Προς το περιεχόμενο
  • Ανακαλύψτε τη μουσική του Noiz
  • Dimsonic - Forward Retreat Orchestrated

       (1 κριτική)

    dimsonic

    Αυτές τις μέρες ολοκλήρωσα κάτι που ξεκίνησα πριν ένα ενάμιση χρόνο αλλά το είχα παρατήσει γιατί καταπιάστηκα με το Tarkus. 

    Το κομμάτι το είχα παρουσιάσει εδώ

    και ήταν ένα αρκετά ενορχηστρωμένο σύγχρονο ...άσμα με μεγαλούτσικη διάρκεια και αρκετό χώρο για αυτοσχεδιασμό.

    Μετά από κάποιο διάστημα μου μπήκε στο μυαλό η ιδέα να το ενορχηστρώσω όλο απ την αρχή αλλά σε αμιγώς κλασσική μορφή.

    Είχα ήδη "ασχοληθεί" με το είδος της κλασσικής σε κάποια ας πούμε "soundtracks" και το θεώρησα αρκετά ενδιαφέρουσα πρόκληση. Η ιδέα ήταν να φτιαχτεί ένα "κλασσικό" κομμάτι με τα αυτοσχεδιαστικά μέρη να παίζονται από κάποια πρώτα όργανα, ας πούμε σολίστ, με αρκετή δόση της "προσωπικότητας" του εκάστοτε σολίστ... (τα διάφορα εισαγωγικά που βάζω δεν είναι τυχαία, και ας ληφθεί υπόψιν).

    Ετσι όλα τα αυτοσχεδιαστικά μέρη που στο αρχικό κομμάτι ήταν με κιθάρα μεταγράφτηκαν νότα νότα σχολαστικά και δόθηκαν σε κλασσικά όργανα. Αντίστοιχα δόθηκε μεγάλη προσοχή να αποδοθούν σωστά δυό δύσκολα μέρη τα οποία στο αρχικό είχαν αποδοθεί με synths, reversed slide κιθάρα και delay το ένα και με heavy distorted guitar το δεύτερο.

    Σ αυτό το δεύτερο αποφάσισα να προσθέσω και ένα νέο θέμα.

     

    Κάποια πράγματα εξακολουθούν να είναι πειραματικά, απλά με τη γνωστή μου συνήθεια, το βαρέθηκα και είπα να βγεί έξω μπας και πάρω κάποια ιδέα για βελτίωση.

     

    Οπότε μου λέτε τι σας άρεσε, τι δεν σας άρεσε και ενδεχομένως προτάσεις. 


    • Like 11

    Feedback χρήστη

    Πρόταση



    28 λεπτά πριν, Marugen είπε

    φέρνει σίγουρα στο νου ost τύπου final fantasy και αλλα γιαπωνέζικης σχολής, με αισθήματα που σε κάνουν δραστήριο και να θές να εξερευνήσεις

     

    Ωπα.

    Αν εννοείς το FF7 είσαι φουλ μέσα!

    • Μπερδεύτηκα 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    46 λεπτά πριν, gmoukou είπε

    Θα συμφωνήσω (όπως και με το χαρακτηρισμό κινηματογραφικού)

    Θέλει προσεκτική προσέγγιση ένα τέτοιο εγχείρημα μιας και μεταφέρεται απο άλλο όργανο.

    Σα να λείπει ο πρωταγωνιστής νιώθω ένα πράμα.

    κινηματογραφικό ήταν ήδη. Απο τη στιγμή που κόλλησα στο να το μεταφέρω ΑΥΤΟΥΣΙΟ με sampled όργανα άρχισε ο γολγοθάς. Το πρόβλημα ήταν οι δυό λέξεις: κόλλησα/αυτούσιο

    46 λεπτά πριν, gmoukou είπε

     

     

    +1000

    Αυτό το τελευταίο είναι spot on!

    εντάξει, ηλεκτρικά κομμάτια έχω φτιάξει καμιά 50αριά, "κλασσικά" ....1.5

    46 λεπτά πριν, gmoukou είπε

     

    Για τα κρουστά, που αρκετά σχολιάστηκε, ίσως θα ήθελε περισσότερη σκέψη και φαντασία για το που θα ήθελες να κάτσουν "οι παίκτες" σου, μια αυστηρότερη σκηνοθεσία δηλαδή (ας είναι και διαφορετικός τρόπος απο τον τυπικό), και ένα ίδιο reverb πάνω απο τους dry ήχους που θα τους ενοποιεί (το έχουμε ξανα συζητήσει αυτό).

     

     

    Δυστυχώς η γκάμα σε κρουστά των βιβλιοθηκών ήταν περιορισμένη. Και μετά έπεσα στην παγίδα, "να βάλω κι αυτό, να βάλω κι εκείνο". Μάλλον θα τα διορθώσω. Από την άλλη δεν είμαι διατεθειμένος να δώσω 1000 ευρώ για να βρώ βιβλιοθήκες για να φτιάξω ένα? κομμάτι για το κέφι μου.

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    3 λεπτά πριν, dimsonic είπε

    Δυστυχώς η γκάμα σε κρουστά των βιβλιοθηκών ήταν περιορισμένη. Και μετά έπεσα στην παγίδα, "να βάλω κι αυτό, να βάλω κι εκείνο". Μάλλον θα τα διορθώσω. Από την άλλη δεν είμαι διατεθειμένος να δώσω 1000 ευρώ για να βρώ βιβλιοθήκες για να φτιάξω ένα? κομμάτι για το κέφι μου.

     

    Κατα τη γνώμη μου για αυτά που χρησιμοποιείς περισσότερο προσεκτική ακρόαση για να τα φέρεις με τεχνάσματα κοντά στα υπόλοιπα χρειάζεται παρά ακριβή βιβλιοθήκη.

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    3 λεπτά πριν, gmoukou είπε

     

    Κατα τη γνώμη μου για αυτά που χρησιμοποιείς περισσότερο προσεκτική ακρόαση για να τα φέρεις με τεχνάσματα κοντά στα υπόλοιπα χρειάζεται παρά ακριβή βιβλιοθήκη.

    είπαμε: βιάστηκα σ αυτά

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Ελαβα υπόψη ορισμένα από τα σχόλιά σας και το διόρθωσα σε κάποια σημεία.

     

    Εβγαλα κάποια φλύαρα κρουστά, και χαμήλωσα τα πιό απαραίτητα.

    Επίσης τοποθέτησα όλα τα όργανα στη σκηνή σύμφωνα με τις προδιαγραφές και άλλαξα κάποιες στάθμες που έπρεπε πλέον λόγω των μεταθέσεων και ιδίως με τα κοντραμπάσα που ήταν μπόλικα και τα τύμπανα που κατέβηκαν και άδειασε λίγο.

    Σε γενικές γραμμές μου φαίνεται καλύτερο αν και πάλι θα επανέλθω.

    Όποιος έχει υπομονή και όρεξη το ακούει ξανά.

    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    7 λεπτά πριν, Alex Raptakis είπε

    Ε τώρα είναι ΠΟΛΥ πιο ισορροπημένο! Αν έπαιζες και λίγο με το CC1/Modulation για dynamics θα ήταν το κάτι άλλο!

    αν βρω πως γίνεται σας το υπόσχομαι

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

     

    23 λεπτά πριν, dimsonic είπε

    αν βρω πως γίνεται σας το υπόσχομαι


    Αφού ανέφερες πριν BBC Orchestra, ξέρω ότι ακόμα και το Discover υποστηρίζει.

    Στο Cubase, το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι το εξής:
     

    1) Πας στο Key Editor / piano roll
    2) Κάτω αριστερά πατάς το + και προσθέτεις ένα επιπλέον automation lane. Μπορείς να αντικαταστήσεις και το Velocity αν δε το χρησιμοποιείς (πχ αν έχεις διαφορετικό instrument για τα staccato articulations που χρησιμοποιούν velocity).
    image.png.065662760e8e544e6b79e886e9e81e0a.pngimage.png.101199efb1c4a1f2518c353b31c3b78b.png

    3) Όταν πατάς το + ανοίγει ένα μενού, εκεί εμφανίζονται τα βασικά CC lanes, και ο ρόμβος είναι όποια έχουν ήδη κάποιο automation (για να μη χάνει κανείς τον μπούσουλα σε περίπτωση που γράφει με controller).
     

    4) Διαλέγεις το CC1, το οποίο είναι πάντα το ίδιο με το Modulation Wheel σε ένα midi controller, γι αυτό και η παρένθεση Modulation.

     

    5) Μόλις το διαλέξεις βλέπεις ένα νέο, άδειο lane

    image.png.47deb91c6042afdd4ea93be50a26041e.png

     

    6) Παίρνοντας το Draw Tool μέσα στον Key Editor, image.png.0dec128b9acf3f157cf5f60b5f1bed3c.png
    μπορείς να αρχίσεις να σχεδιάζεις τις δυναμικές,
    Είτε μπορείς να το κάνεις με καμπύλες, είτε "ζωγραφίζεις", που είναι πιο γρήγορο. Για το 2ο, θα χρειαστείς κάποιο γρήγορο quantize, όπως 1/64.

    image.png.432576562bdd4f00b11439ec98a8f810.pngimage.png.c47b8bd666da0424c5c5ee6d6275509b.png

     

    Προσπάθησε να μείνεις σε απαλές κινήσεις, πχ όχι τέτοιες, γιατί θα ακουστεί ψεύτικο.

    image.png.37107af09417108a9123bbbfcd665db8.png

     

    Όλα τα παραπάνω ισχύουν και για το Expression, που ουσιαστικά είναι η ένταση, και το χρησιμοποιούν για επιπλέον δυναμικές. Η διαφορά είναι ότι στο Modulation/Dynamics, έχουν ηχογραφηθεί διαφορετικά layers που κάνουν crossfade για να έχουν τα όργανα διαφορετική χροιά σε διαφορετικές εντάσεις.

     

    Το ίδιο μπορείς να κάνεις αν υπάρχουν ρυθμίσεις Vibrato, Portamento, ή ότι άλλη ρύθμιση έχει το VST.

     

    Αν έχεις πολλά event, σιγουρέψου ότι υπάρχει automation σε όλα ακόμα και αν είναι μια μόνο τελεία στην αρχή. Αν δεν έχει, θα πάρει το προηγούμενο που έχει διαβαστεί από το πρόγραμμα, και αρκετές φορές μπορεί να σε μπερδέψει.

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    discover?

     

    Τα παραπάνω τα ξέρω ως έννοιες, αλλά δεν τα έχω χρησιμοποιήσει ποτέ για να διορθώσω κάτι ήδη γραμμένο σε midi.

    Όπως είπα η εμπειρία μου με τα midi πέραν των βασικών είναι ελάχιστη. Και αυτό οφείλεται κυρίως στο ότι δεν φτιάχνω καθημερινά τέτοια ώστε να εξασκηθώ.

    Ελπίζω αυτό το κομμάτι να είναι μια καλή βάση για να τα δοκιμάσω.

    Ευχαριστώ για τις ιδέες και θα επανέλθω. 😊

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες



  • "Charis" - gkourmoul1

    Ήρθε προ ημερών ο σύντεκνος ο Χάρης (μουσικός παραγωγός/dj), κάτσαμε μπροστά στο pc (εκείνος στα πλήκτρα και εγώ στην κιθάρα) και αυτοσχεδιάζαμε/τζαμάραμε για κάμποσες ωρες. Προς το τελος της βραδιάς εγραψε τα πλήκτρα που ακούγονται στα πρώτα δευτερόλεπτα. Μπορεί να μην έκατσε να το συνεχίσουμε και να το ολοκληρώσουμε παρέα, αλλά φρόντισα να μη χαθεί η ευκαιρία. Έβαλα τύμπανα, κιθάρες, μελωδίες με συνθ, κάποια εφέ από πίσω και ...έτοιμο.

    gkourmoul1
    gkourmoul1
    Music

    Ποια είσαι

    Ο PAL και ο gkourmoul1 είναι σαν το νερό που ρέει. Ακούνε τις καμπάνες της σύγχρονης εποχής, αφομοιώνουν τις νέες τάσεις, παρακολουθούν τις μουσικές εξελίξεις και γιατί όχι κάποιες φορές, ίσως τις διαμορφώνουν. Όχι η ρεγκετόν λοιπόν... αλλά η ΡΕΓΚΕΤΡΟΝ πρόταση τους για το καλοκαίρι που έρχεται 😝.

    PAL
    PAL
    Music 20

    Out of the water

    Βαρυ και ασηκωτο 🙂  

    Superfunk
    Superfunk
    Music 1
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου