Προς το περιεχόμενο
  • Ανακαλύψτε τη μουσική του Noiz
  • Τα Δέκα Εφτά

       (2 κριτικές)

    roberto30

    Τα Δέκα Eφτά

     

    (Verse 1)
    Σα σβήνει η νύχτα σου
    τα βλέφαρα βαραίνουν,
    ένας κλέφτης θα γυρνά στη γειτονιά.

     

    Να είναι όνειρο
    ή της ψυχής καθρέφτης;
    Μην είναι ψέμα
    να τρομάζουν τα παιδιά;

     

    (Chorus 1)
    Ήρθε πρωί ξανά
    για στάσου στον καθρέφτη.
    Που να είν' τα μάγουλα,
    τα φρούτα τα ζουμερά.

     

    Ποιος μπήκε σπίτι μας
    δεν είδαμε τον κλέφτη.
    Εγώ εχθές θαρρώ
    έκλεινα τα Δεκαεπτά

     

    (Verse 2)
    Σα ρίξει χιόνι
    και παγώσουν τα ζουμπούλια

    ξεχνάς το χάδι
    που ξενυχτούσε μια ζωή

     

    Αν είναι όνειρο
    δεν θα προλάβεις τέλος.
    Του χρόνου ο κλέφτης
    Θα σ' αφήσει πια ταπί

     

    (Chorus 2)
    Ήρθε η άνοιξη
    για κοίτα τον καθρέφτη
    Που να είν' το πρόσωπο,
    τα μάτια τα καθαρά.

     

    Ποιος μας τα στέρησε
    δεν είδαμε τον κλέφτη.
    Εγώ εχθές θαρρώ
    ήμουνα Δεκαεπτά.

     

    (Bridge)
    Όλα τα λεφτά του κόσμου
    όλα τα χρυσά,
    τίποτα δεν αγοράζει
    του χρόνου τα παλιά,
    τα ξεχασμένα μου Δεκαεπτά.

     

    (Chorus 3)
    Απ' το παράθυρο
    θα φύγει ο χειμώνας.
    Μες τον καθρέφτη μου
    έμεινα να κοιτώ.

     

    Του χρόνου το άγγιγμα
    πια δεν με βαραίνει,
    τα μάτια κλείνω
    κι είμαι πια Δεκαοκτώ.


    • Like 11

    Feedback χρήστη

    Πρόταση



    5 λεπτά πριν, Αετός είπε

    Εύγε.Εδώ πιστεύω, ότι είσαι, στο στοιχείο σου.

    Θα το προτιμούσα,σκέτο πιάνο.

    Σε ευχαριστώ πολύ!

    Το είχα φτιάξει μόνο με πιάνο στην αρχή. Μου ακουγόταν όμως πολύ βαρετό.

     

     

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Για μένα έχουν πετύχει όλα σε αυτό. Είναι όπως πρέπει, τόσο όσο.

    Σαν μια έξτρα ιδέα όσον αφορά την ενορχήστρωση, ΙΣΩΣ, αν μιλήσουμε για story-telling στη μουσική (σε συνδιασμό με τους στίχους), θα μπορούσες να έχεις χρησιμοποιήσει την ορχήστρα λίγο πιο "συγκεκριμένα" έτσι ώστε να δίνει αντίστοιχη βαρύτητα στα "γεγονότα" που αναγγέλλουν οι στίχοι. Να το πω πιο απλά, οι δυναμικές να επιρρεάζουν όλη την ορχήστρα, όχι μόνο το πιάνο, έτσι ώστε η κλιμάκωση να είναι πιο έντονη.

     

    Για παράδειγμα, στο bridge τα κόβεις όλα και βάζεις μόνο πιάνο, αλλά με έντονες δυναμικές. Εγώ εκεί θα είχα βάλει φουλ ορχήστρα στο φουλ, για να έρθουν οι ανατριχίλες. Ή σαν μια έξτρα ιδέα, "ρίχνεις" τις δυναμικές στο bridge μόνο με πιάνο να παίζει σιγά, και μετά το επαναλαμβάνεις με φουλ ορχήστρα σε μέγιστες δυναμικές.

     

    Βέβαια, με αυτές τις ιδέες αλλάζει το τραγούδι. Ίσως έτσι όπως το χεις κάνει να λέει καλύτερα την ιστορία, δηλαδή έτσι όπως εσύ θες να ειπωθεί.

    • Like 2
    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    1 ώρα πριν, Alex Raptakis είπε

     θα μπορούσες να έχεις χρησιμοποιήσει την ορχήστρα λίγο πιο "συγκεκριμένα" έτσι ώστε να δίνει αντίστοιχη βαρύτητα στα "γεγονότα" που αναγγέλλουν οι στίχοι. 

     

    Είναι πολύ ενδιαφέρουσα η προσέγγιση που περιγράφεις Alex, θα έκανε το κομμάτι πιο θεατρικό και πιστεύω ότι θα του ταίριαζε πολύ!

    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ! 

    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Απόστολε προσωπικά το θεωρώ το πιο "αδύναμο" κομμάτι σου μουσικά.

    Εδώ δεν χρησιμοποίησες τα "δανεικά" (πολυφορεμένες/επιτυχημένες/κοινότοπες φόρμες) με τον δικό σου τρόπο, αλλά τα έριξες απλά στην κατσαρόλα όπως τα πήρες.

     

    Το κομμάτι είναι καλό, αλλά υπερβολικά κοινότοπο και "πολυακουσμένο".

     

    Αυτό βέβαια είναι το δικό μου γούστο.

     

    EDIT: Τώρα βέβαια θα μου πεις κι ο Χατζηδάκης έγραψε την αγάπη που έγινε δίκοπο μαχαίρι.

    Ε, δεν ήταν ανάγκη να το κάνεις κι εσύ.

    Επεξεργασμένο από fusiongtr
    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Σε ευχαριστώ πολύ Στράτο για τις παρατήσεις σου!

    Προφανώς δεν ανακάλυψα την Αμερική με το συγκεκριμένο κομμάτι αλλά θεωρούσα ότι είχε στοιχεία που σε γενικές γραμμές του προσδίδουν μια σχετική διαφοροποίηση. Αν όμως με το πρώτη ακρόαση σου δημιουργήθηκε αυτή η αίσθηση που περιγράφεις, τότε αυτό σημαίνει ότι τελικά δεν κατάφερα να του δώσω τα στοιχεία που έπρεπε για να διαφοροποιηθεί. 

     

    Πάμε για άλλα :)

     

    Ευχαριστώ πολύ Στράτο! 

    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Μικροί θελαμε οσο γρηγορότερα να μεγαλώσουμε και μεγάλοι θέλουμε να γίνουμε μικροί ξανα .Στην ουσία όμως η ζωη κανει τον ιδιο κυκλο,απο την γέννηση μας ξεκιναει ηδη η αντιστροφη μετρηση ως που παλι γινόμαστε μωρα στο τελος,οσοι δηλαδη ειναι τυχεροι να φτασουν σε μεγαλη ηλικια.Σημασια εχει να μπορεσουμε να κρατησουμε το παιδι που εχουμε μεσα μας ως το τελος, πραγμα πολυ δυσκολο στις μερες μας μιας και ζηταμε πολυ περισσότερα απο οτι χρειαζόμαστε δημιουργώντας πολλες ευθύνες αδικα και το παιδι μεσα μας μαραζώνει ,γιατι το παιδι θελει και παιχνιδι και μεις ξεχασαμε να παιζουμε.....

    Με εκανες να σκεφτω παλι και να γραψω, αρα το κομματι πετυχε το σκοπο του

    • Συμφωνώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    5 λεπτά πριν, Panos Kostagiannis είπε

    Σημασια εχει να μπορεσουμε να κρατησουμε το παιδι που εχουμε μεσα μας ως το τελος, πραγμα πολυ δυσκολο στις μερες μας μιας και ζηταμε πολυ περισσότερα απο οτι χρειαζόμαστε δημιουργώντας πολλες ευθύνες αδικα και το παιδι μεσα μας μαραζώνει ,γιατι το παιδι θελει και παιχνιδι και μεις ξεχασαμε να παιζουμε.....

     

     

    Τεράστιο θέμα ανοίγεις εδώ.

    Θα συμφωνήσω με όλα που λες, εκτός από το υπογραμμισμένο.

    Στην πραγματικότητα, χρειαζόμαστε πολύ περισσότερα από όσα ζητάμε.

    Χρειαζόμαστε πχ ελεύθερο χρόνο για τον εαυτό μας και δεν τον ζητάμε, χρόνο που να μπορούμε να διαχειριζόμαστε όπως θέλουμε.

     

    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Προσωπικά άκουσα εδώ την καλύτερη ερμηνεία σου!

     Κατά τ'άλλα πέτα τα όλα και κράτα μόνο την φωνή και το πιάνο.....

     Δεν θα το έλεγα απ'τα καλύτερα σου, αλλά και πάλι άλλοι (όπως εγώ...) θα πετάγαμε την σκούφια μας εάν το γράφαμε εμείς.

     

     Υ.Γ. Άργησε αλλά τελικά ήρθε και στον Στράτο η κλιμακτήριος- ανδρόπαυση..

    • Χαχα 1
    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Μόλις τώρα, cigaret13 είπε

    Άργησε αλλά τελικά ήρθε και στον Στράτο η κλιμακτήριος- ανδρόπαυση..

     

    Από μικρός φαινόμουνα ....

    • Συμφωνώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες



  • Out of the water

    Βαρυ και ασηκωτο 🙂  

    Superfunk
    Superfunk
    Music 6

    "Charis" - gkourmoul1

    Ήρθε προ ημερών ο σύντεκνος ο Χάρης (μουσικός παραγωγός/dj), κάτσαμε μπροστά στο pc (εκείνος στα πλήκτρα και εγώ στην κιθάρα) και αυτοσχεδιάζαμε/τζαμάραμε για κάμποσες ωρες. Προς το τελος της βραδιάς εγραψε τα πλήκτρα που ακούγονται στα πρώτα δευτερόλεπτα. Μπορεί να μην έκατσε να το συνεχίσουμε και να το ολοκληρώσουμε παρέα, αλλά φρόντισα να μη χαθεί η ευκαιρία. Έβαλα τύμπανα, κιθάρες, μελωδίες με συνθ, κάποια εφέ από πίσω και ...έτοιμο.

    gkourmoul1
    gkourmoul1
    Music 6

    Αλλοτινες μου εποχές.

    Η πρώτη μου προσπάθεια σε λαϊκό ρεπερτόριο. Ακούω απόψεις.Να το γυρίσω στο λαϊκό; Η μουσική είναι από καραοκε και έγραψα από πάνω τα φωνητικά. 

    Κβαντική Διεμπλοκή
    Κβαντική Διεμπλοκή
    Music 8
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου