Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Dorian Earl Gray

    Dorian Earl Gray

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      51


  2. vagelism

    vagelism

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      3.887


  3. TamTam

    TamTam

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      2.626


  4. otto##

    otto##

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      2.574


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 13/03/2019 σε όλα

  1. Ως πολύ χιπστεριά μερικές φορές, π.χ. τις ίδιες μαθηματικές τεχνικές που μέχρι πριν λίγα χρόνια τις αναφέραμε στο πλαίσιο του statistical signal processing ή του pattern recognition τώρα τις βλέπεις παντού με τη σφραγίδα του machine learning από πάνω - κι έτοιμο το paper! Anyway, για να επιστρέψουμε στο θέμα, έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον αυτό που προσπαθεί να κάνει ο OP και σίγουρα δεν είναι καθόλου εύκολο. Είμαι πραγματικά περίεργος να δω τα συμπεράσματα που θα εξαγάγει από αυτό το εγχείρημα.
    3 βαθμοί
  2. Eγώ δεν είδα καμιά χιπστεριά γιατί δεν καταλαβαίνω τίποτα, όσον αφορά τα τεχνικά/θεωρητικά του θέματος, και φαντάζομαι το ίδιο και η συντριπτική πλειοψηφία, όχι μόνον των ανθρώπων, αλλά και των μουσικών ειδικότερα. Χιπστεριά φαντάζομαι θα χρειάζεται έναν ικανό αριθμό χιπστεροειδών συμπερασμάτων (?). Το test το έκανα, βρήκα τα 15 από τα 20 σωστά, χωρίς να το αναλύσω ιδιαίτερα, και χωρίς να ασχοληθώ με το θέμα "ενδιαφέρον" ή "ποιοτικό". Και θα μείνω εκεί, για να βοηθήσω περισσότερο τον OP στη δουλειά του, η οποία μου φαίνεται άκρως ενδιαφερουσα καθώς το ΑΙ είναι η βιομηχανία του (όχι και τόσο μακρινού) μέλλοντος. Επειδή όμως βλέπω κάποιους που είναι πιο ενημερωμένοι, θα ήθελα μια πιο απλουστευμένη προσέγγιση για το τι θέλουμε να πετύχουμε με τη σύνθεση μουσικής αποκλειστικά από τεχνητή νοημοσύνη, και κατά πόσο αυτή είναι τεχνητή, εφ' όσον τα δεδομένα επεξεργασίας είναι ανθρώπινα. Δηλ. σε ποιο βαθμό μπορεί μια μηχανή να συνθέσει μουσικό κομμάτι με βάση ερεθίσματα άλλα από μουσικά, αποκλειστικά. Και τι εννοούμε ποιοτική μουσική και αν αυτή θα αναγνωρίζεται από το ίδιο το σύστημα που την παράγει ως τέτοια. Πώς θα μπορούσε επίσης η μέθοδος εκμάθησης μουσικής/σύνθεσης που εφαρμόζεται στην πραγματική ζωή να χρησιμοποιηθεί σε κάποιο μηχάνημα, αλλά και το ανάποδο. Προς το παρόν, υποθέτω ότι απώτερος στόχος είναι η επίτευξη "εμφύσησης" συνθετικής νοημοσύνης σε μια μηχανή με τρόπο που να μην γίνεται διακριτός από άνθρωπο αλλά και με κατευθυνόμενα αποτελέσματα. Στα πλαίσια υποθέτω της έρευνας και όχι της ευρείας κατανάλωσης "τεχνητής μουσικής". Μπράβο πάντως για τη δουλειά σου (και όλων όσοι ασχολούνται με τέτοιες τεχνολογίες) και sorry για το αφελές ύφος, είναι τομέας εκτός των νερών μου.
    2 βαθμοί
  3. Αυτό που ακούω πρώτα από όλα δεν είναι καν (σκέτη ) μελωδία, αφού είναι τίγκα στις συνηχήσεις, και συνηχήσεις μπάχαλου κυριολεκτικά, με πράσινες κόκκινες και ροζ νότες, ένα post modern noizcore χάος, κάτι δεν πάει καλά.
    2 βαθμοί
  4. George Benson, Philly Jo Jones , Jimmy Slyde, 1972
    2 βαθμοί
  5. Αυτό που λες περιγράφει μία πραγματική "τεχνητή νοημοσύνη". Πραγματική, όπως περιγράφεται στα βιβλία φαντασίας εννοώ, μηχανές που να "σκέφτονται" και να προσομοιώνουν ακόμη και το συναίσθημα. Το θέμα έχει απασχολήσει τη φιλοσοφία της επιστήμης εδώ και τουλάχιστον 3 δεκαετίες και είναι ακόμα αντικείμενο ενδιαφέροντος. Προς ώρας οι αλγόριθμοι που έχουμε δεν ειναι ΑΙ (όπως έχει ορισθεί τουλάχιστον) αλλά δίκτυα που διαβάζουν τεράστιο όγκο πληροφοριών και προσπαθούν να λύσουν προβλήματα. Όπου προβλήματα βάλε σύνθεση μουσικής, αναζήτηση στο δίκτυο, βελτιστοποίηση διαφημίσεων, λύση δύσκολων μαθηματικών προβλημάτων. Τέτοια δίκτυα "ταίζουμε" όλοι μας καθημερινά, π.χ. μηχανή αναζήτησης της google, youtube, φωτογραφίες που ανεβαίνουν στα διάφορα σόσιαλ κ.λ.π. Η λογική δε διαφέρει και πολύ από την εκμάθηση του ίδιου μας του εγκεφάλου. Ένας ακτινολόγος με εμπειρία 20 ετών έχει δει τόσες ακτινογραφίες που αμέσως κρίνει, τουλάχιστον τις απλές περιπτώσεις, και μπορεί να ζητήσει εξετάσεις προς μία κατεύθυνση ή μια άλλη. Έτσι κι ένα δίκτυο που θα το ταίσεις 1000000000 ακτινογραφίες θα είναι σε θέση να κάνει κάποια παρόμοια κρίση. Στη θεωρία τουλάχιστον ειναι εφικτό. Ενώ η ιδέα δεν ειναι καινούργια, η ύπαρξη του ίντερνετ που συλλέγει δις δεδομένα ανά δευτερόλεπτο αλλά και η ανάπτυξη αντίστοιχων εργαλείων (π.χ έτοιμα πλέον modules σε γλώσσες προγραμματισμού) καθιστά την εξάπλωση των τεχνικών αυτών ραγδαία. Δεν είναι τυχαίο που συναντάς τα νευρωνικά δίκτυα σε όλους του τομείς της επιστήμης σήμερα (εντάξει ειναι και λίγο χιπστεριά).
    2 βαθμοί
  6. Μία περίληψη του συμβολισμού των διαστημάτων που χρησιμοποιούνται στη jazz νομενκλατούρα, και οι πρώτες κλίμακες που μπορεί κανείς να ασχοληθεί στα πλαίσια μιας jazz μελέτης. Γλωσσάρι για τα διαστήματα με jazz συμβολισμόΟ πιο συνηθισμένος jazz συμβολισμός των διαστημάτων είναι ο εξής: Κύρια διαστήματα (1, 4, 5 και οι οκτάβες τους 8, 11, 12, 15 κτλ.): 1 (8, 15), 4 (11), 5 (12): Καθαρή 1η (ή 8η, 15η), Καθαρή 4η (ή 11η) και Καθαρή 5η (ή 12η) b1 (b8, b15), b4 (b11), b5 (b12) : Ελαττωμένη 1η (ή 8η ή 15η), ελαττωμένη 4η (ή 11η), ελαττωμένη 5η (ή 12η) #1 (#8, #15), #4 (#11), #5 (#12) : Αυξημένη 1η (ή 8η ή 15η), αυξημένη 4η (ή 11η), αυξημένη 5η (ή 12η). Δευτερεύοντα διαστήματα (2, 3, 6, 7 και οι οκτάβες τους 9, 10, 13, 14 κτλ.): 2 (9), 3 (10), 6 (13), 7 (14): Μεγάλη 2α (ή 9η), Μεγάλη 3η (ή 10η), Μεγάλη 6η (ή 13η), Μεγάλη 7η (ή 14η) b2 (b9), b3 (b10), b6 (b13), b7 (b14): μικρή 2α (ή 9η), μικρή 3η (ή 10η), μικρή 6η (ή 13η), μικρή 7η (ή 14η) bb2 (bb9), bb3 (bb10), bb6 (bb13), bb7 (bb14): ελαττωμένη 2α (ή 9η), ελαττωμένη 3η (ή 10η), ελαττωμένη 6η (ή 13η), ελαττωμένη 7η (ή 14η) #2 (#9), #3 (#10), #6 (#13), #7 (#14): Αυξημένη 2α (ή 9η), Αυξημένη 3η (ή 10η), Αυξημένη 6η (ή 13η), Αυξημένη 7η (ή 14η) Άρα: Σκέτος αριθμός σημαίνει: Καθαρό κύριο διάστημα (1,4,5 και οι οκτάβες τους) ή Μεγάλο δευτερεύον διάστημα (2,3,6,7 και οι οκτάβες τους). "#" σημαίνει πάντοτε αυξημένο διάστημα. Μερικές φορές αντί για # κάποιοι βάζουν το σύμβολο "+", αλλά δεν είναι στάνταρ, καθώς για κάποιους άλλους το "+" σχετίζεται μόνο με την αυξημένη 5η, και όχι με κάθε αυξημένο διάστημα. Π.χ. 7#5#9 = 7+5+9 για κάποιους = 7+ (#9) για κάποιους άλλους. Στο τελευταίο, το "+" σημαίνει "#5". Αυτό για να είστε προετοιμασμένοι... "b" σημαίνει ελαττωμένο Κύριο διάστημα (1, 4, 5 και οι οκτάβες τους) ή μικρό δευτερεύον διάστημα (2, 3, 6, 7 και οι οκτάβες τους). "bb" σημαίνει ελαττωμένο δευτερεύον διάστημα (2, 3, 6, 7 και οι οκτάβες τους). Αν δείτε το σύμβολο "bb" σε κύριο διάστημα, τότε το διάστημα αυτό είναι δύο φορές ελαττωμένο, ή δισελαττωμένο. Αντίστοιχα, το σύμβολο "x" (x = ##) μπροστά από οποιοδήποτε διάστημα, αυτό θα είναι δισαυξημένο, κτλ. Αυτά θα τα συναντήσετε σχετικά σπάνια... Οι πρώτες κλίμακες του μουσικού που αγαπά τη jazz...Οι κλίμακες είναι ένα από τα αγκάθια της σύγχρονης jazz διδακτικής. Οι περισσότεροι τα έχουν ανάγει σε ιερό δισκοπότηρο του αυτοσχεδιασμού, λαθεμένα κατά τη γνώμη μου. Άλλοι πάλι, μάλλον αντιδρώντας στους πρώτους, τις υποβαθμίζουν περισσότερο από όσο χρειάζεται. Η πραγματικότητα είναι μάλλον κάπου στη μέση. Η bebop έχει να κάνει κάπως περισσότερο με chord tones, arpeggios, και όλα τα είδη αντιστικτικών φθόγγων σε μία αρμονία κατά βάσην αποτελούμενη από στιβαγμένες 3ες από ότι έχει να κάνει με κλίμακες. Επίσης, οι μεμονωμένες συγχορδίες πολλές φορές ξεφεύγουν από το στενό πλαίσιο της κλίμακας, με όλες τις δυνατότητες επεκτάσεων και αλλοιώσεων που μπορούν να έχουν. Παρόλα αυτά, η σημασία των κλιμάκων σε ότι έχει να κάνει με κάποιες αρμονικές συνδέσεις, μελωδικά περάσματα, καθώς βέβαια και σαν "δεξαμενές από νότες" για κάπως πιο "modal" θεώρηση των πραγμάτων, είναι αδιαμφισβήτητη. Για αυτό το λόγο, θεωρώ καλό να απαριθμήσω το "bare minimum" των κλιμάκων που πρέπει να κατέχει ο σύγχρονος μουσικός που ασχολείται με πράγματα σχετικά με jazz. Αυτές είναι οι εξής: Κλίμακες χωρίς τριημιτόνιο: Μείζων [Major]: 7 τρόποι. Μελωδική Ελάσσων [Melodic minor] (ανεβοκατεβαίνει ίδια) : 7 τρόποι Ελαττωμένη Κλίμακα ή Τόνος - Ημιτόνιο [Diminished Scale ή Whole step - Half Step ή Whole - Half] : 2 τρόποι Ολοτονική [Wholetone] : 1 τρόπος Κλίμακες με τριημιτόνιο: Αρμονική Μείζων [Harmonic Major]: 7 τρόποι Αρμονική Ελάσσων [Harmonic minor]: 7 τρόποι Aυξημένη κλίμακα ή Τριημιτόνιο - Ημιτόνιο [Augmented Scale ή trisemitone - half step ή 3 half steps - one half step]: 2 τρόποι Αυτές οι 7 κλίμακες, μαζί με τους τρόπους τους, φτιάχνουν ένα σύνολο από 33 τρόπους, που καλό είναι ο jazz μουσικός να ξέρει από κάθε τονικότητα. Τι κοινό έχουν αυτές οι 7 κλίμακες; Είναι λίγο δύσκολο να το δει κανείς, αλλά είναι πολύ συναρπαστικό: Οι 7 αυτές κλίμακες είναι τα μεγιστικά υποσύνολα της χρωματικής κλίμακας που δεν περιλαμβάνουν χρωματικό cluster*. [* Χρωματικό cluster: δύο ή περισσότερα διαδοχικά ημιτόνια, π.χ. Ντο-Ντο#-Ρε, Ρε#-Μι-Φα-Σολb κτλ.]Με άλλα λόγια: καμία από αυτές δεν είναι υποσύνολο κάποιας άλλης από αυτές, και επίσης αν ένα υποσύνολο της χρωματικής κλίμακας δεν έχει χρωματικό cluster, τότε είτε είναι υποσύνολο μίας από αυτές, είτε συμπίπτει με μία από αυτές. Δεδομένου ότι αυτές είναι οι πιο στάνταρ κλίμακες στα πιο "προηγμένα" βιβλία αυτοσχεδιασμού, εδώ έχουμε μία περίπτωση που η επιστήμη και το αισθητήριο της τέχνης συμπίπτουν περίφημα! Για τα παρακάτω: C = Nτο, D = Ρε, E = Μι, F = Φα, G = Σολ, A = Λα, B = Σι, οπότε π.χ. C D E F# G# A B = Ντο Ρε Μι Φα# Σολ# Λα Σι Οι παραπάνω κλίμακες αναλυτικά με τους τρόπους τους: A) Χωρίς τριημητόνιο: Μajor: Ionian : 1 2 3 4 5 6 7 (C D E F G A B), σε 3ες: 1 3 5 7 | 9 11 13 = I Maj7 (9,11,13) ή Ι Μ13 (C E G B | D F A) Dorian: 1 2 b3 4 5 6 b7 (D E F G A B C, C D Eb F G A Bb από C), σε 3ες: 1 b3 5 b7 | 9 11 13 = Ι m7 (9,11,13) ή Ιm13 (D F A C | E G B, C Eb G Bb | D F A από C) Phrygian: 1 b2 b3 4 5 b6 b7 (E F G A B C D, C Db Eb F G Ab Bb από C), σε 3ες: 1 b3 5 b7 | b9 11 b13 = I m7 (b9,11,b13) ή Im11b9b13 (E G B D | F A C, C Eb G Bb | Db F Ab από C) Lydian: 1 2 3 #4 5 6 7 (F G A B C D E, C D E F# G A B από C), σε 3ες: 1 3 5 7 | 9 #11 13 = I Maj7(9,#11,13) = I M13#11 (F A C E | G B D, C E G B | D F# A από C) Myxolydian: 1 2 3 4 5 6 b7 (G A B C D E F, C D E F G A Bb από C), σε 3ες: 1 3 5 b7 | 9 11 13 = Ι 7 (9,11,13) = Ι 13 [ή I 13(11) μια που η 11η δεν εννοείται απαραίτητα σε συγχορδίες με Μεγάλη 3η] (G B D F | A C E, C E G Bb | D F A από C) Aeolian: 1 2 b3 4 5 b6 b7 (A B C D E F G, C D Eb F G Ab Bb από C), σε 3ες: 1 b3 5 b7 | 9 11 b13 = Ι m7(9,11,b13) = Im11b13 (A C E G | B D F, C Eb G Bb | D F Ab από C) Locrian: 1 b2 b3 4 b5 b6 b7 (B C D E F G A, C Db Eb F Gb Ab Bb από C), σε 3ες: 1 b3 b5 b7 | b9 11 b13 = Ι m7b5(b9,11,b13) = I m11b5b13b9 = I mb13b5b9 (B D F A | C E G, C Eb Gb Bb | Db F Ab από C) Melodic Minor: Melodic minor: 1 2 b3 4 5 6 7 (C D Eb F G A B), σε 3ες: 1 b3 5 7 | 9 11 13 = Ι m/M7 (9,11,13) ή Ιm/M13 (C Eb G Bb | D F A) Phrygian Natural 6: 1 b2 b3 4 5 6 b7 (D Eb F G A B, C Db Eb F G A Bb από C), σε 3ες: 1 b3 5 b7 | b9 11 13 = I m7 (b9,11,13) ή Im13b9 (D F A C | Eb G B, C Eb G Bb | Db F A από C) Lydian Augmented, ή Lydian #5: 1 2 3 #4 #5 6 7 (Eb F G A B C D E, C D E F# G# A B από C), σε 3ες: 1 3 #5 7 | 9 #11 13 = I Maj7#5(9,#11,13) = I M13+ #11 (Εb G B D | F A C, C E G# B | D F# A από C) Lydian dominant ή Lydian b7: 1 2 3 #4 5 6 b7 (F G A B C D Eb, C D E F# G A Bb από C), σε 3ες: 1 3 5 b7 | 9 #11 13 = I 7(9,#11,13) = I 13#11 (F A C Eb | G B D, C E G Bb | D F# A από C) Myxolydian b6: 1 2 3 4 5 b6 b7 (G A B C D Eb F, C D E F G Ab Bb από C), σε 3ες: 1 3 5 b7 | 9 11 b13 = Ι 7 (9,11,b13) = Ι 11b13 (G B D F | A C Eb, C E G Bb | D F Ab από C) Half Diminished ή Locrian natural 2: 1 2 b3 4 b5 b6 b7 (A B C D Eb F G , C D Eb F Gb Ab Bb από C), σε 3ες: 1 b3 b5 b7 | 9 11 b13 = Ι m7b5(9,11,b13) = I m11b5b13 = I mb13b5 (A C Eb G | B D F, C Eb Gb Bb | D F Ab από C) Altered ή Super Locrian: 1 b2 b3 b4 b5 b6 b7 (B C D Eb F G A, C Db Eb Fb Gb Ab Bb από C). Aυτή, ενώ βγάζει m7b5 ως βασική τετράδα, στην πράξη χρησιμοποιείται αλλιώς: 1 b2 #2 3 #4/b5 #5/b6 b7 (C Db D# E Gb/F# G#/Ab Bb από C), δηλαδή η 1, 3 και b7 μιας κανονικής συγχορδίας 7ης, μαζί με μικρή και αυξημένη 9η και τις δύο αλλοιώσεις της 5ης. Εναλλακτικά, #11 και b13. Σε κάθε περίπτωση, είναι η κλίμακα επιλογής για οτιδήποτε dominant έχει τις συγκεκριμένες βαθμίδες με b13. Για αυτό δεν δίνεται σαν συγχορδία σε ανάπτυγμα 3ης, διότι αυτή είναι επέκταση του half diminished με ελαττωμένη 4η, και η συγκεκριμένη κλίμακα δεν πολυχρησιμοποιείται έτσι. Diminished: W - H (Whole-Half ή Whole Step - Half Step): 1 2 b3 4 b5 #5 6 7 (C D Eb F Gb G# A B). Μία ωραία ανάλυσή της είναι σαν δύο συγχορδίες ελαττωμένης 7ης μία Μεγάλη 7η διαφορά η μία από την άλλη, π.χ. Bo7/Cο7: C Eb Gb A | B D F Ab. (Επίσης φυσικά, έναν τόνο, Καθαρή 4η ή μικρή 6η πάνω η μία από την άλλη! Αν κουνηθεί μία ελαττωμένη τετράφωνη συγχορδία κατά 3ες μικρές και τα παράγωγά τους διαστήματα, όπως κάνουμε εδώ στην επάνω ελαττωμένη, δεν αλλάζει.) Σημαντική ιδιότητα: ό,τι παίζεται μέσα στην κλίμακα, μεταφέρεται και υπερτίθεται ανά 3ες μικρές, τρίτονα και 6ες μεγάλες παντού ανά πάσα στιγμή. H - W (Half Step - Whole Step): 1 b2 #2 3 #4 5 6 b7 (C Db D# E F# G A Bb). Όμοια ιδιότητα με τις μεταφορές και υπερθέσεις σε 3ες μικρές, τρίτονα και 6ες μεγάλες. Η κλίμακα επιλογής για dominant με b/#9 και 13. Wholetone: Wholetone: 1 2 3 #4/b5 #5/b6 b7 (C D E F#/Gb G#/Ab Bb). Μοναδική από τις απλές τριάδες που χωράει εδώ είναι η αυξημένη. Η ίδια η κλίμακα μπορεί να αναλυθεί σαν δύο αυξημένες συγχορδίες σε απόσταση μικρής 7ης, π.χ. Bb+/C+, ή τόνου, ή τριτόνου κτλ. Tα πάντα εδώ μεταφέρονται και υπερτίθενται κατά όλα τα σύμπλοκα από τόνους όπως τόνο, 3ες Μεγάλες, Τρίτονα, 6ες μικρές, 7ες μικρές κτλ. Τα βιβλία συνήθως την αναφέρουν σαν καλή επιλογή για τις συγχορδίες 7#5, αλλά στην πράξη έχει πολύ ισχυρό και χαρακτηριστικό χρώμα και χρησιμοποιείται μόνον όταν θέλουμε το συγκεκριμένο χρώμα. Β) Με τριημητόνιο: Harmonic Major: Harmonic Major ή Ionian b6 : 1 2 3 4 5 b6 7 (C D E F G Ab B), σε 3ες: 1 3 5 7 | 9 11 b13 = I Maj7 (9,11,b13) ή Ι Μb13 (C E G B | D F bA). Μία από τις πιο όμορφες κλίμακες, χρησιμοποιήθηκε πολύ στο ρώσσικο ρομαντισμό. Ωραία ανάλυση: Do7/C: C E G | D F Ab B Half Diminished natural 6 ή Dorian b5: 1 2 b3 4 b5 6 b7 (D E F G Ab B C, C D Eb F Gb A Bb από C), σε 3ες: 1 b3 b5 b7 | 9 11 13 = Ι m7b5 (9,11,13) ή Ιm13b5 (D F Ab C | E G B, C Eb Gb Bb | D F A από C) Small Flamenco ή Super Locrian natural 5 ή Phrygian b4: 1 b2 b3 b4 5 b6 b7 (Ε F G Ab B C D, C Db Eb Fb G Ab Bb από C). Όπως και η Super Locrian, στην πράξη χρησιμοποιείται αλλιώς: 1 b2 #2 3 #4 5 b7 (C Db D# E F# G Bb από C), δηλαδή η 1, 3, 5 και b7 μιας κανονικής συγχορδίας 7ης, μαζί με μικρή και αυξημένη 9η και αυξημένη 11η. Σε καθοδικά περάσματα η #11 μπορεί να ερμηνευθεί σαν b5 -> b4 -> b3 -> b2 -> 1. Melodic minor #4: 1 2 b3 #4 5 6 7 (F G Ab B C D E, C D Eb F# G A B), σε 3ες: 1 b3 5 7 | 9 #11 13 = Ι m/M7 (9,#11,13) ή Ιm/M13 (F Ab C E | G B D, C Eb G B | D F# A από C). Υπέροχος τρόπος, που περιλαμβάνει και το συνδυασμό δύο ελάσσονων συγχορδιών σε απόσταση Μεγάλης 7ης, π.χ. Bm/Cm. Phrygian Major natural 6 ή Myxolydian b2: 1 b2 3 4 5 6 b7 (G Ab B C D E F, C Db E F G A Bb από C), σε 3ες: 1 3 5 b7 | b9 11 13 = Ι 7 (b9,11,13) = Ι 13b9(11)) (G B D F | Ab C E, C E G Bb | Db F A από C) Lydian Augmented #2: 1 #2 3 #4 #5 6 7 (Ab B C D E F G, C D# E F# G# A B από C), σε 3ες: 1 3 #5 7 | #9 #11 13 = I Maj7#5(#9,#11,13) = I M13+ #9#11 (Ab C E G | B D F, C E G# B | D# F# A από C) Harmonic Diminished natural 4 ή Locrian bb7: 1 b2 b3 4 b5 b6 bb7 (B C D E F G Ab, C Db Eb F Gb Ab Bbb από C). Μία υπέροχη κλίμακα για τις ελαττωμένες συγχορδίες, χρησιμοποιήθηκε π.χ. από τον Rimsky-Korsakoff στο Song Of India. Δεν πολυχρησιμοποιείται σαν ανάπτυγμα 3ης, για αυτό και δεν δίνεται. Harmonic minor: Harmonic minor: 1 2 b3 4 5 b6 7 (C D Eb F G Ab B), σε 3ες: 1 b3 5 7 | 9 11 b13 = Ι m/M7 (9,11,b13) ή Ιm/Mb13 (C Eb G Bb | D F bA) Locrian natural 6: 1 b2 b3 4 b5 6 b7 (D Eb F G Ab B C, C Db Eb F Gb A Bb από C), σε 3ες: 1 b3 b5 b7 | b9 11 13 = Ι m7b5(b9,11,13) = I m13b5b9 = I m13b5b9 (D F Ab C | Eb G B, C Eb Gb Bb | Db F A από C) Ionian augmented ή Ionian #5: 1 2 3 4 #5 6 7 (Eb F G Ab B C D E, C D E F G# A B από C), σε 3ες: 1 3 #5 7 | 9 11 13 = I Maj7#5(9,11,13) = I M13+ (Εb G B D | F Ab C, C E G# B | D F A από C) Dorian #4 ή Romanian: 1 2 b3 #4 5 6 b7 (C D Eb F# G A Bb), σε 3ες: 1 b3 5 b7 | 9 #11 13 = Ι m7 (9,#11,13) ή Ι m13#11 (C Eb G Bb | D F# A). Phrygian Major ή Phrygian Dominant: 1 b2 3 4 5 b6 b7 (G Ab B C D Eb F, C Db E F G Ab Bb από C), σε 3ες: 1 3 5 b7 | b9 11 b13 = Ι 7 (b9,11,b13) = Ι 11b13b9 (G B D F | Ab C Eb, C E G Bb | Db F Ab από C) Lydian #2: 1 #2 3 #4 5 6 7 (Ab B C D Eb F G, C D# E F# G A B από C), σε 3ες: 1 3 5 7 | #9 #11 13 = I Maj7(#9,#11,13) = I M13#9#11 (Ab C Eb G | B D F, C E G B | D# F# A από C) Harmonic Diminished: 1 b2 b3 b4 b5 b6 bb7 (B C D Eb F G Ab, C Db Eb Fb Gb Ab Bbb από C). H κατεξοχήν κλίμακα για τις ελαττωμένες συγχορδίες επι κλασσικισμού, χρησιμοποιήθηκε από τον Bach και πέρα συνέχεια. Δεν πολυχρησιμοποιείται σαν ανάπτυγμα 3ης, για αυτό και δεν δίνεται. Augmented Scale: Trisemitone - Half Step: 1 #2 3 5 b6 7 (C D# E G Ab B). Πολύ όμορφη κλίμακα, που μπορεί κανείς να τη δει και σαν δύο αυξημένες συγχορδίες που απέχουν Μεγάλη 7η, π.χ. B+/C+: C E G# | B D# G. Επίσης: 1 3 5 7 | #9 b13. Half Step - Trisemitone: 1 b2 3 4 #5 6 (C Db E F G# A). Αυτές είναι όλες. Μάθετέ τις όλες σε όλες τις τονικότητες, όπως τις κλίμακες που μελετούσατε στο Ωδείο. Εξερευνήστε τις αρμονικά, αναλύστε τις και μαθαίνετε να ξεχωρίζετε τα αρμονικά και μελωδικά τους χρώματα. Καλή τύχη!
    1 βαθμός
  7. Δεν έχω να εξηγήσω κάτι,solder less καλώδια είναι με εξαιρετικά χαμηλό capacitance. Μεταλλικά είναι τα jacks και στην Κίνα φτιάχνονται όπως και τα George L Δεν τα έχω δοκιμάσει πάντως. Γενικά η τάση είναι σε επαγγελματικά pedalboards που καταπονούνται να μην μπαίνουν solder-less καλώδια γιατί μοιραία κάποια στιγμή θα ξεβιδωθουν και θα γίνει χαμός,το έχω πάθει και μάλιστα σε ένα ....ψιλο-live (support στους REM στο Παναθηναϊκό στάδιο ) και από τότε για live χρήση ούτε να τα βλέπω δεν θέλω...(ευτυχώς ο tech των REM με βοήθησε άμεσα και αφού μου τα έχωσε που χρησιμοποιώ "piece of shit George L's that always fail " μου έδωσε κανονικά Mogami patch cables , μου τα δωρησε μάλιστα,και όλα καλά) Παρόλα αυτά καλύτερα καλώδια ΗΧΗΤΙΚΑ από τα George L δεν έχω ακούσει και τα χρησιμοποιώ στο σπίτι και στο στούντιο. Προσωπικά σε ένα pb που θα φάει στη μάπα αεροπλάνα, βαπόρια και λεωφορεία θα έπαιρνα το Sommer και τα jacks που σου πρότεινα και θα έφτιαχνα, ή θα έβαζα να μου φτιάξουν αν δεν ήξερα εγώ, κανονικά soldered καλώδια. Σίγουρα σε ένα πολύ καλά πακτωμενο pb με πετάλια που δεν κουνιούνται λόγω velcro ο κίνδυνος από τα solder-less είναι μικρότερος αλλά αν καείς στο χυλό φυσάς και το γιαούρτι.
    1 βαθμός
  8. Εγώ -κακώς- παίζω καρφί στο Instrument Input, αλλά ένας δάσκαλος που είχα έβαζε στην ίδια κάρτα που έχω ένα DI Box μπροστά και είχα παρατηρήσει ότι η ποιότητα του σήματος ήταν καλύτερη. Δηλαδή το Dry track ήταν πιο διαυγές και αυτό είχε ως αποτέλεσμα να ακούγεται καλύτερα και το amp sim. Στο feel δεν είχα παρατηρήσει κάποια διαφορά, αλλά ήμουν και αρκετά άσχετος τότε, οπότε μην το πάρεις και τόσο τοις μετρητοίς αυτό.
    1 βαθμός
  9. Καλησπερα φιλε, 1) ναι , το innofader ειναι συμβατο , αλλα χρειαζονται καποιες τροποποιησεις ( ανοιγμα τρυπων σε αλουμινιο, κολλημα καλωδιων κτλ) 2) το innofader ειναι οτι καλυτερο για scratch και δεν χαλαει τοσο ευκολα οσο τα κοινα crossfaders. 3 ) Εξαρταται απο το που βρισκεσαι. 4) Ναι 5) Φταιει οτι ασκεις κατακορυφη πιεση στο crossfader , με αποτελεσμα να "φαγωνεται" γρηγορα ο γραφιτης ή να στραβωνουν τα ποδαρακια του wiper Η τροποποιηση που χρειαζεται ο μικτης για να εγκατασταθει το innofader δεν ειναι τοσο ευκολη δουλεια, οποτε υπολογιζε κανα 50ρικο για την εγκατασταση.
    1 βαθμός
  10. Το σύστημα κατά την εκπαίδευση μαθαίνει ακριβώς αυτό, δηλαδή μαθαίνει τις συσχετίσεις που υπάρχουν μεταξύ των νοτών εισόδου και συνεπώς με είσοδο μια νότα μαθαίνει να προβλέπει την επόμενη ή τις επόμενες. Για αυτόν ακριβώς τον λόγο τα αποτελέσματα θα ήταν διαφορετικά αν το σύστημα είχε δει για παράδειγμα μόνο "ρομαντικά" τραγούδια και αυτός επίσης είναι και ο λόγος που υπάρχει μια ομοιομορφία στον χρονισμό και στο pitch των παραγόμενων νοτών. Αυτό που εννοώ όμως είναι ότι η αρμονία είναι μια πολύ συνθέτη μαθηματική συνάρτηση η οποία πολύ δύσκολα μοντελοποιείται σωστά. Υπάρχουν αρχιτεκτονικές που προσπαθούν να το κάνουν πολύ πιο ορθά από τα μοντέλα μου. Αυτό εννοώ λέγοντας οτι δεν έχω προσθέσει αρμονία, οτι δεν έχω προσθέσει στο όλο σύστημα κομμάτια που να μαθαίνουν "πολιτικές και κανόνες" αρμονίας. Πρακτικά όμως έστω και σε πρωτόγονο επίπεδο έχει μάθει μερικούς βασικούς κανόνες παραγωγής και σύνθεσης. ***ΥΓ. Τα κομμάτια που ακούγονται στην σελίδα είναι από διάφορες αρχιτεκτονικές τις όποιες θέλω να τις συγκρίνω. Γιαυτό και μερικά κομμάτια δεν είναι καθόλου καλά π.χ. πέφτουν συνεχώς σε loop.Το αναφέρω τώρα γιατί νομίζω δεν το έχω ξαναπεί.
    1 βαθμός
  11. https://mitpress.mit.edu/books/music-and-connectionism Αν το κάνεις με νευρωνικά δίκτυα τσεκαρε το παραπάνω βιβλίο (αν δεν το έχεις κάνει ήδη)
    1 βαθμός
  12. @geofila Καταρχάς πρέπει να πω πως το concept είναι πολύ ενδιαφέρον. Ίσως αν, σε επόμενο στάδιο, στρέψεις την έρευνά σου προς την κατεύθυνση της μοντελοποίησης απλών patterns από chord progressions (π.χ. I-IV-V) να μπορέσεις να ορίσεις κάποια μετρική (όπως είναι π.χ. η cross correlation coefficient (CCC) metric?). Σίγουρα δεν είναι απλή διαδικασία σε καμμία περίπτωση, αλλά ενδεχομένως να σου δώσει μεγαλύτερο insight από ότι το mean opinion score που βασίζεται σε feedback από τους χρήστες και θα σου επιτρέψει να βελτιστοποιήσεις τις μεθόδους σου χρησιμοποιώντας standard πρακτικές.
    1 βαθμός
  13. Απολύτως ακριβές, λιτό και to the point. Ό,τι χρειάζεται κανείς για να ξεκινήσει-και όχι μόνο-μαζεμένο σε ένα μέρος. Ευχαριστούμε.
    1 βαθμός
  14. Δεν ειχα ξαναδει πως κατασκευαζονται .
    1 βαθμός
  15. Ο Josh είναι παιδί των 90'ς και οι παικτικές του αναφορές είναι στις μπάντες της εποχής του που το χρησιμοποίησαν, φυσικά με τελείως άλλο τρόπο απο τον Hendrix, αφου το ύφος ακολουθούσε περισσότερο chord work. Παρα ταύτα είναι ιστορικά σωστός και απο τη στιγμή που ξέρει την ιστορία του, δεν εμφανίζεται να παριστάνει πως ανακάλυψε τον τροχό, όπως αρκετοί απο άγνοια ενω έτσι προσθέτει ή εξελίσσει θετικά πάντα σύμφωνα με τις αντιλήψεις του.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου