενδιάμεσο, φωλιάζουν κόσμοι που μπορούν να προσφέρουν ευτυχία στη ζωή, δεν είναι άσπρο μαύρο η διαδρομή, και, πολύ περισσότερο, το ταξίδι τελικά είναι κείνο που θα προσφέρει πληρότητα και συγκίνηση, και όχι η γραμμή τερματισμού. Άλλωστε, κάτι τέτοιο δεν υπάρχει στην πραγματικότητα. Νομίζετε πως κάποιος που πάτησε στο Έβερεστ θα σταματήσει ν’ αναζητά βουνοκορφές που δεν έχει επισκεφθεί; Ένας ακόμη λόγος που έκανα αρχικά τον παραλληλισμό του θρυλικού ταβανιού της γης με τον απόλυτο ήχο της ηλεκτρικής κιθάρας, είναι και ο ακόλουθος. Πέρα από την αναντίρρητα καθοριστική σημασία του παίκτη, υπάρχουν τα μέσα, ο εξοπλισμός που χρειαζόμαστε, πολύ η λίγο, προκειμένου να τραβήξουμε την ανηφόρα της εξερεύνησης. Όργανα, κιθάρες, ενισχυτές, ηχητικά εφέ. Αναρωτιέται κάποιος, γιατί κάτι να στοιχίζει Α και να κάνει μια δουλειά, και κάτι άλλο που κάνει την ίδια φαινομενικά εργασία να κοστίζει Α επί 10, 50, 100. Σωστά μεν αλλά όχι απόλυτα. Όπως λοιπόν όταν ανεβαίνεις το Έβερεστ απαιτείται εξοπλισμός, χρόνος και χρήμα, και παρόλη την ενδελεχή προετοιμασία και αφοσίωση μπορεί να βρεθείς 50 μέτρα από την κορυφή και να αναγκαστείς να γυρίσεις πίσω, έτσι και με τον ήχο. Αν σε γυρίσει ο καιρός, προσεύχεσαι κι ελπίζεις, αν όμως η αιτία είναι κάτι που δεν σκέφτηκες να πάρεις μαζί η δεν προετοίμασες σωστά, τότε θα πρέπει να ψάξεις να το έχεις την επόμενη φορά. Σχεδόν τα πάντα θα σε πάνε στο 90% της διαδρομής, εκείνο όμως που θα σε ανεβάσει στο τέρμα είναι αυτό το μικρό κομματάκι του παζλ, που –αλίμονο, κοστίζει πανάκριβα. Είτε μιλάμε για κιθάρα, είτε για πετάλια, ενισχυτές και μαγνήτες. Τα μεγάλα προβλήματα ξεκινούν όταν γευτείς αυτόν τον κόσμο και μαγευτείς από όσα προσφέρει. Τότε, πολύ δύσκολα επιστρέφεις εκεί που ήσουν. Κάπως σα να σου δώσουν να οδηγήσεις μια Φεράρι και μετά πρέπει να μπεις στο Φίατ για να γυρίσεις σπίτι. Και θα μου πεις, χρειάζομαι ένα πανάκριβο όχημα για να γυρίσω σπίτι μου, τα άλλα δε θα με πάνε; Σωστά, και ένα Όπελ και το λεωφορείο της γραμμής μια χαρά θα την κάνουν τη δουλειά, εσύ είσαι αυτός που θα αποφασίσει πως θα μετακινηθείς όμως. Δε σας κρύβω πως ζηλεύω πολύ εκείνους που δεν χρειάζονται τα πολλά και τα ακριβά και μεγαλουργούν με το τίποτα. Αληθινά τους θαυμάζω, σέβομαι όμως το πάθος και τη δίψα του κάθε συνανθρώπου μου και ομότεχνου μου, αρκεί να έχει ξεκαθαρισμένα στο μυαλό του προτεραιότητες και δυνατότητες. Οι αναβάσεις κάθε μορφής και είδους είναι πρόκληση, μεθύσι, ζωογόνος δύναμη, πεμπτουσία της ύπαρξης, απαιτούν όμως πολλά και δύσκολα. Γνωρίστε τον εαυτό σας, αφουγκραστείτε τα μύχια της ψυχής σας, μετρήστε τις δυνάμεις σας, εμπλουτίστε τις γνώσεις σας, μάθετε τα όρια σας, αξιολογήστε τις ικανότητες σας, διαλέξτε το σημείο που κάνει την καρδιά σας να πεταρίζει και ξεκινήστε την αναρρίχηση. Είτε είναι στα 50 μέτρα είτε στα 850, το ίδιο νικητές θα είστε, γιατί εσείς διαλέξατε τον στόχο και τον προορισμό. Καλό ταξίδι.
    0 βαθμοί
  7. καλησπέρα σε όλους σας παρουσιάζω το δεύτερο εικονικό ηλ.μπάσο για την πλατφόρμα του Kontakt που εχω ετοιμάσει. Όπως προδίδει και το ονομα (The Dark One) πρόκειται για ένα αρκετά "σκοτεινό" ηλεκτρικό μπασο προσανατολισμένο σε αντίστοιχα μουσικά είδη όπως new wave, post punk, indie, darkwave, noise κλπ όπως και στο (free) αδερφάκι του BA533 SID υπάρχουν επιλογές ανάμεσα σε παίξιμο με πένα ή δάχτυλα, ένα αρκετά ρεαλιστικό amp section σε ότι αφορά την στχνοτική και δυναμική απόκριση, αυτή τη φορά με την ενσωμάτωση και μιας μεγαλύτερης γκάμας ηχοχρωμάτων από fuzz με feedback ως ολοκληρωμένες FX αλυσιδες συν φυσικά τα απαραίτητα ρυθμιστικά για τον τόνο και την διαχείριση της δυναμικής περιοχής. θελω να πιστεύω πως συνδθασμένο με το BA533 SID προσφέρουν μία αρκετά μεγάλη παλέτα ήχων σε είδη που έχουν ιδιαίτερες απαίτησεις από το συγκεκριμένο όργανο και η αλήθεια είναι πως είναι κάπως "παραμελημένα" από τους περισσότερους developers. το συγκεκριμένο όργανο απαιτεί την ύπαρξη της φουλ version του Kontakt 9έκδοση 6 ή νεώτερη) ενώ δεν τρέχει στο Kontakt player (δουλέυει σε demo mode). όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να το αποκτήσει με την μορφή άμεσου ψηφιακού download από την ιστοσελίδα μου www.mixingnik.com
    0 βαθμοί
  8. Ο ήχος μ αρέσει πολύ.... Μπραβο...
    0 βαθμοί
  9. Συμφωνώ και επαυξάνω, την έχω δοκιμάσει αρκετά την συγκεκριμένη και μάλιστα στον ίδιο ενισχυτή. Πριν κανένα χρόνο αγόρασα και tad, επίσης πολύ καλή λάμπα, αλλά και πιο ακριβή
    0 βαθμοί
  10. Επιστέφουμε στην κανονική ροή του προγράμματος μετά την καλοκαιρινή ραστώνη....
    0 βαθμοί
  11. Οι συντελεστές του παραπάνω πονήματος ακούν στα ονόματα: Cajon Βασίλης ΔηβόληςΜπάσσο Terry Roscoebeck5 ΜαυρίδηςΚιθάρα Σπύρος ΤυρεαςΜίξη-παραγωγή Τάκης Αργυρίου (STUDIO 111)μουσική-κιθάρα- SAMY PARAGA στιχοι-φωνή atreu73 Αν έφευγα, δεν θα 'χες ψυχή Θα σ' έκαιγε το μεσημέρι Αν έλειπα, δεν θα ήσουν εσύ Θα 'σουν κάτι που δεν θέλεις Πάψε τούτο το αστείο το φαιδρό Λύσε με, δεν είν' αργά για σένα Θα αντέξω τον ακρωτηριασμό Κι όλα περασμένα ξεχασμένα Έχω πράγματα ακόμα να κάνω εκεί έξω Έχω λύσεις, έχω όραμα Μη με μισείς, λύσε με Δεν φταίω μόνο εγώ Φταίμε όλοι Φταίει το σύστημα (δις)
    0 βαθμοί
  12. O Latimer μ' αυτό παίζει. Έχω το παρακάτω και σου λέω ότι με διπλοπηνιακές και ειδικά SG είναι απίθανο.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου