Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. alderbody

    alderbody

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      3.960


  2. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      46.980


  3. Jazzjoker

    Jazzjoker

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      5.208


  4. nasokosm

    nasokosm

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      2.288


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 30/05/2020 σε Αναρτήσεις

  1. ΟΚ γνωστό κόλπο, αλλά δεν θα το έκανα ποτέ σ' ένα τέτοιο ...μνημείο (all original 1966 BF Vr). Το θεωρώ, να πούμε, σαν να περνάς ...κουφώματα αλουμινίου στον Παρθενώνα... :P Ο Τρισμέγιστος Leo και η παρέα του φρόντισαν να βάλουν μια 6Κ8 αντίσταση, που αντιστοιχεί περίπου στα μισά ενός Middle ρυθμιστικού (10Κ). Τώρα, αν βάλεις και το πιθανό(τατο) drift των carbon comps, τα μεσαία ψιλοανέβηκαν μανι μανι... ;)
    2 βαθμοί
  2. Αυτό ακριβώς έχω κάνει στην κεφαλή bassman που έχω επειδή δεν είχε mid απέκτησε με αυτόν τον τρόπο Κατάργησα ένα βίσμα input του δεύτερου καναλιού και μπήκε το mid pot
    2 βαθμοί
  3. maka'μ εύγε για το κουράγιο και την δουλειά σου! Λίγο-πολύ όλα τα δείγματα μου ακούστηκαν ευχάριστα (με ακουστικά), πλήν κάποιων εξαιρέσεων (δεν θυμάμαι). Απλά το μετάλιο το δίνω στον twin και _αν άκουγα τον χώρο_ και στον super. Ωραία σχόλια, ωραίες απόψεις, ωραία τιψ, πάντα όμως το πείραγμα των ρυθμιστικών πρέπει να γίνεται με γνώμωνα το τί μας γεμίζει την ψυχή τη δεδομένη στιγμή, στον χώρο και στις συνθήκες. Για παράδειγμα στον χώρο που έχω τον twin βολεύει το "όλα 10" και ένα τσικ στο volume, ίσα που να ξυπνάει το θηρίο. Σε έναν θεϊκό 66 BF Vibrolux Reverb που έπαιζα συχνά, μια και το volume ήταν πάντα ψηλά τα μπάσσα χαμήλωναν, αλλά όχι κατανάγκη στο 0 (...ακούς απο 'κει πάνω μπαρμπα-Roy?) για να πάρει και λίγο σώμα, λόγω by design έλλειψης low end power. Είναι στην ...μοίρα του κιθαρίστα (και του ...ηχολήπτη) να μάχεται με τα controls. Συμφωνώ όμως με την προδιαγραφή του τέστ "όλα στη μέση", γιατί έπρεπε κάπως να φανούν οι διαφορές σε χροιά/συμπεριφορά, κρατώντας ίσες αποστάσεις (που είναι και το Trend της εποχής...). Ίσως ένα μελλοντικό τέστ με ...sweet spots να βγάλει άλλα στη φόρα (πάντα με reference τις προτιμήσεις του παίκτη). Εύγε και πάλι, και πάντα τέτοια!
    2 βαθμοί
  4. Mega Amp review (part 2) Ακούστε την κλασσική κιθάρα Fender Stratocaster, πως ακούγεται με 11 διαφορετικούς ενισχυτές και ψηφίστε αυτόν που κατά τη γνώμη σας της ταιριάζει καλύτερα! Ενα review με όσο το δυνατόν περισσότερους ενισχυτές κιθάρας και κάποιες εικονικές κιθάρες που θ' ακούγονταν μέσω αυτών. Το 2ο μέρος είναι λοιπόν έτοιμο και παρουσιάζεται εδώ, με πρωταγωνίστρια την Fender Stratocaster ! Η έμφαση εδώ έχει δωθεί στα καθαρά -πως αλλιώς- και όλοι οι ενισχυτές έχουν τα tone controls στο κέντρο, όπως επίσης τα volume και tone controls της κιθάρας είναι full open. Το μικρόφωνο που χρησιμοποιήθηκε είναι ένα SHURE sm57, τοποθετημένο off center δύο εκατοστά από την γρίλλια του ενισχυτή. Ανοίξτε ηχεία και monitors, φορέστε τα ακουστικά σας και κάνετε μια 1η ακρόαση. Φυσικά μια ακρόαση δεν φτάνει και θα παρατηρήσετε ότι σιγά σιγά ακούγοντας προσεκτικά, ο ενισχυτής είναι καθοριστικό στοιχείο του ήχου μας, τόσο όσο και η επιλογή της κιθάρας. Με χαρά περιμένω ν' ακούσω σχόλια και φυσικά μην ξεχάσετε να ψηφίσετε!
    1 βαθμός
  5. Ηχητικού τεστ συνέχεια.... Οι 4 tele που έχω αυτή τη στιγμή στην κατοχή μου ...κονταροχτυπιούνται σε έναν VOX AC4HW με Celestion GB ,ηχογραφημένο με ένα RODE NT1, 5 εκατοστά από τη γρίλια σε μια κάρτα Audient . πΓια σας αρέσει περισσότερο? Oι κιθάρες: -2011 American std ,alder/rw ,με aftermarket brass saddles,brass bridge plate,Q pickups A2 bridge pickup,stock neck pickup ,λεπτο c shape μπρατσο,9,5" radius & βαρος 7,8 pounds. -2004 Fender 8502 ,ash/maple ,all stock,medium U shape μπρατσο,9,5" radius, βαρος 7,4 pounds,steel bridge plate,brass saddles -MJT/WARMOTH thinline ,ash/rw, με παχυ (1") boatneck μπρατσο, 7,25" radius ,Tim Le Claire pickups,βαρος 6,8 pounds,Gotoh brass bridge plate/brass saddles -MJT/Musikraft ash/rw, με κτηνωδες (1,1") qs maple/rw μπρατσο,10" radius,SD Antiquity pickups,βαρος 7,2 pounds,Gotoh brass bridge plate/brass saddles Ολες φοράνε σχετικα παλιωμενες (εχουν σίγουρα πανω απο 8 ωρες παιξιμο) GHS BOOMERS 010-038 twang bridge.mp3 bridge.mp3 middle.mp3 neck.mp3 funk middle.mp3
    1 βαθμός
  6. Τα είπες όλα εδώ. Ένας άνθρωπας έχει συγκεκριμένα ακούσματα, ήχο στο μυαλό του, δάχτυλα που χτυπάνε την χορδή με τον ίδιο τρόπο, κλπ.
    1 βαθμός
  7. Μια λέξη χίλιες εικόνες, τα είπες όλα δεν χρειάζεται κάτι άλλο οταν αποφασίσεις ότι κάτι δεν θα το αποχωριστείς το ορίζεις διαφορετικά
    1 βαθμός
  8. Και η μπλέ κατοχυρώνεται στον gkourmoul1. End of auction.
    1 βαθμός
  9. τελικά η πλε ποια ήτονε η 1 η 2 ή η 4?
    1 βαθμός
  10. Ευτυχως που εγω δεν εχω τετοια κολληματα. Ααα ξεχασα να πω και οτι εβγαλα τελειως απο το κυκλωμα, το normal καναλι (μαζι με το vibrato οπως ειπα). Δυναμιτης εγινε. Εβαλα μεχρι και send return, αλλα ηταν βλακεια ιδεα. Ολο το ζουμι ειναι στην προενισχυση και ηταν αχρηστο τελος παντως σε αυτον τον ενισχυτη. Φυσικα μπορει ανα πασα στιγμη να επανελθει εις την προτεραν κατασταση. Αλλα δεν θα επανελθει γιατι δεν τον πουλαω. .
    1 βαθμός
  11. απο πότε? το είπα πρώτος! φτου... πότε πρόλαβες βρε...
    1 βαθμός
  12. Λοιπόν, αποτελέσματα: Σε ΟΛΑ τα κλιπ (δηλαδή και στα 5 ηχητικά δείγματα που ανέβηκαν και στα οποία οι 4 κιθάρες έπαιξαν το ΙΔΙΟ θέμα από ΜΙΑ φορά η κάθε μία ) η σειρά που έπαιξαν οι κιθάρες ήταν: 1.Thinline MJT/Warmoth ash/rw 2. MJT/Musikraft ash/rw 3.Fender 8502 ash/maple 4.Fender Am std alder/rw Όλοι σας ακούσατε σωστά ότι η 4 ήταν πιο πρίμα από όλες ,εύγε! Τρανή απόδειξη ότι ο συνδυασμός ash/maple είναι όπως λένε όσοι κΣερουν από κΣυλα ο πιο πριμος ! Είπαμε γράψαμε καθαρά με distant miking και δεν βάλαμε εφέ,ούτε post production ,αυτό που λινκαρες έχει close miking και 4 κομπρεσορες και 7 eq
    1 βαθμός
  13. Φρουροί! Πάρτε τον!
    1 βαθμός
  14. Υπαρχει κι αλλη λυση για boost στα μεσαια του παλιου point to point vibrolux. (που δεν εχει middle knob για οσους δεν τον ξερουν) Δυσκολη μεν αλλα τελικη λυση. Επεμβαση στο κυκλωμα και με τοποθετηση knob μαλιστα για ρυθμιση τους (στη θεση του vibrato που δεν το χρησιμοποιω). Εγινε αλλο πραγμα.
    1 βαθμός
  15. Πετυχαίνει καλά την breakup-ιλα, αλλά το preamp raspyness του Deluxe στα δικά μου αυτιά δεν ηχεί καλά. Φαντάζομαι οτι σε twin ίσως κάθεται καλύτερα. Μου αρέσει πολύ στο παίξιμό σου που το "γαργαλάς" για να του βγάλεις δυναμικές. Ίσως να έκανες ένα κλιπάκι με το boost για να ...πυρακτώσεις τις 6V6... Ωραία πράματα anyway!
    1 βαθμός
  16. Μια που ηχογράφησα και κάτι μη αυτοσχεδιαστικό, το αφήνω εδώ:
    1 βαθμός
  17. Μια και γίνεται κουβέντα για transparency, το Twimble δεν θα το κατέτασσα στην transparent κατηγορία overdrives. Προσωπικά έχω το BB preamp το οποίο ήταν για αρκετά χρόνια στο pedalbord μου και δοκιμάστηκε υπό διάφορες συνθήκες και ναι αυτό είναι πραγματικά transparent ακόμη και με το gain στο τέρμα. Τα transparent overdrives έγιναν λίγο μύθος imo τα τελευταία χρόνια με όλο το κύμα του home playing, youtube, video reviews κλπ. Είναι μια καλή λύση για τον κιθαρίστα που δεν μπορεί να ανοίξει πολύ το volume ενώ θέλει να ακούσει το break up του ενισχυτή του χωρίς επιπρόσθετο ηχόχρωμα. Στην πράξη και σύμφωνα πάντα με το προσωπικό μου γούστο, τα hardcore transparent πετάλια δε λειτουργούν καλά πάνω στη σκηνή αλλά μπορεί να αποδώσουν καταπληκτικά σε ελεγχόμενες συνθήκες ηχογράφησης.
    1 βαθμός
  18. Τα 'χουμε πει. Όλες οι κιθάρες είναι φέντερ απλά δεν το ξέρουν.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου