X-minor Δημοσιευμένο 23 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσιευμένο 23 Ιανουαρίου 2018 Το YouTube είναι η νέα πλατφόρμα της show business, κι αναλόγως λειτουργεί. Κάποτε ήταν το MTV, πιο παλιά το ραδιόφωνα (μιλάω για την μουσική πλευρά) και πάει λέγοντας. Μέχρι εδώ καλά. Θα συμφωνήσω στο σημείο που αναφέρεις πως όλοι το ξεχειλώνουν, κάτι που όντως καταντά κουραστικό για κάποιους. Έχει γίνει η μουσική -όχι μόνο τα drums- αθλητισμός και όλοι πάνε για το ρεκόρ στο κατοστάρι. Και είναι λογικό, αφού η όλη κουλτούρα του shred (ξανά, σε όλα τα όργανα) είναι αυτό που πουλάει, καιρό τώρα. Όπως πουλούσε και στα 80's, βεβαίως-βεβαίως, απ'όπου και ξεκίνησε, κορέστηκε, σταμάτησε για λίγο και τώρα επανήλθε δριμύτερη. Παρ'όλα αυτά, όπως είπαμε, show business, κι αυτό πουλάει, οπότε... go with the flow, για τους περισσότερους που το βλέπουν επαγγελματικά. Και με το παραπάνω ως segue, αυτό που περιγράφεις με τα υπερπαιξίματα και τις υπερπαραγωγές, είναι πλέον επάγγελμα. Και μάλιστα άκρως απαιτητικό επάγγελμα, που, όπως κι εσύ ανέφερες, θέλει είτε να'σαι/να γίνεις καλός σε πολλά πράγματα εκτός του οργάνου καθ'αυτού, είτε να πλερώ αρκετά φραγκάκια σε άλλους επαγγελματίες για να σε τραβάνε, να σε ηχογραφούν, να σε φωτίζουν, να σε ντύνουν κτλ. Και φυσικά, όπως σε όλα τα επαγγέλματα, πρέπει και να'σαι καλός σε ότι κάνεις, και να πουλάς αυτό που θέλει ο κόσμος. Γι'αυτό και, αν και δεν την βρίσκω ιδιαίτερα με κάτι showy douchebags τύπου Angel Vivaldi, δεν μπορώ παρά να τους δικαιολογήσω. Γιατί και τα endorsements τσεπώνουν, και φραγκάκια από διαφημίσεις και patreons, και κάτι signature όργανα κτλ. Είναι κατ'ουσίαν η νέα κρεατομηχανή που βγάζει rockstars (εδώ ρίχνουμε κι ένα άκουσμα στο Chainsaw Charlie ή σ'όλο το αλμπουμάκι των WASP), ακριβώς όπως ήταν κάποτε το MTV και οι δισκογραφικές. Τώρα αν όλο αυτό είναι καλό... δεν ξέρω κι ούτε με πολυενδιαφέρει κιόλας, είναι η αλήθεια. Εγώ αλλιώς μεγάλωσα, αλλιώς έμαθα "παιχτούρες" κι εγώ αλλά οκ, αλλάζουν οι εποχές, τι να κάνουμε. Δεν είμαι fan των περισσοτέρων κι επιλέγω να μην ακούω την εντυπωσιακή μπουρμπουλήθρα του καθενός και λήγει εκεί για μένα. Δεν διαφωνώ στο θέμα ότι δεν είναι και πολύ "real world" η φάση των περισσοτέρων, αλλά δεν υπάρχει και η παλιότερη προσέγγιση της μπάντας πλέον. Ή μάλλον, αν υφίσταται, είναι για τις μπάντες που'ναι χρόνια στο κουρμπέτι, ήδη γνωστές και ακόμα κι αυτές, δεν βγάζουν αρκετά ώστε να μπορούν να συνεχίσουν τα tours και την δισκογραφία. Δεν είναι λίγες οι μπάντες που τα'χουν παρατήσει λόγω αυτού. Σημεία των καιρών... Δεν νομίζω πως σκέφτονται οι πιτσιρικάδες πλέον τόσο πολύ το όνειρο του πάλαι ποτέ ροκσταριλικίου με τα τραγούδια τους στο ραδιόφωνο και το MTV, πηγμένα στάδια και σετ τύπου Maiden στο Donington και οπαδούς να τσιρίζουν τ'όνομά τους. Σκέφτονται την όλη φάση με την μορφή που ξέρουν κι έχουν συνηθίσει. Social media, likes, subscribers, comments, shares, virality κι ούτω καθ'εξής. Έχω κι εγώ κανάλι στο YT και σίγουρα θα'θελα να βγάζω τα φραγκάκια μου από 'κει μια και δεν είμαι επαγγελματίας μουσικός όπως εσύ το θέτεις, αλλά δεν διαθέτω τον χρόνο και τα χρήματα ούτε τα skillz που χρειάζονται για να γίνεις τεράστιος εκεί μέσα, οπότε αρκούμαι στο ν'ανεβάζω κανα cover όποτε μου καπνίσει, έτσι για να μου φεύγει λίγο η γκαίλα που δεν έχω καμιά μπάντα να παίζω εδώ! Ωραίο θέμα. :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
vagelism Δημοσιευμένο 23 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσιευμένο 23 Ιανουαρίου 2018 Στο μονο που θα διαφωνησω στο εξαιρετικο κειμενο σου φιλε Χ ειναι οτι δεν υπαρχει πια η εννοια της μπαντας.. Η δισκογραφια πεθανε αλλα η μουσικη βρηκε το τροπo να επιζησει. Mουσικοι και μπαντες ξεφυτρωνουν καθε μερα και το youtube δινει ΙΣΑΞΙΟ βημα σε ολους να προμοταρουν την δουλεια τους.. Προσωπικα θεωρω οτι η μουσικη και τα συγκροτηματα βρισκονται στην καλυτερη εποχη ever... Δεν εχουν αναγκη ενα logo μιας τελειωμενης εταιριας που θα τους ρουφηξει μεχρι το μεδουλι για να γινουν γνωστοι. Δεν εχει αναγκη επισης τα ραδιοφωνα.. Προσωπικα ανακαλυπτω καθε μερα νεα προσωπα - εξαιρετικους τραγουδοποιους και σοβαρες μπαντες. ..και το Youtube εχει δωσει παρα πολλα σε αυτο. {ειπα...η εφευρεση του αιωνα} Σε ευχαριστω για την πολυ σωστη κατα τα αλλα τοποθετηση σου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
X-minor Δημοσιευμένο 23 Ιανουαρίου 2018 OP Share Δημοσιευμένο 23 Ιανουαρίου 2018 Μα δεν αντιλέγω. Η μουσική φυσικά και επιζεί και θα συνεχίσει (ελπίζω!) να επιζεί, ανεξαρτήτως του μέσου προβολής/προώθησής της. Παρ'όλα αυτά, όπως είπα και παραπάνω και όπως τονίζεις κι εσύ, το νέο μέσο είναι το youtube και, αν και σαφέστατα πιο "ανοιχτό" ώστε να δίνει βήμα στον οποιοδήποτε να παρουσιάσει την δημιουργία του, έχει και το αρνητικό ότι... δίνει βήμα στον οποιονδήποτε να παρουσιάσει την δημιουργία του! Και τι εννοώ. Μπορεί όντως η μουσική βιομηχανία του τότε να'ταν έως και αφαιμακτική του κόπου και των δημιουργιών των μουσικών, έδιναν όμως ένα ξεκάθαρο "σπρώξιμο" σ'αυτούς ώστε ν'ακούγονται παντού. Παράλληλα, βέβαια, ο όγκος των νέων κυκλοφοριών κρατούνταν σε ένα μέτριο επίπεδο όπου ο καθένας μπορούσε να παρακολουθήσει. Με τα νέα μέσα κυριολεκτικά χάνεσαι στον κυκλώνα των ολοένα και περισσότερων νέων κυκλοφοριών από νέα σχήματα και, όσο καλό κι αν είναι αυτό συνολικά, απ'την πλευρά του ακροατή επικρατεί ένα μπέρδεμα. Πρέπει πραγματικά να ψάξεις αρκετά για να βρεις κάτι με το οποίο θα κολλήσεις, κάτι που θα βρεις ξεχωριστό ή εξαιρετικό. Γενικώς το θεωρώ ένα πολύ χρήσιμο μέσο για όλους τους δημιουργούς για τον πολύ απλό λόγο ότι μπορεί όντως πλέον ο καθένας ν'αφήσει την "κληρονομιά" του εκεί έξω, είτε ακουστεί είτε όχι. Το όλο point μου όμως στα περί μπαντών ήταν ότι δεν υφίστανται με την "μεγαλειότητα", αν θες, των προηγούμενων γενεών. Και φυσικά δεν νομίζω πως πρόκειται καμία μπάντα να φτάσει στα επίπεδα των Zep ή των Maiden π.χ. από τα social media και τις νέες πλατφόρμες. Με ότι αυτό συνεπάγεται, τόσο για τους δημιουργούς όσο και για το κοινό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
BlackCrow81 Δημοσιευμένο 23 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσιευμένο 23 Ιανουαρίου 2018 Και φυσικά δεν νομίζω πως πρόκειται καμία μπάντα να φτάσει στα επίπεδα των Zep ή των Maiden π.χ. από τα social media και τις νέες πλατφόρμες. Με ότι αυτό συνεπάγεται, τόσο για τους δημιουργούς όσο και για το κοινό. Sorry αν ξεφεύγω απ' το θέμα αλλά θα το πάω στο πιο απλοϊκό που έχω ακούσει κατά καιρούς όπως "αν έβγαινε η Μαρινέλλα ή ο Καζαντζίδης ή ο Διονυσίου σήμερα πιθανόν να μην έκαναν καριέρα" Θεωρείς ότι αν έβγαιναν σήμερα π.χ οι Maiden και οι Zep με τα ίδια κομμάτια και ξεκινούσαν την προώθηση τους μέσω social media όπως πολλές νέες μπάντες, θα είχαν την ίδια επιτυχία ή όχι? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
X-minor Δημοσιευμένο 23 Ιανουαρίου 2018 OP Share Δημοσιευμένο 23 Ιανουαρίου 2018 Sorry αν ξεφεύγω απ' το θέμα αλλά θα το πάω στο πιο απλοϊκό που έχω ακούσει κατά καιρούς όπως "αν έβγαινε η Μαρινέλλα ή ο Καζαντζίδης ή ο Διονυσίου σήμερα πιθανόν να μην έκαναν καριέρα" Θεωρείς ότι αν έβγαιναν σήμερα π.χ οι Maiden και οι Zep με τα ίδια κομμάτια και ξεκινούσαν την προώθηση τους μέσω social media όπως πολλές νέες μπάντες, θα είχαν την ίδια επιτυχία ή όχι? Πολλές οι μεταβλητές για να πω πως έχω έγκυρη απάντηση! Αν δεν υπήρχαν ποτέ και ξεκινούσαν τώρα πολύ αμφιβάλλω αν θα τους ανακάλυπτε κανείς. Ακόμα και αν τους ανακάλυπταν, δεν θα'ταν σίγουρα ούτε το ένα εκατοστό απ'ότι είναι τώρα. Δε νομίζω πως πουλάει εν έτει 2018 το NWOBHM ή το rock 'n' roll των Zeppelin. Νομίζω πως οι μεγάλες μπάντες που ξέρουμε από πιτσιρικάδες πέτυχαν το μπουγιουρντί μ'έναν συνδυασμό τύχης, σωστής εποχής, καινοτομίας-ταλέντου και γόνιμου περιβάλλοντος. Τώρα δε νομίζω πως υπάρχει τίποτα από τα παραπάνω - τουλάχιστον όχι σε επαρκείς ποσότητες για τέτοιου βεληνεκούς επιτυχία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
vagelism Δημοσιευμένο 23 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσιευμένο 23 Ιανουαρίου 2018 Sorry αν ξεφεύγω απ' το θέμα αλλά θα το πάω στο πιο απλοϊκό που έχω ακούσει κατά καιρούς όπως "αν έβγαινε η Μαρινέλλα ή ο Καζαντζίδης ή ο Διονυσίου σήμερα πιθανόν να μην έκαναν καριέρα" Θεωρείς ότι αν έβγαιναν σήμερα π.χ οι Maiden και οι Zep με τα ίδια κομμάτια και ξεκινούσαν την προώθηση τους μέσω social media όπως πολλές νέες μπάντες, θα είχαν την ίδια επιτυχία ή όχι? Mε τα ιδια κομματια...ειλικρινα δεν ξερω..ειναι μια πολλη υποθετικη ερωτηση.. Δεν νομιζω οτι θα εγραφαν τα ιδια κομματια. Με κομματια ιδια βαρυτητας ομως, πιστευω οτι σιγουρα θα τους προσεχε ο κοσμος. Αν θα εκαναν την ιδια καριερα ίσης αξιας μεσω youtube...?... Ας παρουμε για παραδειγμα την Sia..ειχε καριερα και προ youtube..αλλα με το Chandelier, πλεον παιζει η σε μεγαλα φεστιβαλ η σε αρκετα μεγαλους χωρους {ανω των 10.000} Αλλο ενα παραδειγμα ειναι οι Snarky Puppy..που πλεον και αυτοι θελουν μεγαλους χωρους για να παιξουν - και παιζουν σε πολυ σημαντικα Jazz festivals Ο Jacob Collier επισης κανει τουρνε την Αμερικη και ειναι καθαροαιμος youtube καλλιτεχνης. Πιστευω οτι ενας καλλιτεχνης που εχει φτασει 2-3 δις views στο youtube πλεον θελει σταδια η πολυ μεγαλους χωρους Τωρα αν θα ειναι απο κατω κοπελιτσες ουρλιαζοντας το ονομα του... Παντως πιστευω οτι ο παραγοντας τυχη πια δεν χρειαζεται μιας και οπως ειπα το Youtube δινε ισαξιες ευκαιριες,..το ταλεντο υπηρχε- υπαρχει και θα υπαρχει... Μονο οι εταιρειες λειπουν και οι μεθοδοι χειραγωγησης του κοινου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 24 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσιευμένο 24 Ιανουαρίου 2018 Κανένα less is more, καμία καλλιτεχνική αξία και καμία μουσικότητα δεν θα ανατρέψει την πραγματικότητα της ζωής. "ἆθλα γὰρ οἷς κεῖται ἀρετῆς μέγιστα, τοῖς δὲ καὶ ἄνδρες ἄριστοι πολιτεύουσιν" Παλιά τα άθλα ;D τα έπαιρνες στη δισκογραφία παίζοντας μουσική, τώρα πέθανε η δισκογραφία και τα παίρνεις κάνοντας τον κλόουν στο youtube. Εκεί λοιπόν θα στρέφονται τα νέα παιδιά, μην έχεις καμία αμφιβολία. Πολλοί έχουν τραβήξει με τα views τους το μάτι των εταιρειών που δίνοντας τους endorsements, απαιτούν ακόμα πιο πολύ θέαμα – ακόμα πιο ζογκλερικά παιξίματα με μοναδικό γνώμονα την ..κονόμα.. Παλιότερα που είχα πάρε δώσε με πάρα πολλές μπάντες, δεν είχα γνωρίσει ΟΥΤΕ ΜΙΑ σοβαρή μπάντα που να μην στόχευε στην επιτυχία και στην... κονόμα. Μόνο οι χαβαλέδες, οι άσχετοι και οι χαρτζιλικωμένοι δεν τους ένοιαζε. Αν λοιπόν κονομάνε παίζοντας ντραμς πάνω σε μονόκυκλο κρατώντας πιγκουίνους με γειά τους και χαρά τους, εδώ άλλοι βαρούσανε ντάγκλες από πρέζα και κατάπιναν νυχτερίδες για να κονομήσουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 24 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσιευμένο 24 Ιανουαρίου 2018 Sorry αν ξεφεύγω απ' το θέμα αλλά θα το πάω στο πιο απλοϊκό που έχω ακούσει κατά καιρούς όπως "αν έβγαινε η Μαρινέλλα ή ο Καζαντζίδης ή ο Διονυσίου σήμερα πιθανόν να μην έκαναν καριέρα" Θεωρείς ότι αν έβγαιναν σήμερα π.χ οι Maiden και οι Zep με τα ίδια κομμάτια και ξεκινούσαν την προώθηση τους μέσω social media όπως πολλές νέες μπάντες, θα είχαν την ίδια επιτυχία ή όχι? Η σωστή ερώτηση ειναι "αν στην εποχη του Καζαντιδη & της Μαρινελλας και του Διονυσίου αλλα και στην εποχη των οι Maiden και οι Zep ΥΠΗΡΧΑΝ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ SOCIAL MEDIA με τα ίδια κομμάτια και ξεκινούσαν την προώθηση τους μέσω social media όπως πολλές νέες μπάντες, θα είχαν την ίδια επιτυχία ή όχι? " Η απαντηση ειναι ΑΝΑΜΦΙΒΟΛΑ ενα τεραστιο ναι Η μουσικη του Καζαντιδη & της Μαρινελλας και του Διονυσίου & των Maiden και Zep ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ εποχη ειναι ΜΟΥΣΕΙΑΚΟ αντικειμενο και δεν αφορα σχεδον ΚΑΝΕΝΑΝ ανθρωπο κατω απο τα 50...οσο εξαιρετικη και αν ειναι. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 24 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσιευμένο 24 Ιανουαρίου 2018 Η μουσικη του Καζαντιδη & της Μαρινελλας και του Διονυσίου & των Maiden και Zep ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ εποχη ειναι ΜΟΥΣΕΙΑΚΟ αντικειμενο και δεν αφορα σχεδον ΚΑΝΕΝΑΝ ανθρωπο κατω απο τα 50...οσο εξαιρετικη και αν ειναι. Υπερβολικός όπως πάντα!!!!! ;D ;D Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 24 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσιευμένο 24 Ιανουαρίου 2018 Υπερβολικός όπως πάντα!!!!! ;D ;D 761.000 VIEWS... χμμμμ...συμφωνα με τους τελευταιους υπολογισμους ΥΠΑΡΧΟΥΝ σιγουρα ακομα 761.000 ανθρωποι ανω των 50 στον πλανητη γη ;D ;D βεβαια αν το συγκρινεις με τα 2 δις views της Rihanna.....χάνει.... ;D www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση