Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Nestoras

    Nestoras

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      8.152


  2. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      20.926


  3. pipityri

    pipityri

    Guru


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      1.426


  4. Αετός

    Αετός

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      1.811


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 15/06/2020 σε όλα

  1. Το δεύτερο κομμάτι απ'το επερχόμενο ep των Sidus ονομάζεται "Prototypes/Replicas". Καλή ακρόαση!!
    1 βαθμός
  2. Λοιπόν ειδικά ο μικρός (20w) Cantrell δεν υπάρχει. Ήμουν Ολλανδία πριν την πανδημία για appartment search και πέρασα έξω από ένα μαγαζί που είναι Friedman dealer. (Max Guitars) Είχε μέσα 4-5 Friedman μοντέλα, έπαιξα με Cantrell Jr, Phil X, BE-100 Dlx και Pink Taco. Φοβεροί όλοι, διαφορετικές ποικιλίες της ίδιας γεύσης ουσιαστικά, όλα είναι βασισμένα στο BE-100 (original) και ανάλογα το μοντέλο έχουν και κάποια tweaks από τον Dave. Πχ ο Phil X έχει λιγότερο gain και περισσότερο headroom, του Cantrell έχει λίγο πιο μαζεμένα μεσαία (+ Loadbox η μικρή version), κλπ. Μικρές διαφορές παρ'όλα αυτά, 5-10% μαξ. Το αγαπημένο μου μοντέλο ήταν του Cantrell, λόγω του λίγο πιο modern voicing και του loadbox. Παρά το γεγονός ότι έχει EL84 βγάζει μεγάλα lives χαλαρά, δεν έχει τον όγκο των 100w μοντέλων, αλλά σε ένταση δεν πάει πολύ πίσω. Είναι και σε αρκετά καλή τιμή, το συστήνω φουλ.
    1 βαθμός
  3. Καλησπέρα ρε Bill φιλαράκι Έχεις παίξει / τεσταρει τον Jerry Cantrell της Friedman μήπως;; Αν και ευχαριστημένος με τον victory σε χαμηλές εντάσεις για έναν Friedman ίσως έκανα μια αλλαγή Νομίζω η χρήση των lbx είναι περισσότερο για μικρές μπάντες που ταξιδεύουν ( 99% με δικά τους έξοδα ) και λόγω μεγέθους βολεύει να τους κουβαλάς μαζί σου
    1 βαθμός
  4. Εμπρός, προσπάθησε πάλι. Χωρίς βιασύνες
    1 βαθμός
  5. 1 βαθμός
  6. Μια χαρά το βρίσκω τηρουμένων των συνθηκών. Η φωνή σου είναι ωραία και σίγουρα όταν μπεις στην διαδικασία να την ηχογραφείς, θα διορθώσεις και τα τεχνικά λαθάκια. Μάθε το DAW που χρησιμοποιείς καλύτερα και εκμεταλλεύσου τα preset με εφε και EQ για φωνή που σίγουρα διαθέτει. Συμβουλή: Ασε τα τυμπανα ήσυχα. Μην τα πολυπειράζεις στις αλλαγές γιατι φαίνεται πως δεν τις κάνει ντράμερ. Το έτοιμο groove αρκεί και είναι ότι περιμένει ο ακροατής. Γενικά: όσο πιο απλά, τόσο καλύτερα. Στα πάντα.
    1 βαθμός
  7. Χρειάζεσαι πολλή πολλή δουλειά για να ακουστείς σωστά στο κομμάτι αυτό. Καλύτερα να επιλέγεις πιο εύκολα κομμάτια. Επίσης, δεν ακούω διάφραγμα να πολυδουλεύει. Φουλ λαιμός. Ίσως είναι και η ιδέα μου.
    1 βαθμός
  8. Εγώ γιατί δεν άκουσα τίποτε σωστό;
    1 βαθμός
  9. Συμφωνώ.Οι δυναμικές των έργων του,θέλουν προσοχή, ώστε να αποδοθούν σωστά.
    1 βαθμός
  10. Εφόσον θέλεις να βελτιώσεις τα λάθη σου, η γνώμη μου είναι ότι πρέπει να παρακολουθήσεις μαθήματα σε επαγγελματία δάσκαλο φωνητικής... Ό,τι συμβουλή και να πάρεις εδώ μέσα, ίσως την εφαρμόσεις λάθος, και ό,τι μαθαίνεται λάθος μετά δύσκολα ξε-μαθαίνεται λόγω συνήθειας. Το φόρουμ δίνει άψογες λύσεις-ιδέες-συμβουλές σε θέματα εξοπλισμού και gear (κιθάρες, μικρόφωνα, ενισχυτές, τύμπανα) αλλά η τεχνική είναι κάτι που δεν μαθαίνεται σε φόρουμ... Πιστευω ότι με μαθήματα θα δεις τρομακτική βελτίωση
    1 βαθμός
  11. Με αφορμή τα δύο clips που είδαμε χθες, μια ιδέα για το είδος της κουβέντας που θα μπορούσαμε να κάναμε, αν είμασταν λίγο πιο φειδωλοί στους αφορισμούς και τις παπαρολογίες. Από το πρώτο clip του Jonathan Kreisberg. Περίπου στο 4.15 παίζει ένα φανταστικό sequence. Πρόκειται για arps από την G Melodic Minor. Επισυνάπτω το sequence σε ανιούσα μορφή, με τα fingerings χρησιμοποιώ εγώ. Θα βρείτε δύο εκδοχές, μία στις 3 πρώτες χορδές και μία στις 3 επόμενες, με ανάλυση. Από τις πρώτες φορές, πιτσιρικάς, που έμαθα για αυτήν την χρήση των arps πάνω σε στατική αρμονία, ήταν από ένα άρθρο του Larry Coryell στο GP, όπου παρουσίαζε μια ένα σόλο του από το No More Blues Minor Blues. Μια φράση τέτοιας λογικής πάνω σε E Dorian. Φυσικά, οι απαρχές βρίσκονται στο modal παίξιμο του Coltrane. Από το clip του Vai...στο 2.53, φανταστικό lick τρίφωνα arps από καθαρές 5ες. Επισυνάπτω το tab, με τo fingering του Vai, σε 3ηχα για πιο εύκολη ανάγνωση. Η πρώτη νότα κάθε arp ανεβαίνει-λίγο πολύ-σε Ε Mixolydian, αλλά καθώς τα διαστήματα παραμένουν καθαρά, χωρίς να προσαρμόζονται στις βαθμίδες της σκάλας, έχουμε κάποιες juicy έξω νότες. Τα δύο τελευταία arps είναι απλά power chords. Ελπίζω να τα βρείτε χρήσιμα. Εγώ, επειδή όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω μουσικός, κάνω αυτό που έχω ακούσει πως κάνουνε αυτοί. Βάζω τον κώλο μου κάτω και μελετάω. Τα παραδείγματα που μοιράζομαι είναι, θεωρώ, ενδιαφέροντα και προέρχονται από κιθαρίστες οι οποίοι το αν μου αρέσουν ή όχι, δεν έχει καμία απολύτως αξία στα πλαίσια μιας δημόσιας κουβέντας Ανεκδοτολογικά, να σας πω το εξής. Είμαι μέλος σε forum στο οποίο είναι και μέλη πολλοί γνωστοί μεγάλοι παίχτες. Αυτό συμβαίνει γιατί δεν μπορεί ο καθένας να λέει ό,τι μαλακία του κατέβει-απλά διαγράφεται με συνοπτικές. Πριν λίγο καιρό, κάποιος ¨κριτίκαρε¨ ένα clip του Henderson-ο οποίος επίσης είναι μέλος. O Henderson απάντησε..."σ'ευχαριστώ για τα σχόλια σου για το παίξιμο μου, θα χαρώ πολύ να ανεβάσεις κι εσύ ένα δείγμα του δικού σου ώστε να σχολιάσω κι εγώ." Vai's p5 mixolydian lick.pdf Johnathan Kreisberg M.M arp sequence 1.pdf Johnathan Kreisberg M.M arp sequence 2.pdf
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου