Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Ledge

    Ledge

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      513


  2. cos_dr

    cos_dr

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      13.498


  3. Man LP

    Man LP

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      392


  4. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      20.926


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 22/06/2021 σε όλα

  1. Κάνω ακριβώς το ίδιο, έχοντας το booster πάντα μετά το drive για παραπάνω headroom. Αν δε, βάλει το Boss GE-7, διορθώνεις όπως θες τον ήχο, ανάλογα με το κάθε πετάλι. Και να βράσω και τα μπουτίκ και τα hand-wired :P
    2 βαθμοί
  2. Απορώ που ασχολείστε ακόμα με το Cubase και τις λοιπές ΜΠΟΥΡΔΕΣ Πάρτε εδώ τζάμπα πράμα με 24/7/365 online support & update & ένα κάρο free καλούδια https://www.bandlab.com/products/cakewalk :)
    1 βαθμός
  3. 2005? 2003? μιλάς δηλαδή για εκδόσεις sx , 3....προ ακόμα και 4.0 Κάτι σαν τη Γιάννα Αγγελοπούλου ένα πράμα.... Ρε συ έλεος....στην 11 είμαστε. λυπάμαι που σας χαλάω τη νιρβάνα αλλά αυτά που κάνει το cubase σήμερα δεν τα κάνει ΚΑΝΕΝΑ daw.
    1 βαθμός
  4. Ναί ρε συ!!!! Πόσο πηγαίος και αληθινός.... Αυτό σπάει κάθε φράγμα!
    1 βαθμός
  5. τελικά κατάφερα να παίξω μόνο μια haar , βέβαια ήταν thinline με p90 και πανάλαφρη. πολύ καλές εντυπώσεις μου άφησε αλλά το κλασσικό είναι κλασσικό..... fender am original 60 tele και οι lollar είναι στο δρόμο
    1 βαθμός
  6. Δες πως δουλεύει το pro channel ανα track και τι δίνει, και σύγκρινέ τι πρέπει να κάνεις για να τα έχεις αυτά σε ένα track του cubase ( επιβαρύνοντας τον επεξεργαστή και ισως το stability του project και θα καταλάβεις μια μεγάλη διαφορά στην λειτουργικότητα και την πρακτικότητα. Πολλά είναι, αλλά αυτό είναι ενδεικτικότατο. Και πως λειτουργούν τα modules του pro channel και πως δίνουν τις πληροφορίες στο GUI τους. Από εκεί και πέρα τελειώνουν όλα για το cubase ( εντάξει, υπερβάλλω λίγο, αλλά δεν έχω άδικο)
    1 βαθμός
  7. Σε όλα τα κάνεις, δεν τίθεται τέτοιο θέμα. Στο sonar όμως για εμένα όλα γίνονται πιο εύκολα, πιο στοχευμένα και πιο αξιόπιστα και ανασάνει και ο επεξεργαστής. Στο θέμα κονσόλας και για midi editing και την πρακτικότητα του UI για όλα αυτά δεν θα πήγαινα ποτέ ΠΙΣΩ στο cubase. Χώρια τα plugin που μπήκαν από την έκδοση X2 και μετά στο sonar. Για την χρήση που θέλουμε συνήθως και ιδίως για την "rock ηχογράφηση", πηγαίνετε ΣΗΜΕΡΑ στο SONAR, προλαβαίνετε ακόμα να σωθείτε Ούτε dongles, ούτε ντιγκλς ούτε τίποτα. ΔΩΡΕΑΝ!!! FREE!!!!!!! Xωρίς ΑΜΟΙΒΗ!!!!!
    1 βαθμός
  8. Καλησπέρα σε όλους είμαστε οι Motiff από Ηράκλειο Κρήτης. Έχουμε δημοσιεύσει το πρώτο μας Single και αρχές Ιουλίου θα κυκλοφορήσουμε τον πρώτο μας δίσκο. Αν σας αρέσει αυτό που ακούτε μπορείτε να μας στηρίξετε κάνοντας subscribe στο κανάλι μας στο Youtube. Θα εκτιμούσα επίσης κάποιο σχόλιο με την γνώμη σας. Είμαι ανοιχτός να συζητήσουμε οτιδήποτε αφορά τα κομμάτια. Σελίδα Facebook
    0 βαθμοί
  9. και γω αν έπαιζα πλήκτρα που παίζεις θα ήμουν τώρα στην τηλεόραση με βαμμένα κόκκινα μαλλιά.... αυτά τα χρώματα της κιμωλίας μου τη σπάνε εντελώς. Και στη ηλικία μου πλέον παντού ψάχνω να δουλέψω με σκοτεινό background... Τα μάτια πλέον ...δεν Ακόμα λίγα χρόνια όσο ακούω. Μετά θα πάρω ένα μανιτόφωνο (Λογοθετίδης) και θα τα φκιάνω όλα Live and improvised και όποιονε παρει ο Χάρης....
    0 βαθμοί
  10. εγω δεν μπορώ να δουλέψω το sonar όπως είναι. Προσπάθησα σχεδόν ένα χρόνο. Δηλ ....έχασα σχεδόν ένα χρόνο. Ακόμα φορτωμένο το έχω. Προχτές έκανε και αναβάθμιση. Μπήκα, είδα λίγο και το έκλεισα.
    0 βαθμοί
  11. σε ευχαριστώ Νίκο αλλά πήρα αυτή. εννοείτε μόνο τα saddles θα αλλάξω μαγνήτες special t neck και j street bri (που τον έχω ακούσει από κοντά ) και ότι δεν κάτσει από τις αγορές το κοτσάρω στην am special tele
    0 βαθμοί
  12. Auma be uwinga (Auma do you hear me) Koth biro (Rain is coming) Kel uru dhok e dala ( Bring the cows home) Hah, Haye haye haye haye haye haye
    0 βαθμοί
  13. πΓιο μαματος ΔΕΝ γινεται...
    0 βαθμοί
  14. 20 χρονια εψαχνα για το ιδανικο distortion pedal. Σε ολο αυτο το διαστημα πρεπει να ξοδεψα ποσα σιγουρα τετραψηφια μονο για το συγκεκριμενο πεταλι, δοκιμασα σχεδον οτι υπηρχε στην αγορα απο ταπεινα Boss μεχρι καστομιες. Κανενα μα κανενα δεν με ικανοποιησε 100%, και πλεον τωρα που εχω καταληξει καπου (που θα αναφερω σε λιγο) υποθετω οτι αυτο συμβαινει γιατι απλα δεν υπαρχει τετοιο πεταλι . Μετα λοιπον απο ολη αυτη την περιπετεια και αφου απυηδησα αρχισα να πειραματιζομαι με μιξεις δυο (η και περισσοτερων) πεταλιων, και ω του θαυματος, ανοιχτηκε ενας αλλος κοσμος. Κατ' αρχην μιξαροντας δυο πεταλια μπορεις να εχεις το ενα να καλυπτει το ηχητικο φασμα που λειπει απο το αλλο (πχ ενα με πλουσια μεσσαια να καλυπτει τα scooped μεσσαια του αλλου), κατι που δεν γινεται με ενα μονο πεταλι. Επισης η μιξη δυο πεταλιων ανοιξει μια τετοια γκαμα πιθανων συνδυασμων που εινβαι πρακτικα αδυνατο να μη βρεις αυτο που θελεις. Μετα λοιπον απο αιωνες δοκιμων κατεληξα στα εξης δυο διδυμα: Boss HM2 (mij) + Buffalo fx RH-x σαν booster με πολυ χαμηλα το gain (ουσιαστικα ενα rams head με ποτενσιομετρο για επιπλεον μεσαια) και Βοss Combo Drive BC2 (ναι η γελατε)+ Boss BD2 σαν booster(modded)
    0 βαθμοί
  15. Κάθε φορά σα να το βλέπω πρώτη φορά....
    0 βαθμοί
  16. Πολύ καλό φαίνεται το Magus. Με την πρώτη ευκαιρία θα το δοκιμασω. Μπορεί πχ μια καλύτερη εκδοση να είναι περισσότερο παραμετροποιήσιμη, ή να καθαρίζει λίγο καλύτερα με ρίξιμο του vol. Ή μπορεί, απλά, να είναι λίγο διαφορετική και να μου αρέσει εξίσου. Δεν βρίσκω κάποιο αρνητικό στο dark matter. Έχει ακριβώς τον ήχο που θέλω.
    0 βαθμοί
  17. Θα κάνεις 2 δώρα Άλεξ. Το 1ο δώρο θα είναι το πρακτικό και θα είναι είτε κάτι από τη λίστα γάμου, είτε χρήματα σε φακελάκι. Η λογική (και η προηγούμενη εμπειρία μου) λέει ότι ακόμη και ο κολητός σου ΔΕΝ ξέρει τι θές ακριβώς, οπότε το να σου δώσει χρήματα σου επιτρέπει να πάρεις ότι θέλεις. Αλλά ο κολητος, ο πραγματικά καλός φίλος, δε θα σταθεί εκεί. Θα πάει και για κάτι άλλο. Για κάτι προσωπικό. Για κάτι δικό του που θα τους μείνει. Κάτι που να στηρίζει τη σχέση (όσο μπορεί να γίνει αυτό) και κάτι που θα είναι δικό τους για πάντα...
    0 βαθμοί
  18. Εγώ θα σου πω το καλύτερο δώρο που μπορείς να του κάνεις. Δεν ξέρω πόσο χρόνο έχεις στην διάθεσή σου βέβαια, αλλά ..... ΓΡΑΨΕ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ για αυτή την ιδιαίτερη στιγμή. Κάτι γι' αυτόν ή (ακόμα καλύτερα) και για τους δυο. Και αν θέλεις και μπορείς, φτιάξε και ένα βίντεο στο οποίο να παίζουν αυτοί (αυτός). Τι άλλο καλύτερο δηλαδή θα έχουν να θυμούνται από αυτό το γεγονός (τον γάμο) αργότερα? Ξέρεις φαντάζομαι τι μουσική τους αρέσει, οπότε στήσε ένα κομμάτι στα γούστα τους. Ωραίο και προσεγμένο.
    0 βαθμοί
  19. Γνώμη μου είναι ότι υπάρχουν 2 είδη δώρων. 1. Τα τυπικά (χύτρα, βάζο πορτατίφ) που είναι καλύτερο να αποφεύγει κανείς και σίγουρα είναι καλύτερο να δώσεις χρήματα, γλιτώνοντας τους χρόνο να τρέχουν για αλλαγές. 2. Κάτι custom, φτιαγμένο ειδικά για την περίσταση. Απο εσένα ή κατά παραγγελία. Κάτι που δεν θέλει απαραίτητα πολλά χρήματα αλλά αρκετή προσπάθεια από εσένα. Μια ωραία ιδέα είναι ένα άλμπουμ ή dvd από φωτογραφίες-βίντεο που θα βρεις από κοινούς φίλους φτιάχνωντας την ιστορία της σχέσης ή και της φιλίας σας. Ένα τέτοιο βίντεο κάποιων φίλων το είχα απολαύσει ήταν εξαιρετικά καλοσκηνοθετημένο και βέβαια η κοπέλα που το έφτιαξε μάζευε υλικό για κάτι μήνες. Είναι με διαφορά το καλύτερο δώρο που έχω δει.
    0 βαθμοί
  20. Γιατί σε καλύτερη έκδοση? Τι θα ήθελες να κανει καλύτερα το dark matter? Κι εγώ στην ίδια αναζήτηση είμαι, για κάτι με καλή απόδοση σε low gain. Βέβαια δεν ξέρω ακόμα αν κάνω καλά που ψάχνω τελικά σε distortion ή να παω για overdrive... Εδώ και λίγο καιρό έχει βγάλει η TC το "magus pro". To οποίο μοιάζει να είναι ιδανικό για όποιον ψάχνει κάτι σαν το rat και υπόσχεται καλή απόδοση σε Low gain, με modes και για fat και για turbo. Ειναι αρκετά καινούργιο και δεν υπάρχουν πολλά reviews ακόμα για να μάθουμε λεπτομέρειες. Θα το παρακολουθώ...
    0 βαθμοί
  21. Δυό παλαιστίνιοι μπαίνουν σε εβραικό εστιατόριο. - δεν έχει πολύ κόσμο ε; - ε εντάξει. Μη σκας.
    0 βαθμοί
  22. Για μένα πάντως το καλύτερο DAW, είναι το DAW PENTELIS.
    0 βαθμοί
  23. 0 βαθμοί
  24. Θα ήθελα να μοιραστώ την δουλειά μου επάνω σε μια προσομοίωση analog tape delay που μελέτησα και ανέπτυξα. Χρησιμοποιώ την γλώσσα προγραμματισμού MAX/Gen~ και μια σχετικά καινούρια πλατφόρμα την Daisy Seed από Electrosmith. Η εργασία μου είναι παράλληλα και ένας οδηγό, καθώς σκοπός μου ήταν εξ' αρχής να μπορέσει οποιοσδήποτε ενδιαφέρεται να ασχοληθεί με την κατασκευή ενός realtime digital signal processing effect, είτε είναι το δικό μου delay είτε οποιοδήποτε άλλο digital effect ή synth, να έχει μια αναφορά και καθοδήγηση, πρόσβαση στα αντίστοιχα εργαλεία και να εμπνευστεί μέσα από τη δουλειά μου. Το tutorial είναι στα Αγγλικά https://bluefxdevices.com/blog/cassetta
    0 βαθμοί
  25. Σε λίγο θα βγω μ' ένα κλώνο της Monica Bellucci. Θα σου πω αύριο πως "έγραψα" στο mix.
    0 βαθμοί
  26. Παλιότερα είχα το hardwire sc-2 που πλέον είναι discontinued. Φοβερό Marshall type distortion με φοβερή κατασκευή, 2 modes και ξεχωριστά bass και treble. Άσε που το σασί του μοιάζει με το πιο επιτυχημένο όλων των εποχών (call me boss) και δεν μπερδεύεις πάτημα ποτέ, ούτε χαλάς τα ρυθμιστικά. Το έδωσα μόνο για λόγους downsize του εξοπλισμού.
    0 βαθμοί
  27. Στράτο, όπως το κατανοώ (και με βάσει τα λίγα που έχω συναντήσει σε παραγωγές), για το πρώτο ερώτημα θα σου απαντούσα ως εξής: 1. Είναι κάτι που το συναντώ συχνά. Ανάλογα με την ενορχήστρωση, μια lead κιθάρα μπορεί να πάει πχ 15% δεξιά όταν δεν έχει πολλά όργανα στο μιξ, και μπορεί να πάει και 50% δεξιά όταν υπάρχουν πολλά όργανα/φωνητικά στο +-20%. Θα ξεκινήσω με πιάνο στη μεση, δεξιά 25% τσελο, αριστερά 25% βιολί, και μόλις φορτώσω μπασα, φωνές και ρυθμικές κιθάρες, θα τα πάω (βιολι, τσελο) από το 25% στο 70%, για να μην έχω πολυφορτωμένο το κέντρο. Για το 2ο ερώτημα με προβληματίζει το γεγονός ότι στην σκηνή, ακόμα κι εάν πάει τέρμα δεξιά το μπάσο, οι χαμηλές συχνότητες θα είναι το ίδιο αισθητές (αν όχι περισσότερο) με το να ήταν στο κέντρο. Εάν πάμε πολύ δεξιά το μπάσο στο daw, τότε χάνουμε τις περισσότερες χαμηλές συχνότητες από το ένα ηχείο. Εάν προσπαθούσα να κάνω το σετάπ που περιέγραψες, στο daw, θα έβαζα κέντρο ή κοντά στο κέντρο τα όργανα που έχουν και (παίζει ο μουσικός με) χαμηλές συχνότητες, και θα έβαζα σε πιο ακραίες θέσεις τα όργανα με μεσαίες/ψηλές συχνότητες. Με τον τρόπο αυτόν, θα είχα την αίσθηση της θέση από το πιάνο/μπάσο, αλλά ταυτόχρονα θα έπαιρνα τις χαμηλές συχνότητες και από το 2ο ηχείο, σε μεγάλο ποσοστό. Εάν ήθελα να πάω τέρμα δεξιά πχ το μπάσο, πιθανόν να το έκανα duplicate και να κρατούσα στο κέντρο ένα κανάλι μόνο με τις χαμηλές συχνότητες, ενώ δεξιά θα είχα ψηλότερες συχνότητες. Πρόκειται για αλχημείες που βάζω στο μυαλό μου, αλλά από εκεί θα ξεκινούσα. Όπως και να 'χει, είναι ερωτήματα, τα οποίο μου δημιούργησαν κι εμένα νέα ερωτήματα. Καλό θα είναι, λοιπόν, ο Νίκος να απαντήσει συνδυαστικά (και με τα δικά μου ερωτήματα)
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου