Πίνακας συμμετοχής
- σε Αναρτήσεις
-
Προσαρμοσμένη Ημερομηνία
-
All time
29 Οκτωβρίου 2018 - 31 Οκτωβρίου 2024
-
Ετους
1 Νοεμβρίου 2023 - 31 Οκτωβρίου 2024
-
Μήνας
1 Οκτωβρίου 2024 - 31 Οκτωβρίου 2024
-
Εβδομάδας
25 Οκτωβρίου 2024 - 31 Οκτωβρίου 2024
-
Σήμερα
1 Νοεμβρίου 2024 - 31 Οκτωβρίου 2024
-
Προσαρμοσμένη Ημερομηνία
04/25/20 - 04/25/20
-
All time
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 04/25/20 σε Αναρτήσεις
-
τώρα με φυσικό "το και το", με καισαρική?... θα δείξει... εδώ και χρόνια λέω (και μου λένε) να γράψω ένα βιβλίο για την μουσική παραγωγή στο σπίτι... ε ιού επιτρέποντος πια, πήρα την απόφαση τουλάχιστον να "το βάλω στα σκαριά" και βλέπομεν (ντάξει η αρχή είναι το ήμισυ του παντός δεν λένε πάλι κάποιοι άλλοι? )... παρότι σίγουρα πιστεύω ότι η διάδραση μου στο αγαπημένο μου noiz σχεδόν 15 χρόνια τώρα, με έχει κάνει σοφότερο ως προς το να αποκωδικοποιώ τις πραγματικές ανάγκες του μέσου μουσικού από την μουσική τεχνολογία ως προς την αρωγή της στη δημιουργική έκφρασή του, θα σας ήμουν ευγνώμων αν (όσοι δεν βαριέστε) αναφέρατε σε αυτό το thread τι θα θέλατε να περιέχει ένα ιδανικό για εσάς βιβλίο πάνω σε αυτό το θέμα... σας ευχαριστώ (από καρδιάς) εκ των προτέρων...13 βαθμοί
-
Ενα ιδανικο βιβλιο θα ηθελα να εχει: 0. Καποια εισαγωγικα για τα audio αρχεια. Διαφοροι τυποι, παραμετροι, ποιοτητες (bit, hz κλπ) 1. Να μου υποδεικνυει τροπους να εχω τον πληρεστερο εξοπλισμο, με τα λιγοτερα χρηματα. Αρα και να μου εξηγει βημα βημα τις βασικες επιλογες που εχω, ανα κατηγορια hardware. 2. Να κανει το ιδιο και με το software. Να μου αναλυει τι εργαλεια υπαρχουν, γιατι υπαρχουν και να μου διδει να καταλαβω τι θα ηταν ιδανικο για τις αναγκες μου. 3. Πως θα πρεπει να στησουμε τον χωρο μας, και τα μηχανηματα στον χωρο μας. Βασικα περι ηχομονωσεων κλπ. 4. Στις βασικες κατηγοριες οργανων, πως κανουμε σωστη ηχογραφηση, διαφορα τρικ. 5. Ξεκινωντας τη μιξη τι θα πρεπει να γνωριζουμε γενικα. Καποιοι universal κανονες που θα πρεπει να τηρουνται. 6. Για τα βασικα οργανα αναλυση στο πως διαχειριζομαστε το eq, compression και αλλα βασικα για τη σωστη μιξη. 7. Περι λοιπων βασικων εφε, πως και ποτε τα χρησιμοποιουμε. 8. Καποια βασικα περι μαστερινγκ. Προφανως δεν μπορεις να κανεις πληρη αναλυση στο καθενα. Θα ηθελες τομους. Αλλα με το να αναφερεις ολα τις βασικες γνωσεις, κανονες, και "μυστικα" του επαγγελματος, το εγχειριδιο αποκτα "βαρος". Ενα handbook που ο καθενας, ασχετα με το τι προγραμμα δουλευει, θα μπορει να ανατρεξει για βοηθεια σε επιμερους ζητηματα που του εχουν προκυψει. Εν ολιγοις, 5 βασικα πραγματα που θα πεις, πες τα οπως πρεπει. Τα υπολοιπα, ανεφερε τα και προσπερνα τα. Εξαιρετη σκεψη. Καλη επιτυχια στο εργο αυτο!6 βαθμοί
-
- Μίξη, τεχνικές ανά είδος μουσικής, gain staging, πώς χρησιμοποιούνται τα εφφέ στην αλυσίδα. - Βασικές τεχνικές mastering, eq, compressor, limiter. - Εqing για κάθε όργανο (συχνοτητικές περιοχές ανά όργανο) Θα επανέλθω και για άλλα EDIT: Να σου πω και κάτι βρε Νίκο. Δεν θα βόλευε, αντί για βιβλίο, να κάνεις dvd? Να σε βλέπουμε κιόλας να τα εξηγάς ωραία, να τα εξηγάς όμορφα, να μάθουμε κι εμείς μπαλίτσα από τον άρχοντα?5 βαθμοί
-
πω πω... για εγκυκλοπαίδεια μου το πάτε... θα δίνω μαζί δώρο και μια βιβλιοθήκη από το ΙΚΕΑ... σας ευχαριστώ πολύ πολύ... είναι πολύτιμες οι επισημάνσεις σας... και όσες περισσότερες τόσο καλύτερα... το μεγάλο μου άγχος έγκειται στο να είναι ένα εύχρηστο εργαλείο που θα κρατάει ισορροπίες βοηθώντας τον μέσο χρήστη, χωρίς περιττή πληροφορία που θα τον μπερδεύει αντί να τον εξυπηρετεί και όχι ένα ακόμα "βιβλίο"... δύσκολο... αλλά ωραία πρόκληση (ζωής) για μένα... η γνώση δίνεται πια απλόχερα στο διαδίκτυο... έλα μου όμως που για να την φιλτράρεις σωστά ώστε να την χρησιμοποιήσεις σε εύλογο χρόνο θετικά, προϋποθέτεται ανάλογη "γνώση"... οξύμωρο σχήμα δυστυχώς που πολλές φορές στην πράξη κάνει περισσότερο κακό από ότι καλό ως προς την επίτευξη ενός στόχου μας... το θέμα είναι λοιπόν το να εντρυφήσεις στον "τρόπο" και όχι απλά να παπαγαλίσεις πριν να "κατανοήσεις"... προσωπικά είμαι αποφασισμένος εκτός των απαραίτητων χρηστικών πληροφοριών (ως προς την εργονομία) και θεωρείας, να μην κρατήσω για μένα και ότι πρακτικό "μυστικό" μου αποκάλυψαν οι ατέλειωτες ώρες που αφιέρωσα πάνω από μια κονσόλα σχεδόν 30 χρόνια (είναι κάτι που ήδη το κάνω άλλωστε σε κάθε ευκαιρία)... τώρα στο τέλος δεν ξέρω αν ο αναγνώστης θα ακούγεται σαν "Bob", αλλά στο να ακούγεται σαν ικανοποιημένος από την δουλειά του Δημήτρης, Στράτος, Γιώργος Σπύρος κλπ, πολύ θα ήθελα να καταφέρω να βοηθήσω ουσιαστικά... όσο για τη μορφή, είχα αποφασίσει μετά από συζητήσεις το ελληνικό να είναι σε καθαρή έντυπη μορφή και μια μεταγενέστερη αγγλική του έκδοση σε ηλεκτρονική μορφή... αλλά ενώ αρχικά για το πρώτο έτεινα προς την ευκολία μου με το σχήμα "λογάκια λογάκια, εικονίτσες, λογάκια λογάκια", προσανατολίζομαι πλέον σε μια υβριδική προσέγγιση και στο να στήσω εξ αρχής ένα εικονικό home studio και να φτιάξω αριθμημένα παραδειγματικά βιντεάκια για όποιο μέρος χρειάζονται, τα οποία θα ανέβουν σε ένα ειδικό για το βιβλίο youtube channel καθώς και για κάποια ηχητικά αρχεία σε υψηλή ανάλυση όπου απαιτείται ανεβασμένα σε ανάλογο cloud... τώρα για performance με την αφεντομουτσουνάρα μου Στράτε δεν το βλιέπ'... αν μου δανείσει κάνα μοντέλο του ο Χριστόδουλος να με βοηθήσει θα το σκεφτώ... ειδάλλως subs ή μπλα μπλα στο off που λένε οι βιζουαλόφατσες... ευχαριστώ και πάλι και μη σταματάτε pls να προσθέτετε ότι νομίζετε... σε όλη την πορεία υλοποίησης θα έχω τα μάτια μου εδώ...3 βαθμοί
-
Τίμιο clickbait ο τίτλος που έβαλα αλλά το κομμάτι είναι καλό και επίκαιρο . Τι να πεις για τούτη τη " συμμορία " .....3 βαθμοί
-
3 βαθμοί
-
3 βαθμοί
-
και φυσικά, καλό ένα βιβλίο αλλά μήπως πρέπει να συνοδεύεται από ένα podcast? ή μήπως καλύτερα κατά τη σύγχρονη τακτική youtube video?2 βαθμοί
-
Εμένα θα μου άρεσε πολύ αν για κάποιες θεματικές υπήρχαν ηχητικά παραδείγματα. πχ πως να μην κανεις κάτι γιατί θα προκύψει το τάδε αποτέλεσμα, ένα κομμάτι με σωστή μίξη κ ένα με λάθος χειρισμό κλπ Άλλωστε, ήχο θα αφορά το βιβλίο, γιατί να μην ακούσει κάποιος επι του πρακτέου; just saying.2 βαθμοί
-
Συγχαρητήρια μόνο και μόνο για την σκέψη υλοποιήσης ενός τόσο μεγάλου εγχειρήματος! - Είσοδοι / Έξοδοι υλικού και αντιστοίχιση με inputs/outputs προγράμματος, διαφορές mono, stereo κ.τ.π.. Δεν ξέρω γιατί, αλλά οι περισσότεροι φίλοι μου μουσικοί μπερδεύονται με αυτό το κεφάλαιο. - Φιλοσοφία της παραγωγής Όραμα και προπαραγωγή. Γιατί ηχογραφείται κάτι όπως ηχογραφείται; Direct ενισχυτής; Close miking ή όχι; Μικρόφωνα. Ποια και γιατί; Διαφορετικοί τύποι και χαρακτηριστικά τους. - Βασικά του MIDI - Ψυχολογία της διαχείρησης των διαφορετικών ρόλων που καλείται να παίξει ο μέσος χρήστης (π.χ. κάποιος μπορεί να μη γνωρίζει ή να μην νιώθει αυτοπεποίθηση με το editing αρχείων ήχου, το στρετσάρισμα, το quantizing ή άλλα εργαλεία, και να κάνει συνεχόμενα takes μέχρι να το πετύχει, χάνοντας ψυχραιμία και την ουσία της εκτέλεσης. Με τη γνώση του τι είναι μουσικά άρτιο και ταυτόχρονα τι ηχοληπτικά διαχειρίσιμο, αυξάνεται η παραγωγικότητα του ίδιου ατόμου από το να έλειπε το ένα από τα δύο γνωστικά αντικείμενα) - Βασική εξήγηση των εργαλείων. Διαδρομή του σήματος, μετρήσεις και τι σημαίνουν, gain staging, EQ, Compressor, Gate, Expander. Sidechaining. Groups και Auxilliaries, στρατηγικές για διαχείρηση πόρων συστήματος. - DAWS. Μια γρήγορη ανασκόπηση, ποιες μεθόδους εργασίας εξυπηρετούν καλύτερα. Δυνατά σημεία, αδυναμίες. Ένα πράγμα που δεν έχουν χωνέψει αρκετοί φίλοι μου είναι ότι το editing στα περισσότερα DAW είναι μη καταστρεπτικό. Ως εκ τούτου, φοβούνται να πειραματιστούν βαθία με τον ήχο, από φόβο "μην χάσουν το πρωτότυπο". Και άλλα πολλά που σίγουρα μου διαφεύγουν. Καλή επιτυχία! Αν κυκλοφορήσει θα το αγοράσω, και για μένα, και ως δώρο!2 βαθμοί
-
Την Prs την έχω στην κατοχή μου γύρω στα 2 έτη. Την έχω χρησιμοποιήσει σε κάμποσα λάιβ και με έχει βγάλει αρκετά ασπροπρόσωπο. Πρόκειται για μια all around κιθάρα, που τα πάει πολύ καλά τόσο με low gain stuff, όσο και με τα medium to high gain. Είναι αρκετά ελαφριά, ευκολόπαιχτη, ποιοτική, όμορφη, και σε "σπρώχνει" να παίζεις γρήγορα, καθώς έχει γρήγορο μανίκι. Ο ήχος δεν είναι fat όπως σε μια les paul, ούτε thin όπως μια στρατ. Είναι κάπου στην μέση. Ποιότητα κατασκευής: Εξαιρετική, made in Korea, ποιότητα κατασκευής για τα χρήματα που κόστισε. Εξαιρετικά στιβαρή και άκαμπτη αίσθηση (σε αντίθεση πχ με μια epi g400), με το βάρος να κυμαίνεται περίπου όπως μια stratocaster. Το σώμα από mahogany με maple top. O λαιμός maple, με σχήμα wide thin και κλίμακα 25 ιντσών. Τα 24 τάστα είναι medium jumbo, αλλά προς vintage πλευρά. Κάπως πιο χαμηλά από αντίστοιχα medium jumbo που έχω συναντήσει σε fender, squier και epiphone. Η ποιότητα βαφής (gloss acrylic urethane) είναι αρκετά καλή, με μόνο μια μικρή ατέλεια να έχει στην δική μου κιθάρα. Το φιλμ της βαφής, επίσης, δίδει την αίσθηση ότι έχει μικρότερο πάχος σε σχέση με epi les paul και ΜΙΜ telecaster. Ειδικά η epi μοιάζει σα να έχει 2 κιλά λούστρο. Με την Prs δεν χάνεται η αίσθηση του ξύλου, εσωτερικά. Περιφερειακά μέρη: Το nut είναι πλαστικό. Με ένα ελαφρύ άνοιγμα στα αυλάκια, και περιστασιακή λίπανση, δεν δημιουργεί θέματα ξεκουρδίσματος. Τα κλειδιά της Prs δεν είναι μεν locking, αλλά κρατάνε το κούρδισμα για αρκετή ώρα παιξίματος. Χρειάζεται κάμποση χρήση τρέμολο για να ξεκουρδίσει η κιθάρα. Έχουν, επίσης, πολύ καλή αίσθηση και ακρίβεια κατά το κούρδισμα. Η γέφυρα της Prs με το τρέμολο λειτουργούν υποδειγματικά. Το τρέμολο έχει ακρίβεια στην κίνηση, και δεν είναι βιδωτό, αλλά το συγκρατεί μια μικρή αλενόβιδα. Οι ρυθμίσεις στην γέφυρα, πραγματικά, δεν χαλάνε με τίποτα. Είναι η μοναδική μου κιθάρα όπου, μετά το πρώτο σετάρισμα, δεν έχω πειράξει τίποτα στην γέφυρα. Κρατάει όλες τις ρυθμίσεις. Και ο λαιμός, σε αντίθεση με άλλες κιθάρες, δεν είναι τόσο ευαίσθητος σε αλλαγές καιρού. Ελάχιστες φορές ρύθμιση του truss rod ανα έτος. Ηλεκτρικά: Οι 85/15s μαγνήτες της Prs παρουσιάζουν αρκετό ενδιαφέρον, σε συνδυασμό με την καλωδίωση. Είναι η βελτιωμένη έκδοση των 85/15, η οποία είναι πιο κοντά στους US μαγνήτες. Πραγματικά καλύπτουν ένα μεγάλο φάσμα ήχων. Καθώς δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες (και με κάθε επιφύλαξη), ο bridge είναι alnico 5 γύρω στα 9 kohm,με αρκετά τσιμπημένα τα πρίμα, ενώ ο neck είναι alnico 2, γύρω στα 8 kohm, με πολύ ισορροπημένο ήχο. Σε πολλούς δεν αρέσουν, ειδικα ο bridge, τον οποίο και θεωρούν οτι "ξυρίζει" αρκετά. Εγώ έχω ψηλώσει λίγο την bass μεριά του μαγνήτη και έχει στρώσει κάπως. Υπάρχει ένα volume και ένα tone ποτενσιόμετρο (το οποίο είναι push pull για να σπλιτάρει τους μαγνήτες), καθώς και ένας 3way επιλογέας, τα οποία ουδέποτε έχουν παρουσιάσει κόπωση, σκρατσάρισμα, δυσκολία στην κίνηση κλπ. Είναι και υποδειγματικά σαν χρήση. Φοβερή αίσθηση όταν γυρίζεις το pot. Υπάρχει και treble bleed κύκλωμα στην καλωδίωση, το οποίο πιο πολύ θυμίζει 50s wiring. Εξαιρετικά πρακτικό. Επίσης, σε κατάστάσεις υψηλού gain, οι μαγνήτες είναι σχετικά θορυβώδεις, σε σχέση με άλλα HH μοντέλα που έχω. Έχουν αρκετό hiss. Playability: Η κιθάρα είναι πολύ ευκολόπαιχτη. Μα πολύ ευκολόπαιχτη. Κάνουν το παίξιμο στρατ και τέλε να μοιάζει με αγγαρεία. Τα βασικά ατού της είναι ο σούπερ λαιμός και η ταστιέρα της, και το πολύ μαζεμένο και καλοσχεδιασμένο σώμα. Σε προδιαθέτει να παίζεις γρήγορα. Τα χειριστήρια είναι σχεδόν τόσο πρακτικά όσο σε μια στρατοκαστερ. Με λίγο έκταση των δακτύλων, την ώρα που παίζεις, έχεις πρόσβαση σε volume pot και επιλογέα. To setup της είναι σχετικά εύκολο (σαν σε στρατοκάστερ). Το relief όταν είναι σχεδόν μηδενικό, το action να πέφτει εύκολα κάτω από 1,5mm χωρίς κανένα ίχνος buzz. Όσh δύναμη και να βάλεις στις μαμά 9άρες δεν θα μπαζάρει. Θα παίξει πιο δυνατά. Με τόσο χαμηλό action (λίγο πάνω από 1mm) η ταστιέρα γίνεται πολύ γρήγορα, αλλά χάνει αρκετά σε δυνατότητα για bend, λόγω και των αρκετά χαμηλών τάστων. Με ψήλωμα action άνω του 1,5mm όλα τα bends είναι πολύ πιο εύκολα. Τέλος, η πρόσβαση στο 24ο τάστο είναι υποδειγματική. Γενικότερα, είναι η κιθάρα με τις λιγότερες απαιτήσεις σε σετάρισμα, σε βάθος χρόνου. Αισθητική: H κιθάρα είναι αρκετά όμορφη. Αυτός είναι και ο πρωταρχικός λόγος που την αγόρασα,μιας και καλά καλά δεν ήξερα να παίζω και να κρίνω το το αγοράζω. Με τον καιρό κατάλαβα την αξία της. Ανάμεσα στους πολλούς διαθέσιμους χρωματισμούς, επέλεξα το whale blue. Το περίμενα λίγο πιο φωτεινό, αλλά πλέον δεν κολλάω εκεί. Ήχος: Η κιθάρα είναι πασπαρτού. Παίζει κανείς από τζαζ και funky, μέχρι και thrash metal. Δεν χρειάζεται καν να σπλιτάρω μαγνήτες, καθώς έχω άψογα καθαρά με humbucker mode. Πολλές φορές έχω ξεχάσει σπλιταρισμένο μαγνήτες για αρκετή ώρα. Αυτό συμβαίνει διότι δεν χάνει πολύ σε ένταση, gain και sound shape, όταν παίζει σαν μονός. Δέχεται επικρίσεις για το πόσο πριμάτος είναι ο bridge στη γέφυρα, και αυτό είναι δικαιολογημένο. Ειναι πολύ πριμάτος, σε σημείο πολλές φορές να χρειάζεται έξτρα tweaking στον ενισχυτή για να διορθώσω τον ήχο. Δεν είναι ο "ευκολότερος" μαγνήτης που θα παίξει κάποιος. Ο ήχος δεν θυμίζει τοσο les Paul. Δεν είναι τόσο "παχύς" και ογκώδης. Ούτε έχει τόσο sustain, κάτι που το έχω παράπονο. Είναι κάπως πιο ογκώδης από τους area hot t που έχω στην tele. Ακριβώς στην μέση μεταξύ strat και les paul. Πιο εύκολα θα παίξει σαν strat (πχ shine on you crazy diamond ήχος) παρά σαν les paul (parissiane walkways).Ένα τεράστιο ατού που έχει είναι το πόσο καλά και γρήγορα καθαρίζει με το volume pot. Με μια μικρή κίνηση έχεις από βρώμικο, καθαρό ήχο ιδανικό για άρπισμα και strumming. Δεν χρειάζεται καν να σπλιτάρεις. Ηχογράφησα με τον αρκετά πριμάτο και δύστροπο origin20, καρφί στην κάρτα, και με τον συνήθη ύποπτο HT1R, επίσης καρφί στην κάρτα. Στο πρώτο κλιπ σπλιτάρω σε κάθε θέση. Στα υπόλοιπα δεν σπλιτάρω, αλλά συχνά ρίχνω το volume pot και καθαρίζει ο ήχος. Βάζω λίγο reverb από το daw. Και οι χορδές είναι 9-42 καμπόσων μηνών. prsorigin20clean.mp3 prsorigin20crunchy.mp3 prsorigin20dirty.mp3 prsorigin20distorted.mp3 prsht1rmedium gain.mp3 prsht1rhighgain.mp3 EN ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΕΙ Τα υπέρ + ποιότητα κατασκευής + μεγάλο εύρος ήχων + εργονομία + ταστιέρα + καθάρισμα ήχου με χρήση volume pot Τα κατά - Πολύ πριμάτος bridge μαγνήτης - Δεν έχει το sustain που θα ήθελα1 βαθμός
-
Ο διαγωνισμος τρεχει ακομα μπορειτε να βρειτε οδηγιες εδω https://www.youtube.com/watch?v=YlcZB00JjJQ1 βαθμός
-
Προσφέρομαι και εγώ για βοήθεια για τα βίντεο. Να κάνω εγώ μόνος μου και να μιλάς εσύ από πάνω και να διορθώνεις στην ενότητα ΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ. χαχαχαχαχχαχαχχαχαχα Άντε με το κάλο. Καλή αρχή!!!!!! Αναμένουμε!!!!!!!1 βαθμός
-
"Τα πολλα με λιγα λογια, και χωρις να αφηνεις τιποτα απ' εξω" ελεγε ενας καθηγητης μου. Περιελαβε ολα αυτα που θες να πεις. Βαλε τα σε μια σειρα. Δωσε την δυνατοτητα στον αρχαριο καταλαβαινει βημα βημα τι γινεται. Δωσε και στον πιο προχωρημενο τις απαραιτητες πληροφοριες που θα κανουν την διαφορα σε αυτον.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Ειναι διαγωνισμος Remix.Τα φωνητικα ειναι του Clo Sur εγω εβαλα τα υπολοιπα Ειναι διαγωνισμος Remix.Τα φωνητικα ειναι του Clo Sur εγω εβαλα τα υπολοιπα Καλα ισως το πηρα λιγο προσωπικα την αλλη φορα,απλα να ειμαστε λιγο πιο ευγενικοι με την προσπαθεια που κανει ο καθενας μας και να προσπαθουμε να βοηθαμε ο ενας τον αλλο1 βαθμός
-
Για να μη λες ότι είμαι κομπλεξικός, έχω να σου πω πως αυτό που άκουσα ήταν Α'. Και μουσικά και τραγουδιστικά. Πες μου όμως, εσύ τραγουδάς;1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
το musescore λογικα θα σου κανει τη δουλεια σου https://musescore.com/1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
ενα πράγμα. πως να κάνεις την ηχογράφησή σου να ακούγεται σαν του Bob Ludwig του Douglas Sax του Bernie Grundman του Steve Hoffman του Bob Clearmountain ...πάνω κάτω1 βαθμός
-
Εξαιρετική ιδέα, εύχομαι να το προχωρήσεις. Ο Γιώργος από πάνω με κάλυψε.1 βαθμός
-
Ωραίο review και ωραίο παίξιμο Για τα λεφτά το κιθαρόνι ειναι σούπερ, αλλά αν κρίνω απο το παίξιμο σου και τα παράπονα σου για sustain, Les paul χρειάζεσαι1 βαθμός
-
Είπα να δοκιμάσω την τύχη μου και να αγοράσω interface να γράφω τα κομμάτια μου πιο "επαγγελματικά". Δυστυχώς είμαι σχεδόν τελείως άσχετος από production. Θα ήθελα πολύ τη γνώμη κάποιου πιο έμπειρου για το μικρό mix που έφτιαξα. (προειδοποίηση: ακούστε το με δική σας ευθύνη... XD) first mix!2.mp31 βαθμός
-
εχουν φτιάξει και καλύτερα αλλά για να είμαι δίκαιος και χειρότερα1 βαθμός
-
Σειρά έχει το ρουτάρισμα για το binding πλαστικό απο Stewmac για Les Paul Εγινε με το ρούτερ κάτω απο τον πάγκο και αυτό τον ξύλινο μηχανισμό για να βρίσκεται το σώμα παράλληλα με τον πάγκο στο σημείο κοπής, έτσι έχουμε ένα καθαρό κόψιμο με ασφάλεια Σειρά στό κόλλημα του binding στο κανάλι, σκάψιμο για μαγνήτες με τρυπάνι για τα χοντρά και ρούτερ, τρύπημα για τα κλειδιά και τα απαραίτητα αναμνηστικά ζυγίσματα, βαρύ θα βγεί το μωρό γύρω στα 4,5 kg Παρέλαβα και τα ποτς και μετρήθηκαν για να φτιάξω ζευγάρια , ειναι η πρώτη φορά που βάζω ξεχωριστά ποτενσιόμετρα ένα για κάθε μαγνήτη (παραίνεση του Fusionα) και πρέπει να ειναι ταιριαμένα ειχαν μια μεταβλητότητα απο 490-525 ΚΩ φτιάχτηκε και το tenon στο μπράτσο ρυθμίστηκε να εφαρμόζει στην τρίχα και έτοιμη γιο κόλλημα Εγινε αλλαγή του truss rod απο traditional με βίδα σε αυτό με τις δύο μπάρες που ρυθμίζει με αλλεν1 βαθμός
-
Στον αδερφό μου gvour (αλλά και σε όλους τους Γιώργους) αφιερώνω τα κάτωθι ... Αλλά πάνω απ' όλα η αγάπη μου για αυτόν είναι τεράστια. Αν κάποιος αξίζει κάτι είναι αυτός. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΩΡΓΟ ... Σ' ευχαριστώ για τα πάντα. Αυτή η χρυσή σου η καρδιά αξίζει τα πάντα, και στο λέει αυτό ένας τιποτένιος σαν κι εμένα. ΦΙΛΙΑ ΑΔΕΡΦΕ!1 βαθμός
-
Όχι ρε συ, αυτοί είναι οι κριτές στην Adam, τους μπέρδεψες. Να ευχαριστήσω τον admin που έδωσε στην δημοσιότητα τα ονόματά τους. Έτσι έχουμε δυο καλά. Πρώτον διασφαλίζεται η διαφάνεια της διαδικασίας, και δεύτερον και σημαντικότερον .... ψάχνω ήδη τις άκρες μου να βρω τα τηλέφωνά τους, τα mail τους και λοιπά στοιχεία επικοινωνίας. Έχω κάτι λεφτουδάκια κάτω από το στρώμα που έχω μαζέψει με κόπο και βρήκα επιτέλους τι να τα κάμω, κι άμα δεν φτάσουνε ασούμε, στην τελική πουλάω και καμιά κιθάρα να συμπληρώσω. Τώρα θα μου πείτε, κομμάτι ανέβασες ρε φιόγκο? Όχι, θα είμαι ο πρώτος που θα κερδίσει χωρίς κομμάτι.1 βαθμός
-
Τους θυμάμαι που ήταν δικαστές στη Δίκη της Νυρεμβέργης. Δεν χαρίζονται. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαα1 βαθμός
-
Ask me how I know. Για τ' ανάθεμα, χρονιάρες μέρες. Υπερτιμημένα tone suckers και alloys που τους δίνουν ευφάνταστες ονομασίες. Άκου εκεί accucast. Θα βούλωνα τις τρύπες και θα άνοιγα για καινούργιο tailpiece anytime. Δεν έχω υπομονή για ημίμετρα και ημιhardware. Δεν έχω υπομονή να περιμένω 4 μήνες για ένα απλό ανταλλακτικό (αμφιβόλου ποιότητας και πολύ ακριβό- ενώ θα έπρεπε να μου το δίνει δωρεάν η Ιbanez ως fail) και δεν έχω υπομονή να ψάχνω μία ώρα να βρω πώς θα απευθυνθώ σε κάποιον εκπρόσωπο της εταιρίας απ ευθείας για να συνεννοηθώ για κάτι τόσο απλό. Ο Gilbert και ο κάθε gilbert πληρώνεται για να παίζει τα δωρεάν όργανα που του φτιάχνουν στο custom shop οι Χοσινογκάκηδες. Κι εμείς τσιμπάμε μάρκετινγκ. Είναι απαράδεκτο το aftersales της πλέμπας. Καλό Πάσχα1 βαθμός