Προς το περιεχόμενο

yameth

Administrator
  • Αναρτήσεις

    9.272
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    28

yameth ήταν Μέλος της ημέρας 23 Μαΐου

yameth είχε την πιο δημοφιλή συμμετοχή!

ΦΗΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

1.561 Excellent

Σχετικά με τον yameth

  • Rank
    Jack of all trades

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
    Τραγούδι
  • Style
    Blues
    Classic Rock
    Funk
    Instrumental
    Jazz
    R&B
    Soul
  • Gear List
    Κιθάρες
    Gibson Les Paul 60's Tribute, Yamaha AEX-520, Gibson 335, Epiphone Zephyr, Squier Stratocaster, Daion Mugen II.

    Ενισχυτές
    Mesa Boogie Lonestar Special head, Mesa Boogie Lonestar Cabinet, Roland Cube 30X

    Πετάλια
    Boss ME-70, GE-7, TW-1, OD-3, RC-30, Fulltone OCD, T-Rex Gull Wah, Reptile 2, TC Electronic Mojo, Octa Screamer, Polytune, TC Helicon Create XT, Digitech Trio.

    Recording
    AKG C-414, C-5, Beyer MC-740N
    Cubase 9, Genelec 1030, SPL Creon, Alphatrack Frontier

    Keys & Synths
    Boss JS-5, M-Audio Axiom 49 Keyboard.
  • My Band(s)
    The Motive Project
  • Day job
    Webmaster, Ηχολήπτης
  • Facebook
  • Soundcloud
  • Linkedin
  • Τόπος
    Αθήνα

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. Όταν έγραψα ότι προτιμω τους ενισχυτές με ένα μεγάφωνο εννοούσα πως παρα το γεγονός πως ηχογράφησες σε όλους το ένα μεγάφωνο, είναι έντονη για τα δικά μου αυτιά η διαφορά φάσης που προκύπτει απο τον ήχο του δεύτερου όσο χαμηλά κι αν περνάει στο τελικό αποτέλεσμα. Και ναι φυσικά και έχεις δίκιο πως αδικούνται έτσι οι twin καμπίνες που προσφέρουν όγκο και σώμα όταν παίζεις live. Τωρα για το flat, νομίζω πως όλοι καταλαβαίνουμε πως είναι η απόκριση ενός κυκλώματος χωρίς ισοστάθμιση. Οταν ισοσταθμίζεται είτε διορθώνει, είτε αλλοιώνει. Γι αυτό στο hifi υπάρχει και το eq bypass που το αφαιρεί απο το κύκλωμα με ένα κουμπί.
  2. Ισχύει τόσο όσο το "μια είναι η κιθάρα. Fender Telecaster."
  3. Συμφωνώ μαζί σας πως ένας ενισχυτής ακούγεται καλύτερα στα δικά μας αυτιά όπως εμείς τον ρυθμίσουμε. Και ναι, μπορεί ένας ενισχυτής να είναι scooped, με κοιλάδα στα μεσαία και βουνοκορφές στα πρίμα και μπάσα και να τον διορθώνεις με ρύθμιση 0-10-0 γιατί αλλιώς μπουμάρει ή ξύνει. Διορθώνεις έτσι τον κακό χαρακτήρα του ενισχυτή. Έτσι όμως αυτό που ακούγεται είναι ο ισοσταθμισμένος ήχος και όχι το κύκλωμα σε flat συμπεριφορά. Το τι κανει ο καθένας για να διορθώσει τον χαρακτήρα ενος συνδυασμού ενισχυτή και μεγαφώνου με το equalizer, αν και δεδομένο, δεν νομίζω πως έχει θέση σε ένα συγκριτικό τεστ σαν το παραπάνω όπως σωστά έκανε ο makam, που σκοπό έχει να μας δείξει τον χαρακτήρα του κάθε ενισχυτή (ή πιο σωστά συνδυασμό ενισχυτή - μεγαφώνου). Διότι έτσι ακυρώνει την διαδικασία.
  4. Δεν είμαι ηλεκτρονικός, είμαι όμως ηχολήπτης και οι πιθανότητες να είναι πιστός ένας ενισχυτής με τις ρυθμίσεις του Trower ή του Green, είναι μηδενικες σε ένα passive κύκλωμα με κλειστό το ποτενσιόμετρο. Εκτός και αν οι περιοχές high και low pass του κυκλώματος, ξεπερνούν το φάσμα που καλύπτει το μεγάφωνο. Δηλαδή αν ρυθμίζεις τους 8 khz για high σε ένα μεγάφωνο που έχει βύθιση -12db στην περιοχή αυτή, φυσικά και δεν ακούς καμία αλλαγή. Γιατί δεν το αναπαράγει. Το ίδιο και για τα μπάσα. Αρα το μονο χρήσιμο eq θα είναι αυτό στα μεσαία. Και γι αυτό ακούγεται καλά. Αλλα δεν είναι flat ο ενισχυτής, που αν έμπαινε σε ένα άλλο μεγάφωνο πιο πιστό, θα ακουγόταν η διαφορά. Και έτσι ίσως μπορεί να έχει μια λογική αν υποθέσουμε πως μιλαμε για full range μεγάφωνα της εποχής. Μόνο έτσι μπορώ να το καταλάβω τεχνικά. Λάθος επιλογές στις συχνότητες ίσως, που αργότερα διορθώθηκαν και φυσικά παράλληλα εξελίχθηκαν και τα μεγάφωνα με ευρύτερο φάσμα.
  5. Απο την στιγμή που υπάρχει passive κύκλωμα EQ (δηλαδή μπορεί να αφαιρέσει μόνο και όχι να προσθέσει) όταν το ποτενσιόμετρο ρυθμίζεται στο 0, δεν μου είναι εύκολα κατανοητό αυτό που λένε. Δηλαδή για να είναι γραμμικό το κύκλωμα πρέπει να είναι στο 10 όλα. Μπάσα, μεσαία και πρίμα και όχι κάποιο/α απο αυτά. Ισως βέβαια να έβγαζε έτσι αυτον τον... κρεμώδη ήχο με τα άπειρα μεσαία του ο Robin Trower και να τον λατρεύουμε. Και γι αυτό μπαίνουν ποτενσιόμετρα. Για να τα γυρίζουμε εκεί που γουστάρουμε. Flat πάντως δεν είναι.
  6. Σωστή η σκέψη. Μαύρο για μένα.
  7. Και γι αυτό παίζεται διαφορετικά απο την ακουστική, διότι είναι άλλο όργανο. Προσωπικά δεν ξέρω να παίζω ακουστική κιθάρα.
  8. Πιστεύω πως η ιδιαίτερη χροιά του οφείλεται σε μεγάφωνο/α που καλύπτουν ευρύτερο φάσμα προς τις υψηλές συχνότητες και γι αυτό δίνει μια χαιεντίλα (καθόλου ζητούμενη στην ηλεκτρική κιθαρα) λες και σύνδεσες την κιθάρα στο Hifi.
  9. Πάντα θα κάνεις the extra mile με απόλυτα ορθολογική σκέψη αγαπητέ Μάκη, όπως και σε αυτό το review. Με αποτέλεσμα τα αξιοποιήσιμα συμπεράσματα που έγραψε ο npap. Ευχαριστούμε. Προσωπικά μου άρεσαν οι περισσότεροι ενισχυτές με 1 μεγάφωνο που θεωρώ πως έδωσαν και τον πιο ισορροπημένο ήχο, όπως ο μικρός Rivera, ο F50 και ο Deluxe, που όμως δεν ξερω τι συμπεριφορά θα είχε σε μεγαλύτερες εντάσεις, μιας και είχα fender τρανζίστορ της ίδιας εποχής, τον Chorus 60 και δεν έδινε την αναμενόμενη ένταση και έτριζε ολάκερος. Αυτο δεν λέει πολλά για τους τρανζίστορ, (εγώ τους αγαπώ) αλλά λέει για τις ατυχείς προσπάθειες της Fender (ηθελημένα μήπως;) στον τομέα. Κατι που μου έκανε εντύπωση είναι πως παρα το ότι στους περισσότερους ενισχυτές τα tone controls είναι passive και κανονικά για να ακουστεί φλατ ο ενισχυτής πρέπει να είναι στο 10, επέλεξες να τα βάλεις στη μέση. Ισως είναι πιο κοινή πρακτική απο τους περισσότερους θα μου πεις.
  10. Οι εξηγήσεις μου για την κατεύθυνση, είναι οι εξής: Ερασιτεχνική - Για την πλάκα μας. Πρόβες, μπύρες και μπορεί να παίξουμε live μια στις τόσες, (ή και ποτέ) ακόμα και αφιλοκερδώς Ημι-Επαγγελματική - π.χ. μια cover band που παίζει live και 1-2 Σάββατα τον μήνα Επαγγελματική - Έχει δουλειές; Πόσο θα βγάζουμε; Απο αυτό ζω. Φιλόδοξη - Δημιουργούμε δικό μας υλικό και όπου μας βγάλει. Ακόμα και σε επάγγελμα. το Side Project μάλλον είναι πολύ ειδικό. Τα σκέφτηκα για να αποφευγονται διάφορες παρεξηγήσεις που γίνονται συχνά.
  11. Στο Επίπεδο ισχύει το "είσαι ότι δηλώσεις φυσικά". Ομως ο κανόνας δεν είναι αυτοί που έχουν αγνοια του επιπέδου τους. Το ότι θα υπάρχουν εξαιρέσεις και ψώνια είναι δεδομένο. Στην Κατεύθυνση όμως αν είναι ίσως λιγο πιο συγκεκριμένες οι επιλογές, τότε κάποιος που θελει να κάνει την πλάκα του να μην απαντήσει σε επαγγελματική πρόταση ή και το αντίθετο.
  12. Σκέφτομαι να προσθέσω στην κατηγορία των Αγγελιών Μουσικοί & Ηχολήπτες, μια προδιαγραφή για να γίνεται πιο εύκολη η αναζήτηση μουσικών - συνεργατών. Ποια απο τις 2 παραμέτρους είναι πιο σημαντική; Κατεύθυνση: Ερασιτεχνική, Ημι-Επαγγελματική, Επαγγελματική, Side Project, Φιλόδοξη Επίπεδο: Αρχάριο, Μέσο, Προχωρημένο, Έμπειρο και αν ναι, ποια μπορεί να ερμηνευθεί "όπως να'ναι" και να μην έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα; Πχ Να βαζουν Προχωρημένο και να είναι οι ίδιοι αρχάριοι, ακυρώνοντας την διαδικασια; Μήπως δεν είναι σωστά εκφρασμένες; Λείπει κάτι;
  13. Ο Spyros Delta έχει προτείνει πριν λίγο καιρό ένα μικρό software για να κάνεις τη δουλειά αυτή στο skype. Δεν εχω τον χρόνο να ψάξω αλλα αν το θυμάται κανείς...
  14. Τι κρίμα ρε φίλε... τόσο νωρίς! Κι εγω τον "έχασα" στο Half Note. Μα πιο πολύ μου άρεσε το Hammond που έπαιζε. R.I.P.
  15. Χωρίς τις κιθάρες δεν θα έλεγε ούτε το μισό του μισού. Σωστή η αρνητική απόφαση σου. Ακομα και αν προχωρούσατε όπως ήθελαν, το καλό σενάριο σε βάθος χρόνου για εσένα που δεν τραγουδούσες, θα ήταν να γράφεις τραγουδια για άλλους, σαν συνθέτης. Κάτι που μπορείς να κάνεις και τώρα απο την εξέλιξη σου στον χώρο. Κάνω λάθος;
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.