Προς το περιεχόμενο

pipityri

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    1.009
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    1

pipityri ήταν Μέλος της ημέρας 6 Φεβρουαρίου

pipityri είχε την πιο δημοφιλή συμμετοχή!

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

111 Excellent

10 Followers

Σχετικά με τον pipityri

  • Rank
    Star

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
  • Gear List
    Gibson Les Paul Custom
    Fender Stratocaster Midi Ready,Mexico
    Godin XLSA
    Dean Hardtail Doubleneck Fretted/Fretless (mod by P. Economakis)
    Martin OMC 16RE Aura
    Nonis (Gypsy Jazz Acoustic)
    AC Fairbanks CO Mandolin


    Vox AC4 Stack
    Lopek-custom made 2x100 power amp&cabs, made by Christos Papadopoulos
    Pignose
    Creat-G60

    Shur Riot
    Saymour Duncan Twin Classic
    Morley Power Wah/Volume
    Boss NS-2
    Boss-CE3
    Boss-CS2
    Boss-RC2

    Roland VG8
    Roland GR33

    Dragonheart picks

    Ernie Ball Slinky 0,9 (Fender) O,10 (Les Paul/Godin/Fretted Dean) 0,11 flatwound (Fretless)
    Martin Custom Light/Elixir 0,11 (Martin)
    Argentine(Nonis)

    George L cables
  • Επάγγελμα
    Μουσικός
  • Facebook
  • Soundcloud
  • Τόπος
    Αθήνα
  1. Ο Bono πάντα εξέπεμπε αυτό που εξέπεμπε. Οι U2 όμως από το Unforgettable Fire και μετά είναι άλλη μπάντα. Επιπλέον, από τα στοιχεία που αποτελούν τον ήχο τους, η ερμηνεία του Bono είναι το πιο dated.
  2. pipityri

    Boredom Blues

    Πολύ ωραία σύνθεση και καταπληκτικό παίξιμο, φυσικά. Μπράβο!
  3. pipityri

    Etude Mariyor by Yorgos Mourkousis

    Σχετικά με αυτό, πως ηχογραφείς? Βάζεις μικρόφωνο και από την μεριά του headstock?
  4. pipityri

    Etude Mariyor by Yorgos Mourkousis

    Συγχαρητήρια για τη διάκριση! Καταπληκτικό το κομμάτι, όντως αναδεικνύεται στην δική σου εκδοχή. Ωραία γραφή, εμπνευσμένη χρήση των extended techniques. Μια απορία, γιατί το συγκεκριμένο κούρδισμα? Είναι κάτι με το οποίο πειραματίζεσαι καιρό ή το αποφάσισες για το συγκεκριμένο έργο?
  5. Παιχταράς,έχει παίξει στο On The Corner του Miles. Έκανε πράγματα από τότε, που κάποιοι έκαναν αρκετά αργότερα. Τον πρωτοέμαθα από ένα παλιό Guitar Player(Ιούνιος 90) όπου είχε ένα άρθρο-της σειράς Master Series-για την χρήση 12φθογγων patterns στον jazz αυτοσχεδιασμό. Κι ένα ακόμα με ασκήσεις τεχνικής που τις μελετούσα για χρόνια... Υπήρξε και ΄δάσκαλος του Jason Becker-τα intervallic arps στην αρχή του Perpetual Burn είναι ξεκάθαρο αποτέλεσμα-και του Satriani.Γενικώς, φοβερά lines με τρελά διαστήματα, 4ες/5ες κλπ. Τα βιβλία του είναι,δυστυχώς, πολύ δύσκολο να βρεθούν.
  6. Εξαιρετικό άρθρο. Επιπλέον, νομίζω πως όλοι εδώ μέσα θα στηρίζαμε μια προσωπική σου δουλειά. Προχώρα το!
  7. Ριζική απο/αναδόμηση του πρωτοτύπου, ανακάλυψη του τραγουδιού μέσα στο τραγούδι.
  8. Το ακόρντο στο 6.31!!!! Το ακόρντο στο 6.31!!!!!
  9. Το κομμάτι είναι φανταστικό και φαίνεται η τεράστια δουλειά που έχεις κάνει. Πάρα πολύ ωραία η ενορχήστρωση-το βιολί εξαιρετική ιδέα-και η επιλογή του πότε και πως στα όργανα εξυπηρετεί απόλυτα την κατεύθυνση του κομματιού. Μπράβο!
  10. Έχω την εντύπωση πως η πραγματική ιδιοφυία εδώ ήταν ο Martin Hannet...
  11. Το σόλο του στο New Blues Old Bruise ήταν από τα κορυφαία πράγματα που έχω βιώσει σε live. (υποθέτω πως μιλάς για το βράδυ στο Παλλάς..)
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.