Προς το περιεχόμενο

pipityri

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    1.071
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    1

pipityri ήταν Μέλος της ημέρας 29 Δεκεμβρίου 2019

pipityri είχε την πιο δημοφιλή συμμετοχή!

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

217 Excellent

10 Followers

Σχετικά με τον pipityri

  • Rank
    Star

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
  • Gear List
    Gibson Les Paul Custom
    Fender Stratocaster Midi Ready,Mexico
    Godin XLSA
    Dean Hardtail Doubleneck Fretted/Fretless (mod by P. Economakis)
    Martin OMC 16RE Aura
    Nonis (Gypsy Jazz Acoustic)
    AC Fairbanks CO Mandolin


    Vox AC4 Stack
    Lopek-custom made 2x100 power amp&cabs, made by Christos Papadopoulos
    Pignose
    Creat-G60

    Shur Riot
    Saymour Duncan Twin Classic
    Morley Power Wah/Volume
    Boss NS-2
    Boss-CE3
    Boss-CS2
    Boss-RC2

    Roland VG8
    Roland GR33

    Dragonheart picks

    Ernie Ball Slinky 0,9 (Fender) O,10 (Les Paul/Godin/Fretted Dean) 0,11 flatwound (Fretless)
    Martin Custom Light/Elixir 0,11 (Martin)
    Argentine(Nonis)

    George L cables
  • Επάγγελμα
    Μουσικός
  • Facebook
  • Soundcloud
  • Τόπος
    Αθήνα
  1. Εκπληκτικό. Το τέλος, ιδιοφυές.
  2. pipityri

    Λάθη

    Πάει καιρός...Πολύ ωραίο, όπως πάντα.
  3. Κολομβία, ασυζητητί. Μεγάλα διαστήματα, που λέει κι ο Στράτος.
  4. Ποτέ δεν θα μάθουμε....Πάντως, με το ίδιο μηχανάκι τον έγραψα όταν έπαιξε με το guitar trio. Μάλιστα το είχα σχεδόν πάνω στα πόδια του. χε χε...Με αγριοκοίταξε καναδυό φορές, αλλά εντάξει. Είχε παίξει απίστευτα εκείνο τα βράδυ.
  5. Της π0@&9#ας. Τους είχαμε δει με τον @fusiongtr στον Λυκαβηττό. Μεγάλες στιγμές.
  6. pipityri

    Speaking Spanish

    Ξέρεις πως νοιώθω για αυτά τα τραγούδια που γράφεις-κι αυτό δεν αποτελεί εξαίρεση. Γενικά δεν σχολιάζω για τα της ηχοληψίας, αλλά...έλα...φτιάχτο λίγο καλύτερα! Επίσης, θα ήθελα να ακούσω κι ένα σολάκι πάνω στα ακόρντα του chorus...Ξέρεις εσύ....:)
  7. Είναι τόσο τέλειο, λες κι έχει εξαρχής συλληφθεί για κιθάρα. Φανταστικό.
  8. Αφού άφησες να εννοηθεί πως μιλάς για Κρήτη, δεν ξέρω...η δική μου εμπειρία είναι εκ διαμέτρου αντίθετη. Δεν μένω εκεί βέβαια, σίγουρα είναι διαφορετικά αν είσαι μόνιμος κάτοικος, αλλά στα διαστήματα που περνάω κάτω έχω γνωρίσει μουσικούς ανοιχτούς και συνεργάσιμους-κάποιους ντόπιους άλλα και άλλους που σαν κι εσένα έχουν εγκατασταθεί εκεί, από Αθήνα αλλά και από εξωτερικό.
  9. Υπομονή. Είναι μια, συχνά, αργή διαδικασία. Πρώτα θα πρέπει να ενταχθείς κοινωνικά, μέσα από άλλες δραστηριότητες, να γνωρίσεις, να σε γνωρίσουν. Δεν είναι εύκολο, δώσε του χρόνο.
  10. pipityri

    Naked And The Prayer-5 seaside stories

    Ευχαριστώ Bill, αλλά ας μην υπερβάλουμε. Ως προς το τεχνικό του πράγματος, όλα τα παραπάνω είναι βασική jazz θεωρία. Είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους πιστεύω πως είναι ωφέλιμο για όλους να μελετήσουν jazz, ασχέτως του στυλ που παίζουν(άλλοι λόγοι είναι ο τρόπος διάδρασης των μουσικών σε ένα γκρουπ, η αίσθηση της φόρμας, το concept της κατασκευής lines). Και δεν έχει καν να κάνει με το ρεπερτόριο ή με τα στυλιστικά χαρακτηριστικά, αλλά με την απάντηση στο ερώτημα....οκ, τι μπορώ να παίξω πάνω σε ένα Dm7? Και αυτό που θα παίξω τι επιπτώσεις έχει στην αρμονία? Στην πραγματικότητα δεν είναι jazz, απλά η jazz παιδαγωγική το προσεγγίζει πρωτίστως από την οπτική του παίχτη/αυτοσχεδιαστή, κάτι που προσωπικά απλά το βρίσκω πολύ βολικό. Κατα τ΄άλλα, ένα F#/EmMaj7 δεν είναι Scriabin, Zappa, Pini ή jazz μέχρι να τεθούν σε λειτουργία άλλοι μηχανισμοί. Τώρα πάω να ξαναδώ τον Gould να παίζει Bach που ανέβασε ο Αετός. Να μην ξεχνιόμαστε.
  11. pipityri

    Οι ηχογραφήσεις μου

    Πολύ ωραία, μεγάλη διαφορά με τα πρώτα. Μου αρέσει και το παίξιμο σου και ο ήχος. Μπες άφοβα στη φάση της φλυαρίας, είναι ένας τρόπος να δοκιμάζεις πράγματα!
  12. pipityri

    Naked And The Prayer-5 seaside stories

    Είναι αδύνατον να απαντήσω μονολεκτικά. Σίγουρα βλέπω τα πράγματα από μια jazz οπτική, σε σχέση με την αρμονία, την κατασκευή των μελωδικών γραμμών και τον τρόπο διάδρασης των μουσικών μέσα σ΄ένα γκρουπ-στοιχεία τα οποία θεωρώ μοναδικά στο συγκεκριμένο είδος και πολύ ωφέλιμα για όποιον ασχοληθεί, άσχετα με το στυλ που παίζει. Θα μπορούσα λοιπόν να πω πως κάποια από τα πράγματα που γράφω είναι jazz inflected, ίσως στα πλαίσια ενός γενικότερου fusion πράγματος, που περιλαμβάνει διάφορα στοιχεία, από Σύγχρονη Μουσική, τον ήχο της ECM, ενίοτε ψήγματα world&ethnic μέχρι και americana-όπως την έχω εισπράξει από Metheny, Frisell κλπ.... ...αλλά, πραγματικά δυσκολεύομαι να σκεφτώ με τέτοιους όρους. Στην παρούσα συγκυρία, γράφω απλά ό,τι μου έρθει.
  13. pipityri

    Naked And The Prayer-5 seaside stories

    Το Eb/E είναι slash chord. Ο τρόπος που παίζω τα υπόλοιπα ακόρντα-καθώς δεν είμαι πιανίστας-είναι ο εξής...στο αριστερό χέρι παίζω τον βασικό ήχο, δηλαδή 135, 137 ή 157 και στο δεξί παίζω διάφορα upper (εννίοτε και lower)structure triads.To Bbm9(#11) είναι στην πραγματικότητα C/Bbm7 και μετά όλο αυτό με μπάσο Ab που οδηγεί σε C/F#7. κλπ κλπ. Σχετικά με το πως τελικά συμβολίζω τα ακόρντα, αυτό είναι κάτι που αλλάζει ανάλογα με το ποιος πρόκειται να τα διαβάσει.Όταν το κάνω για μένα, επειδή βλέπω κάθε ακόρντο σαν μια συγκεκριμένη modality,αυτό που με ενδιαφέρει είναι να δηλώνεται ξεκάθαρα η οριζόντια έκφραση του, δηλαδή η συγκεκριμένη σκάλα. Αυτή θα μου δώσει και το μελωδικό υλικό αλλά και όλα τα triads ή άλλα intervalic structures που θα χρησιμοποιήσω αρμονικά. Για παράδειγμα, όταν γράφω DmMaj7(#11), αυτό που εννοώ είναι D Lydian Minor. Όταν γράφω Eb/E, εννοώ E w.h. diminished. Όταν γράφω A7b9(13) , εννοώ Α h.w. diminished κλπ κλπ Δηλαδή, το σύμβολο-στο δικό μου μυαλό- είναι ένας τρόπος να σημειώνω τις σκάλες. Κάποιες φορές απλά σημειώνω τις σκάλες, πχ...C Lydian Aug...τότε είναι ένας τρόπος να δίνω το ακόρντο. Εν ολίγοις, είναι το ίδιο πράγμα.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.