Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. ex - v27, bk27

    ex - v27, bk27

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      3.708


  2. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      20.926


  3. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      46.990


  4. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      21.934


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 02/11/2021 σε Αναρτήσεις

  1. Eγω και ως gamer, με ικανοποίησε βαθύτατα. Εξαιρετικό timing, ευστόχες επιλογές ήχων που τονίζουν τους εμφανιζόμενους χαρακτήρες και τις κινήσεις τους. Και τα θέματα της ενορχήστρωσης παιχνιδιάρικα για το θέμα, γενικά οι θεματικές και ηχητικές επιλογές αναδεικνύουν το halloween Είμαι βαθύτατα ικανοποιημένος με την ακρόαση. Εξαιρετική δουλειά. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΤΑΤΗ για εμένα. Και πάλι μπράβο με όλη μου την καρδιά και καλή επιτυχία. You made us proud!!!!
    2 βαθμοί
  2. Οπως σου ειπα πριν αυτο (το σουινγκ) ειναι το απαραιτητο πρωτο βημα. Ειναι δυσκολο να το κατακτησεις αλλα σχετικα ευκολο να αρχισεις να βλεπεις αποτελεσματα. -Μελετα πρωτα ρυθμικα πχ. 12 basic μετρα με swing feel κ syncopation. Χρησιμοποιησε τα ακκορντα του κιλου (πχ μπαρεδες) που ξερουμε ολοι. Κ απλα ρυθμικα πατερνς για να αρχιζεις να κατανοεις κ να νιωθεις το syncopation. Πχ για 12μετρο A7/D7/A7/% D7/%/A7/% E7/D7/A7/E7 κ για rythmic pattern που επαναλαμβανεται ανα μετρο χωρις να αλλαζει: 1 & 2 & 3 & 4 & S - - S - - - - s=strum -=rest προσεχε το 1 & 2 & κλπ δεν ειναι απλα ογδοα αλλα σουινγκ - Μολις αρχιζεις να το νιωθεις αυτο το 2& Μαθε τα drop 2 voicings των dominant ακορντων κ αντικατεστισε αυτα τα βαρετα μπαρε μe drop 2 στις 4 πρωτες χορδες. Πειραματισου με το να κινεισαι με τα 4 voicing που εμαθες - Μολις εχεις καποια οικειοτητα με αυτα ψαξε να βρεις το voicing που επαιξες τελευταιο πως κινειται πιο ομαλα στο επομενο ακορντο χρησιμοποιοντας κοινες νοτες. Πχ Α7 με D7 εχουν κοινη την Α. οποτε στο drop 2 voicing της Α7 που επαιξες ψαξε να βρεις πιο drop 2 voicing της D7 ταιριαζει χωρις να κουνησεις την Α που χρησιμοποιησες. -Μολις νιωσεις καποια ανεση με ολα αυτα, ξανακανε τα ιδια με αλλο syncopated pattern. Κ μετα με αλλο κ με αλλο... Καθε φορα που μελετας ετσι στην αρχη φτιαχνε αλλο. Μπορει μετα απο λιγο το pattern να ολοκληρωνεται ανα 2 μετρα. -Τελος αρχιζε να πλουτιζεις το 12μετρο με αντικαταστασεις να κοιταει προς τζαζ μερια Το σολο ειναι αλλου παππα ευαγγελιο που αν δεν εχεις κατανοησει ρυθμικα τι γινεται κ αν δεν εχεις καποια ανεση στην ταστιερα με τα voicing σου δε θα εχεις αποτελεσματα. Μετα απο λιγο ομως (γιατι αν κανεις ολη αυτη τη ρουτινα ακομα κ για 1 μηνα σιγουρα θα εχεις αποτελεσματα) αφου σ'αρεσει κ ο Φορντ ξεκινα αργα αργα κ αναλυτικα καποια απ'τις τζαζ-μπλουζ μεθοδους του εκει τελη 80's αρχες 90's κ θα δεις πως ολα αυτα δενουν μεταξυ τους Υγ: ειπα μαθε τα βοισινγκ τον ντομιναντ μονο ακορντων για αρχη για 2 λογους. Πρωτο τον προφανη πως αυτα τα βασικα 12μετρα ειναι με ντομιναντ αλλα πιο βασικα .... Δευτερον. Αν ξερεις τα ντομιναντ απ'εξω κ ανακατωτα σε καθε 4χορδο υψωνοντας την 7η απο b7 σε 7 εχεις τα major7, αντιστοιχως παλι απο τα ντομιναντ ριχνοντας την 3η απο 3 σε b3 εχεις τα minor 7 κοκ. Αυτο προυποθετει πως δε θα τα μαθεις τυφλοσουρτη αλλα θα μπορεις να εντοπιζεις καθε βαθμιδα αυτοματα στο βοισινγκ σου. Ζορικο στην αρχη αλλα...ενας μηνας κανει θαυματα! Κ μετα θα εισαι ετοιμος να πηδηξεις σε σολο γνωριζοντας που ειναι τα intarvals σου ωστε να μπορεις να τα κανεις target στις γραμμες σου Ελπιζω να βοηθησα
    2 βαθμοί
  3. Σαν συνθεση του Πλεσσα για ταινια με Λασκαρη/Καραγιαννη/Βουτσα μου ακουγεται. Jazz ΔΕΝ το λες παντως .. αν και σαν θεμα ειναι ωραιο Στην ΤΖΑΖ η κιθαρα ΔΕΝ κανει bends.
    2 βαθμοί
  4. Ντιμ παρα πολύ καλό ρε συ!!! Μπράβο! Το βρήκα πολύ ενδιαφέρον, με ροή και to the point (ακόμα και κάποια κλισέ έχουν χρησιμοποιηθεί οσο έπρεπε και σε καλά σημεία). Μια μόνο παρατήρηση και για μελλοντικές δημιουργίες με ορχηστρικά όργανα. Δεδομένου οτι σχεδόν κανείς, που δε το κάνει επαγγελματικά, δεν έχει μια ενιαία βιβλιοθήκη ήχων, παρά διάφορες ποικίλων εταιρειών, πρέπει να υπάρχει πολύ προσοχή ως προς το χώρο που προσομοιώνεται ότι βρίσκεται το όργανο. Δηλαδή, έχουμε όργανα με τεράστιο reverb (οπως τα κρόταλα στην αρχή) και άλλα σχετικά στεγνά (τα έγχορδα αμέσως μετα) που δε μας δημιουργούν μια αίσθηση συγκεκριμένου χώρου και λίγο αποσυντονιζουν (καμιά φορά ειναι επιθυμητό και αυτό, ανάλογα τη προσέγγιση). Το ιδανικό θα ήταν να τα εχεις όλα στεγνά και να ρίχνεις ενα ενιαίο reverb της αρεσκείας σου καθώς και πολύ σοβαρό paning γιατί ως γνωστόν ποτέ δεν ακούμε σε μια αίθουσα ολα τα όργανα στο κέντρο. Τέλος, όσον αφορά το "τσίμα τσίμα για να κάνεις εισαγωγή, να αναπτύξεις θέμα, να το εμπλουτίσεις" που ανέφερες, να πω οτι κατά τη γνώμη μου δε χρειάζεται πάντα. Και ειδικά στην περίπτωση αυτή, των 40", η πιο σοφή κίνηση κατ εμέ είναι ενα light motif που θα δώσει ενα γρήγορο, χαρακτηριστικό (ή και όχι) και εύληπτο υλικό προς χρήση. Και εις άλλα με υγεία!!!!
    1 βαθμός
  5. ευχαριστώ, αν και δεν προσβλέπω σε βραβεία και σχετικά (ευπρόσδεκτα βέβαια). Αυτοί οι διαγωνισμοί έχουν το καλό ότι σε βάζουν να δουλέψεις και σου δίνουν μια ιδέα, ένα υλικό να ξεκινήσεις. Φυσικά και μια καταληκτική ημερομηνία. Και φυσικά δεν χρειάζεται ούτε προϋπηρεσία ούτε τίποτα. Δοκιμάζεις την τύχη σου. Πάντως είναι ενδιαφέρουσα εμπειρία.
    1 βαθμός
  6. Να ζητήσω βιντεάκι που έχεις ανοιχτό το DAW και δείχνεις τι έκανες ή θα είναι too much work; Φανταστικό αποτέλεσμα!
    1 βαθμός
  7. Φανταστικό! Περιπετειώδης μουσικη, που την έχεις φέρει στο ύφος που πρεπει.
    1 βαθμός
  8. Άλλο όργανο ειναι το ακουστικο πιανο και άλλο οργανο το Rhodes. Ακριβως όπως και η κλασσικη ή η ακουστική κιθαρα και η ηλεκτρικη κιθαρα.
    1 βαθμός
  9. Πρέπει να υπάρχουν και αυτοματες διαδικασίες πάντως, τυχαίνει να ακούω αντίστοιχα αποσπάσματα και είναι ενοχλητικό γιατί εκεί που κανονικά θα είχε το (μεγαλο) κενό προφανώς το λογισμικό το αποκόπτει χωρίς να αφήσει καθόλου κενό (ενώ θα έπρεπε να αφήσει ένα στοιχειώδες). Έτσι το αποτέλεσμα είναι μη φυσικό, ακούγεται ο ομιλητής σαν να μην παίρνει ανάσα σε εκείνα τα σημεία...
    1 βαθμός
  10. αχ βρε σπύρο δεν το εχεις καταλάβει καθόλου το θέμα..... δεν εχω δυστυχως χρόνο αυτη τη στιγμή να σου εξηγήσω τι κανεις λάθος (αν και στο εχουν ηδη εξηγήσει διάφοροι και εδω και στο φεησμπουκ). Νομίζω ότι ο σύνδεσμος που παρέθεσε ο σουπερφανκ είναι πολύ διαφωτιστικός αν το πάρεις από την αρχή.... Θα σου πω πολυ σύντομα και οσο το δυνατόν πιο περιεκτικά τι είναι summing: summing όπως ακριβώς υποννοεί η ίδια η λέξη είναι το άθροισμα τιμών, στην περίπτωση του ήχου το άθροισμα των τιμών των επιμέρους tracks - channels σε ένα νέο σύνολο (mixbus) είτε μιλάμε για τιμές ηλεκτρικής τάσης στον αναλογικό κόσμο είτε μιλάμε για ψηφιακή πληροφορία - λέξεις στον ψηφιακό. Μια απλή πρόσθεση λοιπόν....και μια πρόσθεση όταν οι τιμές είναι απόλυτα ίδιες δεν μπορεί να μας δώσει διαφορετικό άθροισμα - αποτέλεσμα σε όσες αριθμομηχανές και να την εκτελέσουμε.... έτσι και στα daw, το αποτέλεσμα θά είναι πάντα πανομοιότυπο από την στιγμη που οι τιμές είναι οι ίδιες. Στην περίπτωση σου λοιπόν δεν ισχύει αυτό....γιατί πολύ απλά έχεις κάνει παραπλήσια μιξ σε διαφορετικά daw....παραπλήσια και απόλυτα όμοια όπως καταλαβαίνεις είναι δύο εντελώς διαφορετικά πράγματα....αυτό που κάνεις είναι ουσιαστικά το να συγκρίνεις διαφορετικά μιξ με το ίδιο υλικό....και δεν έχει την παραμικρή σχέση με ένα A-B test σε σχέση με το summing. μπορεί λοιπόν το summing να είναι διαφορετικό από daw σε daw? Η απάντηση είναι ένα απόλυτο ΟΧΙ και χωρίς να θέλω να θίξω κανέναν όποιος δεν το καταλαβαίνει πολύ απλά δεν αντιλαμβάνεται εν γένει την έννοια της ψηφιοποίησης και ψηφιακής επεξεργασίας. Ποτέ φυσικά δεν είναι αργά να πιάσουμε το θέμα από την αρχή και να καλύψουμε τα όποια κενά έχουμε γύρω από το θεωρητικό κομμάτι του ήχου, είτε μιλάμε για τον αναλογικό είτε για τον ψηφιακό τομέα.
    1 βαθμός
  11. Μακαρι να βοηθησει. Θελει χρονο παντως. Στην αρχη γραφε οτι κανεις. Δεν θα ειναι ευκολο να μαθεις 4 βοισινγκ κ πως να κινεισαι απο το ενα ακορντο στο αλλο χρησιμοποιωντας αυτα οποτε κανε το fretboard map σου. Σε ενα μηνα με μια ωρα την ημερα (κανωντας ομως ολα τα βηματα) θα εχεις οικειοτητα κ θα γινονται πιο αυτοματα ολα. Αυτο που ξεχασα σαν τελευταιο βημα (κ απο τα πιο βασικα) ειναι να κανεις το ιδιο σε ολα τα κλειδια καθε μερα σε αλλο χρησιμοποιωτας τον κυκλο 5ων (κ 4ων καντο κ αναποδα) . Αλλα σαν εισαγωγη καλο ειναι κι ετσι χα χα Προς το παρον ασε το κομματακι!
    1 βαθμός
  12. Θα στο ξαναπω. Διορθωσε κατι στο μιντι κ κατευθειαν θα παρει λιγο αερα. Οι δυο τελευταιες νοτες στο πληκτρα στο θεμα ΡΕ ΝΤΟ ΣΙ ΣΟΛ (κ μετα στισ επαναληψεις πχ ΡΕ ΡΕ ΝΤΟ ΣΙ ΣΟΛ) ειναι straight eights ενω θα επρεπε να ειναι swing eights. Αλλαξε το βγαζει ματι ... μαλλον βγαζει αυτι. Γενικα δε το ακους οτι ειναι σαν να παιζουν 2 διαφορετικες μπαντες μαζι? Μια με σουινγκ φηλ (ο ντραμμερ δηλαδη) κ οι υπολοιποι σαν να μην ακουν κ να αδιαφορουν κ να παιζουν στρεητ. Απ'ολα οσα πρεπει να κανεις για να αρχιζεις να εξερευνεις αυτο το χωρο το να αρχιζεις να κατανοεις το σουινγκ κ το syncopation ειναι αυστηρα το πρωτο. Επισης ειναι κ το μονο που θα αρχιζεις να βλεπεις αποτελεσματα αμεσα (σε σχεση με αρμονια, voice leading κλπ) κ το σημαντικοτερο θα σου αλλαξει 100% το μπλουζ σου παιξιμο. Μ'ενα σμπαρο 2 τρυγονια δηλαδη
    1 βαθμός
  13. Να προσθέσω ακόμα (και να το κλείσω γιατί είμαι ικανός να γράφω όλη τη νύχτα) για όσους δεν γνωρίζουν, η καριέρα του Pat έκανε ένα μεγάλο διάλειμμα μιας 10ετίας μεταξύ 80-90 περίπου όταν μετά από μια εγκεφαλική αιμορραγία και τις επεμβάσεις, έχασε εντελώς την μνήμη του, σε σημείο που να μην γνωρίζει ποιός ήταν, και φυσικά τις μουσικές του γνώσεις. Τις ανέκτησε ακούγοντας και μαθαίνοντας από τους δίσκους του για να επανέλθει στα τέλη της δεκαετίας του 1980. Η περίπτωση Pat Martino διδάσκεται σήμερα στα πανεπιστήμια ως από τις μοναδικές περιπτώσεις νευροχειρουργικής ιατρικής. Η υγεία του όμως ήταν ιδιαίτερα κλονισμένη μετά το 2015. Είχε να εμφανιστεί από το 2018 και τα τρια τελευταία χρόνια ζούσε δυστυχώς με ...εράνους και χωρίς δυνατότητα να φροντίσει τα θέματα υγείας του. Αυτό ίσως ήταν και το πιό λυπηρό...
    1 βαθμός
  14. δεν κάνεις καλά που δουλεύεις με asio4all
    1 βαθμός
  15. Βρε σε καταλαβαίνω απόλυτα, δεν τίθεται θέμα. Απλά έγραψα τα παραπάνω για να μην αποπροσανατολίζεται κόσμος. Αν και προσωπικά γνωρίζω ακροατές μη-μουσικούς, που εκστασιάζονται με free jazz και "δύσκολη" fusion. Είναι κάποιες μουσικές που είναι φτιαγμένες για να "παίζουν" με την αντίληψη του ακροατή, οδηγώντας τη σε μη-βατά μονοπάτια. Δεν είναι μόνο για μουσικούς. Αλλά δυστυχώς έχουμε μάθει να "χρησιμοποιούμε" την μουσική χωρίς να "χρησιμοποιούμε" και τον εγκέφαλο. Μόνο ότι ακούγεται ευχάριστα και μας κάνει να αισθανόμαστε οικεία. Πχ ξέρεις πολλούς που θα βάλουν να ακούσουν Stravinsky? Ο Igor όμως, δεν έγραφε μουσική για μουσικούς.
    1 βαθμός
  16. Jazz είναι τρόπος αντίληψης, τρόπος να ακούς. Τα πάντα μπορεί να είναι jazz αν περάσουν μέσα από έναν τέτοιο τρόπο. Από την άλλη βέβαια, rock είναι και οι metallica, και οι moody blues, και οι dire straits, και οι van der graaf, και ο Paul Simon, και οι rolling stones, και οι tool, κλπ που δεν έχουν καμιά σχέση μεταξύ τους.
    1 βαθμός
  17. Εκατσα και έφτιαξα το music score για το παρακάτω βιντεάκι για τον φετεινό διαγωνισμό της Adam Audio. Το θέμα είναι το Halloween και ο τελικός στόχος να ντυθεί μουσικά το βιντεάκι των 40 δευτερολέπτων. Τελευταία με τραβάει πολύ το είδος και το έφτιαξα με μεγάλο κέφι. Ελπίζω να σας αρέσει.
    0 βαθμοί
  18. το έλεγα εγω, θα έρθει ο μάστορας και θα μας πει πως γίνεται ! εχεις απόλυτο δίκιο. Αυτό με το reverb το παρατηρούσα την ώρα που τα διάλεγα, αλλά (άλλο ένα λάθος) δεν κρατούσα εκείνη την ώρα σημείωση για να τα διορθώσω αργότερα. Και έτσι ξεχάστηκαν. Αλλά σίγουρα αυτό θα το ψάξουν τα πολύ...ψαγμένα αυτιά. panning υπάρχει αρκετό θα έλεγα, αλλά δεν ήθελα να το δουλέψω ως προτζεκτ περισσότερο αν και είχα μέρες. Τώρα κατα τα άλλα, όταν βλέπεις ένα βίντεο γεμάτο κλισέ είναι πολύ δύσκολο να αποφύγεις και συ τα κλισέ. Όμως ήταν πολύ ενδιαφέρον να τα ψάχνεις και να τα ταιριάζεις.
    0 βαθμοί
  19. Τι μου θύμισες... 30 χρόνια πίσω, στον FLASH... πάνω από ένα OTARI με υαλογράφο-ξυράφι-splicing block και γύρω μου κομματάκια ταινίας με post it πάνω τους για να ξέρω τι έχει μέσα το καθένα... (και στις λέξεις που τελείωναν σε φωνήεν, το ξυράφι έμπαινε στο τελευταίο αυλακι του splicing block, για να μην κοπεί ο "αέρας" από το φωνήεν...)
    0 βαθμοί
  20. να ζητήσεις. Βασικά δεν υπάρχει κανένα μυστικό, θα έλεγα ότι είμαι πρωτάρης, έχω φτιάξει δυό ή τρία (?) και ειλικρινά δεν ξέρω τι να μοιραστώ, εκτός από βασικές ιδέες κοινής λογικής. Ο μάστορας στο είδος αυτό είναι ο @gmoukouκαι σίγουρα θα μπορεί να σας πει πολλά περισσότερα. Πάντως το βασικό στοιχείο που πρέπει να ψάξει κανείς είναι να βρει έναν ρυθμό στο βίντεο και να τον χρησιμοποιήσει, είτε ενιαίο είτε σε τμήματα. Εδώ ήταν μόνο 40 δλ οπότε, βολεύτηκα με ένα τεμπο, αλλά από την άλλη το πρόβλημα και η πρόκληση είναι ο περιορισμένος χρόνος. Τα 40 δλ (κάποιος θα πει ότι είναι και πολύ και ίσως έχει και δίκιο) είναι τσίμα τσίμα για να κάνεις εισαγωγή, να αναπτύξεις θέμα, να το εμπλουτίσεις, του δώσεις ένα άλλο ίσως σε αντίστιξη και ιδίως όταν είναι κάτι αυτοτελές να το κλείσεις με κάποια κατάληξη (που να ταιριάζει και με το οπτικό). Όλα αυτά τα πρόσπαθησα και τα κυνήγησα στο συγκεκριμένο. Φυσικά στην όλη πορεία αναζητάς σημεία από τα οποία μπορεις να πιαστείς και να πάρεις ιδέες ή απλώς να τα τονίσεις. Βασικά ήθελα να κάνω ένα βίντεο για το άλλο που είχα κάνει για την Spitfire όπου είχα αφιερώσει πάρα πολύ χρόνο. Εδώ ήταν ουσιαστικά μιας μέρας δουλειά και κάτι χτενίσματα. Ελπίζω κάποια στιγμή να το κάνω.
    0 βαθμοί
  21. 0 βαθμοί
  22. Το βρήκα πολύ πετυχημένο και εμπνευσμένο. Είναι αρκούντως suspenseful αλλά και παιγνιδιάρικο μαζί ενώ έκανες πολύ ωραία δουλειά στη συνοδεία των "jump scares" και χρονικά αλλά και από άποψη ύφους.
    0 βαθμοί
  23. βασικά τα ουσιαστικά νόμιμα (το απαιτεί ο διαγωνισμός, όχι ότι θα το ψάξει κανείς) αλλά και πολύ προσιτά έως δωρεάν εργαλεία. Ό,τι διαθέτει το cubase, την βασική BBC symphony Orchestra, και την free orchestra της Project Sam. Αυτά πάνω κάτω. Η βασική BBC σου έρχεται δωρεάν, μετά από 15 μέρες από την αίτηση, αν και η μικρή έκδοση κάνει κανα 50ρικο. Η άλλη ήταν free επίσης. Αν θέλεις να κάνεις κατι εύηχο πρέπει να έχεις καλά samples. Του cubase είναι καλά έως ανεκτά σε ένα μικρό ποσοστό. Όχι ότι δεν μπορεις να κάνεις τη δουλειά σου. Ο διαγωνισμός τρέχει ακόμα. Σας περιμένω !
    0 βαθμοί
  24. ΑΡΙΣΤΟ. ΑΡΙΣΤΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Καλή επιτυχία!!!!!!
    0 βαθμοί
  25. δηλαδή? κάρτες και τέτοια? Brent Mason πάντως όχι.
    0 βαθμοί
  26. Μπράβο Δημήτρη, πάρα πολύ καλό! Edit: Πες τώρα και με τι έγραψες...
    0 βαθμοί
  27. Χιλια συγνωμη για το thread hijacking, αλλα μπηκα απο περιεργεια να τσεκαρω το μαγαζι που ανεφες μιας και δεν το ηξερα, και με το που μπηκα ειδα στο splash page μια Saito stratocaster. Nομιζω οτι μετα απο δεκαετιες εκθρονιστηκε ο James Tyler απο το θρονο του χειροτερου "legally distinct from a Fender" strat headstock.
    0 βαθμοί
  28. Τώρα άκουσα το δεύτερο. Οι αξίες του μπάσου σε σχέση με τον ρυθμό και κάποιες αχρονιες στα υπόλοιπα το χαλάνε σε μερικά σημεία. Αν διορθωθούν αυτά και αναπτυχθεί λίγο παραπάνω για εμένα θα είναι σούπερ.
    0 βαθμοί
  29. Οσο παραμενουμε ΕΜΕΙΣ στην ΕΕ (γιατι οι Φινλανδοι δεν προκειται να φυγουν) οχι φυσικα
    0 βαθμοί
  30. 0 βαθμοί
  31. Ωραίο είναι αλλά ποιός κουβαλάει ολο αυτο καθε φορά στο λαιβ?... παίρνω το Yamaha Montage που ειναι πανάλαφρο κ τελειώνω... η στη χειρότερη το vst με το mac....
    0 βαθμοί
  32. Το κακό μονταζ θα είναι πάντα κακό. Ακομα και σε διαφημίσεις ακούγεται παρα τις ώρες που εχουν καταναλωθεί σε στούντιο για έγγραφή και μονταζ για μηνυμα 20 δευτερολέπτων.
    0 βαθμοί
  33. Ε τοτε να το βαλουμε κ σε νανουρισμα
    0 βαθμοί
  34. Το διόρθωσα όσο μπορούσα. Έσβησα το άκυρο μερος και ξανάγραψα μπάσο (με παίδεψε μέχρι να βρω το feel) και κιθάρα. Για ρίξτε μια ακροαση.... jazz2.mp3
    0 βαθμοί
  35. Τι κρίμα!! Θρύλος της jazz κιθάρας και πολύ μεγάλη επιροή για μένα! Οταν είχα πάρει το άλμπουμ του 'El Hombre' δεν μπορούσα να σταματήσω να το ακούω. Απορούσα με την δεξιοτεχνία του, τον ήχο του και την ατελείωτη φρασεολογία του, από έναν λευκό Αμερικάνο με Ιταλικές ρίζες στα εικοσιτρία του χρόνια!!! Σε κάποιες παλαιότερες ηχογραφήσεις, πριν κάνει δική του δισκογραφία, έπαιζε με το ψευδώνυμο 'The Kid'. Με είχε επιρεάσει τόσο, που είχα συμπεριλάβει το κομμάτι 'Just Friends' στην κασέτα με τις τρείς επιλογές που ζητούσε τότε το Berklee για την υποψηφιότητα για υποτροφία!! Εψαχνα πάντα να βρώ με τι κιθάρες, ενισχυτές, χορδές, πέννες έπαιζε, αφού ο ήχος του απλά 'δεν υπήρχε'!!! Αργότερα τον γνώρισα και είχαμε κάνει κάποιες πολύ ουσιαστικές συζητήσεις μαζί, μου είχε δώσει μάλιστα και το τηλ. του! Ήξερα πως το τελευταίο διάστημα είχε προβλήματα υγείας και δεν μπορούσε πιά να παίξει, μάλιστα υπήρξε και μια κίνηση μέσα από τα social ώστε να μαζευτούν κάποια χρήματα (όπως και μαζεύτηκαν) για την θεραπεία του... Η υγεία του όμως ήταν κλωνισμένη και προφανώς δεν άντεξε. Ηταν ο άνθρωπος που σχεδόν έφυγε και αναστήθηκε για να ζήσει μια δεύτερη ζωή! Αξίζει να μάθει κάποιος για την ζωή του και την περιπέτεια που πέρασε! Αθάνατος!!!
    0 βαθμοί
  36. για μελλοντικές αναζητήσεις: το πρόβλημα μου τροποιηθηκε για να λυθεί, δλδ αλλαξα την εκφώνηση. Έγινε "με αυτά που έχω πώς θα κάνω δουλειά?" και γίνεται ως εξής: το rc50 αναγκαστικά θα είναι το μάστερ κλοκ και θα δίνει start/stop και tempo σε όλα τα άλλα. Αναγκαστικά, γιατί δεν ακούει καλά ως slave. Επειδή έχει patches, φτιάχνω για κάθε κομμάτι ένα patch με συγκεκριμενα tempo και time signature και εκεί γράφω μια κενη λούπα (πχ φράση 1) με τον αριθμό μέτρων που θέλω. Με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνονται πολλά πράγματα ταυτόχρονα: 1) στέλνω clock στα bpm που θέλω από patches που έχω τη δυνατότητα να κάνω rename (super βολικό=> το machinedrum πχ ΔΕΝ σώζει BPM σε projects, σώζει μόνο πατερνς και κιτς ήχων) 2) γράφω σε καινούρια θέση φράσης τη λούπα που θέλω, και αυτή είναι εξαρχής προγραμματισμένη να συμφωνεί και σε μήκος και σε όλα τα μουσικά στοιχεία με την αρχική κενή που έχω ήδη αποθηκευμενη. 3) έχω stop στη λουπα (φράση 2) χωρίς να σταματάνε να παίζουν όλα τα υπόλοιπα που ήθελα να συνεχίσουν να παίζουν (sequencers από εξωτερικά συνθς πχ) γιατί η κενή λουπα συνεχίζει να "παίζει" 4) έχω stop για τα πάντα με τον εκαστοτε τρόπο που θέλω (immediate, fade out,"stop all") είτε με πρότερο προγραμματισμό του patch ή με τρόπο που μπορώ να επιλέξω για κάθε φράση. Πολύ το αγαπάμε το rc50 που συνεργάστηκε μετά από τόσα χρόνια στην πλάτη του
    0 βαθμοί
  37. Το πιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του ήταν η απίστευτη ροή στο παίξιμο. Αυτό που πάντα έλεγα γι' αυτόν είναι ότι μου θύμιζε τις ακτίνες στην ρόδα ποδηλάτου που τρέχει, και τις βλέπεις να γυρίζουν ανάποδα αργά (μέσα στο γρήγορο παίξιμό του υπήρχαν πολλές κρυμμένες αργές μελωδίες). Είχε επίσης κατηγορηθεί γι' αυτή την ταχύτητα στο παίξιμό του.
    0 βαθμοί
  38. δυστυχώς θέλει ΠΟΛΥ χρόνο να καταφέρουν οι πολλοί ή οι λίγοι που ίσως κάποτε αυθυποβάλλονταν όπως λες να μπούν στο νόημα του τι έκαναν άνθρωποι σαν τον Allan, τον Pat ή τον Wes.... Για πολλούς ίσως ήταν μόνο νότες και ανεβοκατεβάσματα σε ταστιέρες. Για λίγους όμως ήταν και είναι επικοινωνία, γραφή, ομιλία, ζωγραφική, έκφραση.
    0 βαθμοί
  39. Για να πας τη μουσικη μπροστα την εποχη που εδρασε ο Χολντσγουωρθ ..πρεπει εξ ορισμου ν'ακουγεσαι προχω. Αυτο δεν ειναι για ολους κ δεν ειναι για ολες τις ωρες. Αλλα σε κανει γιγαντα. Ωρες ωρες δεν μπορω να τον ακουσω. Αλλα ξερω πως ειναι πολυ πληροφορια για να την διαχειριστει ενα αυτι σαν το δικο μου στη παρουσα φαση. Ωρες ωρες ομως ειμαι κ σε αλλη διαθεση, πετυχαινω κ το καταλληλο κομματι κ νομιζω πως παιζει μπαλα μονος του. Συνειδητοποιω πως ειναι απο τους πολυ πολυ λιγους. Ισως ο μεγαλυτερος που εχει περασει κ που θα περασει στην κιθαρα, στη συγχρονη μουσικη κ στον αυτοσχεδιασμο (εννοω που να πρεσβευει κ τα 3 ταυτοχρονα). Κ αυτες τις στιγμες αδιαφορω που το γουστο μου ειναι εντελως διαφορετικο. Κ ξερω πως την επομενη φορα που θα βαλω ν'ακουσω κατι θα ειναι κατι για την κοινη ομορφια του που παροτι δεν διεκδικει δαφνες πρωτοποριας με κανει να νιωθω οικεια. Αλλα γιατι εχω μαθει ν'ακουω μουσικη ετσι . Παραδοσιακα. Κ δεν υπαρχει τιποτα παραδοσιακο στο παιξιμο του Αλαν. Μονο πρωτοπορια, θαρρος κ μαγεια. Εστω για αυτες τις λιγες στιγμες που μπορω να το εκτιμησω
    0 βαθμοί
  40. Τώρα όμως που είναι ο Μπετόβες και που είμαι εγώ? Τώρα είναι η σειρά μου
    0 βαθμοί
  41. Για την ιστορία τον γνώρισα μέσα απ αυτόν τον δίσκο (λίγο έξω από τα καθιερωμένα του, παρ όλα αυτά...κεραμίδα) γύρω στο 1977, στο σπίτι του Γιώργου Χριστιανάκη.... Επαθα ένα πολιτισμικό σοκ.... Ακόμα δεν μπορώ να πιστέψω ότι πέρασαν 44 χρόνια Η δισκογραφία του είναι ευαγγέλιο. Ήταν ο τελευταίος των μεγάλων και ο μεγαλύτερος και επιδραστικότερος και με την ιστορία του ανευρύσματος και την αποκατάστασή του ακόμα μεγαλύτερος. Απλησίαστος από κάθε άποψη. Συγκρίνεται μόνο με τα 2-3 μεγαλύτερα ονόματα που δεν υπάρχουν πια επίσης και προηγήθηκαν. Για όσους ενδιαφέρονται σημαντικότατος δίσκος για ...εισαγωγή ...ας πούμε, ο παρακάτω και επειδή μιλάμε για τζαζ και προσεγγίσεις ακούστε οι ...νεώτεροι την προσέγγιση του Miles στην τζαζ μέσω της blue ή το αντίστροφο, και κατ επέκταση την προσέγγιση του Pat στην προσέγγιση του Miles......
    0 βαθμοί
  42. Και εδώ έχει πολύ σκάσιμο, παρότι έχει ένα σκασμό κομπρέσιον και ψιλοκαυτούς μαγνήτες.
    0 βαθμοί
  43. Ξεκίνα από τον Robert Cray. και συνέχισε με τον Albert Collins
    0 βαθμοί
  44. 0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου