Προς το περιεχόμενο

sokolatas

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    15
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Συμμετοχή sokolatas

0

Φήμη

  1. Για chorus το ibanez η ακόμα καλύτερα το digitech multi chorus
  2. 250€ FENDER FM212R FM SERIES (οχι FRONTMAN Που ειναι οι φθηνοί) 2*12 100W ότι πρέπει για Live και πρόβα αν ενδιαφέρεσαι στείλε πμ http://www.cranbournemusic.com.au/cstore/930016004356.html
  3. Εγώ πιστεύω οτι με 1500 ευράκια μετρητοίς μπορείς να πάρεις τον legacy της carvin που είναι απίστευτος ενισχυτής..Στις δυνατοτητές του απο boogie μόνο ο lonestar τον φτάνει ο οποίος κάνει 2500-2800..Οπότε φαντάσου για τι σχέση ποιότητας τιμής μιλάμε στον legacy
  4. Παιδιά ηρεμήστε χειμώνιασε..Τέρμα η πολύ ζέστη και η απίστευτη υγρασία..Λιγότερος ιδρώτας για όλους..Θα βγάζει βδομαδούλα το σετ..Ζήτω ο χειμώναςςςςςςςς
  5. Είναι παραπάνω απο 100% σίγουρο οτι ευθύνεται ο τρόπος που παίζεις και ακόμα περισσότερο το σετάρισμα της κιθάρας..Επίσης και ο τρόπος που τις βάζει παίζει το ρόλο του..Εδώ στο Noiz θα βρεις ένα ενδιαφέρον άρθρο του superfunk για το σωστό σετάρισμα της κιθάρας που αναλύει μέχρι κι έναν αντικειμενικό τρόπο του να τοποθετείς σωστά τις χορδές.. Οι d'addario kai oi ghs είναι σκυλιά..Αντέχουν πάρα πολύ..Αλλά σε ήχο σίγουρα οι erniball είναι οτι καλύτερο κατα την προσωπική μου άποψη..
  6. Κοίταξε τα solo της ελληνικής σκηνής του στυλ παπακωνσταντίνου-τρύπες-ξύλινα σπαθιά δε νομίζω οτι απο τεχνικής άποψης χρειάζονται και tab για να βγούν ...Λίγη δουλίτσα και αρκετό αυτάκι..
  7. Για να γίνει αυτό που ζητάς πρέπει ο ενισχυτής να έχει σειριακή λούπα..Μπροστά στο input θα βάλεις τα πεταλάκια σου κανονικα όπως θα έπαιζες..Και sτην gt6 θα βάλεις ένα καλώδιο απο το input στο output της λούπας και ένα καλώδιο από το output(mono) στο input της λούπας..Aυτά σε άλλους ενισχυτές θα τα βρεις με τις ονομασίες send kai return..Αν μιλάμε για marshall θα ανοίξεις και ενα knob που έχει μπροστά που λέει fx loop στο 10 για να λειτουργήσει ι συνδεσμολογία...... Έτσι κάνοντας off τα preamp και τα pedals από την gt6 θα βάζεις μονο τα ψηφιακά που θέλεις (delay,chorus,reverb κλπ) και θα χρησιμοποείς και το volume pedal που θα κλείνει όλο το σήμα..Και μπροστά θα χρησιμοποιείς ή τα πεταλάκια σου η ένα πετάλι με το βρώμικο του ενισχυτή αν είναι καλό.. Όμως μια προειδοποίηση σίγουρα με αυτή τη συνδεσμολογία θα έχεις καλύτερο ήχο απο τις αισχρές παραμορφώσεις της gt 6 αλλά και πάλι το σήμα ψηφιοποιείται και αποψηφιοποιείται περνώντας από την πεταλιέρα με αποτέλεσμα ο ήχος να απλώνει λίγο και να βγάζει και κάποια ενοχλητικά πρίμα παραπάνω..Είναι μικρη η διαφορά αλλά αισθητή αν ξέρεις τον ήχο σου..Για να το καταλάβεις παίζε μια με όλα μαζί και μια βγαζοντας για λίγο τα καλώδια της πεταλιέρας απο τη loopa.. Ελπίζω να βοήθησα και να μην σε έμπλεξα παραπανω
  8. JIMMY πήρες τις απαντήσεις σου απο δεκάδες χρήστες..Πιστεύω να κατάλαβες οτι τα επιχειρήματα σου είναι τραγικά..Ειδικά όταν δίπλα στους NIRVANA μου βάζεις σαν επιχείρημα τους PINK FLOYD ήμαρτον....Ότι οι FLOYD δηλαδή έχουν ίδια μουσική αξία με τους NIRVANA ?????..Το ακούσαμε κι αυτό εδώ μεσα.. Επίσης εμπορική επιτυχία έχουν και τα παρατράγουδα της Πάνια..Άκυρο πάλι το επιχειρημά σου Όσο για το φιλαράκι μου για το αν είναι απο τους καλύτερους στην Ευρώπη δε μιλάω εγώ ούτε οι κολλητοί του..Μιλάει η υποτροφία στο μουσικό πανεπιστήμιο του ROTTERDAM και αν μπεις στο myspace θα διαβάσεις και άρθρα έγκυρων ελληνικών και ξένων περιοδικών..Καθώς επίσης και τα χρήματα που παίρνει για τα giggs που κάνει στο εξωτερικό..O grohl έπαιρνε τα 50πλάσια αλλά ακόμα και αν του δέσεις τα 2 πόδια και το ένα χέρι καλύτερα θα παίζει απο τον grohl..www.myspace.com/polyquartet & www.myspace.com/utmostcontemptband..Στους 2ους έπαιζε στα εφηβικά του χρόνια..Μπες άκου και κρίνε..Γιατί μουσική ξέρεις..Να επιχειρηματολογείς δε ξέρεις και φτάνεις να ΄λες πραγματα που ούτε εσύ τα πιστεύεις για να υποστηρίξεις μια αρχική σου στάση..Φιλικά πάντα υ.γ: είμαι φανατικός οπαδός των NIRVANA :) :) όμως άλλο μου αρέσουν οι NIRVANA άλλο ειναι μουσικάρες..τεράστια διαφορά..
  9. 1)Αγαπητέ φίλε μου αν θεωρείς τους NIRVANA τόσο τεράστιο μουσικό σχήμα με γειά σου με χαρά σου..Κι εγώ όταν έπιασα για πρώτη φορά κιθάρα τους θεωρούσα..Μάλιστα έχω και όλα τους τα cd 21 τον αριθμό και όχι τα 6 που κυκλοφόρησαν στην Ελλάδα..Όμως μεγαλώνουμε και ακούμε και άλλα πράγματα και δεν μένουμε στα ίδια..Επίσης όσοι λέμε αυτό το σχόλιο για το πόσο απέχουν απο τους nirvana έχει μια δόση χιούμορ..Δεν το λέμε τοις μετρητοίς.. 2)Όμως αν θεωρείς μετρονόμο τον grohl τότε συγνώμη αλλά κάπου χάνεις..Και μην μου πεις να τον ακούσω σε κανα δίσκο..Άκου live τον NIRVANA όπως αυτο στην ιταλία στη Ρώμη ή το LAST AMERICAN SHOW ή το Paramount theater και έλα ξανα πες μου οτι ο drummer είναι μετρονόμος.. 3)Το επιχείρημα της εμπορικότητας συνενωμένο με αυτό της μουσικότητας σε κανουν τουλάχιστον επικίνδυνο..} 4)Και κάτι τελευταίο..στην Ελλάδα υπάρχουν τρομερά ταλέντα ειδικά στα τύμπανα..Έχω την τιμή να έχω παίξει με έναν απο τους μεγαλύτερους drummer στην Ευρώπη τον Σωτήρη τον Ντούβα www.myspace.com/polyquartet αν ενδιαφερεσαι να δεις πληροφορίες..
  10. Καλά εδώ που τα λέμε και οι NIRVANA τεχνικά δεν ήταν πολύ καλύτεροι ;D Αλλά όπως και να το κάνουμε είναι βλασφημία..Αλλά πιτσιρικάδες είναι έχουν τοακαταλόγιστο.. Επίσης παραθέτω ένα ακόμα σφάξιμο του final countdown
  11. Έτσι ακριβώς ο ένας κάνει για live ο άλλος ούτε να το σκεφτείς..Έχουν μεγάλη διαφορά τα 100W 2*12 σε σχέση με τα 65 1*12..Τεράστια..Όταν παίζεις σε ένα πατάρι παίζεις μαζί με drummer με μπασίστα και ίσως με άλλον έναν κιθαρίστα ή έναν πληκτρά..Όταν δε θα ακούς τι παίζεις όμως επειδή θα γίνεται χαμός στο πατάρι και θα πας να δυναμώσεις τον 65αρη θα κλάσει.. Είναι πολυ απλό..Κατα τα άλλα βλέ πω συμφωνούμε..Μόνο για μελέτη κάνει και για χαλαρές προβούλες
  12. Το γεγονός ότι θα περάσεις απο μικρόφωνο και κονσόλα τι σχέση έχει με το ότι πρέπει να έχεις φτιάξει έναν αξιοπρεπή ήχο στο πατάρι??Το μικρόφωνο και η κονσόλα δε κάνει θαύματα ούτε παίρνει έναν ήχο και στον κάνει αγνώριστο(ίσα ίσα πιο πριμαριστό τον βγάζει το μικρόφωνο τον ήχο που σετάρεις εκτός αν έχεις μανούλα ηχολήπτη και σου τοποθετήσει το μικρόφωνο όχι στο κέντρο αλλά αριστερά κάτω και ξέρει να χειριστεί καλά τα eq της κονσόλας και φέρει κάτω τον ήχο σου όπως τον θες και όπως τον ακούς πάνω)..Ο fm συγκεκριμένα επειδή έκανα αρκετά Live είναι ενισχυτής που αν χρησιμοποιήσεις μαζί με ένα πεταλάκι και το βρώμικο κανάλι όσο περισσότερη ένταση δώσεις τόσο περισσότερα πρίμα βγάζει.. Και μιλάμε για ενοχλητικά πρίμα που ξυρίζουν..Επειδή όμως έχει ένα αξιοπρεπέστατο καθαρό κανάλι για τα λεφτά του και για το γεγονός ότι ειναι tranzistor με 2 πεταλάκια τύπου ds1 και superoverdrive ή τύπου ds1 και ibanez tubescreamer ή bad monkey μπορείς να φτιάξεις έναν αξιοπρεπή ήχο..Άρα πιστεύω οτι για μελέτη η για προβούλα σε κανα μικρό δωματιάκι είναι καλά.. Όχι όμως για παραπάνω απαιτήσεις..Ότι πληρώνεις παίρνεις..
  13. Αυτόν λέω του 81 που έπαιζε ο zak wylde.Έξαρχε μου τον πουλάς :) :)
  14. pisteuo to megalitero diamadi tis marshall einai o monokanalos jcm 800..me tin 4*12 pisto adigrafo tou enisxiti pou epaize o zak wylde.. kai me ton jcm 900 exo paiksei episis kai einai polu kalos opos kai me ton jcm 2000...oxi jcm kai dsl..allo modelo auto..
  15. Εξαρτάται τι θες να κάνεις τον παραπάνω ενισχυτή..Για πρόβες σε ένα δωματιάκι η για μελέτη στο σπίτι είναι μια χαρά..Για Live ούτε να το συζητάς 65W tranzistort με 1*12 ούτε για studiaκή πρόβα.. Πάντως ο 100αρης που έχω εγω με 2*12 κάνει για live (σε κλειστό χώρο μόνο) και έχει πολύ ένταση..Πάντως τα βρώμικα του είναι φτωχά και πολύ μέτριας ποιότητας ενώ τα καθαρά του αρκετά καλής ποιότητας..Αυτό σημαίνει ότι με 2 καλα πετάλια στο καθαρό κανάλι μπορείς να φτιάξεις έναν πολύ καλο ήχο..Ελπίζω να βοήθησα
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου