Προς το περιεχόμενο

pipityri

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    937
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

21 Excellent

6 Followers

Σχετικά με τον pipityri

  • Rank
    Artist
  • Ημ/νία γέννησης 04/07/1970

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
  • Gear List
    Gibson Les Paul Custom
    Fender Stratocaster Midi Ready,Mexico
    Godin XLSA
    Dean Hardtail Doubleneck Fretted/Fretless (mod by P. Economakis)
    Martin OMC 16RE Aura
    Nonis (Gypsy Jazz Acoustic)
    AC Fairbanks CO Mandolin


    Vox AC4 Stack
    Lopek-custom made 2x100 power amp&cabs, made by Christos Papadopoulos
    Pignose
    Creat-G60

    Shur Riot
    Saymour Duncan Twin Classic
    Morley Power Wah/Volume
    Boss NS-2
    Boss-CE3
    Boss-CS2
    Boss-RC2

    Roland VG8
    Roland GR33

    Dragonheart picks

    Ernie Ball Slinky 0,9 (Fender) O,10 (Les Paul/Godin/Fretted Dean) 0,11 flatwound (Fretless)
    Martin Custom Light/Elixir 0,11 (Martin)
    Argentine(Nonis)

    George L cables
  • Facebook
  • Soundcloud

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. pipityri

    Δείξε το pedalboard σου, 2019

    Τα βασικά είναι στη σχάρα, ενίοτε συνδέονται και τα υπόλοιπα.
  2. pipityri

    More Blues

    Απολύτως πειστικό, η λεπτομέρεια στο phrasing είναι απίστευτη. Να ρωτήσω το εξής, σ΄έχω δεις να παίζεις κλασική με ορθόδοξη τεχνική. Εδώ-και σε άλλα clips που παίζεις έτσι-στο δεξί χρησιμοποιείς κυρίως p&i και στο αριστερό κυρίως τρία δάχτυλα. Είναι συνειδητή επιλογή, σε βοηθάει στον τρόπο που φραζάρεις? Edit...τέλος πάντων, καταλαβαίνεις τι εννοώ, ξέχασα πως είσαι αριστερόχειρας.
  3. pipityri

    Waltz For Jeannie

    Καταπληκτικό, φίλε. Με άγγιξε, ωραία μελωδία, αρμονία και γουστάρω, εννοείται, το σουρεαλιστικό του τίτλου. Instant favorite.
  4. pipityri

    NYE-pipityri

    Κάτι πρόχειρο για να αποχαιρετήσω κι εγώ τη χρονιά που φεύγει. Είχα σχεδιάσει κάτι άλλο, αλλά -αν θέλετε το πιστεύετε-ζήτησα από- ξέρετε- ποιον να μου γράψει τύμπανα. Μπορείτε όλοι μαζί να με μουτζώσετε-πότε θα μάθω, πότε? Εύχομαι σε όλους καλή χρονιά, με υγεία. Να είστε γεροί, να παίζετε τις μουσικές σας και να τσακώνεστε για τα μαόνια. ps Η κιθάρα στη λούπα είναι κουρδισμένη αλά Joe Beck.
  5. pipityri

    Glenn Gould:Η ιδιοφυΐα!

    Υπάρχει ένα ωραιότατο βιβλιαράκι από τις εκδόσεις Νεφέλη, Glenn Gould Σκέψεις Για Τη Μουσική. Πρόκειται για μια συλλογή συνεντεύξεων και άρθρων του.Εξαιρετικά ενδιαφέρον, ρίχνει κάποιο φως σε μια μοναδική προσωπικότητα. Εδώ με τον Menuhin, αρχικά συζητούν και ύστερα παίζουν τη Φαντασία για βιολί και πιάνο του Schoenberg.
  6. pipityri

    0414 - άλλο ένα μελαγχολικό άσμα (Dimsonic)

    Κάπως καθυστερημένος στο πάρτυ, αλλά τώρα κατάφερα να ακούσω το τεμάχιο. Ό,τι ήταν να ειπωθεί έχει ήδη ειπωθεί, τα είπαν μια χαρά οι συνάδελφοι. Μου άρεσε πολύ το θέμα/εισαγωγή και η κιθάρα στο σόλο. Το μέρος του synth flute το βρίσκω θεμελιωδώς προβληματικό κι αν ήμουν ο Manfred Eicher θα σου έκανα μούτρα μέχρι να το βγάλεις. Το βασικό πρόβλημα όμως, είναι το εξής...Όσο έξυπνο κι είναι το στήσιμο, πρόκειται για μια απομίμηση της πραγματικότητας. Αυτή η μουσική φτιάχνεται μέτρο μέτρο σε πραγματικό χρόνο και ο κύριος λόγος που ένα κομμάτι τέτοιας διάρκειας στέκει, είναι πως κάθε του μικροστιγμή είναι εμποτισμένη από την ευφυία, την ευαισθησία, την εφευρετικότητα και την προσωπικότητα αληθινών μουσικών. Το ξέρεις, φυσικά, και το ξέρω πως το ξέρεις και το ξέρεις πως το ξέρω πως το ξέρεις, το αναφέρω απλά ως γενικότερο προβληματισμό με αφορμή το κομμάτι. Ακόμα κι αν το στήσεις με απίστευτη λεπτομέρεια, παραμένει παγίδα γιατί εξακολουθείς να είσαι εσύ που αντιδράς σε αυτά που εσύ παίζεις. Ο Μήτσος θα αντιδρούσε διαφορετικά-με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Προσωπικά, θα προτιμούσα να άκουγα το κομμάτι με ένα κακό αλλά αληθινό rhythm section ή στημένο με τέτοιο τρόπο ώστε η διάδραση σε πραγματικό χρόνο να μην είναι τόσο ζωτικής σημασίας όσο σε αυτή τη μουσική. Εννοείται, φυσικά, πως όλα τα παραπάνω λέγονται με μεγάλο σεβασμό και εκτίμηση και να κλείσω πως ναι, επειδή πρόκειται για το στυλ μουσικής που κυρίως ακούω, μπορώ να φανταστώ το τεμάχιο στον πραγματικό κόσμο και σίγουρα πρόκειται για ένα ωραιότατο πόνημα.
  7. Όντως ωραίο θέμα. Πάντα με γοήτευαν τα πνευστά, το γεγονός πως η νότα εξαρτάται από την αναπνοή-η διάρκεια το σχήμα της...Δεν ασχολήθηκα, μόνο με blues φυσαρμόνικα-είχα μάθει μια φράση και την έπαιζα συνέχεια, αλλά με πολύ πάθος-και φλογέρα, μάλιστα είχα κάνει και κάτι ηχογραφήσεις σπιτικές, μια μπαλάντα ενός φίλου στο fostex και ένα άλλο που γυναίκα μου διάβαζε κάτι παραμύθια του Oscar Wild κι εγώ έπαιζα κάτι δικά μου, προκλασικού τύπου. Πιάνο υπήρχε στο σπίτι λόγω της αδελφής μου, ανέκαθεν το σαχλαμάριζα. Κάποια στιγμή-πήγαινα σχολείο ακόμα-γράφτηκα και στο ωδείο αλλά έπεσα σε μια τύπισσα που με φλόμωσε στον Czerny, οπότε και την έκανα με ελαφρά. Αργότερα που ξεκίνησα jazz αρμονία και τα σχετικά, έκατσα μόνος μου και έμαθα ακόρντα, voicings κλπ και πιο αργότερα έκανα και δύο εξάμηνα υποχρεωτικό. Θα ήθελα να παίζω καλύτερα, με βοηθάει στο γράψιμο. Θα ήθελα επίσης να παίζω κλασική κιθάρα σε καλό επίπεδο, αν μη τι άλλο για μπορώ να παίζω για πάρτη μου μέρος της απίστευτης μουσικής που έχει γραφτεί στο παρελθόν. Duty calls, θα επανέλθω.
  8. Παρακολουθώ τον Jonesy εδώ και κάμποσο καιρό-από τότε που διάβασα την αυτοβιογραφία του. Πολύ ενδιαφέρον ανάγνωσμα, όπως και του Rotten. Μεταξύ τους διαφωνούν σε πολλά, αλλά σίγουρα συμφωνούν στο ότι οι Pistols γι΄αυτούς ήταν η μόνη εναλλακτική απέναντι σε μια ζωή μέσα σε απόλυτη αθλιότητα. Όπως ο Δέλτα, έχω μόνο respect για τον Jonesy. Είναι ένας επιζήσαντας, πρώην εξαρτημένος που δεν διστάζει να ξεγυμνωθεί δημόσια και να ζητήσει συγνώμη για τις μαλακίες που έκανε-και να μιλήσει για μερικές πολύ δύσκολες πτυχές της ζωής του. Το Bollocks ήταν η πρώτη κασέτα που αγόρασα( είναι ίσως ειρωνικό πως η δεύτερη ήταν το Wall...) και οι Pistols ήταν η πρώτη αφίσα που μπήκε στο εφηβικό μου δωμάτιο. Ακόμα και σήμερα όποτε ακούω την αρχή του Holidays In The Sun κάπως μου΄ρχεται... Την προηγούμενη βδομάδα είχε καλεσμένο τον Vai. Στο τέλος τζαμάρανε..
  9. pipityri

    Νέα Σειρά: Songwriting Tips

    Θεωρώ απολύτως εσφαλμένο να συμβουλεύεις το κοινό/μαθητές σου να παίρνουν στα σοβαρά μόνο τη γνώμη των ειδικών. Όχι μόνο γιατί το τραγούδι σαν προιόν απευθύνεται κυρίως σε ανθρώπους που δεν είναι μουσικοί, αλλά γιατί υποτιμάς τον τρόπο που αυτοί αντιλαμβάνονται αυτό που ακούνε. Ο "απλός" ακροατής συχνά αντιλαμβάνεται πράγματα που διαφεύγουν από "εμάς". Ίσως να αγνοεί τις κατασκευαστικές λεπτομέρειες, ενδέχεται να έχει όμως καλύτερη αντίληψη της συνολικής εικόνας ή να βιώνει με τελείως διαφορετικό τρόπο το συναισθηματικό μήνυμα του έργου μας από ότι έχουμε προβλέψει. Προσωπικά, έχω λάβει μερικές από τις πιο εύστοχες παρατηρήσεις για πράγματα που γράφω από ανθρώπους που δεν σκαμπάζουν μία.
  10. pipityri

    Αναβάθμιση του forum 2018

    Καλορίζικο!
×

Χρήσιμες πληροφορίες

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύχρηστη. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.