Προς το περιεχόμενο

aor_dreamer

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    14
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Συμμετοχή aor_dreamer

0

Φήμη

  1. Προφανώς αν θα τα έδιναν σ'αυτές τις τιμές (άντε...και λίγο ακριβότερα :D ) θα τα είχαμε original. Το θέμα με την τιμή των soft synths, effects κλπ. είναι ότι, χωρίς να πιστεύω ότι είναι απαραίτητα υπερκοστολογημένα, είναι σε γενικές γραμμές ακριβά για αυτό που προσφέρουν. Βέβαια είναι και θέμα ψυχολογίας. Δίνεις 500¤ και πέρνεις ένα cd ουσιαστικά με το εγχειρίδιο κλπ. ενώ με τα ίδια λεφτά θα μπορούσες να πάρεις ένα rack εφέ για παράδειγμα. Προφανώς εισέρχεται και το θέμα ποιότητας του καθενός για τα αντίστοιχα χρήματα αλλά δεν είναι το ίδιο όπως και να έχει. Είναι σαν να πληρώνεις για να πάρεις ένα βιβλίο σε pdf μορφή ενώ με τα ίδια λεφτά το παίρνεις τυπωμένο.
  2. Πολύ πιθανό είναι να φταίει η οθόνη. Τι εννοώ: Σε πολλές crt οθόνες (including την Sony Ε100Ρ που έχω) όταν αλλάζεις την κατάσταση του desktop αλλάζει και η φωτεινότητα της οθόνης. Π.χ. αν πατήσεις το start και παρατηρήσεις το desktop σου θα δείς ότι μειώνεται λίγο μεν αλλά αισθητά η φωτεινότητα της οθόνης.Βέβαια δεν γνωρίζω γιατί ακριβώς γίνεται αυτό, αν είναι θέμα οθόνης ή windows και αν συμβαίνει και στις LCD οθόνες. Ίσως αυτό σου δημιουργεί το πρόβλημα. Εννοείται ότι καλό θα ήταν το καλώδιο του μικροφώνου να είναι όσο το δυνατόν πιο μακριά από την οθόνη γιατί σου δημιουργεί θόρυβο έτσι κι αλλιώς. Just a guess πάντα, μην τον "δέσεις τον γάιδαρο" :P
  3. Όντως η καλύτερη λύση είναι το format. Ναι είναι λίγο επίπονο αλλά είναι πάντα καλύτερο να στήσεις το μηχάνημα από την αρχή παρά να πειράξεις το ήδη υπάρχον, κυρίως αν είναι σε άσχημη κατάσταση όπως το περιγράφεις. Κράτα ένα καλό back up και αφιέρωσέ του λίγο χρόνο και εκείνο θα στο ανταποδώσει :wink: .Το partition magic είναι ημίμετρο και αν και εύκολο στη χρήση αν δεν ξέρεις ΑΚΡΙΒΩΣ τι κάνεις θα σε οδηγήσει σε αναγκαστικό format. Δεν το προτείνω γιατί υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να καταλήξουν άσχημα τα πράγματα. Πάρε έναν 80GB σκληρό (κάτι παραπάνω από 60 ευρώ) και θα βρεις την υγεία σου σίγουρα. Βέβαια αν το παλέψεις θα το διορθώσεις όπως το έχεις τώρα αλλά ο χρόνος που θα σου πάρει θα είναι ο ίδιος με το να κάνεις format, το οποίο και σε σύντομο χρονικό διάστημα δεν θα το αποφύγεις...
  4. Βασικά αυτό που γίνεται στανταρ είναι να χρησιμοποιήσεις τα line in και mic σαν εξόδους, το οποίο χρησιμοποιείται στους φορητούς υπολογιστές ακριβώς για να αποφύγουν τα πολλά βύσματα μετατρέποντας την κάρτα σε 5.1 για παράδειγμα. Το αντίστροφο δεν το έχω δει ποτέ. Πάντως και να γίνεται δεν πρόκειται όντως να είναι αποδοτικό, καλύτερα να επενδύσεις σε μια πολυκάναλη κάρτα (θα έχεις και την υποστήριξη ASIO :wink: ) για να κάνεις άνετα την δουλειά σου...
  5. Sorry αλλά μάλλον δεν διατύπωσα καλά το θέμα "πρόβλημα χώρου". Δεν εννοώ ότι η ακουστική του χώρου μου δεν είναι κατάλληλη για active monitors (η ακουστική του χώρου μου δεν είναι κατάλληλη καν για monitors :cry:) αλλά ότι επειδή δεν έχω διαμορφώσει το δωμάτιό μου για home studio χρήση δεν έχω εύκολη πρόσβαση από εκεί που δουλεύω στα ηχεία, καθώς και ο χώρος που τα έχω ακουμπισμένα εκτός απ' το ότι θεωρείται εγκληματικός για nearfield δεν είναι αρκετός ούτε για τα passive. Αυτή τη στιγμή τα χρησιμοποιώ σαν ηχεία βιβλιοθήκης για παράδειγμα. Τώρα όσον αφορά για την επιλογή ως προς τον χώρο δυστυχώς δεν γνωρίζω κάτι σχετικό (και γω νέος είμαι στον χώρο) αλλά δε νομίζω ότι έχει ιδιαίτερη σημασία. Φαντάζομαι ότι στους reference τελικούς οι είσοδοι συνηθίζουν να είναι balanced. Τουλ. στον RA300 είναι πολύ ανεκτικός με ό,τι τύπο θες να χρησιμοποιήσεις, αφού έχει balanced jack και xlr, αλλά και unbalanced rca για είσοδο. Απο ότι είδα στο manual των active έτσι ακριβώς είναι και η σύνδεση σ' αυτά. Τέλος το burn μάλλον είναι η διαδικασία για το "στρώσιμο" των ηχείων και τουλ. εγώ αυτό που έχω ακούσει είναι το προφανές δλδ. να μην τσιτώσεις την έντασή τους πολύ στην αρχή, φαντάζομαι και να αποφεύγεις τις πολύ μπάσσες συχνότητες για να μην βλάψουν τον κώνο.
  6. Οι προτάσεις του Wasted_Sunset σε γενικές γραμμές είναι ακριβώς αυτό που πρέπει να κάνεις. Δώσε ιδιαίτερη σημασία στην κατάχρηση του αριστερού σου γιατί, ανάλογα και με τον ήχο βέβαια, πολλές φορές προσθέτεις θόρυβο στο κομμάτι αφού οι συχνότητές σου πέφτουν πάνω στο μπάσσο και την κιθάρα (ανάλογα πάντα). Ο ήχος σου εκεί που "περνάει" είναι από την μέση και δεξιά του κλαβιέ. Αν πιστεύεις ότι αυτό που παίζεις κάποια δεδομένη στιγμή δεν προσθέτει τίποτα στο κομμάτι τότε άλλαξέ το ή μην παίζεις καθόλου. Σε γενικές γραμμές να δίνεις σημασία στο σύνολο που ακούγεται και όχι συγκεκριμένα στα δικά σου θέματα. Μην φοβάσε να τζαμάρεις με διαφορετικούς τρόπους τα κομμάτια στις πρόβες γιατί κάπου εκεί μέσα υπάρχουν αξιόλογες ιδέες. Εκμεταλεύσου τα σημεία που φαίνεται πως "αδειάζει" το κομμάτι με δικά σου θεματάκια και μην φοβάσαι να προσθέσεις μερικά μέτρα με κάποια ιδέα, ανάλογα πάντα με το ύφος της μπάντας/κομματιού. Βέβαια το πρώτο πράγμα που έχεις να κάνεις είναι να μάθεις τα πλήκτρα με τα οποία παίζεις και να βρεις κάποιους preset κατ αρχήν ήχους που σου αρέσουν και να τους χρησιμοποιείς σαν βάση στο θέμα που έχεις στο μυαλό σου. Οι strings ήχοι θα σε καλύψουν στην πλειοψηφία των περιπώσεων, ενώ αν ακούσεις κάποιο κομμάτι το οποίο σου φαίνεται ότι δεν παίρνει τίποτα (λόγω κιθαριστικού ύφους ας πούμε) δοκίμασε να το τζαμάρεις με κάποιο αλα Deep Purple organ. Αν παίζεις με Korg τότε ψάξε και τους pad ήχους του οι οποίοι είναι κορυφαίοι.
  7. Χρησιμοποιώ εδώ και κάποιους μήνες την phase 28 η οποία αν εξαιρέσεις τον αριθμό I/O είναι στο ίδιο "σκαρί" με την phase 22. Από άποψη ποιότητας είναι άψογη και με τους ASIO drivers απλά θα χάσεις την μπάλα. Το καλό με αυτές τις phase είναι η επεκτασιμότητά τους, δλδ. μπορείς να συνδέσεις έως και 4 αν δεν κάνω λάθος phase τις οποίες χειρίζεσαι από το ίδιο panel και χρησιμοποιούν το ίδιο timing.Μάλιστα σε phase 22 μπορείς αργότερα να συνδέσεις και phase 28 και τουμπαλιν. H terratec τις έχει στην producer σειρά της το οποίο σημαίνει προφανώς ότι ανταποκρίνονται σε επαγγελματικά standar, τουλ. για την εταιρία. M audio δεν έχω ακούσει ποτέ αν και όντως είναι διάσημες για την ποιότητα ήχου τους. Το σίγουρο είναι πως ό,τι και αν επιλέξεις δεν θα σε απογοητεύσει.
  8. Βασικά η κατασκευή ενός ζευγαριού active monitors ίσως να είναι και ακριβότερη από εκείνη ενός passive με ξεχωριστό τελικό διότι ο χώρος είναι πολύ περιορισμένος και η ακουστική της καμπίνας χρειάζεται περισσότερη προσοχή με έναν ενισχυτή ενσωματωμένο + ψύκτες κλπ. Έχω αγοράσει ακριβώς αυτόν τον συνδυασμό (Monitror One και RA300) και μπορώ να πω ότι συνεργάζονται αρκετά καλά μεταξύ τους. Βέβαια δεν πρόκειται ποτέ να φτάσουν την ποιότητα του αντίστοιχου active ζευγαριού διότι στα active υπάρχουν 2 μονάδες ενισχυτών ανά ηχείο, μια για το woofer και μια για το tweeter, και δεν χρειάζεται να τα χωρίζει crossover. Οπότε αν είσαι μεταξύ αυτών των δύο συνδυασμών καλύτερα να επιλέξεις τα active. Βέβαια όντως τίποτα δεν θα σε πείσει περισσότερο από μια ακρόαση και των δυο.
  9. Καλησπέρα σε όλους και καλή μουσική χρονιά! Αγόρασα πριν 3-4 μήνες από τον φίλο thomann τα alesis monitor one passive παρέα με τον alesis ra300 τελικό και μπορώ να πω ότι για τα λεφτά που έδωσα είμαι πολύ ικανοποιημένος. Αν και δεν είμαι ιδιαίτερα έμπειρος στο monitoring άκουσμα ακούγονται ιδιαίτερα ισορροπημένα και καθαρά. Αυτό που φοβόμουν πριν τα αγοράσω (δεν τα είχα ακούσει πουθενά) ήταν μήπως ακουγόντουσαν ιδιαίτερα "ξερά" πράγμα που ευτυχώς δεν συνέβηκε, δηλαδή ακούω ευχάριστα και τις μίξεις και τα cd μου (hard rock φάση). Αυτό που διαπίστωσα και με έπεισε είναι ότι οι καλές παραγωγές ακούγονται καλύτερες και οι άσχημες ακόμα χειρότερες. Τέλος από τότε που τα αγόρασα άρχισα να αγοράζω πιο συχνά cd γιατί τα mp3 απλά δεν ακούγονται! Προσωπικά τα θεωρώ μια καλή low budget monitoring αγορά για home studio καταστάσεις.
  10. Εννοείς ότι σε κουράζει να ακούς μουσική σε monitors επειδή είναι σχετικά πιο flat? Ρωτάω επειδή με ενδιαφέρει ιδιαίτερα το θέμα αφού σκοπεύω να ακούω και μουσική από τα Alesis. Γνωρίζω ότι άλλο το ένα (να ακούς πιστά αυτά που γράφεις) και άλλο το άλλο (να ακούς μουσική σε ένα ας πούμε "ξεκούραστο" ηχείο). Αλλά δυστυχώς ούτε ο χώρος ούτε η τσέπη μου επιτρέπει να κάνω κάτι τέτοιο.
  11. Γεια χαρά σε όλους. Αυτήν την εποχή βρίσκομαι κι εγώ σε φάση αγοράς οικονομικών monitor και ανάλογου τελικού και έχω κατασταλάξει στον παρακάτω συνδυασμό: - Alesis Monitor One II passive - Alesis RA 300 Τα θέλω σαν μια οικονομική λύση για να ακούω με σχετική πιστότητα το Alesis qs 6.1 μου (αμάν με αυτήν την Alesis ρε φίλε!) καθώς και αυτά που γράφω σπίτι. Για τα Monitor One έχω διαβάσει πολύ καλά λόγια για την τιμή τους αν και δεν τα έχω ακούσει ποτέ. Για το RA 300 δεν το έχω ψάξει πολύ αλλά αμφιβάλλω αν θα βρω κάτι πολύ καλύτερο σε αυτή την τιμή. Σύνολο θα μου κοστίσουν γύρω στα 400e από το γνωστό πλέον netzmarkt.de/thomann.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου