Προς το περιεχόμενο
  • Ανακαλύψτε τη μουσική του Noiz
  • Dimsonic / dcs-P6000

       (1 κριτική)

    dimsonic

    O διαγωνισμός τελείωσε, και τώρα που καταλάγιασε η αδρεναλίνη της δημιουργίας των προηγούμενων ημερών μπορούμε ίσως να δούμε πιό ψύχραιμα τι φτιάξαμε.

    Αρχικά είχα σκοπό όπως είπα να κολλήσω τις λούπες σε κάτι παλιότερο, αλλά τελικά στο δρόμο όλα άλλαξαν.

    Μιά δυό από τις λούπες (ιδίως στα τύμπανα όσες δεν θύμιζαν ηλεκτρονική τριπ χοπ και δεν ξέρω τι άλλο) μου άρεσαν σαν βασική δομή.

    Ξεκίνησα λοιπόν και βρήκα κάποιες άλλες έτοιμες λούπες στο μπάσο που με βόλεψαν.

    Αυτές αποφάσισα να είναι η βάση μου.

     

    Το κομμάτι ξεκινάει με την κουρτίνα από τα δεδομένα που είναι περασμένη 4 φορές, με μιά μικρή διαφορά φάσης, σε reverse και hard panned και μιά φορά προς το τέλος κανονική. Η τέταρτη reverse έχει ένα echo repeat. Στην πορεία διαπίστωσα ότι η τονική αίσθηση της κουρτίνας ήταν μισό τόνο πιό πάνω από την πρώτη μου μπασο λούπα, αλλά μου άρεσε αυτό το κατέβασμα.  

    Μπαίνουν οι μαράκες, η λούπα με τα τύμπανα των δεδομένων και η πρώτη μου λούπα στο μπάσο. Η λούπα αυτή είναι muted και γύρω στο 0.22 αποφάσισα να την ανεβάσω μια οκτάβα ώστε να την ντουμπλάρω σαν muted κιθάρα πλέον (στο στυλ που ντουμπλάρει ο Becker το μπάσο πχ στο Jossie), κάτι που γίνεται hard panned δεξιά και αριστερά. Την ίδια ώρα για ατμόσφαιρα μπαίνει το B3 με leslie...και το μπάσο αλλάζει σε μιά άλλη μπασολούπα που βρήκα γύρω στο 0.30. Την λούπα αυτήν την ντουμπλάρισα με κιθάρα και με B3 (με το fishman) φτιάχνοντας το αντίστοιχο κιθαριστικό θέμα. 

    Στο 0.46 έρχεται η 3η μπασολούπα η οποία με βόλεψε για να γράψω το βασικό θέμα σε στυλ Wes (περισσότερο θα έλεγα Ritenour copying Wes) σε οκτάβες και τα σχετικά ακορντάκια πάλι με το Fishman. Στο ίδιο σημείο έχω αλλάξει τα τύμπανα των δεδομένων με κάτι πιό αεράτο από ezdrummer.

    Γύρω στο 1.00 υπάρχει ένα μικρό αυτοσχεδιαστικό μέρος (όλα με την dot μέχρι στιγμής) στο ίδιο ύφος. (το Rhodes που συνοδεύει είναι η strato με το fishman)

    Στο 1.34 επαναλαμβάνεται το θέμα με προσθήκη άλλων δυο φωνών που μας οδηγεί σε μια μετατροπία με το εισαγωγικό μέρος του σόλου στο Rhodes για 8 μέτρα όπου το σόλο είναι πιό ανάλαφρο με την αλλαγή επίσης στα κρουστά. 

    Στο 2.06 γυρνάμε στην κανονική τονικότητα και συνεχίζεται το σόλο στο Rhodes (Fishman / strato) με την προσθήκη του ντεφιού για πιό 70ς ατμόσφαιρα. Κάπου ανάμεσα έχουμε μερικά ακορντάκια με την στρατο.

    Στο τέλος σε ένα τυπικό outro σβήσιμο, έχουμε δυό B3 με leslie με ένα υποτονικό γρατσούνισμα στην στρατο, σε πιό αεράτο θέμα στα τύμπανα πάλι από το ezdrummer γιατί το σφιχτό δεδομένο τέμπο δεν ταίριαζε με τίποτα.

    Στο φινάλε έχουμε πάλι την λούπα της κουρτίνας των δεδομένων σε reverse όμως αυτή τη φορά κατεβασμένη μισό τόνο ώστε να κλείσουν όλα μαζί.

    Πάνω κάτω αυτό ήταν, χρησιμοποίησα τα βασικά εργαλεία του cubase συν πρόσθετα κάποια CLA compressors σε pluggins, όπως και κάποια mastering pluggins της waves, όπως και multiband limiters.

    Κάποιοι ίσως πουν ότι το κομμάτι το πουσάρισα αρκετά σαν τελικές στάθμες, όμως αυτό έγινε για δυό λόγους. Ο πρώτος ήταν ότι καθώς έρχονταν οι υποψηφιότητες στον διαγωνισμό έβλεπα καθε φορά όλο και υψηλότερες στάθμες και δεν ήθελα να υπάρχει μεγάλη διαφορά. Ο δεύτερος ήταν ότι σαν βάση (αναφορά) για την συνολική μίξη ήταν αυτό το κομματι του Marcus Miller Cousin John, καθώς και κάποια του Lee Ritenour από το δίσκο Wesbound.

    Επίσης η διάρκεια του κομματιού έμεινε στα 3 λεπτά, διότι θεωρώ ότι όταν λέμε περίπου 3 λεπτά είναι περίπου 3 λεπτά. Ούτε 2 ούτε 5. Στην πορεία αφέθηκε περισσότερο ελεύθερος ο χρόνος, αλλά ήδη ο βασικός σκελετός είχε φτιαχτεί στα 3 και κάτι και έδωσα από ένα σημείο και πέρα βάση στην παραγωγή.

    Στο κομμάτι επένδυσα αρκετό χρόνο και θεωρώ ότι καλό θα ήταν να πάει στο mix και να μην μείνει απλώς ως ένα από τα 115 τόσα κομμάτια.

     

    Απόψεις....:classic_smile:. Ευχαριστώ για το όποιο ενδιαφέρον! (εάν διαβάσατε ως εδώ και αν ακούσατε παράλληλα με τις σημειώσεις.)

    πιο κάτω η ηχητική αναφορά (σίγουρα πιό πουσαρισμένη ακόμα!)

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     


    • Like 8

    Feedback χρήστη


    BillTrantos

       1 από 1 μέλος βρήκαν αυτή την κριτική χρήσιμη 1 / 1 μέλος

    Δεν καταλαβαίνω τίποτα σε επίπεδο αρμονίας, ξέρω όμως ότι μου άρεσε πολύ αυτό που άκουσα.

     

    Στα της παραγωγής που έχω μία ιδέα παραπάνω μπορώ να πω ότι έκανες εξαιρετική δουλειά. Έχουν κάτσει όλα όπως πρέπει, το μπάσο ειδικά ακούγεται φανταστικά σε συχνοτικό επίπεδο από τα monitors μου.

     

    Ξέρω ότι ήταν για το διαγωνισμό κάποιες λούπες, αλλά οι μαράκες θα μπορούσαν και να μην υπάρχουν καθόλου. Synth sounds φανταστικοί επίσης.

     

    Επίσης το EZ Drummer μια χαρά το έφερες στα μέτρα σου, δεν ένιωσα τα τύμπανα να είναι κάπως. Εννοείται πως κάποιος γνώστης θα μπορούσε ίσως να τα προγραμματίσει να είναι πιο virtuosικα, αλλά ίσως δεν το ήθελες αυτό ανεξαρτήτου programming. 

    • Like 1
    Συνδέστε για να ασκήσετε κριτκή
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Winter...cigaret13

    Είπα να ξαναθυμηθώ τον παλιό καλό μου εαυτό, τότε που έγραφα προγκρέσιβ (λαίμαι τώρα) κομματάκια.   Κάθισα κι έγραψα λοιπόν ένα ορχηστρικό έτσι για να ξελαμπικάρω...  Απλά πράγματα, χωρίς πολλά πολλά που μου βγήκαν νεράκι. Σε δυο μέρες το είχα τελειώσει και σήμερα το μίξαρα και το "έκλεισα".  Το ξέρω ότι κάποιες αλλαγές δεν συνάδουν μεταξύ τους, αλλά είπαμε προγκρέσιβ!!      

    cigaret13
    cigaret13
    Music 14

    Glass Key

    Δοκιμαζοντας ενα νεο πεταλακι παρασυρθηκα λιγακι και  βγηκε αυτο 😁

    Superfunk
    Superfunk
    Music 2

    Birthmark - Product of black days

    Το καλοκαίρι του '22 αποφασίσαμε να μπούμε στο στούντιο, να παίξουμε live και να γυρίσουμε σε βίντεο κάποια τραγούδια από τα περασμένα album μας. Το κομμάτι λέγεται product of black days και είναι από το ομώνυμο άλμπουμ.   

    kpeyos
    kpeyos
    Music 5


×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου