Προς το περιεχόμενο
  • Ανακαλύψτε τη μουσική του Noiz
  • Μια ιστορία ακόμα...

       (0 κριτικές)

    npap

    μικρός ήμουν (κακώς φυσικά) αρκετά "δογματικός" σε θέματα ήχου... ένα μου "κόλλημα" ότι δεν θα έγραφα unplug Ovation που να με κρέμαγες ανάποδα... βέβαια η μοίρα (καλώς σε  τέτοιες περιπτώσεις) αρέσκεται σε παιχνίδια με τα κολλήματα μας...

     

    πίσω λοιπόν στην δεκαετία του 90 για μια συμπαραγωγή με την Annie (επίθετο δυστυχώς δεν θυμάμαι) τραγουδίστρια country από την Νέα Υόρκη σε μια εποχή που οι real time σημερινές ευκολιές ούτε στο όνειρό μας... έτσι μου στέλνει πιάνο φωνή για να φτιάξω ένα midi οδηγό να το στείλω πίσω να περάσουν σε studio εκεί τύμπανα, μπάσο και Hammond και φωνή και να το ξαναπάρω να προσθέσω κιθάρες (κι ότι άλλο νομίζω) να το μιξάρω και να της το παραδώσω για τελικό mastering εκεί...

     

    μαζί με το midi έπρεπε να φτιάξω κι ένα πρόχειρο mix για να πάρουν και μια ιδέα οι μουσικοί εκεί για το ύφος που θέλω να έχει το όλον... φωνάζω λοιπόν στο studio την φίλη Λένγκω να το ψιλοπει στο φτερό, σκαρώνω "κόπε πάστε" ψευτοτυμπανα-μπάσο-κλπ και τέλος έπρεπε να παιχτεί και το θέμα της εισαγωγής με ακουστική που ήταν και το βασικό της υπόθεσης... έλα μου όμως που είχε κάποιος δανειστεί ερήμην μου εκείνη την μέρα την Yamaha που χρησιμοποιούσα και η μόνη που είχε μείνει εύκαιρη άγρια χαράματα ήταν η Ovation για τα live...

     

    τες πα με βαριά καρδιά λόγω και του πρόχειρου του πράγματος η εγγραφή έγινε με αυτήν... η μεγάλη μου έκπληξη που σίγουρα με βοήθησε να ανοίξω και λίγο τότε  το μυαλό μου προς την άποψη που έχω σήμερα (ότι δηλαδή οι κανόνες και οι μπούσουλες στην ηχοληψία είναι αντιδημιουργικοί), ήρθε όταν η Annie απαίτησε να κρατηθεί ακριβώς αυτό το take στην εισαγωγή (καθώς και η strato στις απαντήσεις)... όπως και έγινε τελικά και προστέθηκαν μόνο κάποιες σκόρπιες φρασούλες κι ένα σολάκι αντί 3ης εισαγωγής.... μεγάλο κρίμα που δεν μπόρεσα να βρω και το τελικό mix με περασμένα τα φυσικά όργανα και την φωνή για την σύγκριση... anyway... δεν έτυχε να ξαναγράψω ovation με mic αλλά ποτέ μην λες ποτέ...

     

     

    ΥΓ. αφιερωμένο στον sir  και το όψιμο ενδιαφέρον του για τις ακουστικές...😉


    • Like 19

    Feedback χρήστη

    Πρόταση



    ex-Πάνος Χελιδόνης

    Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

    Αυτό είναι ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΦΩΝΗ. Ύστερα απο το πολιτισμικό σοκ που υπέστην με το μεταλλοζεμπέκικο αισθητικής απο κομμωτήριο της Αγιαβαρβάρας, αυτό μου φαίνεται μάννα εξ ουρανού. Αληθινό τραγούδι, τέχνη και οχι τέχνασμα. Κι όσο για το '90s του θέματος, κάθε πέρσι και καλύτερα.. Ευχαριστώ για την ανάρτηση φίλτατε, με ίσιωσε. Και συμφωνώτατα για την κιθάρα, keeper..

    Επεξεργασμένο από Πάνος Χελιδόνης
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Πολύ ωραίο τραγούδι και δεν καταλαβαίνω γιατί έπρεπε να το πει η Annie κι όχι η κοπέλα που ήδη το είπε άψογα και με χαρακτήρα. Η δε ovation λίγο λεπτή και πριμάτη αλλά για το είδος ό,τι πρέπει.

    • Like 3
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    • Guru
    11 ώρες πριν, Πάνος Χελιδόνης είπε

    Αυτό είναι ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΦΩΝΗ. Ύστερα απο το πολιτισμικό σοκ που υπέστην με το μεταλλοζεμπέκικο αισθητικής απο κομμωτήριο της Αγιαβαρβάρας, αυτό μου φαίνεται μάννα εξ ουρανού. Αληθινό τραγούδι, τέχνη και οχι τέχνασμα. Κι όσο για το '90s του θέματος, κάθε πέρσι και καλύτερα.. Ευχαριστώ για την ανάρτηση φίλτατε, με ίσιωσε. Και συμφωνώτατα για την κιθάρα, keeper..

     

    ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια αλλά παράλληλα θεωρώ τουλάχιστον άκομψη την σύγκριση που αναφέρεις και με έφερε σε αμήχανη θέση... πρόκειται για δύο τελείως διαφορετικά είδη που σίγουρα για μένα δεν αφαιρεί ή προσθέτει αξία το ένα στο άλλο γιατί ξεκινούν εμφανώς από  διαφορετική αφετηρία και δεν είναι απαραίτητο να συναντηθούν αφού εξυπηρετούν άλλους σκοπούς και έκφρασης και τέρψης (αν μη τι άλλο όμως, δυνητικά το ίδιο θεμιτούς ως προθέσεις ασχέτως του όποιου υποκειμενικού "καλλιτεχνικού" αποτελέσματος μεταφέρουν στον κάθε δέκτη τους)... 

     

    για την δική μου  αντίληψη το ότι με έκανε να χαμογελάσω το εν λόγω, του δίνει σοβαρό λόγο ύπαρξης και το ευχαριστήθηκα πραγματικά όπως και δήλωσα στο ανάλογο θρεντ... το πραγματικό πρόβλημα σε σχέση με την "τέχνη" θα υπήρχε αν το δικό μου πόνημα έκανε κάποιον να γελάσει...

    • Like 4
    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Μια χαρα ήχο είχε η Ovation για το στυλ, καλά έκανε η κυρα Annie και την κράτησε. Γάντι ταιριάζει.

    Δε ξέρω αν τυχόν το είχες δει npap αλλα νωρίτερα στη χρονιά έιχα βρεθεί με μια Ovation και είχα ανοίξει ενα σχετικό thread - βασική αφορμή για την αγορά ήταν ένα factoid σχετικό με τον Tony Rice. Eίχε χρησιμοποιήσει μια  Legend για να γράψει μερικούς απο τους seminal δίσκους του στα early '80s, και εννοώ ακουστικα καθαρά, με πυκνωτικό. Οπότε και το post ήταν κατ'επέκταση πάνω στον "παρεξηγημένο¨ ακουστικό ήχο των Ovation.
     



    Y.Γ. Ασχολίαστο απλά το οτι το rough mix του ποδαριού για μπούσουλας ακούγεται τρομακτικά καλύτερο απο τις μισες παραγωγές εκει έξω, πόσο μάλλον τις "δικές μας", με τις υγιείες μας 🤣

    • Like 2
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Πολύ ωραίο κομμάτι που θα ήταν ακόμη καλύτερο αν ο ήχος του organ ήταν πιο πειστικός.

    Μ' άρεσε η αοιδός (ειδικά στις διφωνίες του τέλους). 

    Επίσης πρέπει να σχολιαστεί ο εξαιρετικός χρονισμός του παιξίματος της ακουστικής.

    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    11 ώρες πριν, npap είπε

    την σύγκριση που αναφέρεις

    Δεν είναι σύγκριση μεταξύ τραγουδιών. Σύγκριση μεταξύ δικών μου ψυχολογικών αντίκτυπων είναι.

     

    Αν το έχεις / έχετε προσέξει καθόλου τα τελευταία 3 χρόνια που είμαι μέλος εδώ, ποτέ μέχρι σήμερα δεν έχω σχολιάσει κομμάτια που έχουν στίχους. Δεν είναι μόνο επειδή προτιμώ να αρέσκομαι στην ορχηστρική μουσική. Το τραγούδι το θεωρώ κάτι απολύτως διαφορετικό απο το instrumental κομμάτι. Έχω πολύ συγκεκριμένη και πολύ αυστηρή εικόνα για το τί εστί ή πρέπει να εστί "τραγούδι". Αυτός είναι και ο κυριότερος λόγος που δεν σχολιάζω τραγούδια εδώ. Αν το έκανα, θα ήμουν πολύ αυστηρός και άκομψος, γιαυτό και το αποφεύγω, ωστε να μη δημιουργηθούν αρνητισμοί. Το έκανα για πρώτη φορά με το άλλο κομμάτι γιατί πιστεύω οτι έχει τεράστιο potential που το καταστρέφει όμως η κακή ηχογράφηση του πιό σημαντικού του στοιχείου. Δεν είναι δηλαδή μόνο μια διαμαρτυρία μου ως προς την αισθητική, αλλά και για το τί ωραίο θα μπορούσε να ήταν. Καπάκι συνάντησα το δικό σου, το οποίο εμπίπτει κατα 96% σε αυτό που θεωρώ άρτια δομημένο τραγούδι και αυτομάτως μου'ρχεται να φωνάξω "Να ρε, πάρτε μαθήματα τραγουδοποιίας!".. Ε, αντί να πώ αυτό, είπα αυτά που σου έγραψα παραπάνω. Και δια της παρούσης δηλώνω οτι δεν πρόκειται εις το εξής να σχολιάσω ξανά τραγούδια. Μόνο instrumentals.

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Το mix είναι για σεμινάριο, κρυστάλλινο. Το κομμάτι... κομματάρα, η φωνή... φωνάρα και οι κιθάρες άψογες και ηχητικά και παιχτικά. Τα σέβη μου για ακόμα μια φορά. Που μπορούμε να βρούμε και άλλα κομμάτια της τραγουδίστριας;

    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    • Guru
    Στις 22/12/2023 στις 10:31 ΜΜ, Jazzjoker είπε

    δεν καταλαβαίνω γιατί έπρεπε να το πει η Annie κι όχι η κοπέλα που ήδη το είπε άψογα και με χαρακτήρα

     

    δικό της project ήταν Σπύρο μου, φαντάζεσαι να της έλεγα ότι θα τραγουδήσει άλλη;...🙂 πάντως και αυτή ήταν πολύ καλή φωνή...

     

    Στις 23/12/2023 στις 11:42 ΠΜ, odis13 είπε

    Δε ξέρω αν τυχόν το είχες δει npap

     

    όχι μου είχε ξεφύγει τότε... πολύ ωραίο θέμα...👍

     

    η δικιά μου ήταν μια Pacemaker όπως αυτή που χρησιμοποιούσε ο May και ο Mercury αλλά εμένα ήταν το μοντέλο του 77' με το "μεταλλικό ταμπελάκι"... 12χορδη με φαρδύ (12 γαρ) αλλά και απίστευτα λεπτό μπράτσο που την δούλευα ως 6χορδη στο 90% των περιπτώσεων καθότι ήταν η μόνη τόσο άνετη (κι από πολύ ακριβότερες που είχα κατά καιρούς δοκιμάσει) που μου επέτρεπε να δουλεύω στο πάλκο ακόμα και 8ωρα χωρίς να πάρω τα δάκτυλα στο χέρι... για του λόγου το αληθές μια φορά σε μια μπουάτ επαρχιακής πόλης πείστηκα επειδή θα πήγαινα με την μηχανή μου να μην την πάρω μαζί μου και να παίξω εκεί με την Yamaha του τραγουδιστή... μην τα πολυλογώ χειμώνας την επόμενη μέρα το πρωί στην καφετέρια όλοι πίνανε ζεστούς καφέδες και τσάγια και εγώ μαζί με μια ζεστή σοκολάτα παρήγγειλα κι ένα μπολάκι με παγάκια... δεν θα ξεχάσω ποτέ το βλέμμα της σερβιτόρας ούτε οι θαμώνες φαντάζομαι εμένα να βουτάω τα δάκτυλα στο μπολάκι για αρκετή ώρα με εκφράσεις ανακούφισης στο πρόσωπο... viral είχα γίνει τότε πολύ πριν τα social...😁

     

    το επίσης απίστευτο, είναι ότι επί 20+ χρόνια από τότε που την πήρα μεταχειρισμένη από τον Ζοζέφ αρχές των 80ies (αν θυμάμαι καλά), μετά το πρώτο σετάπ της δεν την ξανακούμπησε μάστορας για το παραμικρό (κυριολεκτώ)... κι αν πέρασε ατέλειωτες ώρες ταλαιπωρίας σε βουνά λαγκάδια παραλίες και "μαγαζά" ανά την Ελλάδα η καημένη... μην μιλήσω για τις αμέτρητες πτώσεις (εδικά με την σκληρή θήκη "άρμα" που είχε την πέτααγα από δω κι από κει) και αυτή το αμάσητο... σκυλί άγριο... γεμάτη σκασίματα, χτυπήματα κι ότι μπορείτε να φανταστείτε αλλά χωρίς παράπονο... ΠΟΤΕ... μια 9βολτη κι αυτή σπάνια ζήταγε...

    ------

    παρεμπιπτόντως μια που την αναφέρω. επειδή από τις αρχές 2000 που εγκατέλειψα το "άθλημα" έχω χάσει τα ίχνη της και δεν θυμάμαι να την έχω δανείσει ή χαρίσει συνειδητά σε κανέναν (όπως πολλά άλλα μου όργανα και εξοπλισμό), αν κάποιος την είχε "δανειστεί" παρορμητικά από κάπου που συνυπάρξαμε και κατά τύχη διαβάζει αυτές τις γραμμές, τον παρακαλώ να μου την επιστρέψει... θα με κάνει ευτυχή καθώς αντιπροσωπεύει μεγάλο κομμάτι της ζωής μου... θα του δώσω και αμοιβή την όποια αξία πουλιέται αυτή την στιγμή στην αγορά...

    ------

     

    npap_ovationpacemaker1977.thumb.jpg.f0d81c1b8745b6d18e4b56a27391b06e.jpg

     

    τέλος ως ήχος, θυμάμαι την κατάσταση που ανέφερες με τους "τενεκέδες" που άκουγες σχεδόν παντού εκείνη την εποχή στα live (ειδικά με τις μύριες Balladeer και τις απομιμήσεις της που κυκλοφορούσαν αβέρτα) και έχεις μεγάλο δίκιο αλλά προσωπικά (και σόρυ αν περιαυτολογώ) μόνον με ένα αρχαίο Pearl pedal που είχα πάντα μαζί μου και λίγο "τσαμπουκά" με κάποιους "μικροφονιάδες" της εποχής όταν εξαρτιόμουν από αυτούς, δεν μου επέτρεψα ποτέ  να βασανίσω (τουλάχιστον μέχρι τελικής κώφωσης) τα αυτιά κανενός... άλλωστε τα απλά ηλεκτρικά της δεν "άρπαζαν" ποτέ και ρυθμιζόντουσαν εύκολα με το eq σε έναν smooth ευχάριστο ήχο... τώρα όταν έπεφτα σε "κουβά" PA ε το κατά δύναμιν...😉

     

    Στις 23/12/2023 στις 2:30 ΜΜ, Nestoras είπε

    θα ήταν ακόμη καλύτερο αν ο ήχος του organ ήταν πιο πειστικός

     

    ορέ Νέστορά μου, μιλάμε για οδηγό (από το κλειδί στην εξώπορτα του studio σε 4-5 ώρες -και πολλές λέω- πέρασε στο dat) συν έναν κουλό όπως εγώ στα πλήκτρα... ο αμερικάνος πάντως έσπειρε και επαναλαμβάνω το κρίμα που δεν βρήκα το τελικό... επιφυλάσσομαι αν το βρω να το ανεβάσω... θάχει σίγουρα ενδιαφέρον η σύγκριση σε όλα τα επίπεδα...

     

    Στις 23/12/2023 στις 2:30 ΜΜ, Nestoras είπε

    Επίσης πρέπει να σχολιαστεί ο εξαιρετικός χρονισμός του παιξίματος της ακουστικής.

     

    με ένα μπουκάλι Southern στο recording και μια ξανθούλα να περιμένει στο control, ένα take έφτασε...😁

     

    14 ώρες πριν, PAL είπε

    Που μπορούμε να βρούμε και άλλα κομμάτια της τραγουδίστριας;

     

    ελληνοαυστραλέζα και όμορφη, δυστυχώς όμως Πάνο μου αναλώθηκε εφόσον γνώριζω (τουλάχιστον μέχρι τη στιγμή που είχαμε επαφή) σε ρεπερτόριο πρώτων προγραμμάτων στα νυχτοκάματα... μακάρι να έκανε κάτι παραπάνω με δικά της πράγματα και να μην το έμαθα... ήταν και πολύ καλό άτομο...

     

    ευχαριστώ όλους για τα καλά σας λόγια...

     

    Ν.

     

     

    • Like 2
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες



  • Out of the water

    Βαρυ και ασηκωτο 🙂  

    Superfunk
    Superfunk
    Music 6

    "Charis" - gkourmoul1

    Ήρθε προ ημερών ο σύντεκνος ο Χάρης (μουσικός παραγωγός/dj), κάτσαμε μπροστά στο pc (εκείνος στα πλήκτρα και εγώ στην κιθάρα) και αυτοσχεδιάζαμε/τζαμάραμε για κάμποσες ωρες. Προς το τελος της βραδιάς εγραψε τα πλήκτρα που ακούγονται στα πρώτα δευτερόλεπτα. Μπορεί να μην έκατσε να το συνεχίσουμε και να το ολοκληρώσουμε παρέα, αλλά φρόντισα να μη χαθεί η ευκαιρία. Έβαλα τύμπανα, κιθάρες, μελωδίες με συνθ, κάποια εφέ από πίσω και ...έτοιμο.

    gkourmoul1
    gkourmoul1
    Music 6

    Αλλοτινες μου εποχές.

    Η πρώτη μου προσπάθεια σε λαϊκό ρεπερτόριο. Ακούω απόψεις.Να το γυρίσω στο λαϊκό; Η μουσική είναι από καραοκε και έγραψα από πάνω τα φωνητικά. 

    Κβαντική Διεμπλοκή
    Κβαντική Διεμπλοκή
    Music 8
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου