Προς το περιεχόμενο
  • Ανακαλύψτε τη μουσική του Noiz
  • Βροχοσταλίδα

       (0 κριτικές)

    npap

    η ωραιότερη στιγμή όταν ψάχνεις πράγματα στους παλιούς σου δίσκους, είναι αυτή που βρίσκεις κάτι άσχετο με τον αρχικό σου στόχο, ξεχασμένο μεν στο παρελθόν αλλά που σήμαινε κάτι σημαντικό για σένα δε... έτσι σε μια ανάλογη κατάσταση έπεσα πάνω σε αυτό το τραγούδι που το είχα κάνει πολλάααα χρόνια πίσω στα 90's...

     

    τι σημαντικό έχει ειδικά τόσο καιρό μετά;... για σας πιθανόν τίποτα... για μένα όμως ήταν ένας σταθμός στον τρόπο που αντιλαμβανόμουν την παραγωγή της μουσικής... τότε πιτσιρικάς άπειρος και ενθουσιώδης, στις ενορχηστρώσεις μου ακολουθούσα το γνωστό "βάλε πράμα αβέρτα μπάρμπα" και βλέπουμε στο mix τι θα κρατήσουμε... φυσικά βέβαια την στιγμή της "κρίσης" με έπιανε το κλασικό κατοχικό σύνδρομο και προσπαθούσα να τα "χωρέσω" όλα στο στυλ "φάε όλο το φαΐ σου και η τελευταία σου μπουκιά είναι η δύναμή σου"... αποτέλεσμα συχνά πυκνά μίξεις μες την συχνοτική λάσπη με τις όποιες αρχικές ενδιαφέρουσες ιδέες χαμένες κάτω από στρώματα ανούσιων πασπαλισμάτων μουσικής "άχνης"...

     

    το συγκεκριμένο άσμα λοιπόν είχε φτάσει καμιά τριανταριά tracks και το μοιραίο βράδυ που προσπαθούσα να τα βάλω σε μία τάξη, αφού ξημερώσαμε εναλλάσσοντας αποτυχημένες εκδοχές που δεν του άρεσε τίποτα, μου λέει ο Γιώργος: "άστο ρε Νικολάκη... μην το παιδεύεις... πολύ κόπος για το τίποτα... ωραία όλα αυτά αλλά μέλι μέλι και τηγανίτα τίποτα..."  και μην τα πολυλογώ στην προσπάθεια να τον πείσω με το ζόρι υπερασπιζόμενος με σθένος τις μέχρι τότε επιλογές μου, τσακωθήκαμε, τα πήρα στο κρανίο, τον έδιωξα από το studio, έσβησα τα πάντα (δουλειά δυο βδομάδων) πλην του όμποε και μέσα στα νεύρα μου στις επόμενες δυο ώρες βγήκε αυτό...

     

    δεν έχει σημασία αν σας αρέσει η συγκεκριμένη  ενορχηστρωτική προσέγγιση (πολλοί θα μπορούσατε να κάνετε πολύ καλύτερες όπως κι εγώ ίσως σε δεύτερο χρόνο)... ούτε ότι τελικά άρεσε πολύ στον πελάτη... για μένα ήταν σταθμός όπως προανέφερα... εν μια νυκτί ανακάλυψα την γοητεία της "αφαίρεσης" κόντρα στην "φλυαρία... και φυσικά η αφαιρετική προσέγγιση δεν αποτελεί πανάκεια... ανάλογα το κομμάτι και το είδος της μουσικής οι ανάγκες ποικίλουν και πολλές φορές το φρου φρου και το άρωμα επιβάλλονται... το θέμα όμως ήταν να πιστέψω πως η "αφαίρεση" δεν αποτελεί "αδυναμία" έκφρασης, αλλά ενίοτε μια δυναμική ποιοτική επιλογή...

     

     

    ΥΓ. για την ιστορία, στο κομμάτι τραγουδάει και έχει γράψει και τους στίχους η φίλη Βίκυ Παρασκευοπούλου (οι παλιότεροι σίγουρα την ξέρετε ως ιδιοκτήτρια της μουσικής σκηνής "Τσάι στην Σαχάρα"), σε μουσική του Γιώργου Παπακωνσταντίνου (όχι αυτουνού Κωστάκη... όχι αυτού 😛)...

     

     

     


    • Like 16

    Feedback χρήστη

    Πρόταση



    Παράθεση

    δεν έχει σημασία αν σας αρέσει η συγκεκριμένη  ενορχηστρωτική προσέγγιση (πολλοί θα μπορούσατε να κάνετε πολύ καλύτερες όπως κι εγώ ίσως σε δεύτερο χρόνο)... ούτε ότι τελικά άρεσε πολύ στον πελάτη... για μένα ήταν σταθμός όπως προανέφερα... εν μια νυκτί ανακάλυψα την γοητεία της "αφαίρεσης" κόντρα στην "φλυαρία... και φυσικά η αφαιρετική προσέγγιση δεν αποτελεί πανάκεια... ανάλογα το κομμάτι και το είδος της μουσικής οι ανάγκες ποικίλουν και πολλές φορές το φρου φρου και το άρωμα επιβάλλονται... το θέμα όμως ήταν να πιστέψω πως η "αφαίρεση" δεν αποτελεί "αδυναμία" έκφρασης, αλλά ενίοτε μια δυναμική ποιοτική επιλογή...

    Ακούσατε, ακούσατε!

    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Η ενορχήστρωση είναι εξαιρετική, οι επιλογές των οργάνων και ο τρόπος που οι μουσικές φράσεις τους εξελίσσουν την ροή του κομματιού είναι καταπληκτικός, η μίξη και γενικά η παραγωγή πάρα πολύ καλή.

    Το κομμάτι αναπνέει υπέροχα, έχει υπέροχες δυναμικές που υποστηρίζουν άψογα τα συναισθήματα που προκύπτουν από τους στίχους.

    Ο ήχος σε κιθάρες, κρουστά και όμποε είναι για σεμινάριο.

    Και φυσικά να αναφέρω ότι η χροιά της φωνής είναι υπέροχη... αγκαλιάζεται και αγκαλιάζει πολύ όμορφα τα ηχοχρώματα του τραγουδιού. 

     

    Άσχετο με το το θέμα που παρουσιάζεις σχετικά με την αφαίρεση και γενικά την χρυσή τομή στην ενορχήστρωση... ακούγοντας το κομμάτι οι πρώτες σκέψεις που μου ήρθαν στο μυαλό είναι... πως έφτασε η μουσική στην εγχώρια πραγματικότητα να κάνει ελεύθερη πτώση χωρίς δίχτυ ασφαλείας ενώ όλα αυτά τα χρόνια υπήρξαν πραγματικά διαμάντια στο μουσικό γίγνεσθαι που ασχολήθηκαν με σοβαρότητα και υπευθυνότητα με τα μουσικά πεπραγμένα.

     

    Ένα πραγματικό μυστήριο.

    • Like 2
    • Συμφωνώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Για τα της παραγωγής δεν μπορώ να μιλήσω καθότι κουφός και άσχετος.

    Αλλά η ενορχήστρωση ....

    Αχ η ενορχήστρωση ....

    Μπράβο ρε Νίκο.

    Πολύ θα ήθελα να το άκουγα και τίγκα φορτωμένο, πριν τα σβήσεις όλα εκτός του όμποε.

    • Like 1
    • Συμφωνώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Μου άρεσε στο σύνολό του με μικρές ενστάσεις εδώ και εκεί (ίσως λίγο πιο φορτωμένο το μπάσο, πολύ πριμαριστο το κρουστο-μπεντιρ είναι?-αλλά σε γενικές γραμμές βάλσαμο.

     

    Επεξεργασμένο από dimsonic
    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    • Guru
    5 ώρες πριν, PAL είπε

    ακούγοντας το κομμάτι οι πρώτες σκέψεις που μου ήρθαν στο μυαλό είναι... πως έφτασε η μουσική στην εγχώρια πραγματικότητα να κάνει ελεύθερη πτώση χωρίς δίχτυ ασφαλείας ενώ όλα αυτά τα χρόνια υπήρξαν πραγματικά διαμάντια στο μουσικό γίγνεσθαι που ασχολήθηκαν με σοβαρότητα και υπευθυνότητα με τα μουσικά πεπραγμένα.

     

    μερικές φορές Πάνο μου είναι και θέμα timing... οι σημερινές διαδικτυακές PR δυνατότητες αν υπήρχαν τότε σίγουρα θα είχαν αναδείξει αρκετές καλές δουλειές (αν μη τι άλλο στις προθέσεις)  που θάφτηκαν εσκεμμένα ή μη... ειδικά η  δεκαετία του 90 είναι είναι αυτή που θα χαρακτήριζα άνετα δεκαετία της επανάστασης της αμήχανης να αντιμετωπίσει τις αλλαγές που επέβαλε η εποχή, εγχώριας δισκογραφικής μπουρζουαζίας... "αλλαξοκολιές" στις εμπορικές πρακτικές με συνεχείς "ποδοσφαιρικές μεταγραφές" καλλιτεχνών (και κακοτεχνών)  και τέλος του (έστω και ελιτίστικου και ψιλοαλαζονικού) "ρομαντισμού" των προηγούμενων χρόνων... αποτέλεσμα η επικράτηση κάποιων πάλαι ποτέ πλεμπαίων "παραγωγών" που εκεί που τους είχαμε στα studio να φέρνουν τους καφέδες ξαφνικά απέκτησαν διαπλεκόμενο "λόγο" και στις παραγωγές και στις αποφάσεις και φυσικά στο ποιος και με τι όρους υπογράφει, οπότε άλλαξαν και οι μέχρι τούδε ισορροπίες... τι τα θες... "φυσιολογικά" πράγματα αν κρίνεις από την παράλληλη κοινωνική εξέλιξη αυτής της χώρας...😉

     

    3 ώρες πριν, fusiongtr είπε

    Πολύ θα ήθελα να το άκουγα και τίγκα φορτωμένο, πριν τα σβήσεις όλα εκτός του όμποε.

     

    δεν θυμάμαι καν ρε Στράτο τι είχα κάνει αλλά αν κρίνω από το ότι το είχαμε παλέψει και δε μας καθόταν κάτι ενδιαφέρον με τίποτα, ε μάλλον δεν χάνεις και τίποτις που δεν το άκουσες (σίγουρα θα χα βάλει κανα καλοθρεμμένο pad να παίζει από την αρχή μέχρι το τέλος για να γεμίζ' του πράμα αδιαφορώντας για το τι εξελίσσεται στο υπόλοιπο κομμάτι όπως ήταν της μοδός τότενες)...😀

     

    2 ώρες πριν, dimsonic είπε

    Μου άρεσε στο σύνολό του με μικρές ενστάσεις εδώ και εκεί (ίσως λίγο πιο φορτωμένο το μπάσο, πολύ πριμαριστο το κρουστο-μπεντιρ είναι?-αλλά σε γενικές γραμμές βάλσαμο.

     

    Δημήτριε δεν ξέρω αν αυτό ήταν το τελικό αρχείο αλλά έχεις δίκαιον έτσι κι αλλιώς... ως παραγωγή φέρνει όλες τις αδυναμίες των πρώτων ψηφιακών εγγραφών (σκληροί ψηλά κονβέρτορες, ήταν και λίγα τα μπιτ Άρη) που φαίνεται στην εκ του αποτελέσματος άτσαλη προσπάθεια μου να δώσω "αέρα", απόρροια  κυρίως της απειρίας μου ως μειράκιον... για το μπάσο έχεις πάλι δίκιο έπαιρνε αρκετά πραγματάκια χωρίς να χαλάσει το κλίμα αλλά επειδή δεν προλάβαινα να φωνάξω πάλι τον σεσιονά το έπαιξα ο ίδιος οπότε και ευχαριστημένος να είσαι καθότιν κουλός...😁 

     

    το εν λόγω κρουστό είναι ένα ταραμπουκοειδές και παίζει και ένα νταούλι που το είχαμε κουρδίσει περίεργα για εφφέ...

    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Το καλο τραγουδι δεν χρειαζετε πολλα πολλα και ετουτο το κομματι ειναι τρανη αποδειξη αυτου.Οπως μου εμαθε και ενας φιλος, κλεισε το μονιτορ και ακου το τραγουδι, δε χρειαζετε να βλεπεις μπερδεύεσαι και το παραγεμιζεις.Το τραγουδι θα σου πει τι χρειαζετε απο μονο του αρκει να το ακους με τα ματια κλειστα και ανοιχτη την καρδια.

    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Πανέμορφο κομμάτι.

    Την παραγωγή δεν έχω τα εφόδια να την κρίνω/σχολιάσω τεχνικά.

     

    Θα γράψω τις 2-3 πράγματα που ένιωσα ακούγοντάς το ως αρχάριος/ερασιτέχνης home-producer/mixer που τρώει τα μούτρα του. Για κάποιους δηλαδή μπορεί να είναι αυτονόητα, αλλά για μένα είναι κάποια στοιχεία που τα ακούω στο κομμάτι και τα θαυμάζω/ζηλεύω

     

    1) Το πρώτο που μου τράβηξε την προσοχή είναι η αίσθηση του χώρου. Δεν ξέρω αν έχει να κάνει με τη χρήση reverb στη μίξη ή/και με το φυσικό reverb κατά τήν ηχογράφηση. Όπως και να 'χει το αποτέλεσμα είναι φοβερό.

     

    2) Όλα τα όργανα και η φωνή έχουν το χώρο τους. Δεν ξέρω πως θα ήταν μια πιο "πυκνή" μίξη με ακόμα περισσότερα στοιχεία. Ακούγοντας αυτή τη version νιώθω ότι δε χρειάζομαι κάτι άλλο....αλλά αυτό το λέω σύχνα μέχρι να μου δώσεις και το "κάτι άλλο" και να πω "ναι, το θέλω και αυτό".

     

    3) Ενορχήστρωση. Μια τέχνη ξεχωριστή. Νομίζω ότι είναι αυτό που κεντρίζει το ενδιαφέρον πάντα. Ποια όργανα, ποιες υφές. Πότε; Για πόσο;

     

    Αυτά....

    • Like 2
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

     Ρε πατέρα παίζεις με τον πόνο μας τώρα;  Άψογο!  Άντε μην τα πάρω τώρα με την μουσική της Ελλαδίτσας μας και τους "μουσουργούς" των τελευταίων χρόνων της.....

    • Χαχα 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες



  • Aornum - Chasm in Time (lyric video)

    Μια πρώτη απόπειρα σε ολοκληρωμένο heavy κομμάτι και παράλληλα το πρώτο basic lyric video που έχω προσπαθήσει.(Έχει ξανανέβει χωρίς το βίντεο) . Οποιοδήποτε feedback ευπρόσδεκτο 🍻    

    GMartin
    GMartin
    Music

    Out of the water

    Βαρυ και ασηκωτο 🙂  

    Superfunk
    Superfunk
    Music 2

    "Charis" - gkourmoul1

    Ήρθε προ ημερών ο σύντεκνος ο Χάρης (μουσικός παραγωγός/dj), κάτσαμε μπροστά στο pc (εκείνος στα πλήκτρα και εγώ στην κιθάρα) και αυτοσχεδιάζαμε/τζαμάραμε για κάμποσες ωρες. Προς το τελος της βραδιάς εγραψε τα πλήκτρα που ακούγονται στα πρώτα δευτερόλεπτα. Μπορεί να μην έκατσε να το συνεχίσουμε και να το ολοκληρώσουμε παρέα, αλλά φρόντισα να μη χαθεί η ευκαιρία. Έβαλα τύμπανα, κιθάρες, μελωδίες με συνθ, κάποια εφέ από πίσω και ...έτοιμο.

    gkourmoul1
    gkourmoul1
    Music 2
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου