Προς το περιεχόμενο
  • Ανακαλύψτε τη μουσική του Noiz
  • Ο Δολοφόνος - Roberto30

       (0 κριτικές)

    roberto30

    Ο Δολοφόνος

     

    (Verse1)
    Χθες με ξύπνησε μια άναρχη στριγκλιά
    Λες και στον ύπνο μου
    με τσίμπησε βελόνα

     

    Και τα σεντόνια
    με δυνατή κλοτσιά ,
    τίναξα πέρα
    για να βγω μες τον χειμώνα.

     

    Πες μου τι έγινε,
    ποιον φάγανε ξανά;
    Είναι ο γείτονας,
    στον άδειο ελαιώνα.

     

    Βόλτα τον σκύλο
    μέσα σε άγρια ερημιά
    πες μου τι γύρευε
    και τώρα τρώει χώμα.

     

    Ρίχνει το χιόνι,
    μέσα σε μαύρη παγωνιά
    τρελός καιρός να ξετρυπά
    ανθρώπου σώμα.

     

    Θεό και δαίμονα
    δεν ξεχωρίζεις πια,
    ζεστό το αίμα ρέει γοργά
    σε λάγνο στρώμα.

     

    Κλείσε τα μάτια γιε μου
    δεν είναι για παιδιά.
    Καημένε γείτονα
    κοιτάς με τρόμο ακόμα.

     

    Το τρίτο θύμα
    μες του μήνα τα στέρνα
    και ο δολοφόνος
    πάλι χάθηκε στα χιόνια.

     

    (Chorus)
    Κι αυτοί που ζουν,
    με φόβο ακούν
    τον Άγιο

     

    Κι αυτοί που ακούν
    ζωή θα ζουν -
    Δίχως αύριο.

     

    (Verse2)
    Για ύπνο έπεσα,
    ενάτη πρωινή
    Νωρίς στα όνειρα
    με μαύρο θανάτου χρώμα.

     

    Μέσα στο πάπλωμα
    σε στάση εμβρυακή
    να περιμένω το κακό
    να βρει το σώμα.

     

    Κηλίδες αίματα,
    μα πως δεν είχα δεί;
    Γύρω απ' τα χέρια μου
    νοπές τις βλέπω ακόμα.

     

    Μέσα στα δάχτυλα
    λεπίδα κοφτερή
    εγώ ανέμιζα
    πάνω από ανθρώπου πτώμα.

     

    Κρύψου κι απόψε,
    κανείς δεν θα σε βρει.
    Άλλος ο ύποπτος,
    πέφτει ο νους σε κώμα.

     

    Ρε τι θα κάνεις
    αν η Νέμεσις φανεί;
    Γέρος σακάτης πες,
    με νίκησε το πιώμα.

     

    Μέρες περάσανε
    και πιάσαν τον φονιά
    Ο κόσμος γλέντησε,
    λιώσανε και τα χιόνια.

     

    Ποιοι παρανόησαν
    και σκέφτηκαν σοφά;
    "Κάποιον να πιάσουμε
    να μην περνούν τα χρόνια".

     

    (Chorus)
    Κι αυτοί που ζουν,
    με φόβο ακούν
    τον Άγιο

     

    Κι αυτοί που ακούν
    ζωή θα ζουν -
    Δίχως αύριο
     


    • Like 14

    Feedback χρήστη

    Πρόταση



    Απόστολε είναι λίγο "περίεργα" τα πράγματα εδώ.

    Κατ' αρχήν το κομμάτι είναι καλό για το είδος του (δεν εννοώ το τάγκο) και το είδος δεν μου αρέσει (αυτό όμως δεν έχει σημασία).

    Αλλά ....

    Ακόμα και στο είδος του δεν θα ξεχώριζε πιστεύω.

    Γιατί δεν έχει τίποτα ξεχωριστό μουσικά, κάτι που να του δίνει μια ταυτότητα (και πάλι μιλάω μουσικά).

    Είναι σαν να πήρες ένα τάγκο και να του έβαλες στίχους, δεν έχει τίποτα δικό σου μέσα (πάντα μουσικά).

    Ακόμα και η βασική μελωδία (της φωνής) είναι υπερβολικά generic.

     

    Όμως έχει πολύ ωραίους και έξυπνους στίχους, και έτσι όπως το βλέπω εκεί στηρίζεται 100%.

    Κι αυτό το κάνει άνισο.

    Αν είχες δώσει στην μουσική την έμπνευση, την σπιρτάδα, το παιχνίδισμα με τις λέξεις και τις έννοιές τους, που έχεις δώσει στον στίχο, θα είχαμε μια κομματάρα.

    Και πρέπει να το κάνεις, γιατί νομίζω αξίζει τον κόπο.

     

    Εδώ η μουσική μου φαίνεται κάτι διαδικαστικό, απαραίτητο συμπλήρωμα για να πεις τους στίχους.

    Πρόσεξέ την περισσότερο.

    Το κομμάτι κατά την άποψή μου "γέρνει".

    Στίχοι φοβεροί με ταυτότητα, και μια κοινότοπη μουσική χωρίς ταυτότητα.

    Ακόμα και στο τάγκο, μπορείς να κάνεις όμορφα και προσωπικά πράγματα, που να ξεχωρίζουν από το εγχειρίδιο.

     

    Επίσης το κομμάτι δεν έχει ρεφραίν, και αυτό είναι ένα μεγάλο μείον.

    Γιατί όσο κι αν το ακούς εσύ αλλιώς (λογικό είναι, εσύ το έφτιαξες), αυτό που έχει δεν είναι ρεφραίν, είναι γέφυρα, όπως είπαν και άλλοι πριν.

    Σε προετοιμάζει για ένα ρεφραίν που δεν έρχεται ποτέ.

     

    Προσωπικά θα ήθελα να δώσεις στην μουσική, την σημασία που δίνεις στους στίχους.

    Και το λέω αυτό, γιατί έχεις αποδείξει πολλές φορές ότι μπορείς να το κάνεις. :classic_smile:

    • Ευχαριστώ 1
    • Συμφωνώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    3 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

    Απόστολε είναι λίγο "περίεργα" τα πράγματα εδώ.

     

    Αλλά ....

    Ακόμα και στο είδος του δεν θα ξεχώριζε πιστεύω.

    Γιατί δεν έχει τίποτα ξεχωριστό μουσικά, κάτι που να του δίνει μια ταυτότητα (και πάλι μιλάω μουσικά).

    Είναι σαν να πήρες ένα τάγκο και να του έβαλες στίχους, δεν έχει τίποτα δικό σου μέσα (πάντα μουσικά).

    Ακόμα και η βασική μελωδία (της φωνής) είναι υπερβολικά generic.

     

    Όμως έχει πολύ ωραίους και έξυπνους στίχους, και έτσι όπως το βλέπω εκεί στηρίζεται 100%.

    Κι αυτό το κάνει άνισο.

    Αν είχες δώσει στην μουσική την έμπνευση, την σπιρτάδα, το παιχνίδισμα με τις λέξεις και τις έννοιές τους, που έχεις δώσει στον στίχο, θα είχαμε μια κομματάρα.

    Και πρέπει να το κάνεις, γιατί νομίζω αξίζει τον κόπο.

     

    Εδώ η μουσική μου φαίνεται κάτι διαδικαστικό, απαραίτητο συμπλήρωμα για να πεις τους στίχους.

    Πρόσεξέ την περισσότερο.

    Το κομμάτι κατά την άποψή μου "γέρνει".

    Στίχοι φοβεροί με ταυτότητα, και μια κοινότοπη μουσική χωρίς ταυτότητα.

    Ακόμα και στο τάγκο, μπορείς να κάνεις όμορφα και προσωπικά πράγματα, που να ξεχωρίζουν από το εγχειρίδιο.

     

    Επίσης το κομμάτι δεν έχει ρεφραίν, και αυτό είναι ένα μεγάλο μείον.

    Γιατί όσο κι αν το ακούς εσύ αλλιώς (λογικό είναι, εσύ το έφτιαξες), αυτό που έχει δεν είναι ρεφραίν, είναι γέφυρα, όπως είπαν και άλλοι πριν.

    Σε προετοιμάζει για ένα ρεφραίν που δεν έρχεται ποτέ.

     

    Προσωπικά θα ήθελα να δώσεις στην μουσική, την σημασία που δίνεις στους στίχους.

    Και το λέω αυτό, γιατί έχεις αποδείξει πολλές φορές ότι μπορείς να το κάνεις. :classic_smile:

    Στράτο την επόμενη φορά θα προσπαθήσω να φτιάξω κάτι με μεγαλύτερη διαφοροποίηση στο πλαίσιο που αναφέρεις.

     

    Σε σχέση με το θέμα ρεφρέν / γέφυρα, αυτή η τελική μορφή που πήρε το κομμάτι κάθησε καλύτερα στα δικά μου αυτιά όταν το έγραφα. Το κομμάτι ήδη κατά την γνώμη μου έχει αρκετά διακριτά μέρη και αρκετές αλλαγές. Αν πρόσθετα και άλλο μέρος εν είδει ρεφρέν (αν και θεωρώ ρεφρέν την "γέφυρα" χεχε έφτιαξα πόρτα στο παράθυρο) θα πήγαινε το κομμάτι πανω απο 5:30 λεπτά.

    Από την άλλη θα μου πεις εδώ σε θέλω μάστορα, φτιάξε κάτι που να τα έχει όλα αυτά, να μην κουράζει, να είναι πρωτότυπο, μέσα όμως στα standards του είδους, να μην επαναλαμβάνεται και να φτιάχνει τον ακροατή τόσο ώστε να μη θέλει να τελειώσει.  

     

    Έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό που λες για την πολυπόθητη  ισορροπία μεταξύ στιχων και μουσικής. Θα προσέξω περισσότερο την επόμενη φορά έχοντας στο μυαλό μου τις επισημάνσεις σου.

     

    Όσα αναφέρεις είναι πολύτιμα μαθήματα για εμένα. Σε ευχαιριστώ πολύ!😀

    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Μόλις τώρα, roberto30 είπε

    Το κομμάτι ήδη κατά την γνώμη μου έχει αρκετά διακριτά μέρη και αρκετές αλλαγές. Αν πρόσθετα και άλλο μέρος εν είδει ρεφρέν (αν και θεωρώ ρεφρέν την "γέφυρα" χεχε έφτιαξα πόρτα στο παράθυρο) θα πήγαινε το κομμάτι πανω απο 5:30 λεπτά.

     

     

    Έχει διακριτά μέρη σύμφωνοι.

    Ίσως θα έπρεπε να έχει μικρότερο κουπλέ.

    Σίγουρα θεωρείς την γέφυρα ρεφραίν βρε, αφού εσύ το έφτιαξες, το ακούς με τα δικά σου αυτιά, αλλιώς.

    Αλλά όταν το άκουγα, περίμενα μετά το "ρεφραίν" σου, να μπει ρεφραίν.:classic_biggrin:

    Και δεν έμπαινε το άτιμο.

     

    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Αν δεν ήταν copy απ' αυτό θα σχολιαζα, αλλά ...

    Επίσης κάποιες φωνητικές καταλήξεις ήταν έξω.

     

     

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Μπράβο Απόστολε, Άλλο ένα διαμαντάκι. Οι στίχοι είναι απλά εξαιρετικοί. Το ακορντεόν έχει καταπληκτικό ήχο αλλά νομίζω έχει λίγο περισσότερο βάθος από ότι θα έπρεπε.

    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    57 λεπτά πριν, Nestoras είπε

    Αν δεν ήταν copy απ' αυτό θα σχολιαζα, αλλά ...

    Επίσης κάποιες φωνητικές καταλήξεις ήταν έξω.

     

     

    Νέστορα εγώ ακούω αρκετές διαφορές. Σίγουρα είναι στο ίδιο στυλ το κομμάτι ιδίως οι καταλήξεις των φράσεων της εισαγωγής γιατί το "απαιτεί" το είδος. 

    Αν βρω χρόνο θα ανεβάσω ένα βίντεο με αυτό που παίζω εγώ στην εισαγωγή στο πιάνο.

    Σέβομαι ιδιαίτερα την γνώμη σου, την εμπειρία σου και τα αυτιά σου.

    Χωρίς καμία διάθεση αντιδικίας, συζήτηση κάνουμε.😍

     

    43 λεπτά πριν, PAL είπε

    Μπράβο Απόστολε, Άλλο ένα διαμαντάκι. Οι στίχοι είναι απλά εξαιρετικοί. Το ακορντεόν έχει καταπληκτικό ήχο αλλά νομίζω έχει λίγο περισσότερο βάθος από ότι θα έπρεπε.

    Σε ευχαριστώ πολύ Πάνο.

    Είχε ακόμα περισσότερο βάθος, το έκοψα λίγο πριν το ανεβάσω κατόπιν παρατήρησης του gkournoul

    Επεξεργασμένο από roberto30
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Ισως η καλυτερη μιξη που εχω απο ακουσει απο εσενα!!Νταξει τωρα για το τραγουδι για να μη σε γλυφω συνεχεια θα πω οτι..............ηταν απο τα καλυτερα σου!!!!😀🙃😄

    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    7 ώρες πριν, Panos Kostagiannis είπε

    Ισως η καλυτερη μιξη που εχω απο ακουσει απο εσενα!!!!😀🙃😄

    Σου άρεσε γιατί δεν έκανα εγω το mastering... το έκανε το Βandlab :)

     

    Σε ευχαριστώ πολύ Πάνο 😀

    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    • Administrator

    Μπράβο για άλλη μια φορά Απόστολε! 

    Εγω αυτό που παρατηρώ είναι τη θετικότατη εξέλιξη σου συνολικά.

    Τον στίχο τον είχες πάντα και o συγκεκριμένος δεν αποτελεί εξαίρεση.

    Διακρίνω ενορχήστρωση με αξιώσεις που ξεπερνάει την ασφάλεια του ροκ κουαρτέτου.

    Στα του ήχου τα πας θαυμάσια και όποια σχόλια και να ακούσεις, νομίζω πως αφορούν απόψεις παρα αντικειμενικές διορθώσεις. Η φωνή εδω έχει όγκο και ζεστασιά και είναι η καλύτερη ηχογράφηση της μέχρι τώρα.

    Ωραία πράγματα!

    • Ευχαριστώ 1
    • Συμφωνώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες



  • Weeks on end

    Ενα.... mainstream μετα πανκ-φανκ κομματι  😅 Hope you enjoy it!    

    Superfunk
    Superfunk
    Music 16

    Ποια είσαι

    Ο PAL και ο gkourmoul1 είναι σαν το νερό που ρέει. Ακούνε τις καμπάνες της σύγχρονης εποχής, αφομοιώνουν τις νέες τάσεις, παρακολουθούν τις μουσικές εξελίξεις και γιατί όχι κάποιες φορές, ίσως τις διαμορφώνουν. Όχι η ρεγκετόν λοιπόν... αλλά η ΡΕΓΚΕΤΡΟΝ πρόταση τους για το καλοκαίρι που έρχεται 😝.

    PAL
    PAL
    Music 13

    Χρήστος Σωτάκης "Short Tales of a Long Story"

    Ένα κομμάτι κλασικής κιθάρας από ένα EP που μόλις κυκλοφόρησε (και που επιμελήθηκα εγώ για την BreezeHouse music), του Χρήστου Σωτάκη! Φίλος και καταπληκτικός κιθαρίστας, ετοιμάζει ένα φουλ άλμπουμ τους επόμενους μήνες! Παρακάτω το link για το EP που είναι τρια κομμάτια συνολικά: https://fanlink.tv/sotakis   Και ένα κομμάτι από το Youtube:  

    Alter
    Alter
    Music 4
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου