Προς το περιεχόμενο

Τραυματισμοί από λάθος στήσιμο στα τύμπανα


nick m

Προτεινόμενες αναρτήσεις

πρωτα απ'ολα καλη χρονια σε ολους! ρε μαγκες ειχα παει για μια προβιτσα πριν καμμια βδομαδα και ενω εστηνα τα drums(το ride και τα tom τα στηνω λιγο πλαγιαστα γιατι παιζω κατι slayer κομματια και με βολευει ετσι καλυτερα) ερχεται ο ηχοληπτης μεσα και μου κανει: φιλε καλυτερα να αποφευγεις να τα στηνεις ετσι γιατι μπορει να τραυματισεις τον καρπο σου.. ισχυει κατι τετοιο ρε παιδια? εγω νομιζα οτι τα τυμπανα τα στηνεις οπως σε βολευουνε..νταξει ωρες ωρες με πιανει λιγο ο καρπος μου αλλα σταματαω λιγο και μου περναει. ???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 29
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Απέφυγε ακραίες γωνίες,βάλε τα τομ τόσο οριζόντια όσο σε βολεύει να μην χτυπας στεφάνια και κάνε πριν απο πρόβες,εξάσκηση ένα ζέσταμα 15-30λεπτά με διατάσεις στην αρχή των καρπών. Με μετρια προς οριζόντια τοποθέτηση  τα τομ απαιτούν λιγότερη δύναμη για να αποδώσουν και  φθείρεις τα δέρματα σε μικρότερο βαθμό. ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απέφυγε ακραίες γωνίες,βάλε τα τομ τόσο οριζόντια όσο σε βολεύει να μην χτυπας στεφάνια και κάνε πριν απο πρόβες,εξάσκηση ένα ζέσταμα 15-30λεπτά με διατάσεις στην αρχή των καρπών. Με μετρια προς οριζόντια τοποθέτηση  τα τομ απαιτούν λιγότερη δύναμη για να αποδώσουν και  φθείρεις τα δέρματα σε μικρότερο βαθμό. ;)

 

+1000

Οι μπαγκετες πρεπει να χτυπουν την επιφανεια του δερματος σε 90 μοιρες και οχι 45..

Πρωτα απο ολα ο ηχος δεν αποδιδει το μεγιστο και κατα συνεπεια καταληγεις να πολεμας τον ευατο σου οταν πεζεις..

Προσωπικα τα τομ τα εχω οριζοντια οπως και το ταμπουρο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρεπει να καθεσαι ανετα στο σετ και να τα φτανεις ολα χωρις να χρειαζεται να τεντωνεσαι για να παιξεις.

Πρεπει να κανεις ζεσταμα(το εχω πληρωσει παρα πολυ ακριβα το να παιξω χωρις να ζεσταθω)

Ρυθμισε τι υψος του σκαμπο σου ετσι ωστε οταν καθεσαι να εισαι περιπου σε 90 μοιρες,αυτο ειναι αναλογα με το πως βολευευται ο καθενας βεβαια , αλλα καπου εκει ειναι.

(εννοω η κληση των ποδιων σου με τον κορμο σου)

Οταν στηνεις - ξεστηνεις με πολυ προσοχη τα βαρη που θα σηκωσεις(μια λαθος γωνια της μεσης θα σε αφησει με οσφυοισχυαλγια ευκολα).

Επαθα και εμαθα(εκατσα σχεδον 2 μηνες στο κρεββατι με 62 ενεσεις και το νευρο μου υπενθυμιζει τι περασα ακομη).

Οταν νιωσεις καποια ενοχληση απλα σταματας αμεσα γιατι  κυκλοφορουν τενοντιτιδες.

Εγω παιζω με το ταμπουρο αρκετα ψηλα . οποτε τα τομ απο την στιγμη που ειναι πανω στην κασα δεν μπαινουν παραλληλα σαν το ταμπουρο λογο υψους.

Καλα παιξιματα με υγεια

Σε ολους μας

 

βιρα κι'εχει ο Θεος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Ρυθμισε τι υψος του σκαμπο σου ετσι ωστε οταν καθεσαι να εισαι περιπου σε 90 μοιρες,αυτο ειναι αναλογα με το πως βολευευται ο καθενας βεβαια , αλλα καπου εκει ειναι.

(εννοω η κληση των ποδιων σου με τον κορμο σου)

 

 

Πες 100 μοίρες ναι σαι μέσα [για μένα τουλάχιστον]. Το ταμπούρο να είναι ίσιο και αναμεσα στα πόδια σου και τα τομ όσο πιο χαμηλά και κοντά σε σενα γίνεται. Παρομοίως τα πιάτα να μην είναι ούτε πολύ πιο ψηλά ούτε μακρυά απ το σετ.

Εννοείται βέβαια πως αμα κοπανάς με όλη σου τη δύναμη για πολλή ώρα τον τραυματισμό τον έχεις σίγουρο κάποια στιγμή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πιο επικινδυνο μουσικο οργανο δεν υπαρχει. δεν ειναι οτι τα βαραω δυνατα απλα τα κομματια που παιζω συνηθως εχουν πολυ ride(to κλασσικο τουπα τουπα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και μην παίζεις πολύ δυνατά στις πρόβες γιατί κινδυνεύεις να τραυματιστείς από... τα άλλα μέλη της μπάντας  :D

"[...] the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt."

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επειδη πιστευω ακραδαντα οτι τα drums ειναι kung fu :P, και επειδη ο καθενας μας εχει διαφορετικες διαστασεις και διαφορετικη δυναμη, προτεινω το "οτι σε βολευει, αρκει να παιρνεις την αναδραση απ το σωμα σου και απ τον ηχο σου". τοσο απλα!  8) γιατι δλδ, ο buddy rich που οταν καθοταν πισω απ το σετ καμπουριαζε σαν τη γιαγια μου, δεν ηταν καλος? ;D

t ain't braggin if you CAN back it up

jaco.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή λοιπόν τα ντραμς είναι Kung fu, χρειάζεται εκλεπτισμένη τεχνική και ΟΧΙ δύναμη ξυλοκόπου για να παίξεις και να κάνεις εντύπωση, με carbonite μπαγκέτες και σφυριές αντί για χτυπήματα, για να δηλώσεις πόσο δυναμικός και στιβαρός ντράμερ είσαι. Στο Kung Fu, με το μικρό σου δαχτυλάκι, γκρεμίζεις τοίχο, γιατί ξέρεις που να χτυπήσεις και πως. Αλλιώς χρειάζεσαι μπουλντζόζα. Και επειδή λοιπόν είναι θέμα εκλεπτισμένης τεχνικής, δεν χρειάζεται ούτε δύναμη, ούτε κλωτσοκοπανίδι. Υπάρχει μεγάλος κίνδυνος, για να πάθεις ζημιά, από άτσαλο παίξιμο. Ένας από τους καλύτερους και γνωστότερους ντράμερ στην Ελλάδα (καλή σου ώρα Λάκη) μου είπε : "Το πρώτο και πιό σημαντικό πράγμα που πρέπει στήσει ο ντράμερ, είναι το σκαμπό του..." εννοώντας ακριβώς, ότι είναι πολύ σημαντικό το θέμα της τεχνικής και της εργονομίας για να μπορέσεις να αποδώσεις. Ο ίδιος, κρατούσε τις μπαγκέτες, με τον τζαζίστικο τρόπο, σαν κινέζικα ξυλάκια, αυτόν που πολλοί το θεωρούν "φλώρικο" πιάσιμο, δεν ίδρωνε, ούτε χτυπιόταν σαν τρελός επάνω στα τύμπανα, ήταν cool και ατάραχος, αλλά μάνα μου... μπορούσε να διαλύσει όλο το σετ με μια ματιά κι ούτε έβλεπες από σου ήρθε η ριπή... Ήτανε καρατερίστας, από αυτόν είδα τι σημαίνει ντράμερ επάνω στο Hi-hat... Πιστεύω ότι το μυστικό στο παίξιμο της ντράμς, είναι τι ΔΕΝ θα παίξεις. Με όσο λιγότερες και καθαρότερες αξίες, να αποδώσεις το σύνολο του ρυθμού, χωρίς περιτά και "εντυπωσιακά" χτυπήματα. Και μιλώντας περί τεχνικής, μου έκανε εντύπωση όταν ηχογραφούσα μαζί του, σε ένα κομμάτι και σε κάποιο σημείο, έκανε ένα τρελό κέντημα στο πιατίνι. Γράψαμε το κομμάτι και δεύτερη φορά, χωρίς να πετάξω την πρώτη ηχογράφηση, γιατί φοβήθηκα μήπως δεν του "ξαναβγεί" εκείνη η μαγκιά της στιγμής, όπως νόμιζα. Όταν τα σύγκρινα, το δεύτερο take δεν είχε ούτε ένα ελάχιστο χτύπημα πιατινιού πουθενά διαφορετικό από το πρώτο. Ήρθε να γράψει χωρίς οδηγό, το είχε ετοιμάσει από το σπίτι, το είχε στο μυαλό του, έπαιξε 2 φορές το κομμάτι και σε 20 λεπτά έφυγε από το Studio. Εννοείται ότι μετρονόμο δεν ξεχώριζες, τον είχε πατήσει και είχε γίνει το "μπιπ" ένα με το κομμάτι...Έκτοτε, κατάλαβα ότι υπάρχει ο ντράμερ...και ο ξυλοκόπος...

'Ολα είναι ατμός...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι ισχυει αυτο...αλλα αμα παιζεις πχ τεχνικο death θα βαρεσεις λιγο παραπανω τα τυμπανα γιατι πολυ απλα δεν γινεται αλλιως..αυτο δεν σε κανει ξυλοκοπο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου