Προς το περιεχόμενο
  • Ανακαλύψτε τη μουσική του Noiz
  • Του Πόνου Χορηγός

       (1 κριτική)

    roberto30

     

    Του Πόνου Χορηγός

     

    (Verse1)
    Είμαι ο καθρέφτης σου,
    είδωλο στριφνό.
    Κάτσε εδώ στη θέση σου,
    να μιλάω εγώ.

     

    Άκου μόνο μη ρωτάς.
    Τα χρέη του καθενός,
    πόσα θες να κουβαλάς;


    Του πόνου χορηγός. 

     

    (Chorus 1)
    Φωνάζεις,
    ουρλιάζεις,
    μαρτύριο στο μυαλό.

     

    Μη νοιώσεις,
    Μη δώσεις,
    πόνο κρατάω εγώ.

     

    (Verse 2)
    Είμαι εγώ ο φταίχτης σου,
    σε εμένα να ξεσπάς
    Άσε με στη θέση σου,
    τον πόνο να ξεχνάς.

     

    Σώπα τώρα, μη μιλάς
    στα λόγια φειδωλός.
    Με δάκρυα να μη γελάς.


    Του πόνου χορηγός.

     

    (Chorus 1)
    Φωνάζεις,
    ουρλιάζεις,
    μαρτύριο στο μυαλό.

     

    Μη νοιώσεις,
    Μη δώσεις,
    πόνο κρατάω εγώ.

     

     

    Προσθέτω και τον αρχικό σχεδιασμό στο πιάνο


    • Like 15

    Feedback χρήστη

    Πρόταση



    • Guru

    ξέρεις ότι πιστεύω πολύ στο τεράστιο ταλέντο σου, γι αυτό θα είμαι και αυστηρός (αν και δύσκολο θα γίνω Νέστορας στη θέση του Νέστορα 😎)...

     

    αντίθετα με τον συνονόματο (αν και κατά κανόνα συμφωνούμε), νομίζω ότι αδίκησες σε αυτή την περίπτωση κατάφωρα τις δυνατότητες του στίχου, απλά διεκπεραιώνοντας μια κακή σου εκφραστική μέρα...  αν η παραγωγή ήταν καλύτερη ίσως να σωνόταν κάπως η κατάσταση, αλλά δυστυχώς δεν...

     

    αναμένω με αγωνία το επόμενο...

    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Στις 4/7/2023 στις 6:07 ΜΜ, Superfunk είπε

    Εγώ πάλι το θεωρώ το καλύτερο κομμάτι που έχεις ανεβάσει εδώ μέσα.

    Μπράβο.

    Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε, σε ευχαριστώ πολύ!

    Στις 4/7/2023 στις 8:59 ΜΜ, Αετός είπε

    Υπέροχοι στίχοι, που τους χαντακώνει η μουσική.

    Για το ταλέντο σου,στο έχω ξαναπεί.

    Η μουσική μου ακουγόταν πολύ καλύτερη στο πιάνο όταν το έγραφα. Αυτό για εμένα σημαίνει ότι δεν μπόρεσα στην τελική παραγωγή να αποδώσω σωστά την αρχική μου ιδέα.

    Σε ευχαριστώ πολύ Αετέ!

    Στις 6/7/2023 στις 2:36 ΠΜ, Panos Kostagiannis είπε

    Τρομερη δουλεια και αυτες οι πινελιτσες απο δω και απο κει κανουν τη διαφορα.Πολυ ωραια τα κρουστα επισης,μου ελειψε λιγο περισσότερο μπάσο να γεμισει το κομματι συχνοτικα

    Σε κάποια μέρη μένει ξεκρέμαστη η φωνή. Ηθελα να δημιουργήσω χώρο για την φωνή αφαιρόντας κάποια όργανα σε κάποια σημεία αλλά προφανώς η κίνηση αυτή δεν είχε τα προσδοκώμενα αποτέλεσματα.

    Σε ευχαριστώ πολύ Πάνο!

    Στις 8/7/2023 στις 9:52 ΜΜ, cos_dr είπε

    Πολύ ωραίο κομμάτι. \

     Εξαιρετική προσέγγιση και με την ενορχήστρωση αν και χρήζει κάποιων βελτιώσεων για να κάτσει πιο καλά γιατί κάποιοι ήχοι είναι λίγο παράταιροι με το ύφος σε κάποια σημεία.

     Όμως ήταν εμπνευσμένη και πολύ καλά εκτελεσμένη προσπάθεια, μπράβο!!!!

     Θα το βαθμολογήσω με πέντε αστέρια για να επιβραβεύσω την τόλμη στην πρωτότυπη ενορχηστρωτική προσπάθεια. 😄

    Κώστα σε ευχαριστώ πολύ για την αναλυτική ακρόαση και την αξιολόγηση!

    Στις 10/7/2023 στις 2:09 ΜΜ, Κβαντική Διεμπλοκή είπε

    Πολύ ωραίοι οι στίχοι οπως πάντα.Η μουσική ψιλοαδιαφορη και η ερμηνεία μέτρια. Μάλλον δεν δούλεψες αρκετά τα φωνητικά. 

    Και εγώ δεν είμαι ποτέ ευχαριστημένος με τα φωνητικά. Θα έπρεπε να είναι καλύτερα.

    Σε ευχαριστώ πολύ Κβαντικέ!

    3 ώρες πριν, npap είπε

    ξέρεις ότι πιστεύω πολύ στο τεράστιο ταλέντο σου, γι αυτό θα είμαι και αυστηρός (αν και δύσκολο θα γίνω Νέστορας στη θέση του Νέστορα 😎)...

     

    αντίθετα με τον συνονόματο (αν και κατά κανόνα συμφωνούμε), νομίζω ότι αδίκησες σε αυτή την περίπτωση κατάφωρα τις δυνατότητες του στίχου, απλά διεκπεραιώνοντας μια κακή σου εκφραστική μέρα...  αν η παραγωγή ήταν καλύτερη ίσως να σωνόταν κάπως η κατάσταση, αλλά δυστυχώς δεν...

     

    αναμένω με αγωνία το επόμενο...

     

    Θεωρώ πως δεν κατάφερα να περάσω στην τελική παραγωγή την αίσθηση που μου έδινε η μουσική στο αρχικό στάδιο κατά τον χρόνο που το έγραψα. Κρίνοντας από τα σχόλια εδώ στο noiz, καταλαβαίνω ότι η μουσική (και η γενικότερη εκτέλεση) δεν είχε το ενδιαφέρον που προσδοκούσα.

     

    Μαθήματα είναι αυτά!

     

    Πάμε για άλλα!

     

    Κύριε Νίκο σας ευχαριστώ πολύ!

     

    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Πολύ ενδιαφέρον και excentrique, μπράβο Απόστολε!

     

    Το μόνο που με "πείραξε", λέμε τώρα, είναι ότι δεν φρόντισες να δώσεις πιο έξω μια αρμονική βάση στο κουπλέ, να βοηθήσει κάπως τη φωνή. Έστω και μουντίλες, παντ, ή πιο ατακούχους ήχους κοφτούς στους τονισμούς. Τώρα κάτι υπάρχει πίσω, ναι, αλλά δε μου κρατάει τη φωνή όπως θα ήθελα, την αφήνει κάπως μετέωρη. 

     

    Διαφορετικό από τα συνήθη σου οργανοκεντρικά, αλλά τα εφφέ και τα ράιζερ αυτά πώς τα λένε δεν με ξένισαν, ταιριάζαν. (για μένα)

     

    Γιατί δεν το κάνεις και μια πιάνο/φωνή βέρζιον σκέτο, και μετά να χτίσεις πάνω εκεί χωρίς να απομακρυνθείς πολύ; Έχεις δίκιο ότι όταν γράφεις στο πιάνο δημιουργείται μια αίσθηση στη σύνθεση που μετά πρέπει να τη μεταφέρουμε στην ενορχήστρωση, όμως... κι αν η σύνθεση είναι στ' αλήθεια για πιάνο;;;🤔😃

    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    6 ώρες πριν, roberto30 είπε

    Η μουσική μου ακουγόταν πολύ καλύτερη στο πιάνο όταν το έγραφα. Αυτό για εμένα σημαίνει ότι δεν μπόρεσα στην τελική παραγωγή να αποδώσω σωστά την αρχική μου ιδέα.

    Σε ευχαριστώ πολύ Αετέ!

    Αν το έχεις, με σκέτο πιάνο,ανεβασέ το.

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

     

    Στις 12/7/2023 στις 5:32 ΜΜ, Ali Barout είπε

    Πολύ ενδιαφέρον και excentrique, μπράβο Απόστολε!

     

    Το μόνο που με "πείραξε", λέμε τώρα, είναι ότι δεν φρόντισες να δώσεις πιο έξω μια αρμονική βάση στο κουπλέ, να βοηθήσει κάπως τη φωνή. Έστω και μουντίλες, παντ, ή πιο ατακούχους ήχους κοφτούς στους τονισμούς. Τώρα κάτι υπάρχει πίσω, ναι, αλλά δε μου κρατάει τη φωνή όπως θα ήθελα, την αφήνει κάπως μετέωρη. 

     

    Διαφορετικό από τα συνήθη σου οργανοκεντρικά, αλλά τα εφφέ και τα ράιζερ αυτά πώς τα λένε δεν με ξένισαν, ταιριάζαν. (για μένα)

     

    Γιατί δεν το κάνεις και μια πιάνο/φωνή βέρζιον σκέτο, και μετά να χτίσεις πάνω εκεί χωρίς να απομακρυνθείς πολύ; Έχεις δίκιο ότι όταν γράφεις στο πιάνο δημιουργείται μια αίσθηση στη σύνθεση που μετά πρέπει να τη μεταφέρουμε στην ενορχήστρωση, όμως... κι αν η σύνθεση είναι στ' αλήθεια για πιάνο;;;🤔😃

    Εχει δίκιο Ali στο αρχικό κουπλέ δεν εχει αρμονικές αναφορές και η φωνή ακούγεται ξεκρέμαστη.

    Στις 12/7/2023 στις 8:30 ΜΜ, Αετός είπε

    Αν το έχεις, με σκέτο πιάνο,ανεβασέ το.

     

    Το ανεβάζω πολύ πρόχειρο με χίλια λάθη μέσα 

    iv widget

    Επεξεργασμένο από roberto30
    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    2 ώρες πριν, roberto30 είπε

     

    Εχει δίκιο Ali στο αρχικό κουπλέ δεν εχει αρμονικές αναφορές και η φωνή ακούγεται ξεκρέμαστη.

     

    Το ανεβάζω πολύ πρόχειρο με χίλια λάθη μέσα 

    iv widget

    Αυτό είναι.Πιάνο-φωνή.Και μια καλή ηχογράφηση.

    • Like 1
    • Συμφωνώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες



  • Out of the water

    Βαρυ και ασηκωτο 🙂  

    Superfunk
    Superfunk
    Music 1

    Δανάη Μιχαλάκη/Γιώργος Αβραμίδης - Στο μεταξύ

    Το νέο single με την συμμετοχή της Δανάης Μιχαλάκη. Μπαλάντα με πάντρεμα ηλεκτρονικής μουσικής και φυσικού ήχου τρομπετας

    g.avram
    g.avram
    Music 1

    Ποια είσαι

    Ο PAL και ο gkourmoul1 είναι σαν το νερό που ρέει. Ακούνε τις καμπάνες της σύγχρονης εποχής, αφομοιώνουν τις νέες τάσεις, παρακολουθούν τις μουσικές εξελίξεις και γιατί όχι κάποιες φορές, ίσως τις διαμορφώνουν. Όχι η ρεγκετόν λοιπόν... αλλά η ΡΕΓΚΕΤΡΟΝ πρόταση τους για το καλοκαίρι που έρχεται 😝.

    PAL
    PAL
    Music 19
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου