Προς το περιεχόμενο
  • Ανακαλύψτε τη μουσική του Noiz
  • Dimsonic - Odd (Rev. 1.0)

       (1 κριτική)

    dimsonic

    Νέες δοκιμές και πειραματισμοί

    Κάτι ακόμα θέλει, δεν ξέρω.

    Προτάσεις δεκτές. Επί τα βελτίω

     

     

    Είναι γεγονός. Η πρώτη αναθεώρηση είναι εδώ.

    Μπήκε θέμα πιάνου στο πρώτο μέρος. Οι επιρροές είναι φανερές θα έλεγα αλλά ήταν αυθόρμητες στην αρχή μετά έγιναν ηθελημένα.

    Μπήκε αληθινή τρομπέτα και τρομπόνι στο τελευταίο θέμα και αντικαταστάθηκε το ψεύτικο.

    Τα πνευστά στο τέλος επίσης τροποποιήθηκαν και προσθέθηκαν και λίγα δλ παραπάνω.

    Η κιθάρα χαμήλωσε σε ένταση και rev.

    Ακόμα θέλει κάτι, αλλά νομίζω τώρα είναι καλύτερα και λήφθηκαν υπόψη οι παρατηρήσεις.

    Το καινούργιο είναι στην παλιά θέση στο soundcloud.

    (το παλιό πρέπει να μετατραπεί σε mp3 αν χρειαστεί)

     

     

     


    • Like 17
    • Ευχαριστώ 2

    Feedback χρήστη

    Πρόταση



    5 ώρες πριν, dimsonic είπε

    1. Διάρκεια. Για μένα είναι μικρό

    Για μενα είναι όσο πρέπει.

     

    5 ώρες πριν, dimsonic είπε

    2. Ψάχνω θέμα ή κύριο όργανο για το μέρος 1.20

    Χμ. Τώρα που το ακούω σε πιο ήσυχο περιβάλλον περισσότερες φορές, προσωπικά θα άφηνα το πληκτροφόρο για τον πρώτο κύκλο, και στο 1:37 θα ενορχήστρωνα* το δοσμένο, χτίζοντας μέχρι να σκάσει στο 1:54 η κιθάρα.

     

    5 ώρες πριν, dimsonic είπε

    θέλω κάτι σαν γέφυρα ή μετατροπία ή κάτι που να συνδέσει τα αρχικά ζαπποθέματα που στο τέλος μου ήρθε να τα κάνω πνευστά.

    Προσωπικά θα προσπαθούσα για άγριο νταμπλ τάιμ σολο ή σαξ ή τρομπέτα ή φλικόρνο, που παίρνει φόρα από τη συγχορδία στο 2.53 (κάτι σαν δύο κλίμακες στη σειρά, με παύση στο πρώτο δεκατο έκτο) και το πάει μέχρι το 3.13. (ώστε να φαίνεται σαν 1ος κύκλος σόλο, 2ος κύκλος σόλο).

     

    Για κάποιο λόγο, δεν με ψήνει ο ήχος στο 3.29. Δεν καταλαβαίνω τι υποτίθεται ότι πρέπει να είναι. Για τρομπέτα με σουρντίνα, έχει περίεργη δυναμική. Προσωπικά, θα σκεφτόμουν ή φλικόρνο, Ή (για να βάλω και τον άνωθεν αστερίσκο στην κουβέντα), άλτο φλάουτο. Δύσκολος ήχος να βρεθεί, δυσκολότερο να βρεθεί λάιβ, αλλά νομίζω θα ταίριαζε γάντι. Και στο πρώτο χτίσιμο, και ακριβώς πριν τα brass θα έκανε πολύ ωραίο κοντραστ.

     

    Συγγνώμη για τον καταιγισμό προσωπικών γνωμών, αλλά το κομμάτι μου έκανε κλικ και ερέθισε τη φαντασία μου.

    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    15 λεπτά πριν, Ali Barout είπε

    Για μενα είναι όσο πρέπει.

     

    Χμ. Τώρα που το ακούω σε πιο ήσυχο περιβάλλον περισσότερες φορές, προσωπικά θα άφηνα το πληκτροφόρο για τον πρώτο κύκλο, και στο 1:37 θα ενορχήστρωνα* το δοσμένο, χτίζοντας μέχρι να σκάσει στο 1:54 η κιθάρα.

     

    Προσωπικά θα προσπαθούσα για άγριο νταμπλ τάιμ σολο ή σαξ ή τρομπέτα ή φλικόρνο, που παίρνει φόρα από τη συγχορδία στο 2.53 (κάτι σαν δύο κλίμακες στη σειρά, με παύση στο πρώτο δεκατο έκτο) και το πάει μέχρι το 3.13. (ώστε να φαίνεται σαν 1ος κύκλος σόλο, 2ος κύκλος σόλο).

     

    Για κάποιο λόγο, δεν με ψήνει ο ήχος στο 3.29. Δεν καταλαβαίνω τι υποτίθεται ότι πρέπει να είναι. Για τρομπέτα με σουρντίνα, έχει περίεργη δυναμική. Προσωπικά, θα σκεφτόμουν ή φλικόρνο, Ή (για να βάλω και τον άνωθεν αστερίσκο στην κουβέντα), άλτο φλάουτο. Δύσκολος ήχος να βρεθεί, δυσκολότερο να βρεθεί λάιβ, αλλά νομίζω θα ταίριαζε γάντι. Και στο πρώτο χτίσιμο, και ακριβώς πριν τα brass θα έκανε πολύ ωραίο κοντραστ.

     

    Συγγνώμη για τον καταιγισμό προσωπικών γνωμών, αλλά το κομμάτι μου έκανε κλικ και ερέθισε τη φαντασία μου.

    Ειμαι με κινητο. Θα σχολιασω το βραδάκι. Εχει ενδιαφέρον 

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    7 ώρες πριν, Ali Barout είπε

    Για μενα είναι όσο πρέπει.

     

    Χμ. Τώρα που το ακούω σε πιο ήσυχο περιβάλλον περισσότερες φορές, προσωπικά θα άφηνα το πληκτροφόρο για τον πρώτο κύκλο, και στο 1:37 θα ενορχήστρωνα* το δοσμένο, χτίζοντας μέχρι να σκάσει στο 1:54 η κιθάρα.

     

    Προσωπικά θα προσπαθούσα για άγριο νταμπλ τάιμ σολο ή σαξ ή τρομπέτα ή φλικόρνο, που παίρνει φόρα από τη συγχορδία στο 2.53 (κάτι σαν δύο κλίμακες στη σειρά, με παύση στο πρώτο δεκατο έκτο) και το πάει μέχρι το 3.13. (ώστε να φαίνεται σαν 1ος κύκλος σόλο, 2ος κύκλος σόλο).

     

    Για κάποιο λόγο, δεν με ψήνει ο ήχος στο 3.29. Δεν καταλαβαίνω τι υποτίθεται ότι πρέπει να είναι. Για τρομπέτα με σουρντίνα, έχει περίεργη δυναμική. Προσωπικά, θα σκεφτόμουν ή φλικόρνο, Ή (για να βάλω και τον άνωθεν αστερίσκο στην κουβέντα), άλτο φλάουτο. Δύσκολος ήχος να βρεθεί, δυσκολότερο να βρεθεί λάιβ, αλλά νομίζω θα ταίριαζε γάντι. Και στο πρώτο χτίσιμο, και ακριβώς πριν τα brass θα έκανε πολύ ωραίο κοντραστ.

     

    Συγγνώμη για τον καταιγισμό προσωπικών γνωμών, αλλά το κομμάτι μου έκανε κλικ και ερέθισε τη φαντασία μου.

    Συγγνώμες δεν χρειάζονται. Αντιθέτως χρειάζομαι το feedback, διότι εξ αρχής δήλωσα αδυναμία μιας και κάτι δεν μου καθόταν και κάθεται ακόμα καλά.

    για τη διάρκεια δεν θα την αλλάξω αν βρώ τρόπο να γίνει πιό ομαλά η ανάπτυξη των chord sequences πριν το φινάλε με τις ντουντούκες.

    Η ιδέα περι χτισίματος έως το 1.54 πολύ ενδιαφέρουσα. 

    Την αλλαγή σε Β3 στο 2.53 δεν θέλω την αλλάξω. Για μένα είναι από τις πιό ενδιαφέρουσες μέχρι στιγμής.

    Ο ήχος στο 3.29 είναι ένα preset του halion synth mystic που λέγεται 2 trumpets. Μάλιστα αυτό έχει καταργηθεί στο 12 και γι αυτό το φτιάχνω στο 11, αν και στο steinberg είδα ότι μεταφέροντας την vst βιβλιοθήκη στο 12 την βλέπει κανονικά. Σαν preset μου άρεσε και για να πω την αμαρτία μου το έχω ξαναχρησιμοποιήσει αν και έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου να μην χρησιμοποιεί κάτι 2η φορά. Θα δοκιμάσω τις προτάσεις σου. Αυτό περι λάιβ αν θες μην το αναφέρεις, δεν υπάρχει ποτέ περίπτωση. Αυτά που γίνονται, γίνονται για λόγους....ανύπαρκτους που λέει ο γνωστός Νιόνιος.

    Ευχαριστώ για το εποικοδομητικό feedback. Θα ληφθούν υπόψη όλα (και των άλλων) την επόμενη εβδομάδα.

     

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Είναι θα έλεγα εξαιρετικό.

     Κρατάει το ενδιαφέρον πάρα πολύ και είναι πολύ groove, καλοδουλεμένο, καλοηχογραφημένο, ενδιαφέρουσα μα πολύ ενδιαφέρουσα αρμονία, εξαιρετικές επιλογές ήχων, ενορχήστρωση με εξαιρετικό progression

     

     Σε κάποια σημεία θα ήθελα προσωπικά λίγο περισσότερη προσοχή στις εντάσεις, για το sweet spot, το πνευστό σόλο ας πούμε είναι χαμηλομένο ενώ κάποιες κιθάρες ψηλά, τα reeds που μπήκαν ήταν εξαιρετική επιλογή και θεματικά μπορούσαν να προχωρήσουν και κόπηκε, γιατι?😀 Ήθελα κι άλλο και νομίζω πως πρέπει να το συνεχίσεις.

     

     Σε κάθε περίπτωση μπορώ να πω άνετα εύγε, respect!!!

     Θαυμάσιο, ακούγεται το μεράκι και φυσικά η εμπειρία στα όργανα, στην εκτέλεση.

     Τι να πω άλλο.

     αυτά έχω να πω.

     

     Εύγε κ. Δημήτρη, υποκλίνομαι!!!!!

     Super!!! Special 👌🤠😍

    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Κυριε Κώστα μου, είπαμε να κάνουμε κάτι συμμαζεμένο.

    Με πόνο ψυχής το κράτησα στα 4.5 λεπτά.

     

    Θα το ξαναεπισκεφτώ σύντομα.

    Για την ώρα υπάρχουν προτεραιότητες άλλου είδους.

     

    Ελήφθησαν υπ όψη όλα για παραπέρα

    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    44 λεπτά πριν, cos_dr είπε

    Εύγε κ. Δημήτρη ...

     

    9 λεπτά πριν, dimsonic είπε

    Κυριε Κώστα μου ...

     

    Ρε σεις, πουρκουάδες είσαστε?

    Τι είναι αυτά?

    Να το διαβάσει και κανένας εξωσχολικός να μας παρεξηγήσει ασούμε.

    Θα νομίζει ο άνθρωπος ότι εδώ μέσα παίζομεν μπριτζ με τσάι και κουλουράκια.

     

    Είναι μέχρι να μπουν στο κάδρο οι συντάξεις και τα πολιτικά να γίνουμε πωπός εδώ μέσα.

     

    Τα λέω καλά φίλτατοι και ευγενικοί μου κύριοι?

    • Χαχα 2
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες



  • "Charis" - gkourmoul1

    Ήρθε προ ημερών ο σύντεκνος ο Χάρης (μουσικός παραγωγός/dj), κάτσαμε μπροστά στο pc (εκείνος στα πλήκτρα και εγώ στην κιθάρα) και αυτοσχεδιάζαμε/τζαμάραμε για κάμποσες ωρες. Προς το τελος της βραδιάς εγραψε τα πλήκτρα που ακούγονται στα πρώτα δευτερόλεπτα. Μπορεί να μην έκατσε να το συνεχίσουμε και να το ολοκληρώσουμε παρέα, αλλά φρόντισα να μη χαθεί η ευκαιρία. Έβαλα τύμπανα, κιθάρες, μελωδίες με συνθ, κάποια εφέ από πίσω και ...έτοιμο.

    gkourmoul1
    gkourmoul1
    Music 2

    Ποια είσαι

    Ο PAL και ο gkourmoul1 είναι σαν το νερό που ρέει. Ακούνε τις καμπάνες της σύγχρονης εποχής, αφομοιώνουν τις νέες τάσεις, παρακολουθούν τις μουσικές εξελίξεις και γιατί όχι κάποιες φορές, ίσως τις διαμορφώνουν. Όχι η ρεγκετόν λοιπόν... αλλά η ΡΕΓΚΕΤΡΟΝ πρόταση τους για το καλοκαίρι που έρχεται 😝.

    PAL
    PAL
    Music 20

    Out of the water

    Βαρυ και ασηκωτο 🙂  

    Superfunk
    Superfunk
    Music 1
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου