Προς το περιεχόμενο
  • Ανακαλύψτε τη μουσική του Noiz
  • Full In Half

       (1 κριτική)

    pipityri

    Ένα μικρό.


    • Like 8

    Feedback χρήστη

    Πρόταση



    Τι να λέμε τώρα ...

    Πανέμορφο!

    Μου αρέσει πολύ η αισθητική αντίθεση ανάμεσα στην mellow κιθάρα και την σόλο, και βρίσκω ότι τα έγχορδα γεφυρώνουν καταπληκτικά αυτή την αντίθεση.

     

    Αλλά ρε φίλε αυτό το φραζάρισμα που έχεις στο σόλο .... ΣΚΟΤΩ.

    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    • Guru

    Ευχαριστώ για την ακρόαση και τα σχόλια!

     

    @gmoukou Αν κι έχεις δίκιο, το θέμα της παραγωγής κλπ είναι κάτι που με απασχολεί λίγο. Πραγματικά θαυμάζω όσους το κατέχουν, έχουμε εδώ φίλους που έχουν κάνει τρομερή πρόοδο στον τομέα αυτό τα τελευταία χρόνια, αλλά για να είμαι ειλικρινής αναρωτιέμαι, πότε μελετάτε ρε παιδιά?! Για μένα, κάθε ώρα ενασχόλησης/διαβάσματος για παραγωγή κλπ, είναι μια ώρα χαμένης μελέτης αυτού που πραγματικά με ενδιαφέρει-έχω απολύτως ξεκαθαρισμένες προτεραιότητες.

    Για την, διαβόητη πλέον, είσοδο της solo κιθάρας...Όπως είπα και στον Δημήτρη, το σκεπτικό ήταν ένα take, καθόλου editing και αντίο.Δεν με ενοχλούν μικρές ατέλειες, όταν το ζητούμενο είναι να υπάρχει η αίσθηση του live, της στιγμής.

    Ο @gkourmoul1 έχει δίκιο για το γενικό set up που χρησιμοποιώ, επιπλέον έχω ένα Twin Classic, ένα Black Magic κι ένα Bad Monkey-ειρωνικό, ίσως, πως η πεταλιέρα μου αποτελείται κυρίως από distortion και overdrive, δεδομένου του ότι δεν είμαι rock κιθαρίστας (για μένα ηλεκτρική σημαίνει γκάζια, αν θέλω καθαρά παίζω ακουστική, χε χε). 

    Εντούτοις, εδώ παίζω με το VG8. H καθαρή είναι ένα patch τύπου SRV, η solo είναι strat σε neck, overdrive σε amp τύπου Fender.

    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    2 minutes ago, pipityri said:

     

    Για την, διαβόητη πλέον, είσοδο της solo κιθάρας...Όπως είπα και στον Δημήτρη, το σκεπτικό ήταν ένα take, καθόλου editing και αντίο.Δεν με ενοχλούν μικρές ατέλειες, όταν το ζητούμενο είναι να υπάρχει η αίσθηση του live, της στιγμής.

     

     

    ενδιαφέρουσα κουβέντα πιάσαμε.

    Πάντως έχω πει πολλές φορές ότι 9 στις 10 το πρώτο take μένει.

    Και είναι φορές που με νοιάζει όμως αυτό το πρώτο take να ακουστεί και άλλες να πέσει χτένα μέχρι τελικής πτώσης.

    Ως γνήσιος δίδυμος έχω δυό προσωπικότητες. Αυτην του μουσικού και αυτήν του ηχολήπτη. (ερασιτέχνη και στις δυό. Κι όσο πάει)

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    • Guru
    2 λεπτά πριν, dimsonic είπε

     έχω πει πολλές φορές ότι 9 στις 10 το πρώτο take μένει.

    Εγώ, σχεδόν πάντα, κάνω μόνο ένα.

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    4 ώρες πριν, dimsonic είπε

     

    εσυ μονίμως όλα καλά τα βρίσκεις.

    Ακόμα και τα δικά μου.

     

    Μα οι περισσότεροι 

    με λοιδωρούν για το αντίθετο. 

    • Χαχα 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Εγώ το αντιλαμβάνομαι ότι από πίσω είναι ο full (ρυθμική κιθάρα και αρμονία) και μπροστά είναι ο half (solo) που αισθάνεται μισός και πασχίζει να βρει την ηρεμία της ολότητας που αντιλαμβάνεται από το περιβάλλον του. Το συγκεκριμένο κομμάτι το καταλαβαίνω περισσότερο ως μέρος έργου παρά ολοκληρωμένο και αυτοτελές. Παρόλο δηλαδή που είναι πολύ ωραίο, μου δίνει την εντύπωση ότι στην αρχή δεν ξεκινά αλλά συνεχίζει. Και στο τέλος δεν τελειώνει.

     

    Οι κιθάρες είναι all the money.

    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Θα ήθελα να σε ρωτήσω τα εξής.

    Έχεις κάποιες κιθάρες, και μάλιστα με εντελώς διαφορετική φιλοσοφία η κάθε μια.

    Ποια από τις κιθάρες σου χρησιμοποιείς περισσότερο και γιατί?

     

    Επίσης πώς κάνεις την επιλογή ποια κιθάρα για ποιο project?

    Το ίδιο και με τα εφφέ.

    Πότε vg και πότε πετάλια και γιατί?

     

    EDIT: Να σου πω την αλήθεια, πιστεύω ότι εδώ θα ταίριαζε γάντι η άταστη για σόλο.

    Επεξεργασμένο από fusiongtr
    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    • Guru
    3 ώρες πριν, Jazzjoker είπε

    Εγώ το αντιλαμβάνομαι ότι από πίσω είναι ο full (ρυθμική κιθάρα και αρμονία) και μπροστά είναι ο half (solo) που αισθάνεται μισός και πασχίζει να βρει την ηρεμία της ολότητας που αντιλαμβάνεται από το περιβάλλον του. Το συγκεκριμένο κομμάτι το καταλαβαίνω περισσότερο ως μέρος έργου παρά ολοκληρωμένο και αυτοτελές. Παρόλο δηλαδή που είναι πολύ ωραίο, μου δίνει την εντύπωση ότι στην αρχή δεν ξεκινά αλλά συνεχίζει. Και στο τέλος δεν τελειώνει.

    Πάντα η ανάγνωση που κάνεις είναι πολύ, πολύ κοντά σ΄ αυτό που έχω στο μυαλό μου. Ειδικότερα  το δεύτερο σκέλος , "  μου δίνει την εντύπωση ότι στην αρχή δεν ξεκινά αλλά συνεχίζει. Και στο τέλος δεν τελειώνει." είναι απολύτως spot on. Δεν το θεωρώ ημιτελές-ποτέ δεν θα δημοσιοποιούσα κάτι που δεν ανταποκρίνεται στα προσωπικά μου κριτήρια. Απλά, πιστεύω πως το να υπαινίσσεται κανείς μιαν αρχή ή/και μια συνέχεια είναι ένας ακόμα τρόπος να ειπωθεί μια ιστορία.

     @fusiongtr Εδώ και πολλά, πολλά χρόνια η βασική μου κιθάρα είναι η strat. Με την Godin παίζω συνήθως όταν θέλω midi-και η strat είναι midi ready, αλλά θέλει ένα καλό setup για να είναι 100%. Με την Les Paul παίζω σπάνια, κυρίως επειδή είναι βαριά και, κακά τα ψέματα, δεν είμαι πια 20 χρονών. Την άταστη την ξανάπιασα πρόσφατα, θέλω λίγο δουλίτσα για να την φέρω τουλάχιστον εκεί που την είχα αφήσει. 

    Όταν παίζω live, χρησιμοποιώ τα πετάλια, σχεδόν πάντα το riot, και ό,τι ενισχυτή υπάρχει-τον ac4 αν τον έχω κουβαλήσει ή κάτι σε fender ή pv, καθαρό. Στο σπίτι μου είναι πιο εύκολο να γράψω με το VG8, για λόγους χωροταξικούς/πρακτικούς. 

    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες



  • Weeks on end

    Ενα.... mainstream μετα πανκ-φανκ κομματι  😅 Hope you enjoy it!    

    Superfunk
    Superfunk
    Music 16

    Ποια είσαι

    Ο PAL και ο gkourmoul1 είναι σαν το νερό που ρέει. Ακούνε τις καμπάνες της σύγχρονης εποχής, αφομοιώνουν τις νέες τάσεις, παρακολουθούν τις μουσικές εξελίξεις και γιατί όχι κάποιες φορές, ίσως τις διαμορφώνουν. Όχι η ρεγκετόν λοιπόν... αλλά η ΡΕΓΚΕΤΡΟΝ πρόταση τους για το καλοκαίρι που έρχεται 😝.

    PAL
    PAL
    Music 13

    Χρήστος Σωτάκης "Short Tales of a Long Story"

    Ένα κομμάτι κλασικής κιθάρας από ένα EP που μόλις κυκλοφόρησε (και που επιμελήθηκα εγώ για την BreezeHouse music), του Χρήστου Σωτάκη! Φίλος και καταπληκτικός κιθαρίστας, ετοιμάζει ένα φουλ άλμπουμ τους επόμενους μήνες! Παρακάτω το link για το EP που είναι τρια κομμάτια συνολικά: https://fanlink.tv/sotakis   Και ένα κομμάτι από το Youtube:  

    Alter
    Alter
    Music 4
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου