Προς το περιεχόμενο

komis dracoulas

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    68
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Track Σχόλια από komis dracoulas

  1. Στις 29/4/2024 στις 4:41 ΜΜ, Terry RoscoeBeck5 είπε

    Κόμη αυτό που άκουσα μου μου άρεσε και ως το ερώτημα: Δύο versions, μια ως τραγούδι και μια instrumental. Όμως με περισσότερη "δουλειά" στα σολιστικά στο instrumental. 

    Και μετά τα εκθέτεις στις απόψεις του κοινού με ένα poll, για να βρούμε το favorite.

    χα χα αυτο ακριβως σκεφτομουν και εγω αλλα μετα λεω  δεν ρωταω και κανα χριστιανο να μου πει την γνωμη του καθως η ζυγαρια μπορει να γερνει υπερβολικα απο την μια μερια.....σε ευχαριστω φιλαρακι !!!

  2. Στις 28/4/2024 στις 10:51 ΜΜ, roberto30 είπε

    Ψηφίζω να το κάνεις τραγούδι με Ελληνικό ομως στίχο.Δεν ξετρελαθηκα με τα Αγγλικά που άκουσα στο τέλος. 

    Θέλει προφανώς αναθεώρηση στην δομή, αλλά αυτά θα τα βρεις.

     

     

    σε ευχαριστω πολυ φιλε μου roberto !!!

  3. 20 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε

    Βάλε φωνή, και κόψε τα μισά σόλο.

    Εαν προσέξεις τη δομή θα γίνει φανταστικό. Πρόσεξε τις δυναμικές, να χαμηλώνει και να δυναμώνει το κομματι.

    σε ευχαριστω πολυ φιλε gkourmoul1 ,εισαι υπερ του να το φτιαξω τραγουδι,στιχους εχω αλλα πρεπει να παιξω λιγο με την μελωδια της φωνης γιατι δεν μπορει να ακολουθησει ακριβως αυτη της κιθαρας,συμφωνω με τις δυναμικες που γραφεις !!!

  4. 1 ώρα πριν, cos_dr είπε

    Είσαι καλός παραγωγός, και η μίξη με τη βοήθεια του φίλου σου, βοήθησε  το κομμάτι ακόμα περισσότερο.

     

     Μπράβο. Μου άρεσε.

    σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια,στην συγκεκριμενη μιξη δεν εκανα τιπποτα,ολη αυτη την δουλεια την εκανε ο φιλος μου ο γιωργος...η αληθεια ειναι οτι δεν το χω με το μιξαρισμα.γενικα στα τραγουδια δεν μου αρεσει τοσο να τα ακουω στουντιο αλλα live. το συγκεκριμενο δεν θα μπορουσα να το κανω ποτε ετσι.να εισαι καλα φιλε μου !!!

    • Like 1
  5. 15 ώρες πριν, leon7pap είπε

    Ωραίος ήχος στις κιθαρες και γενικά.

    Υπέροχη μελωδία φωνής και φωνές 

    Σούπερ ρυθμικές κιθάρες.

    Ενώ μου άρεσαν τα γεμίσματα δεν μου άρεσε το βασικό lead θέμα που ακούγεται στο ιντρο και πιο μετά...το σόλο ήθελε λίγη δουλίτσα παραπάνω.

    Το κόψιμο στο τέλος που ακούγεται ακαπέλα η φωνή όλα τα λεφτά....θα το έκλεινα με fade out μολθς ξεκινάει το τελευταίο σόλο.

    Γενικά μου άρεσε πολύ το κομμάτι και θα το ξανακουγα ευχάριστα....ωραίος!!!!

    σε ευχαριστω πολυ φιλε μου για τα καλα σου λογια τις παρατηρησεις σου και τις συμβουλες σου !!!!

  6. Στις 3/11/2023 στις 11:50 ΠΜ, dimsonic είπε

     

    ναι αυτό.

    Δεν πολυδούλεψε....

    εμενα παλι προσωπικα μου αρεσει παρα πολυ ! αλλα οκ ειναι οι δικες μας αποψεις και γνωμες!!!σε ευχαριστω ομως οπως και να εχει φιλε μου dimsonic !!!

     

  7. Στις 1/11/2023 στις 6:07 ΜΜ, dimsonic είπε

    όπως είπαν κι άλλοι, έχει πολύ ωραία σημεία αλλά....

     

    χαντακώνεται στην παραγωγή. Υπάρχει ένα τεράστιο σκοτεινό πέπλο που μπουκώνει τα πάντα, αφαιρεί την καθαρότητα που θα μπορούσε να έχει. Επίσης υπάρχει κάποιο side chain που κάνει κάποια όργανα να βολτάρουν στιγμιαία από αριστερά στα δεξιά.

     

    Όμως πολύ ωραίες ιδέες γενικά, σε στυλ που δεν το συνηθίσαμε εδώ μέσα

     

    σε ευχαριστω πολυ φιλε dimsonic,εχω βαλει σε καποια σημεια ενα εφε που πηγαινει οργανα απο αριστερα σε δεξια και το αντιθετο,ηθελα κατα καποιο τροπο να δωσω τον αντιλαλο που εχει ο ηχος στα βουνα οταν φωναζεις ας πουμε προς τα αριστερα και στο τελος ο αντιλαλος σου ερχεται απο δεξια...δεν ξερω αν αυτο εννοεις....σε ευχαριστω για τις παρατηρησεις σου χαιρομαι πολυ που σου αρεσε εν τελη!να εισαι καλα!

  8.  σε ευχαριστω παρα πολυ για τα καλα σου λογια φιλε μου συμφορουμίτη !!! χαιρομαι ιδιαιτερα που σου αρεσε το κομματι να εισαι καλα και μουσικα !!!

     

    • Like 1
  9. 1 ώρα πριν, Alex Raptakis είπε

    Σίγουρα έχει αυτά τα θεματάκια που προαναφέρθηκαν, αλλά έχει πολύ ωραίες ιδέες σίγουρα και στέκεται καλά. Εμένα με ενόχλησε πολύ το υπερβολικό compression/limiting που δημιουργείται από την κάσσα, το οποίο ακούγεται σαν να κάνει sidechain σε όλο το backing track, αλλά κυρίως στο μπάσο, και σε πολύ μεγάλο βαθμό.

    Εχω θεματακι σιγουρα με τα εφε......ισως να χρειαζομαι και καλυτερα ακουστικα.να εισαι καλα σε ευχαριστω για τον χρονο σου φιλε alex !

  10. 2 ώρες πριν, vrasidas27 είπε

    @komis dracoulas Εχω ξεκινησει να γραφω κ το εχω σβησει ποσες φορες. Δεν ξερω πως να ξεκινησω. Το κομματι για εμενα εχει παρα μα παρα πολλα θεματα που πρεπει να λυσεις. Ομως εχει κ μια βαση, ενα λογο υπαρξης κ ενα πλαισιο πανω στο οποιο μπορεις να πατησεις, που δε συναντας ευκολα. Αν τα βαλω στη ζυγαρια, η τελικη εικονα που μου αφηνει δηλαδη, ειναι ενα χαμογελο κ η σκεψη πως αν τα λυσεις ολα αυτα, θα εχεις στα χερια σου ενα αριστουργημα.

     

    Τα βασικα προβληματα εχουν να κανουν με τη μιξη/παραγωγη.

    Η μιξη δεν ειναι καλη. Πολλα πραγματα ακουγονται θαμπα, το συνολο ειναι λασπωμενο κ του λειπει ενεργεια.

     

    Τα τυμπανα θελουν καλυτερο programming. Οι κιθαρες ειδικα οι ρυθμικες θελουν καλυτερο παιξιμο, να γινουν πιο tight κ πολλοι ηχοι κιθαρας θα πρεπει να γινουν καλυτεροι.

     

    Τα τυμπανα λοιπον αν τους αφιερωσεις χρονο (πολυ) κ δοκιμασεις πραγματα (μικροαλλαγες στα γκρουβ, να γινεται διακριτο το ενα σημειο του κομματιου απο το αλλο, δυναμικες, χρησιμοποιησε διαφορετικα μερη του ντραμσετ, double/half time κλπ) θα ερθουν. Φυσικα μετα πρεπει να προσαρμοσεις κ το μπασο. Ακουγεται σαν να παιζεται ενα γκρουβ χωρις αλλαγες απο αρχη μεχρι τελους

     

    Οι κιθαρες οι ρυθμικες κουνανε (ειδικα το ασυλληπτο ριφ στην αρχη). Λουπαρε κ ηχογραφησε καθε παρτ ξανα κ ξανα. Κανε κ editing. "Στουντιο" δουλεια ειναι, το αποτελεσμα σε νοιαζει, το πως εγινε πρεπει να απασχολει μονο εσενα οχι τον ακροατη.

     

    Οταν τελειωσεις με ολα αυτα, βρες εναν να σου μιξαρει το κομματι. Με 50 ευρω απο καποια υπηρεσια (πχ fiver) το κομματι θα μεταμορφωθει. Η μιξη ειναι δυσκολο πραγμα κ για να βελτιωθεις θελει χρονο κ η διαδικασια γινεται με μικρα βηματα. Οποτε δε μπορεις να κανεις πολλα πραγματα μονος σου. Σου μιλαω ως ομοιοπαθης 🤣 

     

    Παμε στα θετικα. 

     

    Για να σου λεω σκασε 50ευρω να στο μιξαρουν (αφου διορθωσεις τα οργανα) σημαινει πως πιστευω πως το κομματι το αξιζει. Δεν το εχω προτεινει σε αλλον εδω μεσα.

     

    Το κιθαριστικο ριφ/θεμα στην αρχη ειναι αντε γεια. Το ακους κ λες τι εγραψε ο ατιμος. Φοβερη εμπνευση.

    Πολυ ωραιες μελωδιες μετα. Κ τις εξελισσεις πολυ ωραια.

    Φοβερη δομη. Το κομματι εχει συνεχεια κ λογικη. Σου θυμιζει πως ειναι ενα κομματι (με οραμα) κ οχι μερη κολλημενα μεταξυ τους.

    Ωραιοτατο κ το μεγαλο σολο στο τελος (τα παιξιματα οχι ο ηχος).

    Εκτος απο το κιθαριστικο μερος, δειχνεις κ μια μουσικοτητα στις μικροαλλαγες που παρουσιαζουν οι μελωδιες οταν επαναλαμβανονται...

     

    Εγω προσωπικα θα το ξανακουω κ ετσι οπως ειναι. Αν γινουν αυτες οι αλλαγες, θα το θεωρω απο τις πιο δυνατες κιθαριστικες συνθεσεις που εχουν παρουσιαστει εδω μεσα. Κ οχι για τα παιξιματα του, αλλα για τα εμπνευσμενα σημεια του κ αυτο ειναι πολυ πιο δυσκολο..

     

    2 ώρες πριν, vrasidas27 είπε

    @komis dracoulas Εχω ξεκινησει να γραφω κ το εχω σβησει ποσες φορες. Δεν ξερω πως να ξεκινησω. Το κομματι για εμενα εχει παρα μα παρα πολλα θεματα που πρεπει να λυσεις. Ομως εχει κ μια βαση, ενα λογο υπαρξης κ ενα πλαισιο πανω στο οποιο μπορεις να πατησεις, που δε συναντας ευκολα. Αν τα βαλω στη ζυγαρια, η τελικη εικονα που μου αφηνει δηλαδη, ειναι ενα χαμογελο κ η σκεψη πως αν τα λυσεις ολα αυτα, θα εχεις στα χερια σου ενα αριστουργημα.

     

    Τα βασικα προβληματα εχουν να κανουν με τη μιξη/παραγωγη.

    Η μιξη δεν ειναι καλη. Πολλα πραγματα ακουγονται θαμπα, το συνολο ειναι λασπωμενο κ του λειπει ενεργεια.

     

    Τα τυμπανα θελουν καλυτερο programming. Οι κιθαρες ειδικα οι ρυθμικες θελουν καλυτερο παιξιμο, να γινουν πιο tight κ πολλοι ηχοι κιθαρας θα πρεπει να γινουν καλυτεροι.

     

    Τα τυμπανα λοιπον αν τους αφιερωσεις χρονο (πολυ) κ δοκιμασεις πραγματα (μικροαλλαγες στα γκρουβ, να γινεται διακριτο το ενα σημειο του κομματιου απο το αλλο, δυναμικες, χρησιμοποιησε διαφορετικα μερη του ντραμσετ, double/half time κλπ) θα ερθουν. Φυσικα μετα πρεπει να προσαρμοσεις κ το μπασο. Ακουγεται σαν να παιζεται ενα γκρουβ χωρις αλλαγες απο αρχη μεχρι τελους

     

    Οι κιθαρες οι ρυθμικες κουνανε (ειδικα το ασυλληπτο ριφ στην αρχη). Λουπαρε κ ηχογραφησε καθε παρτ ξανα κ ξανα. Κανε κ editing. "Στουντιο" δουλεια ειναι, το αποτελεσμα σε νοιαζει, το πως εγινε πρεπει να απασχολει μονο εσενα οχι τον ακροατη.

     

    Οταν τελειωσεις με ολα αυτα, βρες εναν να σου μιξαρει το κομματι. Με 50 ευρω απο καποια υπηρεσια (πχ fiver) το κομματι θα μεταμορφωθει. Η μιξη ειναι δυσκολο πραγμα κ για να βελτιωθεις θελει χρονο κ η διαδικασια γινεται με μικρα βηματα. Οποτε δε μπορεις να κανεις πολλα πραγματα μονος σου. Σου μιλαω ως ομοιοπαθης 🤣 

     

    Παμε στα θετικα. 

     

    Για να σου λεω σκασε 50ευρω να στο μιξαρουν (αφου διορθωσεις τα οργανα) σημαινει πως πιστευω πως το κομματι το αξιζει. Δεν το εχω προτεινει σε αλλον εδω μεσα.

     

    Το κιθαριστικο ριφ/θεμα στην αρχη ειναι αντε γεια. Το ακους κ λες τι εγραψε ο ατιμος. Φοβερη εμπνευση.

    Πολυ ωραιες μελωδιες μετα. Κ τις εξελισσεις πολυ ωραια.

    Φοβερη δομη. Το κομματι εχει συνεχεια κ λογικη. Σου θυμιζει πως ειναι ενα κομματι (με οραμα) κ οχι μερη κολλημενα μεταξυ τους.

    Ωραιοτατο κ το μεγαλο σολο στο τελος (τα παιξιματα οχι ο ηχος).

    Εκτος απο το κιθαριστικο μερος, δειχνεις κ μια μουσικοτητα στις μικροαλλαγες που παρουσιαζουν οι μελωδιες οταν επαναλαμβανονται...

     

    Εγω προσωπικα θα το ξανακουω κ ετσι οπως ειναι. Αν γινουν αυτες οι αλλαγες, θα το θεωρω απο τις πιο δυνατες κιθαριστικες συνθεσεις που εχουν παρουσιαστει εδω μεσα. Κ οχι για τα παιξιματα του, αλλα για τα εμπνευσμενα σημεια του κ αυτο ειναι πολυ πιο δυσκολο..

    σε ευχαριστω πολυ φιλε μου για τις συμβουλες και τις παρατειρησεις σου αλλα και για τα καλα σου λογια! χαιρομαι ιδιαιτερα  για αυτο!εχεις δικιο σε αυτα που γραφεις !!!να εισαι καλα !

    2 ώρες πριν, fusiongtr είπε

    Το κομμάτι έχει μερικές πολύ καλές στιγμές (το θέμα της εισαγωγής είναι μια τέτοια στιγμή), αλλά είναι στημένο τελείως λάθος.

    Κατ' αρχήν δεν ξέρω τι έχεις κάνει με τον ήχο, αλλά ακούγεται σαν να έχεις βάλει ένα αυτόματο volume pedal που ανεβάζει και χαμηλώνει την ένταση.

    Τα τύμπανα δεν είναι σωστά χρονικά και πετάνε έξω και τα υπόλοιπα όργανα.

    Η lead κιθάρα δεν είναι σωστή χρονικά, σε πολλά σημεία παίζει στο περίπου.

     

    Θέλει πολύ φτιάξιμο (και ξαναπαίξιμο) αλλά να το κάνεις.

    Γιατί αυτές οι καλές στιγμές, είναι πολύ καλές στιγμές, και πρέπει να τους δώσεις την ευκαιρία να ακουστούν όπως πρέπει.

    σε ευχαριστω πολυ για τον χρονο και τις παρατηρησεις σου φιλε fusiongr! να εισαι καλα !

    • Like 2
  11. 19 ώρες πριν, gkourmoul1 είπε

    Άρτιο αποτέλεσμα. 

    Συγχαρητήρια 

    σε ευχαριστω παρα πολυ φιλε gkourmoul1.ειναι πολυ ωραιο να αρεσει πραγματικα η μουσικη που φτιαχνεις σε γνωστες αυτης της τεχνης!!! με τιμα σε ευχαριστω !!!

     

    • Like 1
  12. 8 ώρες πριν, fanisatt είπε

    ...και τι δεν θα έδινα για να ήξερα να παίζω έστω και λίγο κιθαρίτσα.... Πάρα πολύ ωραίο Κόμη !!

    σε ευχαριστω πολυ φιλε fanisatt,χαιρομαι πολυ οταν αρεσει πραγματικα και οχι υποκριτικα η μουσικη μου ,το εχω πει αυτο και εγω πολλες φορες στο παρελθον και τωρα ακομα ,αλλα για αλλα οργανα.....😉😀 ποτε δεν ειναι αργα παντως να ξερεις....

    • Like 1
  13. 1 ώρα πριν, Panos Kostagiannis είπε

    Τι κομματαρα ειναι αυτη ρε Κομη!!!Μας "δαγκωσες" για τα καλα!!Κομπλε σαν κομματι, θα ηθελα να μην αφησεις τη φωνη ετσι να την μιξαρεις καλυτερα, ειναι κριμα να την αφησεις ετσι γιατι το κομματι ειναι μοναδικο.

    σε ευχαριστω πολυ πανο να εισαι καλα φιλε πολυ χαιρομαι που σου αρεσει!!!.καποια στιγμη οταν μαζεψω λιγα χρηματα και εχω χρονο θα παω σε ενα στουντιο με τα wav,θα διορθωσω οτι χρειαζεται και θα κανουμε σωστο mixing  και mastering! ετσι για να τα ακουω στα γεραματα και να λεω κατι εφτιαξα στο περασμα μου απο εδω !!! χαχαχα

    • Like 1
  14. Στις 12/6/2023 στις 11:30 ΜΜ, arisvel88 είπε

    δεν εχω καταλαβει για ποιο λογο δεν πηρες ολους τους στιχους και κρατησες μονο ενα σημειο....🤔,υπαρχει καποιο προβλημα αδειας για δικαιωματα και τετοια?

    ακριβως αυτο ..

    • Συμφωνώ 1
  15. 9 λεπτά πριν, mpamps είπε

    Να σε ρωτήσω: χρησιμοποιείς whammy bar για βιμπρατο;

    καλησπερα! ναι στο συγκεκριμενο σημειο βιμπρατο κανω με το τρεμολο !!! ηθελα να δωσω εμφαση στο σημειο, και βγαινει πολυ καλυτερα !! για εμενα φυσικα ....για αυτο το ακους ετσι !!!😉😃

    • Like 1
  16. Στις 11/6/2023 στις 3:46 ΜΜ, mpamps είπε

    Το solo ταιριάζει γάντι, αλλά αυτές οι "πράσινες" το χαλάνε. 

    σε ευχαριστω πολυ φιλε μου! χαιρομαι που σου αρεσε αλλα δεν καταλαβα ποιες ειναι οι πρασινες νοτες...

    Στις 11/6/2023 στις 3:19 ΜΜ, Nestoras είπε

    To κομμάτι μπορεί να μην είναι σπουδαίο, αλλά τραγουδάς μια χαρά στα ελληνικά.

    σε ευχαριστω πολυ!

    5 ώρες πριν, Panos Kostagiannis είπε

    ΠΟλυ ωραια ατμοσφαιρα και πολυ ωραια φωνητικα.Γενικα πολυ καλο το κομματι

    σε ευχαριστω πολυ φιλε πανο για τα καλα σου λογια! χαιρομαι ιδιαιτερος που σου αρεσε !!!

  17. Στις 9/6/2023 στις 9:24 ΠΜ, manosx είπε

     Ε, ναι, το παρακαναμε 😆

     

     ( Βεβαια οφειλω να πω οτι κατα μια εννοια δε μιλαμε για πεμπτη βαθμιδα στην παρτιτουρα σου, διοτι σε ολο το μετρο υπαρχει η λα σε πανω φωνη, αρα μιλαμε στην ουσια για τονικη σε δευτερη αναστροφη, αρα στα λογια μου ερχεσαι οταν ελεγα οτι " θα πηγαινα κατευθειαν στο - ντι- στην τονικη" στο πρωτο ποστ, για σκεψου το και ετσι 😉 )

     

     Η ουσια ειναι οτι ο Κομης εχει αισθητικο κριτηριο και φτιαχνει ωραια κομματακια, ας βρει και τιποτα καμενους σαν εμας να του τα σιδερωσουν, η ας πιασει μονος του το σιδερο καλυτερα, και θα γινουν μπομπα.

     

     

     χαχα θα μπορουσε αραγε να γινει αυτο ? δηλ πανω σε ενα riff η ιδεα η μελωδια ο καθενας να προτεινει την εξελιξη του προσθετωντας κατι στο ηδη υπαρχον η να προσθεσει το επομενο σημειο  και σιγα σιγα να ολοκληρωνεται το τραγουδι η το κομματι !το μονο που χρειαζεται ειναι να εχουν οσοι θελουν να συμετεχουν το ιδιο προγραμμα στον υπολογιστη τους,ετσι θα ανεβαζει ο καθενας ενα wav ας πουμε και οι υπολοιποι θα το προσθετουν στον υπολογιστη τους και ουτω καθεξης...ιδιο τεμπο ολοι και ολα τα wav να ξεκινουν απο την αρχη του κοματιου ωστε να πεφτουν σωστα εκει που πρεπει

  18. Στις 9/6/2023 στις 6:45 ΠΜ, Ali Barout είπε

    Γεια σου ρε Δράκουλα με τα ωραία σου! Σούπερ ήταν, μόνο η κιθάρα λίγο πάνω μου φάνηκε και μου κρυβε τις φωνές παραπάνω απ' όσο θα ήθελα. Ωραίο τραγούδι, που θυμίζει ωραίες εποχές.

     

    @manosx, εμένα στο συγκεκριμενο σημείο πιο πολύ με ενοχλεί στη λύση η ελαττωμένη 4η που κάνει η πάνω φωνή. Εγώ προσωπικά θα το έκανα το συγκεκριμένο σημείο ή πέμπτη και αλλαγή θέσης (αντι για I), ώστε η δεύτερη φωνή (η ψηλή) να κάνει τρίτη μικρή από την έβδομη στη δεύτερη, και η πρώτη (η κανονική ντε), να κάνει το πήδημα αυτό από την πέμπτη στην πρώτη που νομίζω είναι το ζητούμενο, Ή να ήταν όλο V καθυστέρηση, και η ψηλή φωνή να παρκάρει στην πρώτη βαθμίδα και να κάνει βήμα στην αλλαγή θέσης προς τη δεύτερη, ενώ η πρώτη πάλι θα κάνει V-I. Μπάσσο πάντα V για εμένα. Δηλαδή η τρίτη της κλίμακας τώρα είναι μια λύση που έρχεται νωρίς και αποδυναμώνει την VI ή IV7 τι είναι που έρχεται στο επόμενο μέτρο. Οι φωνές να έμεναν δηλαδή σε περιβάλλον δεσπόζουσας, έστω και φτιασιδωμένης/μασκαρεμένης.

     

    (Σε παρακαλώ, πες ένα ναι ναι συμφωνώ. Μην αρχίσεις να διαφωνείς, γιατί μας βλέπω σε καμια σύναξη του νόιζ ο ένας εδώ ο άλλος στην άλλη άκρη, και να μας δείχνουνε να λένε "τους βλέπεις αυτούς;" "Ναι για, τίναι;" "Αυτοί που λες εγινήκανε μ...ι για κάτι κρυμμένες αντιπαράλληλες" "Τς, τς, τι λες ρε παιδί μου..." "Και πούσαι, μεταξύ εσωτερικών φωνών έτσι;"🤣)

    Ναι συμφωνω !!!

    χα χα ενταξει με τα απο αυτες τις αναλυσεις το κομματι πλεον εγινε για σεμιναρια σε μουσικα πανεπιστημια και σχολες του εξωτερικου.για να βοηθησω σε περαιτερο μελετη παραθετω τα ακορντα του κομματιου,το λιγοτερο που μπορω να κανω...χαχα το θεμα λοιπον εχει ( Am9, Dm7 ). refr ( Cmaj7, Bm ,Am7,B7,Em7 )  solo ( Bm9,Am9, refr )

  19. 44 λεπτά πριν, Waterfall-K mk2 είπε

    Για να δοκιμάσω κάτι, αν και δεν πιστεύω να....image.gif.8666fa8daac4ec5ee1629109a52b09d5.gif

     

    image.jpeg.66eb2328c6c154f740d721970c598646.jpeg

    ελα τι εγινε,ειχα βγει μια βολτα για φαγητο,ειναι νωρις αλλα πειναγα.....μπαα δεν πιανουν....

  20. 3 λεπτά πριν, Σαμη Παραγκα είπε

    Νομίζω πως αξίζει να δοκιμάσεις να παίξεις με ανθρώπους και όχι με ένα πισι όλα μόνος σου και στουντιακές ηχογραφήσεις .

    Μπορείς να γράψεις όμορφα άσθματα 2 στα 2 , σε ξαναβάζω ΤΓΙΑ με άριστα το ΤΓΙΑ 🏁

    χαιρομαι που σου αρεσε και αυτο σε ευχαριστω ξανα φιλαρακι !!!

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου