Προς το περιεχόμενο

yameth

Administrator
  • Αναρτήσεις

    8.627
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    11

yameth ήταν Μέλος της ημέρας 1 Αυγούστου

yameth είχε την πιο δημοφιλή συμμετοχή!

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

789 Excellent

Σχετικά με τον yameth

  • Rank
    Cool dude

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
    Τραγούδι
  • Gear List
    Κιθάρες
    Gibson Les Paul 60's Tribute, Yamaha AEX-520, Gibson 335, Epiphone Zephyr, Squier Stratocaster, Daion Mugen II.

    Ενισχυτικά
    Mesa Boogie Lonestar Special head, Mesa Boogie Lonestar Cabinet, Roland Cube 30X

    Πετάλια
    Boss ME-70, GE-7, TW-1, OD-3, RC-30, T-Rex Gull Wah, T-Rex Reptile 2, TC Electronic Mojo, Fulltone OCD, TC Helicon Create XT.

    Recording
    AKG C-5, C-414, Beyer MC-740N
    Cubase 9, Genelec 1030, SPL Creon, Alphatrack Frontier

    Keys & Synths
    Boss JS-5, M-Audio Axiom 49 Keyboard.
  • My Band(s)
    The Motive Project
  • Επάγγελμα
    Webmaster, Ηχολήπτης
  • Facebook
  • Soundcloud
  • Linkedin
  • Τόπος
    Αθήνα
  1. Αυτο ειναι το νόημα. Ψωνίζεις διαδικτυακά και πληρώνεις μεχρι και τη Dominos pizza αμα λαχει. Μεταφέρεις καποιο μεγαλύτερο ποσό μια στις τόσες οταν το χρειαστείς εδω.
  2. 90% γίνεται αυτόματα η μετατροπή στο Paypal. Παει καιρος που το εκανα. Κοιταξε το δεν ειμαι σιγουρος. Fee για την μεταφορά απο το account σου σε τραπεζικό λογαριασμό σου δεν υπαρχει.
  3. Είσαι κλασική περίπτωση παραπληροφόρησης και φάκ νιουζ, έτσι; The Mall γράφει στον τίτλο ο άνθρωπος.
  4. Μια ωραία παρέα Ελληνο-Κουβανών έχει κέφια και γράφει. Ωραίο βίντεο!
  5. Είχα γράψει παραπάνω σχετικά με τις ηχογραφήσεις που ακούς. Αυτα ασυνήθως παραβλέπονται απο αρθρογράφους του ειδικού τύπου (ιδιαίτερα στο Hi-Fi) που έχουν τόση σχέση με την διαδικασία εγγραφής, όσο εγω με την εξόρυξη βωξίτη και καταλήγουν σε μισές αλήθειες που γίνονται μεταλαμπαδευόμενος θρύλος.
  6. Το πρόσεξα. Πολλές φορές η καταγραφή ενος performance είναι ένα σύνολο πραγμάτων. Τα μικρόφωνα, το στήσιμο, ο χώρος, τα καλά επιλεγμένα μηχανήματα και κυρίως ο παραγωγός - ηχολήπτης όπως στην περίπτωση της Blue Note (Lion και Wolff) που είχε όλο το σχέδιο απο τη φωτογραφία του εξωφύλλου μέχρι τον ήχο και την τεχνική κατάρτισή γι αυτό το αποτέλεσμα. Αν έγραφε σε ψηφιακό μέσον, πάλι το ίδιο αποτέλεσμα θα έβγαινε. Το τρικ δεν ήταν η μπομπίνα.
  7. Μαζί σου all the way. Αυτό δεν τα κάνει πιστά όμως. Νομίζω πως η κουβέντα θα είχε άλλη εξέλιξη και δεν θα είχαν αναφερθεί τόσα διαφορετικά θέματα τσουβαλιασμένα κάτω απο το τίτλο Master volume αν αυτό ήταν κατανοητό απο την αρχή αλλά επέτρεψε μου ανατρέχοντας τα πίσω ποστ, πως δεν ήταν. Φυσικά δεν αναφέρομαι σε εσένα μόνο. Ολοι διαβάζαμε πεταχτά, έτοιμοι να... απαντήσουμε.
  8. δεν διαβάζεις Βαγγέλη Προς αγαπητό dimsonic: Εδω υποτιμάς αρκετό κόσμο και δεν είναι ωραίο. Εξ άλλου για όσους γνωρίζουν και έχουν ασχοληθεί, η μόδα των analog modeled plugins παλιών μηχανημάτων είναι καινούργια και τρέφει ακριβώς αυτή την δοξασία που αναφέρεις. Οπως π.χ. αυτό: Πολλοί απο εμάς χρησιμοποιούμε compressors που δεν έχουν ένα μαγικό κουμπί MORE όπως το παραπάνω αλλά καποια που δεν έχουν υπάρξει ποτέ σε αναλογικά σχέδια. Είναι αυτά που δημιουργήθηκαν αρχικά σε αναζήτηση περισσότερων τεχνικών δυνατοτήτων για όσους τις αναζητούσαμε. Με όλο τον σεβασμό, για να το δουλέψεις πρέπει να ξέρεις καλά τι κάνεις και να σου λύνει προβλήματα που δεν σου λύνει ο παλιός καλός, μαγικός. Δεν χρειάζεται να ανάβουν τα αίματα για τέτοια θέματα. Οι απόψεις είναι σεβαστές. Αρκεί να μην μιλάμε δογματικά γιατί εκεί ως γνωστόν δεν μπορεί να υπάρξει διάλογος.
  9. Θέματα που αναπτύχθηκαν στο thread (μεταξύ άλλων): Loudness wars. Analog vs digital. Multitrack vs Live recording. Τι εννοεί ο καθένας με τον όρο πιστότητα, στην εγγραφή και την αναπαραγωγή. (2 διαφορετικές διαδικασίες). Μέσα και αλγόριθμοι συμπίεσης αναπαραγωγής. (σε συζήτηση για πιστότητα είναι φάουλ η αναφορά σε κασέτα και mp3.). Τι κοινό έχουν τα παραπάνω; Προφανώς πληροφορίες περι ήχου σε βάθος χρόνου, με μπόλικη άποψη και ελαφρώς τεκμηριωμένη πληροφόρηση. Θέλω να πω πως εδω μιλάμε μουσικοί και ηχολήπτες. Αυτοί δηλαδή που καταγράφουν και έχουν ακούσει το πως ακούγεται στην φυσική του μορφή ένα ακουστικό όργανο. Με ποια διαδικασία εγγραφής πετυχαίνει το πιστότερο αντίγραφο και παραπέρα πλέον, πως επεμβαίνει δημιουργικά (αν ζητηθεί) για να το ωραιοποιήσει σύμφωνα με τις επικρατούσες αισθητικές προδιαγραφές. Δεν είμαστε, ούτε υπήρξαμε ΟΛΟΙ επαγγελματίες αλλά συζητάμε σε κοινό τραπέζι. Η ευχέρεια με την οποία προέκυψαν τα εργαλεία ενός επαγγέλματος στο ευρύ κοινό τα τελευταία χρόνια, χωρίς το απαραίτητο υπόβαθρο (που δεν είναι και πυρηνική φυσική αλλά είναι αυτοδίδακτοι), έχει δημιουργήσει στρεβλώσεις και τα έχουν ευτελίσει. Φυσικά το άπιαστο είναι το καλύτερο. Ποιός σου λέει έχει/είχε... Studer; Μα σχεδόν οι περισσότεροι επαγγελματίες ηχολήπτες του παρελθόντος. Ποιός δεν έχει; Ο σημερινός home recordist και ο χαιεντάς (εκεί να ακούσεις ιστορίες). Σε κάποιους είναι θρύλος και σε άλλους πρώην καθημερινότητα κάποια πράγματα. Δεν κομπάζω αλλά προσπαθώ να βάλω τα πράγματα στην θέση τους. Και φυσικά υπάρχουν πολλοί επαγγελματίες του ήχου που θα υποστηρίξουν το ένα ή το άλλο, αλλά σαν άποψη. Οπως π.χ. ο κολλητός μου superfunk που επιμένει πως τα παχιά μπράτσα στις κιθάρες είναι τα καλύτερα. Σόρι δεν θα πάρω, έχω μικρά χέρια. Ολα τα παραπάνω λοιπόν είναι διαφορετικά πράγματα και δεν τα συζητάμε παράλληλα αν θέλουμε να καταλήξουμε σε ασφαλές συμπέρασμα. Ισως 5 διαφορετικές συζητήσεις πιο ειδικές, να είχαν περισσότερο ενδιαφέρον για όλους μας. Και κάνει και μια διαβολεμένη ζέστη...
  10. Παιδιά έχετε χάσει τη μπάλα. Άλλο πιστό και άλλο "μου αρέσει". Κι εγω με το Α-807 και το Sony APR-5003 έγραφα και μοντάριζα. Καλά κάνει και σας αρέσει. Τα νούμερα όμως λένε άλλα. Η δυναμική περιοχη της ταινίας περιορίζεται απο την ταχύτητα και το εύρος. Η μεταγραφή σε βινύλιο ακόμα περισσότερο λόγω μηχανικών λόγων. Εχω γράψει παλιότερα γι αυτό. Look it up. Το mastering αναπτύχθηκε για να ελέγξει τα μπασα και τις δυναμικές κορυφές κατα την μεταφορά στο βινύλιο για να μην πετάει την βελόνα κατα την ανάγνωση το βαθύ - φαρδύ αυλάκι. Εξ ου και τα 7ιντσα βινύλια με ένα τραγούδι hi end που βγήκαν αργότερα για όσους καταλαβαίνουν τι λέω. Τέτοιο πρόβλημα δυναμικής δεν υπάρχει στον ψηφιακό κόσμο. Ούτε και φάσματος. Φυσικά είναι αναφέρετο δικαίωμα να γουστάρει ο καθείς ότι θέλει και να εμπιστευεται τα αυτιά του. Δεν απάντησε όμως κανένας μουσικός: εσυ σαν μουσικός τι θες να αναπαραχθεί, αυτό που ακούς απο το όργανό σου ή μια πιο "ζεστή" εκδοχή του; Γιατί εδω μιλάμε μουσικοί και όχι χαϊεντάδες.
  11. Και όχι μόνο οι κλασικοί. Οι ηχολήπτες να δεις που για κάθε take έπρεπε να περιμένουμε να κάνει locate to zero και να ακούς τα γρανάζια να πηγαινοέρχονται και να σκέφτεσαι τη φθορά τους. Αυτά και όσα άλλα αυτονόητα μπορείς να σκεφτείς απο πρακτική άποψη, που οι επαγγελματίες ηχολήπτες αντιμετωπίζαμε στην προ πσηφιακή εποχή . Τα πολυκάναλα μπορουν και τα χειρίζονται ακόμα ηχολήπτες φυσικά. Δεν είναι πυρηνική φυσική. Σε απόλυτα νούμερα όμως η εγγραφή σε DAW όπως σου είπα και παραπάνω είναι πιστότερη της αναλογικής. Δεν υπάρχουν αποκλίσεις που προκύπτουν μέσα σε ένα αναλογικό κύκλωμα όπου στην καλύτερη και ΠΟΛΥ ακριβότερη εκδοχή (βλέπε το θέμα για το Midas 501) έχουν πάνω απο 1% και συνήθως 5% ανα εξάρτημα. Και δεν μιλάμε για μηχανικές στρεβλώσεις (π.χ. wow & flutter) μη ακουστές φυσικά στο κοινό αυτί. Οπως όμως και με το βινύλιο έτσι υπάρχουν οι δογματικοί πιστοί που υποστηρίζουν την "ζεστασιά" του αναλογικού ήχου. Και καλά κάνουν αφου δεν ενοχλούν κανένα και αφού δεν μετράμε το αποτέλεσμα σε απόλυτα νούμερα αλλά αν είναι ωραίο. Και φυσικά όταν μιλάμε για εγγραφή σε ένα Studer μιλάμε ήδη για ένα κορυφαίο μηχάνημα του είδους οπότε και το αποτέλεσμα είναι ανάλογο. Διαφορετικό. Ισως πιο αρεστό στο αυτί κάποιου αλλά όχι πιστότερο. Είναι λοιπόν καθαρά θέμα άποψης και αρκετός κόσμος βγάζει το ψωμί του επιβάλλοντας μια άποψη. Οχι με το ζόρι αλλά με το εύρος της δουλειάς του και το ανάλογο hype των media. Δεν θα δεις όμως πουθενα να γράφουν περι ανώτερης πιστότητας της αναλογικής διαδικασίας. "Καλύτερη" ναι. Φανατικοί πολλοί. Αλλά ρωτώ: εσυ σαν μουσικός τι θες να αναπαραχθεί, αυτό που ακούς απο το όργανό σου ή μια πιο "ζεστή" εκδοχή του; Είναι ατέλειωτο το θέμα και πηγή flame wars και γι αυτό ο dimsonic δεν ήθελε να παρασυρθεί, γιατί λόγω ηλικίας ο άνθρωπας έχει ζήσει και τα δύο στην ιστορική τους εξέλιξη. Οπως κι εγώ.
  12. Δυσκολεύομαι να καταλάβω. Αν εννοείς "Η πιστότητα/ευκρίνεια/μουσικότητα με την οποία καταγράφει ένα studer ή ένα otari δεν έχει ξεπεραστεί από κανένα DAW," με τι στοιχεία το λες αυτό; Πιστότητα είναι να δίνεις 1,013475 και να καταγράφεις 1,013475 και όχι 1,013333 που ακούγεται όμως "καλύτερο". Αν λοιπόν έχεις σοβαρό hardware Α to D και D to A η πιστότητα του DAW είναι μη συγκρίσιμη, σε θόρυβο, δυναμική περιοχή και bandwidth απο της μπομπίνας.
  13. Διευκρίνηση στην εξέλιξη της "ποιότητας" διαχρονικά: Σε ότι αφορά το hardware δεν υπάρχουν σοβαρές εξελίξεις. Μικρόφωνα, μεγάφωνα, προενισχύσεις, EQ, Compressors, ακολουθούν ακόμα τα σχέδια των 60'ς. Υπάρχουν όμως software πλέον που καταγράφουν πιστότερα ενω οι hardware εγγραφείς (μπομπίνα) χρησιμοποιούνται απο καθαρά υποκειμενική επιλογή και άποψη. Σε τεχνικές προδιαγραφές υπολείπονται του software που δεν έχει κινητά μέρη. Εχω επίσης γράψει: Άλλες σχετικές συζητήσεις:
  14. 1. Υπολόγισε κάτι περισσότερο απο το Σ/Κ. 2. Το mastering είναι άλλο stage. Οπότε πρώτα μαθαίνουμε την χρήση και αναγκαιότητα των εργαλείων. Η διαδικασίες παραγωγής είναι Ηχογράφηση, Μείξη, Master. Τα παραπανω τα έκαναν 3 διαφορετικοί ειδικοί παλαιότερα. Θα σου συνιστούσα να ασχοληθείς με το πρώτο. Αργότερα προχωρας στο 2ο αν ασχοληθείς.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.