Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 04/15/20 σε Αναρτήσεις
-
Η μαύρη εργασία στον συγκεκριμένο χώρο δεν ήταν ποτέ επιλογή των μουσικών, το αντίθετο ισχύει, και έχει υποχρεώσει τους περισσότερους να δουλεύουν ακόμη και για δεκαετίες ανασφάλιστοι. Είναι ένας κλάδος ο οποίος (όπως αρκετοί άλλοι) ξαφνικά εξαφανίστηκε εντελώς, με τη μουσική εκπαίδευση επίσης να κλείνει (τη δεύτερη πηγή εισοδήματος για τους μουσικούς δηλαδή). Φυσικά μπορούμε να δουλέψουμε delivery (που δε μπορούμε βέβαια, για δοκιμάστε να βρείτε δουλειά delivery σήμερα), αλλά η όλη ουσία της κρατικής ενίσχυσης σε οποιοδήποτε κλάδο είναι η βοήθεια ώστε να μην καταρρεύσει. Η απαξίωση των τεχνών αποτελεί μια σταθερά στην ελληνική κοινωνία. Και έχει πολλή μεγαλύτερη σχέση με την κατάντια μας σαν χώρα από ότι φαίνεται με πρώτη ματιά. Συγκεκριμένα η μουσική ήταν πάντα στην χειρότερη θέση (πλην πιθανότατα του χορού). Δε μπαίνω σε λεπτομέρειες, αλλά οι απαξιωτικές απόψεις που διαβάζει κανείς κατά καιρούς, ακόμη και σε φόρουμ μουσικής, είναι διαφωτιστικές. Ο επόμενος χρόνος πιθανότατα θα φέρει πλήρη οικονομική κατάρρευση και καταστροφή σε μουσικούς, ωδεία, θέατρα, χώρους πολιτισμού και μουσικής κτλ. Και θα είναι από τους τελευταίους χώρους που θα ανακάμψουν.6 βαθμοί
-
Toυς ήχους και τα loops εσύ τα επέλεξες αφεντικό? Μήπως είναι συμπτώματα πρόωρου Αλτχαϊμερ?5 βαθμοί
-
Το Noiz.gr εν μέσω πανδημίας κοροναιού προσκαλεί τους εσώκλειστους μουσικούς στον διαγωνισμό Noiz Lockdown. Εκμεταλλευτείτε τον χρόνο που βρέθηκε στα χέρια σας και γράψτε μουσική χρησιμοποιώντας τους συνημμένους ήχους και loops. Οι 3 καλύτερες συμμετοχές θα κερδίσουν δώρα με την ευγενική χορηγία της ΕΛΙΝΑ ΙΚΕ. Διαδικασία Συμμετοχής Κατεβάστε τους ήχους απο εδώ επιλέγοντας Download, πάνω δεξιά. Πρόκειται για συμπιεσμένο αρχείο που περιέχει 2 φακέλους που θα ανοίξετε όταν το κατεβάσετε. Χρησιμοποιώντας εμφανώς τουλάχιστον ένα απο τους συνημμένους ήχους Lockdown.zip, συνθέστε ένα μουσικό κομμάτι διάρκειας περίπου 3 λεπτών. Ανεβάστε το κομμάτι σας εδώ. Μπορεί να είναι και στο SoundCloud ή στο Youtube αλλά πρέπει απαραίτητα να προστεθεί ΚΑΙ εδώ στην ειδική σελίδα σε mp3. Είναι απαραίτητο να προσθέσετε τα tag #noiz.gr στον τίτλο του κομματιού όταν είναι στο SoundCloud ή στο Youtube. Στον διαγωνισμό μπορούν να συμμετάσχουν μόνο μέλη του Noiz.gr (Forum και Αγγελίες). Αν δεν είστε ακόμα, γραφτείτε δωρεάν. Κάθε μέλος έχει δικαίωμα μέχρι 3 συμμετοχές εκ των οποίων μόνο μια μπορεί να προκριθεί στις 3 πρώτες. Ο διαγωνισμός λήγει τα μεσάνυχτα 30 Απριλίου. Οι νικητές θα αξιολογηθούν από επιτροπή του Noiz και θα ανακοινωθούν την Δευτέρα, 11 Μαΐου. Κανόνες Συμμετοχής4 βαθμοί
-
Κάτι διαγγέλματα του Τρούμαν ακούω μέσα, κάτι νερά τρέχουν μετά ... ΤΙΝΑΦΤΑΡΕ ....3 βαθμοί
-
Δεν θυμάμαι αν κάπου το είχα γράψει, σε αυτό ή στο παλιό φόρουμ, αλλά πάμε άλλη μία. Για όσους, πιθανόν, δεν γνωρίζουν, να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα. Στην Roland/Boss γενικότερα, υπάρχουν τρείς διαφορετικές κατηγορίες σε αυτά τα μηχανάκια. Η πρώτη κατηγορία, αφορά κυρίως μηχανάκια που μετατρέπουν το σήμα της κιθάρας σε MIDI για επικοινωνία με τον έξω κόσμο μέσω MIDI OUT. Δεν διαθέτουν ίχνος εσωτερικού ήχου. Τέτοια μηχανάκια είναι για παράδειγμα η σειρά GI, όπως GI-10, GI-20. Η δεύτερη κατηγορία, αφορά κυρίως μηχανάκια που παίζουν PCM ήχους που φοράνε εσωτερικά. Συνήθως στέλνουν και μέσω MIDI OUT τις νότες ή αυτά που παίζει η κιθάρα. Τέτοια μηχανάκια είναι για παράδειγμα η σειρά GR, όπως GR-1, GR-33. Η τρίτη κατηγορία, αφορά κυρίως μηχανάκια που παίζουν synth ήχους προσομοίωσης που φοράνε εσωτερικά. Συνήθως δεν στέλνουν και μέσω MIDI OUT αυτά που παίζει κιθάρα. Τέτοια είναι για παράδειγμα η σειρά VG, όπως VG-8, VG-88. Μέχρι στιγμής, οποιοδήποτε άλλο μηχανάκι, άλλης σειράς, τέτοιας φιλοσοφίας, είναι παράγωγο των πιό πάνω κατηγοριών, τρόπον τινά. Για πλήρη εκμετάλευση των δυνατοτήτων, και στις τρείς πιό πάνω κατηγορίες, συνήθως είναι απαραίτητη η χρήση του διαιρεμένου μαγνήτη GK, ο οποίος είναι ένας εξαπλός κανονικός μαγνήτης και όχι MIDI μαγνήτης όπως κακώς νομίζουν - ονομάζουν πολλοί. Στις δύο πρώτες κατηγορίες υπάρχει κάποια μεσαία έως μικρή καθυστέρηση ενώ στην τρίτη κατηγορία που αφορά για παράδειγμα τα VG η καθυστέρηση αυτή είναι από πάρα πολύ μικρή έως αμελητέα. Σε αυτό το σημείο να σημειώσω πως η κανονική κιθάρα με την σημερινή της μορφή τουλάχιστον είναι και παραμένει ένα μονοφωνικό όργανο, εξαφωνικό για την ακρίβεια. Επίσης, ο τρόπος με τον οποίο "διαβάζουν" τις χορδές τα πιό πάνω συστήματα, διαφέρουν κατά πολύ από τον τρόπο που "διαβάζουν" για παράδειγμα ένα ηλεκτρονικό πληκτροφόρο όργανο ή ένα ηλεκτρονικό πνευστό. Για τον απλό χρήστη απόδειξη είναι ο διαφορετικός τρόπος χειρισμού της κάθε χορδής, κυρίως από τα πιό πάνω συστήματα MIDI. Στα περισσότερα από τα πιό πάνω μηχανάκια μπορεί να χρησιμοποιηθεί ταυτόχρονα και ο κανονικός ήχος - το κανονικό σήμα της κιθάρας. Στα περισσότερα από αυτά δε, υπάρχει η δυνατότητα προσθήκης εφφέ στον καθαρό ήχο - σήμα της κιθάρας. Ο τομέας των PCM synth διαθέτει ούτως ή άλλως δικά του εφφέ με δικές του ρυθμίσεις. Υπάρχουν όμως και κάποιες διαφορές σε ορισμένα μηχανάκια που παρεκκλίνουν των αρχικών προδιαγραφών, ας πούμε..... Για παράδειγμα τα GR, εξ ορισμού θα έλεγε κανείς πως ενώ οδηγούν την εσωτερική μηχανή PCM ήχων, δέχονται και μέσω MIDI IN αυτά που στέλνει ο χρήστης. Στο GR-55 δεν ισχύει, καθότι μπορείς να οδηγήσεις μόνο τους εσωτερικούς PCM ήχους συν να προσθέσεις εφφέ στο σήμα της κιθάρας σου, το MIDI IN δεν λαμβάνει αυτά που στέλνεις. Να σημειώσω πως το GR-55 διαθέτει σημαντικές δυνατότητες ελέγχου των εσωτερικών ήχων του μέσω της δικής του πεταλιέρας, ειδικά για live καταστάσεις. Επίσης, ενώ τα VG, εξ ορισμού θα λέγαμε πως ενώ οδηγούν μόνο την εσωτερική μηχανή προσομοίωσης synth και δεν στέλνουν μέσω MIDI OUT αυτά που παίζει η κιθάρα, το VG-99 τα στέλνει, καθ'ότι φοράει μέσα, ας πούμε, ένα μικρό τμήμα του GR. Μία από τις ιδαιτερότητες - δυνατότητες αυτών των συστημάτων είναι ο έλεγχος της κάθε χορδής ξεχωριστά. Ως εκ τούτου, υπάρχει η δυνατότητα για παράδειγμα νέου κουρδίσματος με το πάτημα ενός κουμπιού. Οπότε: α) Όσα από τα μηχανάκια αυτά διαθέτουν MIDI OUT δεν συνεπάγεται πως στέλνουν ντε και καλά και μέσω του MIDI OUT αυτά που παίζονται στην κιθάρα. β) Υπάρχει η δυνατότητα μίξης των ήχων PCM ή προσομοίωσης με τον ήχο της κιθάρας. γ) Υπάρχει δυνατότητα προσθήκης εφφέ στον ήχο της κιθάρας. δ) Στα περισσότερα από αυτά υπάρχει πλήρη παραμετροποίηση και ειδικά μέσω MIDI. ε) Κάποια από τα πιό πάνω συστήματα μπορούν να χρησιμοποιηθούν και σε μπάσο με εξ ίσου καλή ανταπόκριση ταχύτητας. Επίσης, αρκετά από αυτά διαθέτουν και υποδοχές προσθήκης εξωτερικών εφφέ. Αυτά επί του παρόντος. Ελπίζω να είναι κατανοητά και να βοηθήσουν.3 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Αν το κερδίζω θα το αλλάξω με κάνα τενεκέ λάδι στην μαύρη αγορά όταν μετά το χτικιό ακολουθήσει η λόρδα.2 βαθμοί
-
Τρεις ευκαιριες εχουμε. Ποια απο τα 36... Ασε, με επιασε τενοντιτιδα στον ωμο, και εκοψα λιγο ρυθμους.2 βαθμοί
-
Δηλαδή από χθες που είχες έτοιμο αυτό, δεν έχεις γράψει ούτε ένα κομμάτι? EDIT: Εγώ πάντως περιμένω νέο θέμα από σένα που να λέει "ποια τρία από τα δώδεκα που έχω γράψει λέτε να στείλω?"2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Δωρεάν το resonance, ένα πιάνο vsti από την Sample science. Ρίξτε μια ματιά, μπορεί να σας ενδιαφέρει. https://www.samplescience.ca/2020/04/resonance.html2 βαθμοί
-
Επίκαιρο τραγουδάκι. Βρήκα λίγο χρόνο να ξαναπιάσω κιθαρούλα επιτέλους1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Καλύτερα να μην σας αρέσουν να μην βάλετε να κερδίσω εγώ. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Υπάρχουν πολλά και χρήσιμα στην εργασία του Πάνου Χαραλαμπίδη.1 βαθμός
-
Έχουν δίκιο όλοι οι επαγγελματίες μουσικοί .1 βαθμός
-
Ωραία συζήτηση πιάσατε! Το Fishman το γνωρίζω, αλλά όσο πιο καλό από τα προαναφερθέντα κι αν φαίνεται, απέχει πολύ από τη λογική μου. Ως ολίγον τι ατσούμπαλος στο στήσιμο, θα ήθελα κάτι πιο "σταθερό" για live χρήση. Όσον αφορά το αν μου χαλάσει τον ήχο, έχω στην κατοχή μου προσωρινά όπως είπα προηγουμένως το απλό παλιό συνθ Gr-20 και την κάνει έως έναν αξιοπρεπή βαθμό τη δουλειά που θέλω (στην ακουστική). Οπότε γι' αυτό ήθελα αντί γι΄ αυτή και την πεταλιέρα που έχω για να ρυθμίζω τον ακουστικό μου ήχο (reverb, delay, chorus, eq, boost, volume, τα είπα όλα επειδή εμμέσως ερωτήθηκε) να τα κάνω ένα ενιαίο σύστημα και αν γίνεται φορητό και να είμαι τζετ. Όσον αφορά τον Al Di Meola προφανώς και δεν θα φτάσω τα ίδια αποτελέσματα, δεν είναι της φιλοσοφίας μου τόσο το να κάτσω να αντιγράψω κάποιον ούτως ή άλλως (άσε που πλέον δεν παίζει παίζει πλέον steel strings όπως εγώ). Απλά θέλω να προσθέσω χρώματα στην ήχο μου με αυτό τον τρόπο! Btw, μόλις με επιβεβαίωσαν για το θέμα και οι συνάδελφοί μας στο εξειδικευμένο vguitarforums και είναι κρίμα να μην το ποστάρω και εδώ το thread. https://www.vguitarforums.com/smf/index.php?topic=28331.01 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Δυστυχώς μέσω του Covid19 crisis θα φανεί ακόμα περισσότερο η ΑΠΊΣΤΕΥΤΗ στρεβλωση της μεταπολιτευτικής ελληνικής "οικονομίας". Μιας οικονομίας της ΠΛΑΚΑΣ που βασίζεται από τη μια στον δημοσιοϋπαλληλικό κρατικοδιαιτισμο και στις πρόωρες συντάξεις και από την άλλη στην ανοχή της φοροδιαφυγής, μαύρης εργασίας και παραοικονομίας σε συνδυασμό με μια "βαριά βιομηχανία" ΓΚΑΡΣΟΝΙΩΝ , καφετέριας και σουβλατζίδικων (από ποτέ θεωρείται ο τουρισμός βαρΓια βιομηχανία δεν κΣερω...) που είναι τόσο "ευαίσθητη" σε κρίσεις ώστε μόνο ΜΠΑΝΑΝΙΕΣ βασίζονται ,όπως εμείς, σχεδόν αποκλειστικά σε αυτήν... Έχει να πέσει ΠΟΛΥ κλάμα.... δυστυχώς αλλά είναι και η μοναδική ευκαιρία να αλλάξει όλη αυτή η ΣΑΠΙΛΑ....μια και η ,προ δεκαετίας, ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΉ κρίση δεν άλλαξε φυσικά ΑΠΟΛΎΤΩΣ τίποτα στα ΜΥΑΛΑ του "κράτους" ( και των "πολιτών", που φυσικά αποτελούν και το κράτος αλλά το...ξεχναν όταν ...βαραν τα τελια...) Δυστυχώς από τον ΠΑΚΤΩΛΌ χρημάτων που θα πέσουν στο τραπέζι από την ΕΕ ,είτε μέσω ποσοτικής χαλάρωσης,είτε νομισματικής παρέμβασης (μιλάμε θα δουλέψει το ΕΚΤΥΠΩΤΗΡΙ full) ...ΛΙΓΑ λεφτά θα φτάσουν στην ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΉ οικονομία μια και το 30% αυτής εξακολουθεί να είναι πιο ΜΑΥΡΟ και από τον Τζακ τον μαύρο πειρατή από το Τζιμπουτί.1 βαθμός
-
Μπορεί να έχει φύγει από τη θέση του ή να έχει σπάσει το ίδιο το πλήκτρο ή να έχει σπάσει η βάση. Με μιά εσωτερική φωτό θα λυθεί η απορία, ενδεχομένως και το πρόβλημα.1 βαθμός
-
Μάλλον, έσπασε η γέφυρα που το κρατάει στη θέση του. Δυο οι λύσεις: Αφενός, καινούριο πλήκτρο και το αλλάζεις μόνoς σου, κάτι αρκετά εύκολο αν είσαι κατσαβιδάκιας. Αφετέρου, υπάρχει μια πιο μπακάλικη λύση, πάντα μέχρι να το φτιάξεις: Χαρτοταινία με τη μιαν άκρη στο πλήκτρο και την άλλη στη μετώπη, κάτω ακριβώς από το κλαβιέ, κολλημένη έτσι ώστε να κρατάει το πλήκτρο, στο ύψος των υπολοίπων... Πίστεψέ με, δε θα κοπεί ποτέ, απλώς το θέαμα είναι τραγικό!1 βαθμός
-
Εγώ από την άλλη δεν καταλαβαίνω όλη αυτήν την αντίδραση,γιατί αντίδραση είναι πλέον και όχι συζήτηση. Παρουσίασα μια κατασκευή μου που σε αντίστοιχο Αμερικάνικο forum έχει εκλάβει δεκαδες θετικά σχόλια και μάλιστα από ανθρώπους με χρόνια προσφοράς στα χειροποίητα όργανα και εδώ έχουμε και αναλύουμε ότι το duplicator δεν είναι σωστό εργαλείο ,δεν κάνει ,δεν έχει τους άξονες που πρέπει ,δεν κόβει σωστά η κάνει παραπάνω θόρυβο από ένα απλό ρούτερ. Πραγματικά η φιλοσοφία της ισοπέδωσης η του εκμηδενισμου δεν οδηγεί πουθενά και δεν βοηθάει έναν λαό κατά εξοχήν ευρηματικό όπως ήμαστε εμείς. Όλη η παραπάνω συζήτηση θα είχε αξία αν ζητούσα γνώμες για το αν αξίζει να φτιάξω το μηχάνημα, από την στιγμή που το έφτιαξα και και βλέπω ότι δουλεύει περίμενα τουλάχιστον μια συζήτηση περί στιβαρότητας αξόνων , τεχνικών χαρακτηριστικών κλπ. Συγνώμη αν κούρασα,δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο.1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00