Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      9.353


  2. ex - v27, bk27

    ex - v27, bk27

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      3.708


  3. Ali Barout

    Ali Barout

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      2.362


  4. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      21.934


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 08/03/2023 σε Αναρτήσεις

  1. Δεν ξέρω πώς εννοείς το "μεγάλη ποσότητα παραμόρφωσης" αλλά διαφωνώ με αυτή την συλλογιστική Εγώ παιδιά διαφωνώ με αυτό. Ακόμα και σε ότι αφορά τα βασικά της τεχνικής. Και εξηγούμαι. Εντελώς διαφορετική είναι η τεχνική όταν παίζουμε με καθαρό ήχο από όταν παίζουμε με παραμόρφωση. Για μένα είναι άλλο όργανο στην κυριολεξία. Αλλιώς βάζουμε τα δάχτυλα, αλλιώς παίζει το δεξί, αλλιώς πατάει το αριστερό. Χρειάζεται ταυτόχρονα μελέτη με καθαρό ήχο και μελέτη με παραμόρφωση. Η παραμόρφωση δεν καλύπτει λάθη/άτσαλο παίξιμο, τα μεγενθύνει, και πρέπει να βρούμε έναν τρόπο παιξίματος που να μην υπάρχουν. Για πολλά χρόνια έπαιζα/μελετούσα με καθαρό ήχο, αλλά δεν μπορούσα να παίξω με παραμόρφωση. Έπρεπε να ξαναμάθω απ' την αρχή κάποια πράγματα, και δεν είναι καθόλου εύκολο να προσαρμοστείς. Η γνώμη μου είναι ότι πρέπει να το αντιμετωπίζουμε σαν να είναι άλλο όργανο. Γιατί κατά κάποιον τρόπο είναι άλλο όργανο παικτικά.
    3 βαθμοί
  2. Νομίζω ότι η τεχνική είναι δεν πρέπει να είναι option ούτε σε αυτή την περίπτωση. Η σωστή τεχνική θα βοηθήσει κάποιον να βγάλει τον βέλτιστο ήχο από το όργανο του, ακόμα και σε αργές ταχύτητες. Έπειτα, επειδή οι στόχοι μπορούν να αλλάξουν κάποια στιγμή στο μέλλον, η σωστή τεχνική είναι απαραίτητο να προϋπάρχει έτσι ώστε εάν κάποιος αποφασίσει να γίνει βιρτουόζος στα "γεράματα" να μπορεί να το πράξει. Με λάθος τεχνική μοιάζει δύσκολο να συμβεί αυτό. Bill, oι τεχνικές θέλουν τι ανάλογες ασκήσεις, προφανώς. Και η τεχνική του OP θέλει πολλη δουλειά, καθώς έχει ανοίξει πολλά μέτωπα. Συμφωνώ μαζί σου.
    2 βαθμοί
  3. Μπιλ, όσα λες είναι σωστά και ακριβή. Αυτά που λες δεν φαίνονται ασκημα, σε καμία περίπτωση. Ασκημο θα ήταν να λέγαμε "φίλε παίζεις σούπερ" και μη σχολιαζαμε παρακάτω. Άλλωστε, και ο ΟΡ συμβουλές ζητά...
    2 βαθμοί
  4. Ωραίες η tele. Θα ήθελα να έχω μια. Αλλά ποτέ δεν ξες. Maybe one day. Αυτή που δείχνεις μου θυμίζει τη Suhr του Mateus Asato, κούκλα
    1 βαθμός
  5. Ωραιος Νεκταριε. Κ η κιθαρα κουκλα κι ο ηχος και το παιξιμο.
    1 βαθμός
  6. Ρε Πιλάρα ντάξει, 30 ευρώ αναβάθμιση είναι ναουμ, αμα βγάλεις ολη την παρέα να την κεράσεις μετά πιτόγυρα, πάει το 50 ρικο. Καλύτερα να βγάλεις την παρέα για φαΐ και με τα ρέστα να πάρεις ένα πλαγκιν. Εγώ έχω πάρει πολλά και δεν μου δώσανε ουτε πατάτα τηγανητή. Los tacaños.
    1 βαθμός
  7. Ντιμ πες μου πως αυτο πηγαινε σχολιο στο βιντεο για το διαγωνισμο κιθαρας πληζ Αν ναι εχεις βαλθει να ξεκινησεις τρεντ!
    1 βαθμός
  8. Πρόβλημα. Δεν ξέρω αν μελετάς στην καρέκλα του βίντεο, αλλά βλέπω γενικά ότι ο βραχίονάς σου είναι σε κάθετη θέση, για να χωράει κάπως στην εσοχή της καρέκλας. Θέλει όλο το χέρι να είναι χαλαρό από την ωμοπλάτη μέχρι κάτω. Το μπράτσο είναι χαλαρό, και απλά κατευθύνει το σύστημα κάτω από τον αγκώνα, ο καρπός επίσης χαλαρός. Ο αντίχειρας όσο καλύτερες θέσεις παίρνει, τόσο διευκολύνει τα δάχτυλα. Αλλά χέστα αυτά, έτσι παίζω εγώ, που ούτε μαθήματα μου έχουν κάνει, ούτε παίζω κιθάρα. Μη σε πάρω στο λαιμό μου με λάθος συμβουλές. Μόνο συγκράτησε το εξής. ΔΕΝ είναι φυσιολογικό σε καμία περίπτωση να ΠΑΡΑΛΥΕΙΣ παίζοντας όργανο. Πρέπει να μπορείς να παίζεις όργανο 8 ώρες σερί. Με ασάφεια, με κακό ήχο, λόγω κούρασης; Σύμφωνοι. Αλλά πρέπει να μπορείς να παίζεις. Μη βασανίζεσαι. Όταν πονας και παραλύεις, κάτι κάνεις λάθος. Δεν είναι θέμα επανάληψης μέχρι να "φτιάξει", είναι θέμα προσεκτικής μελέτης της θέσης σου και του στησίματός σου στο όργανο, ώστε να μπορείς να παίζεις χωρίς κόπο, πόνο, και κούραση.
    1 βαθμός
  9. Εν μέρει συμφωνώ.Ειδικα πως πρέπει να μελετάμε κ με τα δύο. Κ όταν περιγράφω το γιατί, κάποια από αυτά τα λέω. Που διαφωνώ τώρα. Στο ότι εσύ όταν το έκανες αυτό δεν ήσουν αρχάριος. Οπότε συμφωνούμε πως πρέπει από αρχικά στάδια να μελετάμε κ με τα δύο. Διαφωνώ στο τι πράγματα μελετάμε κ με τα δύο. Η μέχρι ποιου σημείου. Να το πω αλλιώς. Όταν απέχω καιρό από το όργανο κ η (οποία) τεχνική μου μ'εγκαταλειπει φυσικά κ θα βάλω στο παίξιμο μου σε μεγάλο ποσοστό πχ το alternate picking στο καθαρό. Αν τώρα θέλω να ανεβάσω (κ δε μιλάω μόνο για ταχύτητα) το βρώμικο, μόλις το καθαρό αρχίζει πάλι να έχει τα χαρακτηριστικά που θέλω, βάζω κ το βρώμικο μέσα. Μόλις δουλεύει όπως θέλω κ αυτό κ πλέον εστιάζω στα bpm ε δε δουλεύω το καθαρό ή τουλάχιστον το κάνω στο ζέσταμα. Τη μεγαλύτερη βελτίωση σε τεχνικά θέματα τη βλέπω όταν έχω χρόνο να στήσω ένα πρόγραμμα στο οποίο πιάνω ένα συνδυασμό από fragments -ασκησεις- technique etudes κ τα μελετάω με μετρονόμο σε μικρότερες ταχύτητες από την "τελική" μου κ κάθε φορά εστιάζω σε ΕΝΑ μόνο χαρακτηριστικο που θέλω να δουλέψω. (Ρυθμική ακρίβεια, οικονομία στο αριστερό, οικονομία στο δεξί, καθαρότητα, συγχρονισμός, δυναμικές). Φυσικά σε κάποια μόνο με καθαρό, αλλά με βρώμικο αλλά κ με τα δύο. Όλο αυτό ακούγεται πολύ κλινικό κ είναι . Κ εγώ το κάνω μια φορά το χρόνο για... καλιμπραρισμα. Όμως θέλω πάντα να έχω αίσθηση του που είμαι τεχνικά τόσο σε καθαρό όσο κ σε βρώμικο παιξιμο κ κυρίως τι μεταφράζεται από την τεχνική μου κ στα δύο κ πως.
    1 βαθμός
  10. Μετα τη σημαινουσα παρεμβαση του cosdr, οι τιμωριες εκ της διαχειρισεως διαχωριζονται στις εξης δυο κατηγοριες: Για οποιον γραφει για σπασμενα: Για οποιον χρησιμοποιει hacks σε online παιχνιδια: Η αποφαση κρινεται δικαια. Οποιος εχει πεθανει απο χακερα στο call of duty που σε πυροβολαει απο την αλλη πλευρα της πιστας μεσα απο 15 τοιχους κατευθειαν με headshot δεν μπορει παρα να εγκρινει και να επαυξανει.
    1 βαθμός
  11. Εγω διαφωνω καθετα και οριζοντια. Οχι σπασμενα. Και οχι για ηθικους λογους αλλα καθαρα ωφελιμιστικα. Εδω ενα clone το σκληρο πηγε να κανει ο SF, και μονο τον Μπιλ Γκειτς δε φωναξαμε για να βρεθει ακρη. Και θα αρχιζουν να μπαινουν οι μονοφθαλμοι με ξυλινα ποδαρια; Να μας αρχισουν με τα " κατεβασα ενα αρχειο απο το πειραταδικο με ονομα "the 150.0000 most essential plugins cracked", και απο τοτε που το εγκατεστησα ο υπολογιστης μου εγινε παγανιστης, χορευει καθε βραδυ γυρω απο τη φωτια και θυσιαζει ζωα επικαλουμενος τις χθονιες δυναμεις, μηπως μπορειτε να με βοηθησετε;" Ελεος, λυπηθητε μας.
    1 βαθμός
  12. Να προσθεσω άλλον εναν σημαντικό λόγο που δεν πρεπει να μελετάμε με υψηλό gain, ή γενικότερα με ήχο που έχει πολύ κομπρεσιον (θα μπορούσε να είναι και "καθαρός" ήχος, με πολύ κομπρεσάρισμα). Αποκτά ο παίχτης έλεγχο στο δεξί χέρι, διότι η παραμικρή παρέκλιση, πχ χτυπάμε δυνατά μια χορδή, μεταφράζεται σε κακό ήχο. Με ακομπρεσάριστο ήχο, υπάρχει η αναγκαιότητα του ελεγχου στο δεξί. Με τον κομπρεσαρισμένο ήχο που συναντάμε και στα πιο πολλά plugins, δυστυχώς είναι δύσκολο να αντιληφθούμε το πόσο σημαντικό είναι ο έλεγχος της δύναμης, καθως δεν "ακουνε" στην πένα.
    1 βαθμός
  13. Εκτός από τα χρήσιμα που αναφέρουν οι συνάδελφοι από πάνω, εγώ προσθέτω κάτι το οποίο μπορεί να μοιάζει επουσιώδες αλλά δεν είναι: Σου κάνει κακό στη μελέτη όταν παίζεις με τόσο μεγάλη ποσότητα παραμόρφωσης. Οι λόγοι είναι πολλοί αλλά θα πω τους δύο σημαντικότερους κατ' εμέ: 1. Καλύπτονται οι μικροτσαπατσουλιές και τα μικρολάθη (γιατί τα μεγάλα δεν κρύβονται με τίποτα) 2. Έχεις να διαχειριστείς, εκτός από την τεχνική σου καθεαυτή, το θόρυβο που προκαλείται από το αναπόφευκτο χτύπημα των παράπλευρων χορδών αλλά και το feedback/θόρυβο που προκαλούν οι ανοιχτές χορδές, είτε τις ακουμπάς είτε όχι. Υπόψιν ότι αν ακούσεις προσεκτικά τον ήχο πολλών βιρτουόζων ροκ/μέταλ κλπ. θα διαπιστώσεις ότι παίζουν με πολύ λιγότερη παραμόρφωση απ' ό,τι αρχικά δίνεται η εντύπωση. Ο τρόπος που επιτυγχάνουν αυτό τον ήχο του φαινομενικά άπειρου sustain και απόλυτα συνεχούς ήχου είναι κυρίως θέμα τεχνικής και πάλι.
    1 βαθμός
  14. Δεν ξέρω ποια τεχνική είναι το sweep picking. Αυτό που παρατήρησα στο βίντεο είναι ότι όντως έχεις πολύ σφιγμένο δεξί. Καταβάλεις τεράστια προσπάθεια πχ στο σημείο που παίζεις γρηγορα με την πένα πάνω κατω, με το χέρι να κάνει μεγάλη διαδρομή, τη στιγμή που θα μπορούσες να το κάνεις κουνοντας ελαφριά τον καρπό σου. Να κάνεις δλδ μικρή κίνηση στο χέρι. Να μη απομακρύνεται η πένα απο την χορδη, τόσο στην πάνω όσο και στην κάτω κίνηση. Να μοιαζει σαν να είναι το χέρι ακίνητο. Ελπίζω να καταλάβεις τι λέω. Παιζεις πολυ καλά. Συνέχισε να δουλεύεις. Γι'αυτό μιλώ. Ο μετρονόμος είναι φίλος σου. Αργά στην αρχη, και θα ανεβάζεις ρυθμό σταδιακά. Σίγουρη μέθοδος.
    1 βαθμός
  15. Πολύ καλό το σόλο. Όντως δεν είχες χρόνο να κάνεις τίποτα παραπάνω. Ηχαρα, και ας έπαιξες με plugin. Καλή επιτυχία σου εύχομαι.
    1 βαθμός
  16. Ένας τιτάνας μουσικών καταστημάτων δίνει $100; Για να μαζευτούν όλοι οι παλιοpro να γράφουν παπάδες, να δημιουργήσουν traffic, για τι, για $100; Λίγο ξεφτίλα δεν είναι; Μπορεί να υπερβάλλω.
    1 βαθμός
  17. Κάνε ρε. Ξεκινα να γράφεις τις σκέψεις για αυτή. Πάρε τη κομματι κομμάτι, και κάτι ωραίο θα βγει. Αλλιώς στειλε τη μου να την τσεκαρω (την κιθάρα, όχι την γυναίκα!), και στην ξαναστελνω την επομένη!
    0 βαθμοί
  18. Άμα είχα το δημοσιογραφικό ταλέντο του @gkourmoul1, θα έκανα μια παρουσίαση αναλυτική της κιθάρας να μαζέψω και κάνα badge Δεν έχω δεθεί με άλλο όργανο τόσο πολύ ξανά στη ζωή μου, και την έχω μόνο δύο μήνες. Μπορεί να φταίει και που ήταν δώρο της γυναίκας μου...
    0 βαθμοί
  19. Γράψε ο,τι σε φωτίσει τότε. Δεν είμεθα αυστηροί . Απλά να ξέρεις πως ο καλύτερος βαθμός έχει δώρο ένα κιουμπεης ελεμεντζ.
    0 βαθμοί
  20. Εγώ δεν θέλω σος. Σκέτη μαγιονέζα είναι, παχαίνει.
    0 βαθμοί
  21. Η πλάκα είναι πως κ τις δύο φορές ήταν μόλις είχα απαντήσει στο τελευταίο ποστ σου κ έγραφα χαζομαρες. Γι'αυτο το είδα αμέσως. Twice. Οπότε μπορείς να πεις πως ευθύνομαι εγω Απόψε γράφουμε διαγώνισμα Ερώτηση πρώτη: τελικά να αλλάξουμε δασκαλο; Ερώτηση δεύτερη: ποιο μέλος του νοιζ ποσταρε 2 φορές σε άλλο θέμα Ερώτηση τρίτη: τα ξύλα παίζουν ρόλο στον ήχο ηλεχτρικής κιθάρας? Αν αυτή είναι τελεκαστερ? (Η τελευταία ερώτηση είναι σος. Την έβαλα να γράψει κ ο φιουζιος τίποτα)
    0 βαθμοί
  22. μου άρεσε πάντως συμπολίτη μας.... (στα είπα αλλού, αλλά πήγαν στράφι)
    0 βαθμοί
  23. μα είμαι κι απ αυτό... τεσπά, έχω πολλά στο κεφάλι μου lately... (πω πωωωω....τι έχει να γίνει αργότερα ε? τρόμος με πιάνει, θα πιάνω κιθάρα και θα παίζω Ζαμπέτα...)
    0 βαθμοί
  24. 0 βαθμοί
  25. Εμένα μου αρέσει! Απλά, ειναι για γνώστες τα ποστ. Πρέπει ο αναγνώστης να έχει σφαιρική μορφωση στο φόρουμ για να καταλάβει.
    0 βαθμοί
  26. τώρα ξέρετε γιατί σκοτώνουν τα άλογα όταν γεράσουν
    0 βαθμοί
  27. Το εκανες κ με τον σολντανο, κ τωρα κ αναρωτιεμαι αν ισχυει το συμπτωση επαναλαμβανομενη παυει να ειναι συμπτωση. Μηπως το κανεις επιτηδες? Τι μας κρυβουν? Μηπως ειναι καπιο κολπο mind programming να αρχισουμε να απανταμε ολοι σε αλλο θεμα? Κ αν το κανουμε? Θα εχεις ποσοστα? Απο το Νακα μηπως? Σε εκπτωση στο κιουμπεης? Λεω εγω τωρα (ενταξει παιδια το παρακανα φευγω)
    0 βαθμοί
  28. 0 βαθμοί
  29. ωραίος ήχος, αλλά με τέτοια κιθάρα περίμενα καθαρά
    0 βαθμοί
  30. Το μεγκαντραηβ ερχοταν δωρο μ'εναν 4καναλο εγγραφεα φοστεξ με κασσετουλα , και το πλεηστεσιο το ενα με το ωντασιτη. Τα εχεις μπερδεψει. Επισης ολα ερχονται δωρο με 3 πιτογυρα. Σιγα μη βρουμε λεφτουδια για αγορα μουσικου κατι κ να μην το γιορτασουμε με πιτογυρα. Κ κοκακολα παιδια. Παντα κοκακολα
    0 βαθμοί
  31. Gretsch electromatic G5422tg σε χρώμα walnut stain https://www.nakas.gr/el/proionta/mousika-organa/kithares/ilektrikes-kithares/gretsch-guitars-gretsch-g5422tg-electromatic-hollow-body-double-cut-bigsby-rosewood-snowcrest-white-ilektriki-kithara_826996/
    0 βαθμοί
  32. Εχω δει πολλους διαφορετικους τροπους προσεγγισης στο πως κραταμε την πενα κ το τι κινηση χρησιμοποιει καθενας. Κανενας δεν σφιγγεται τοσο. Αν δεν εκανε μπαμ στο παιξιμο του ολα οσα λεμε ειναι ωραια κ καλα κανουμε που τα συζηταμε. Απο τη στιγμη που διαλεξε να παει προς τα εκει που παει με τον τροπο που παει πρεπει το πρωτο πραγμα που θα του πουμε ολοι ειναι σταματα γιατι σε μια εβδομαδα, σε ενα μηνα, σε ενα χρονο θα παθει μια ωραιοτατη τενοντιτιδα. Τα λεω ολα αυτα γιατι...... Δεν πρεπει να υπαρχει δασκαλος. Εκτος αν αποφασισε να δουλεψει σουηπ χωρις να το ξερει ο δασκαλος. Γιατι αν ο δασκαλος αποφασισε να του δουλεψει το σουηπ στη φαση που ειναι τωρα ο OP ειναι αλλο το θεμα συζητησης που πρεπει να εστιασουμε...
    0 βαθμοί
  33. Και εγώ ηθελα να το σχολιάσω αυτό. Δεν λειτουργούμε όλοι το ίδιο, ούτε έχουμε ίδιους στόχους ολοι οι κιθαρίστες. Κάποιοι προσπαθούν να ακουστούν οσο καλύτερα περπατώντας, χωρίς να τους ενδιαφέρουν η ταχύτητα και οι φανταζί τεχνικές. Κάποιοι έχουν στόχο να το τερματίσουν το πράγμα. Και έχουμε και όλα τα ενδιάμεσα. Διαφοροποίηση, επίσης, υπάρχει στον τρόπο που επιλέγουμε να προσεγγίσουμε τον στόχο μας. Προσωπικά, δεν με ενδιαφέρει η ταχύτητα. Δεν έχω χρησιμοποιήσει μετρονόμο τελευταία 30 χρόνια, ούτε έχω κάνει καποια άσκηση στην ηλεκτρική ποτέ. Με ενδιαφέρει να ακούγομαι ωραία σε κάθε νότα. Εάν έρθει και κάποιο γρήγορο πέρασμα, δεν θα πω όχι. Αυτό που κάνω δεν είναι λάθος, ΑΡΚΕΙ να το κάνω με σωστή τεχνική για να μην τραυματιστώ και για να μπορώ να κάνω όση περισσότερη οικονομία γίνεται. Είναι επιλογή μου ο στόχος και η προσέγγιση. Η τεχνική δεν πρέπει να είναι θέμα επιλογής. Όλοι οι στόχοι και οι διαφορετικες προσεγγίσεις είναι σωστές (είναι υποκειμενικο). Η τεχνική είναι must για όλους (είναι αντικειμενικό). Άρα, δεν βλέπω να εχει ουσιαστική αξία να προτείνουμε επαναπροσδιορισμο στόχων, και τρόπου προσέγγισης για την επίτευξή των. Ο κάθε παίχτης ξέρει τι θελει, και πως το θέλει. Είμαι κατά στο να αλλάξουμε τον παίχτη και όχι τον δάσκαλο, στο θέμα στοχων και προσέγγισης των μαθημάτων (σε διπλανό θέμα το αναλύσαμε). Εφόσον ο Χ παίχτης θελει κατι συγκεκριμένο, να κόψει το κεφάλι του ο δασκαλος να του το δείξει με τον τρόπο που ο μαθητής θελει, και στον ρυθμο που ο μαθητής θελει. Απλά, να του το δείξει σωστά. Αλλιώς, θα βαρεθεί και θα σταματήσει να είναι παραγωγικός. Και δεν μιλάω για καποιον που ξεκινα από το μηδέν, αλλά καποιον προχωρημενο (όπως ο ΟΡ), όπου απλά θέλει να φτιάξει την τεχνική του και να προχωρήσει με βάση τους προσωπικούς του στόχους. Εαν έβρισκα ένανα δάσκαλο να συνεχίσω από εκεί που είμαι (πολύ θα το ήθελα, αλλά δεν έχει κοντά μου κάποιον), δεν θα δεχομουν να μου δείξει εκείνος ο,τι θέλει, και με τον τρόπο που θελει. Θα πήγαινα για συγκριμένα πράγματα. Νομίζω οτι αυτό απασχολεί τον OP. (τη γνώμη μου λεω, μη βαράτε)
    0 βαθμοί
  34. πάντα λέω ότι τα ακούσματα είναι η προϋπόθεση. Το παιδί πριν μιλήσει ακούει τον γονιό και τους γύρω του. Ετσι αναπτύσσεται ο λόγος. Δεν πα'νάχεις χέρι ή ικανότητες? Αν δεν έχεις ακούσματα να διοχετεύσεις την τεχνική σου προς τα εκεί και παραπέρα πάει χάθηκε. Αυτό το λέω γενικά, δηλαδή αν κάποιος μείνει στους μετάλικα μια ζωή μετάλικα θα παίζει ή αν μείνει στον μπιμπικινγκ μια ζωή μπλουζ θα παίζει. Ασχετο με την κουβέντα. Όμως θεωρώ ότι το σουήπ είναι ένα εργαλείο που βοηθάει (και μόνον κατα τη γνώμη μου) στην ταχύτητα και εντυπωσιασμό και είναι κάτι που το μαστεράρεις αφού γίνεις σωστός καθαρός αργός παίκτης και μετά γρήγορος. Ας ψάξει ο op να δει βίντεο του Gambale
    0 βαθμοί
  35. Σωστά. Το plugin είναι το Neural DSP Gojira. Χρησιμοποίησα το preset Lead του Charlie Robbins. Για όσους θέλουν να κάνουν αναλογικό ΡικΡιέΣιο είναι: Bridge μαγνήτης τύπου filtertron σε ενισχυτή τύπου EVH 5150 με delay και reverb μετά
    0 βαθμοί
  36. Ναι, φίλε μου. Όταν έμενε στου Παπάγου.Οδός:Μονής Κύκκου. Εγώ Εικοσάρης τότε. Απίστευτος άνθρωπος.Σφράγισε τη συνείδηση μου,όπως του έλεγα. @gkourmoul1Με συγχωρείς για το εκτός.
    0 βαθμοί
  37. 1. Οπωσδήποτε. 2. Δεν θα βοηθήσει απλά, είναι απαραίτητος. EDIT: Για να σου δώσω να καταλάβεις, το πιο σημαντικό πράγμα για να κυνηγήσεις (σε ότι και αν προσπαθήσεις), δεν είναι η ταχύτητα. Είναι ο έλεγχος. Αν έρθει αυτός, θα έρθει και η ταχύτητα. Και έλεγχο αν σφίγγεσαι, δεν θα αποκτήσεις ποτέ. Αν αποκτήσεις ταχύτητα αλλά δεν έχεις έλεγχο, και σου πω να παίξεις μια γρήγορη φράση λίγο πιο αργά, το πιθανότερο είναι να μην μπορείς (όσο περίεργο και αν ακούγεται). Θα μπορείς να την παίξεις μόνο στην συγκεκριμένη ταχύτητα που την "έχεις" (όταν την αποκτήσεις), με την συγκεκριμένη πίεση που ασκείς.
    0 βαθμοί
  38. Μου βγάζει καλό γκάζι στον brigde. Ντρέπομαι. Παίζω με plugin. Αμαρτία εξομολογημενη δεν είναι αμαρτία
    0 βαθμοί
  39. Βρε ναι, εντάξει, αλλά από την μεριά του Έλληνα συμμετέχοντος, δεν έχει διαφορά. Είτε είναι από το Γλυκονέρι το 100άρικο, είτε από τον μπάρμπα Τζιμ, το ίδιο θα πάρει. Μην πω τώρα τι θα πάρει και φάω κανένα μπαν ασούμε.
    0 βαθμοί
  40. Ρε συ Γιώργο, καλή η διασκευή αλλά μου φαίνεται λίγο διαφορετική απ' το πρωτότυπο. Αυτό δεν είναι? Ωραία περνάς με τους πιτσιρικάδες, μπράβο!!!
    0 βαθμοί
  41. Γίνε βιρτουόζος στην ηλεκτρικη. Θα χεστείς στο χρήμα
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου