Προς το περιεχόμενο
  • Ανακαλύψτε τη μουσική του Noiz
  • Sidarta - Akomi & Erimo - Orchestral Mix

       (0 κριτικές)

    Alex Raptakis

    Πριν κανα δίμηνο, ένας φίλος του ενός αδερφού μου, μου ζήτησε να του φτιάξω μια ενορχήστρωση με πιάνο και ό,τι άλλο θέλω. Θα έπρεπε να ξεκινάει με το Ακόμη του SIDARTA, και να συνεχίζει με το Έρημο, του ιδίου.

     

    Αυτός ο φίλος προσπαθεί να κάνει κάποια βήματα στη μουσική παραγωγή, με έμφαση στην Ελληνική Trap. Ο σκοπός του παραπάνω ζητήματος ήταν να γίνει μια ρομαντική μπαλάντα και να το πει η Jayla, που μάλλον ο φίλος είχε κάποιο κονέ και πίστευε ότι έχει τη φωνή για να το υποστηρίξει. Παράλληλα, σαν αρχική ιδέα ήθελε να βάλει και κάποιο beat από πίσω.

     

    Μετά τα πρώτα δείγματα, εγώ είχα ένσταση σε όλα - και στην ερμηνεία της κοπέλας, και στην ηχογράφηση, τα stems που μας έδωσαν, και στο beat που έβαλε αργότερα το παιδί... σε όλα. Εν τέλει αυτός το ανέβασε έτσι, τα σχόλια δικά σας. Εμένα δεν μου άρεσε καθόλου, και επειδή είχα αφιερώσει χρόνο στο πιάνο και στο τσέλο, είπα να το ανεβάσω. Πείραξα λίγο το πιάνο για να μπορεί να παίζει λίγο τη μελωδική γραμμή πιο ρεαλιστικά - αν και μάλλον σε κάποια σημεία πρέπει να χεις 3 χέρια για να το παίξεις.

     

    Τα δύο κομμάτια είναι ιδιαίτερα απλά συνθετικά - 2 συγχορδίες το πρώτο και 3 το δεύτερο. Πιο πολύ θα ήθελα την άποψή σας για το programming, καθώς και για το πώς δένει το τσέλο με το πιάνο. Φυσικά ό,τι άλλο και να ειπωθεί είναι καλοδεχούμενο.


    • Like 8

    Feedback χρήστη

    Πρόταση



    Πολύ όμορφο το αποτέλεσμα. Μου άρεσε πολύ αυτό που άκουσα.

     

    Εάν είχα κάτι να σχολιάσω, θα ήταν ένα μικρό συμπέσιμο χαμηλών συχνοτήτων σε πιάνο και τσέλο. Είναι αισθητό πχ όταν μπαίνει το τσέλο. Θα μου άρεσε, επίσης, το τσέλο να κόβει κάπως καλύτερα, ίσως με κάποιο μικρό τονισμό σε κάποιες συχνότητες. Πιθανότατα να λέω και βλακείες, βέβαια....

    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    • Moderator

    Για το τελικό αποτέλεσμα θα πω μόνο ότι δεν έχει να κάνει με το είδος, αλλά με την αισθητική. Και ο Donald Grover (Childish Gambino) rnb παίζει, αλλά η παραγωγή, η επιλογή των samples, η μίξη, κλπ είναι σε τέτοιο επίπεδο που τελικά ξεπερνάς τα περί είδους.

     

    2 παραδείγματα και συγγνώμη για το hijack:

     

    Βέβαια στα πρώτα του είχε από πίσω τον Ludwig Goransson, αλλά οκ 😂

     

    Το δικό σου είναι πολύ ωραίο, έχεις κάνει πολύ καλή δουλειά στο programming. Μόνη ένσταση στο arrangement, εφόσον λες ότι ίσως θέλει 3 χέρια το πιάνο για να παιχτεί, θα κοιτούσα στη θέση σου να το φτιάξω αυτό. Βέβαια δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο, όποτε να 'χαμε να λέγαμε.

    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    17 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε

    Πολύ όμορφο το αποτέλεσμα. Μου άρεσε πολύ αυτό που άκουσα.

     

    Εάν είχα κάτι να σχολιάσω, θα ήταν ένα μικρό συμπέσιμο χαμηλών συχνοτήτων σε πιάνο και τσέλο. Είναι αισθητό πχ όταν μπαίνει το τσέλο. Θα μου άρεσε, επίσης, το τσέλο να κόβει κάπως καλύτερα, ίσως με κάποιο μικρό τονισμό σε κάποιες συχνότητες. Πιθανότατα να λέω και βλακείες, βέβαια....

     

    Ευχαριστώ Γιώργο.
    Πολύ πιθανό να υπάρχει χάος συχνοτήτων. "Και καλά" θα το μείξαρε ο άλλος, οπότε δεν ασχολήθηκα και πολύ. Δυο low-cut έβαλα μόνο από συνήθεια.

     

    14 λεπτά πριν, BillTrantos είπε

    Για το τελικό αποτέλεσμα θα πω μόνο ότι δεν έχει να κάνει με το είδος, αλλά με την αισθητική.

     

    Εννοείται, και γενικότερα η Rap/Trap για να διαφοροποιηθεί παίρνει από παντού, και εν τέλει κολλάει ένα beat που δίνει το τελικό ύφος. Εγώ τις παραδέχομαι τις παραγωγές τους, είναι πάντα πολύ προσεγμένες.

    14 λεπτά πριν, BillTrantos είπε

    Μόνη ένσταση στο arrangement, εφόσον λες ότι ίσως θέλει 3 χέρια το πιάνο για να παιχτεί, θα κοιτούσα στη θέση σου να το φτιάξω αυτό.

     

    Στην αρχή είχα ένα melody track που ήταν οδηγός φωνής για την κοπέλα, αλλά το πιάνο ήταν κανονικά για 2 χέρια. Όταν είπα να το κάνω instrumental, έβαλα κάποια στοιχεία του melody track στο βασικό piano track, έτσι για να ακούγεται λίγο η μελωδία της υποτιθέμενης φωνής. Αν δε παίζεται κάτι, ίσως είναι 2-3 μέτρα. Αν το φτιαχνα από την αρχή ξέροντας ότι δε θα χει φωνή, σίγουρα θα το πρόσεχα στο 100%. Τώρα δεν παίζει να ασχοληθώ παραπάνω.

    Επεξεργασμένο από Alex Raptakis
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Δυσκολεύτηκα πολύ να καταλάβω το context. Τελικά το 'πιασα νομίζω. Ο φίλος σου θέλει να κάνει διασκευή σε αυτά τα δύο κομμάτια του Sidarta και σου ζήτησε να πάρεις την αρμονία τους και να τα ενορχηστρώσεις ως ένα, σωστά;

     

    Σε κάθε περίπτωση, το δικό σου αποτέλεσμα είναι όμορφο αλλά περιορίζεται από την κοινότυπη και σύντομη αρμονία. Προφανώς και δε φταις εσύ, θεωρώ ότι έκανες ό,τι καλύτερο θα μπορούσε να γίνει για αυτό που σου ζητήθηκε.

     

    Όσον αφορά το τελικό αποτέλεσμα με το beat και τα φωνητικά (και αυτό δυσκολεύτηκα πολύ να το βρω μέχρι να δω ότι έχεις hyperlink στο "έτσι"), δεν είναι κακό για το είδος αλλά imo το beat είναι εντελώς εκτός. Είναι δηλαδή σαν όλα τα άλλα όργανα/φωνή να είναι ένα έτοιμο δουλεμένο τρακ και κάποιος να πήγε και να έβαλε στα γρήγορα ένα beat από πάνω, ίσα ίσα για πληροί τις προϋποθέσεις του είδους.

    Επεξεργασμένο από Jazzjoker
    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    18 λεπτά πριν, Jazzjoker είπε

    Δυσκολεύτηκα πολύ να καταλάβω το context. Τελικά το 'πιασα νομίζω. Ο φίλος σου θέλει να κάνει διασκευή σε αυτά τα δύο κομμάτια του Sidarta και σου ζήτησε να πάρεις την αρμονία τους και να τα ενορχηστρώσεις ως ένα, σωστά;

     

    Σε κάθε περίπτωση, το δικό σου αποτέλεσμα είναι όμορφο αλλά περιορίζεται από την κοινότυπη και σύντομη αρμονία. Προφανώς και δε φταις εσύ, θεωρώ ότι έκανες ό,τι καλύτερο θα μπορούσε να γίνει για αυτό που σου ζητήθηκε.

     

    Όσον αφορά το τελικό αποτέλεσμα με το beat και τα φωνητικά (και αυτό δυσκολεύτηκα πολύ να το βρω μέχρι να δω ότι έχεις hyperlink στο "έτσι"), δεν είναι κακό για το είδος αλλά imo το beat είναι εντελώς εκτός. Είναι δηλαδή σαν όλα τα άλλα όργανα/φωνή να είναι ένα έτοιμο δουλεμένο τρακ και κάποιος να πήγε και να έβαλε στα γρήγορα ένα beat από πάνω, ίσα ίσα για πληροί τις προϋποθέσεις του είδους.

     

    Ευχαριστώ για το σχόλιο. Καλά το κατάλαβες - διασκευή 2 σε 1, τύπου μπαλάντα με "κλασικη" ενορχήστρωση για να μπει η φωνή από πάνω. Το beat είναι, κάκιστο, μη ντραπείς να το πεις. Εγώ του είπα ξεκάθαρα ότι είναι χάλια. Είναι περίεργη περίπτωση το παιδί, αλλά δεν έκατσα να ασχοληθώ, γιατί εν τέλει θα τα έκανα όλα εγώ και δε θα μπορούσε να βάλει το όνομά του. Και τώρα που το βαλε δηλαδή... Τι να πω.

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Μεγαλη μ@λ@κια εκανε το παιδι και δεν σε εμπιστεύτηκε, τωρα θα ειχε στα χερια του κατι μοναδικο αλλα αυτος προτίμησε να παει σε κατι  κοινότυπο.Πολυ ωραια η ενορχήστρωση σου και η μιξη ενταξει ηθελε λιγο δουλεια ακομα αλλα αυτο διορθώνετε ευκολα.

    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Εμένα μου άρεσε πολύ. Προσωπικά νομίζω ότι θα το χάλαγε αν γινόταν τραπ. Έτσι όπως είναι είναι πολύ καλό. 

    Επεξεργασμένο από Ροδανθός
    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Άλεξ εγώ δεν κατάλαβα... η σύνθεση είναι δική σου ή διασκευή; Αν είναι δική σου είναι εξαιρετική. Το αποτέλεσμα είναι πάρα πολύ όμορφο... και οι δυναμικές καταπληκτικές. Τα 3 χέρια στο πιάνο ακούγονται, πιστεύω ότι εκεί θέλει λίγη δουλίτσα. Το τσέλο όσο αφορά την σύνθεση είναι τέλειο... όσο αφορά τον ήχο καλό είναι αλλά νομίζω ότι υπάρχουν και πιο καλά.

    Επεξεργασμένο από PAL
    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Ωραία δουλειά έχεις κάνει Alex...

    Η αλήθεια είναι ότι τα original δε μπόρεσα να τα ακούσω παραπάνω απο μισό λεπτό λόγω της εκνευριστικής φωνής.

     

    Άκουσα όμως το κομμάτι με την κοπέλα, η οποία έχει συμπαθητική φωνή, αλλά αυτό το beat που έχει μπει μου ακούγεται τόσο off που μου το χαλάει όλο.

     

    Η δικιά σου version μου ακούγεται πολύ καλή. Έχεις κάνει πολύ καλή δουλειά.

     

    Σε αυτά που γράφω παρακάτω ενδέχεται να είμαι λάθος. Θα γράψω όμως τις σκέψεις μου:

    Πιστεύω ότι το programming στο cello θα μπορούσε να είναι καλύτερο.

    Έχω ακούσει πολλά από τα ορχηστρικά που έχεις κάνει και είχα ψηλά τον πήχη.

    Δε μπορώ να εξηγήσω τεχνικά ποιο είναι το "πρόβλημα".

    Καποια long notes μου ακουγόντουσαν περίεργα όπως και μεταβάσεις μεταξύ νοτών.

    Το όλο "παίξιμο" δε μου κουμπώνει με αυτό που έχω στο κεφάλι μου σαν ένα solo cello. (Ομολογώ ότι δεν έχω και τα άπειρα ακούσματα).

    Σε αντίθεση βέβαια με τα υπόλοιπα ορχηστρικά που έχεις κάνει, εδώ μιλάμε για ένα solo όργανο, οπότε το να κάνεις το παίξιμο να ακουστεί φυσιολογικό και με έκφραση που ένας επαγγελματίας τσελίστας θα είχε μου φαίνεται πολύ πιο απαιτητικό.

     

    Δε θέλω να κλείσω όμως με αυτό.

     

    Θα κλείσω με ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ για το αποτέλεσμα που έβγαλες για το task αυτό.

    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    1 ώρα πριν, PAL είπε

    Άλεξ εγώ δεν κατάλαβα... η σύνθεση είναι δική σου ή διασκευή

     

    Κατά κύριο λόγο διασκευή. Είναι βασισμένο στα 2 trap κομμάτια που είναι και στον τίτλο. Βέβαια η ενορχήστρωση είναι τόσο διαφορετική, και η αρμονία τόσο απλή, που κάλλιστα περνάει για "original" σύνθεση (με εξαίρεση τη μελωδική γραμμή που ακούγεται που και που). Το break στη μέση με τη μετατροπία είναι όλο δικό μου.

     

    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

     

    @mpamps

    Νομίζω λόγω του ότι ακούγονται κυρίως μόνο 2 όργανα, είναι πολύ εύκολο να ακουστεί ένα ψεγάδι στο programming, και σε συνέχεια αυτό χαλάει όλο τον ρεαλισμό.

     

    Ίσως θα μπορούσε να χει γίνει με μεγαλύτερη λεπτομέρεια, πχ να πειράζω και το vibrato, αλλά το πρότζεκτ δεν μου έδωσε κανένα κίνητρο να ασχοληθώ πιο σοβαρά. Μακάρι να ήξερα να παίζω τσέλο!

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες



  • Χρήστος Σωτάκης "Short Tales of a Long Story"

    Ένα κομμάτι κλασικής κιθάρας από ένα EP που μόλις κυκλοφόρησε (και που επιμελήθηκα εγώ για την BreezeHouse music), του Χρήστου Σωτάκη! Φίλος και καταπληκτικός κιθαρίστας, ετοιμάζει ένα φουλ άλμπουμ τους επόμενους μήνες! Παρακάτω το link για το EP που είναι τρια κομμάτια συνολικά: https://fanlink.tv/sotakis   Και ένα κομμάτι από το Youtube:  

    Alter
    Alter
    Music 1

    Ήξεις - Αφήξεις (Τόσο Όσο)

    Καλησπέρα στην ομάδα. Άλλο ένα κομματάκι στα σκαριά.Στα της ηχογράφησης ισχύουν ότι και στα προηγούμενα που έχω ανεβάσει εδω. Οποιαδήποτε παρατήρηση εννοειται καλοδεχούμενη!   ΗΞΕΙΣ ΑΦΗΞΕΙΣ (ΤΟΣΟ - ΟΣΟ) (VERSE1) Οσο οι πράξεις πασχίζουν μη μείνουν ευχές.... Τόσο οι τάξεις γεμίζουν καρέκλες κενές.... (PRE CHORUS) Ηξείς αφήξεις για πρωινό Ώσπου να πεις δε μπορώ... Χτύπα με μα θα ξανάρχομαι εδω Χέρια δε δίνω με τον εχθρό... (CHORUS) Παρών....ήρθα να

    leon7pap
    leon7pap
    Music 3

    Με την πρώτη βροχή

    κ ένα μικρό σόλο στο τελος.

    takisdi
    takisdi
    Music
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου